Ik ben ook een aardig slaaptekort aan het opbouwen. Steeds midden in de nacht wakker om te plassen en daarna niet meer in slaap kunnen komen. Voelde me verder niet echt moe, tot dit weekend opeens. Nu gaap ik aan een stuk en zou ik ook de hele dag door dutjes kunnen doen.
Wat ik trouwens wel bijzonder vind. Als ik zeg dat mama een baby in haar buik heeft zegt hij "nee mama, beebie hierrrrrr" ( wijst naar schaambeen...)
Ik heb de vermoeidheid al een week of misschien iets langer zelfs. Maar dankzij de endometriose ben ik ook snel moe. En inderdaad in de nacht veel plassen, normaal ging ik 1 tot 2 keer en zeker 4 tot 5 keer maaarrr ik val gelukkig snel weer terug in slaap
Hier ook moe inderdaad, maar ben dat wel gewend door iets minder goede gezondheid. Doe nu weer lekker wat extra dutjes . Wij vertellen het zoontje na de eerste echo. En waarschijnlijk weet daarna de hele wereld het . Hij wordt deze week 5 en wil al een tijd heeeeeeeel graag een broertje of zusje, dus hij zal wel stuiteren van enthousiasme.
Ik ben ook bere moe. Ik gaap de hele dag. Ik drink nog maar 1 koffie per dag. En kan alleen maar denken aan de baby en aan kinderwagens. Mn moeder had ik gevraagd voorlopig nog niks tegen iemand te vertellen..pff..ze heeft het gisteren aan haar broer en schoonzus verteld,die wonen in een dorp, dus ik denk dat heel de familie het ondertussen weet.
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst 1 - Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje 1 - Pepper92 - 24 jaar - 2e kindje 3 - Mleenvs - 27 jaar - 1e kindje 3 - Cindy83 - 33 jaar - 1e kindje 4 - Druffia - 31 jaar - 1e kindje 6 - Yesera - 35 jaar - 2e kindje 6 - LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje 7 - Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 8 - Lysje90 - 27 jaar - 1e kindje 8 - Raket78 - 38 jaar - 2e kindje 9 - Rosje83 - 25 jaar - 1e kindje 9 - Ise 9 - Minnie Mouse 1974 - 42 jaar - 5e kindje 9 - MumL - 25 jaar - 2e kindje 10 - LVtje - 32 jaar - 2e kindje 10 - Hartlief - 33 jaar - 2e kindje 11 - Melian - 37 jaar - 3e kindje 11 - Eliss92 - 25 jaar - 1e kindje 12 - Luuna - 33 jaar - 1e kindje 13 - Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje 14 - Mie88- 29 jaar - 3e kindje 14 - Biggestwish - 29 jaar - * ***************************** Afspraken September 14 - Cindy83 - Echo 14 - Minnie Mouse 1974 - Echo 15 - Druffia - Intake gyn + Echo 15 - Justme1985 - 2de echo 18 - Lysje90 - Eerste echo 20 - LiefenLeed - Intake VK + eerste echo 20 - Minnie Mouse 1974 - Intake verloskundige 22 - Yesera - Intake medisch VK + Echo 25 - Pepper92 - Intake VK + Echo 25 - Rosje83 - Intake VK + Echo 26 - Rosje83 - Intake prenatale diagnostiek EMC 27 - Ise - Intake VK + Echo 28 - Jess93 - Intake + Echo 28 - MumL - eerste echo gyn (België) 29 - Mleenvs - Intake VK + Echo Oktober 2 - Lysje90 - echo + intake 2 - Eliss92 - echo + intake 3 - Raket78 - intake midwife 10 - Pepper92 - Termijnecho 12 - Jess93 - Termijnecho
Zo ik heb mezelf erop gezet, Sado verwijderd (zoals ze zelf aangaf) en bij Biggestwish een sterretje gezet. Hoop dat ik het zo goed heb gedaan! Ik lig nu dus wakker... kleine meid werd net 2 keer wakker en nu lig ik hier te malen... Hier ook al een verschrikkelijk opgezette buik, weet niet hoe ik dat tot 12 weken verborgen ga houden maar oke... Aan de zp groep van mijn dochter heb ik hele leuke contacten over gehouden, we zitten momenteel (Al bijna 4 jaar!) nog steeds in een whatsapp groep van een stuk of 10 meiden. Echt heel fijn om elkaar te kunnen ondersteunen! Heel af en toe meeting!
@Justme1985 op het werk ben ik inderdaad ook niet vooruit te branden... Vandaag is mijn collega weer terug van vakantie en we gaan direct en hele drukke werkweek in (hebben elke maand een piek moment). Misschien kan ik me er nu wel op concentreren, omdat het zo druk is. Ik wil haar wel boekjes voor gaan lezen over zwanger en broertje/zusje. Hebben jullie tips? Gelukkig hoef ik s nachts nog niet naar de wc! @Minniemouse1974 wat jammer dat je moeder het al aan mensen verteld heeft.... Snap haar enthousiasme dat ze nog een keer oma wordt, maar het is jullie nieuws om te vertellen. Mooie test @Mie88 !
