1 t/m 15 mei 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Justme1985, 24 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    6 weken dansje! :D
    Vandaag begonnen met plassen voor MvM!

@Rosje83 als je twijfelt of onzeker bent gewoon de vk bellen! Daar zijn ze voor!

Cindy83, Mleenvs en Hartlief vinden dit leuk.
  2. Hartlief

Hartlief Bekend lid

13 feb 2014
    520
    261
    63
    Zuid-Holland
    Sorry als ik iets verkeerd gezegd heb... ik zal er wat voorzichtiger in zijn. :$

Melian vindt dit leuk.
  3. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
  4. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Nou...even een paar dagen minder actief geweest en jullie zijn al vele pagina's verder! :eek:

Voor de dames die een miskraam hebben gehad ontzettend veel sterkte. Heel naar dat dit jullie moet overkomen. Sterkte samen!

5. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    @Rosje83 Laat je het weten als je gebeld hebt?

6. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Bedankt allemaal meiden voor de reacties, doet me serieus echt goed!

@Hartlief vind het juist superlief dat je meedenkt hoor! Maar ik ben vandaag 5 weken & ga vrijdag met 5+4 op vakantie dus dat werd al lastig :rolleyes:

Net de vlk gebeld, gaf aan dat ik me niet teveel zorgen moet maken. Zolang er geen heftige krampen/bloedverlies is dan moet ik gewoon goede hoop blijven houden :thumup: Ze gaf inderdaad aan dat eerder komen wel kon, maar dus nog niet deze week & ik ben meteen maandag nadat ik terug kom aan de beurt. Het wordt dus gewoon rustig afwachten.
    Ga nu niet meer testen en er gewoon vanuit dat mijn lichaam doet wat het moet doen! Heb ook geen testen meer in huis dus dat moet ik gewoon zo houden! ;)

@Pepper92 Gefeliciteerd met je 6 weken! Ik werd vanmorgen ook blij wakker met de gedachte dat die 4 eruit is (nu 5 weken) :p

Oja en meiden, begrijp me niet verkeerd he! Ik ben echt niet de hele dag aan het stressen, geniet er ook echt wel van hoor! Het sluimert alleen een beetje op de achtergrond, maar iedereen heeft zo z'n zorgen :rolleyes:

7. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Hier lijkt alles nog steeds goed te gaan. Al blijf ik het heel spannend vinden. De vorige keer kwam ik er ook pas met 7 weken achter dat het kindje met 5 weken gestopt was met groeien. Kan dus echt niet wachtten tot 20 september! :oops:

Qua voeding let ik extra op met wat ik eet, terwijl ik normaal ook al wel gezond eet. Tevens drink ook ik maximaal maar 2 koppen koffie, normaal echt wel 6..
    Ook gebruik ik de Davitamon mama Plus tabletten.

Behalve een dikke buik verder nog nergens last van :)

Cindy83 en Rosje83 vinden dit leuk.
  8. dijk1985

dijk1985 Actief lid

2 sep 2017
    165
    250
    63
    Vrouw
    @Rosje83 dan hoop ik dat je heerlijk gaat genieten op vakantie...

9. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    @LiefenLeed nu al een dikke buik?

Moet zeggen dat ik me op sommige momenten ook wel echt opgeblazen voel. Alsof alles nu omhoog gedrukt wordt ofzo...

Qua kwaaltjes heb ik last van misselijkheid, pijn in mn heupen toen ik wakker werd en met ene regelmaat een trekkerig