Ook hier heel moe. Als ik op de bank ga zitten en er word 10 minuten niet tegen me gepraat dan lig ik te slapen Had ik bij mn dochter toen ook zo erg. Ben benieuwd of ik vandaag de afspraak voor de echo krijg. Kunnen we gaan aftellen!
@Minniemouse1974 wat vervelend! Je mag inderdaad toch hopen dat ze het niet vertelt, en dan al zeker niet tegen iemand die het ook niet voor zich kan houden.. Hier dus ook heel moe, en steeds iets vaker misselijk. Vannacht zo'n 6 keer wakker geworden en dan is in slaap komen best lastig. Bij de wekker meteen klaarwakker weer, dat is wel een voordeel
Ik ben ook niet voor uit te branden. Dat worden 9 lange maanden. Vandaag naar Tilburg voor de bloedtest. En even kinderwagens kijken bij van Asten en evt. Prenatal. Fijne maandag iedereen!
vannacht om de 2 uurtjes ongeveer eruit om te plassen en dan lijkt het alsof ik 10 liter gedronken heb voor ik ging slapenbizar... En dan die kleine borsten van me die elke dag steeds meer zeer doen... nog nooit gehad ook niet tijdens m'n heftige menstruatie Maar ja alles is ook nieuw voor mij Dames die moeten werken, heel veel succes! Dames van het bloed prikken ook heel veel succes, op naar mooie resultaten!
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst 1 - Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje 1 - Pepper92 - 24 jaar - 2e kindje 3 - Mleenvs - 27 jaar - 1e kindje 3 - Cindy83 - 33 jaar - 1e kindje 4 - Druffia - 31 jaar - 1e kindje 6 - Yesera - 35 jaar - 2e kindje 6 - LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje 7 - Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 8 - Lysje90 - 27 jaar - 1e kindje 8 - Raket78 - 38 jaar - 2e kindje 9 - Rosje83 - 25 jaar - 1e kindje 9 - Ise 9 - Minnie Mouse 1974 - 42 jaar - 5e kindje 9 - MumL - 25 jaar - 2e kindje 10 - LVtje - 32 jaar - 2e kindje 10 - Hartlief - 33 jaar - 2e kindje 11 - Melian - 37 jaar - 3e kindje 11 - Eliss92 - 25 jaar - 1e kindje 12 - Luuna - 33 jaar - 1e kindje 13 - Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje 14 - Mie88- 29 jaar - 3e kindje 14 - Biggestwish - 29 jaar - * 14 - SweetL - 25 jaar - 2e kindje ***************************** Afspraken September 14 - Cindy83 - Echo 14 - Minnie Mouse 1974 - Echo 15 - Druffia - Intake gyn + Echo 15 - Justme1985 - 2de echo 18 - Lysje90 - Eerste echo 20 - LiefenLeed - Intake VK + eerste echo 20 - Minnie Mouse 1974 - Intake verloskundige 22 - Yesera - Intake medisch VK + Echo 25 - Pepper92 - Intake VK + Echo 25 - Rosje83 - Intake VK + Echo 26 - Rosje83 - Intake prenatale diagnostiek EMC 27 - Ise - Intake VK + Echo 28 - Jess93 - Intake + Echo 28 - MumL - eerste echo gyn (België) 29 - Mleenvs - Intake VK + Echo Oktober 2 - Lysje90 - echo + intake 2 - Eliss92 - echo + intake 2 - SweetL - echo + intake 3 - Raket78 - intake midwife 10 - Pepper92 - Termijnecho 12 - Jess93 - Termijnecho
Vermoeiend is nog te doen, kom alleen moeilijk (en dus laat) in slaap. Maar ben wel ontzettend verkouden! En last van mijn darmen, vooral gister erg vaak naar de wc moeten lopen Hopelijk is dit snel over.. Bleh.. Vandaag de eerste dag weer echt aan het werk, schooljaar is begonnen. Meteen lange dag, maar vooral luisteren gelukkig. Met mijn verkoudheid zou ik nu niet in staat zijn om het hoorcollege te geven Vanavond naar mijn zusje. Ik ga haar vertellen dat het gelukt is binnen de familie is zij de enige die weet dat we bezig zijn en kan niet wachten tot ik het vertellen kan! Tegen iedereen anders moet ik nog mijn mond houden.
Hee meiden, Ik ga me hier weer afmelden. Gisteren helaas bloedverlies wat aan blijft houden. Helaas nu dus de derde miskraam, op naar een nieuwe ronde. Alle meiden een hele fijne zwangerschap en ik duim voor prachtige echo's binnenkort en gezonde beebs over acht maanden. Zou iemand mij van de lijst af willen halen? Liefs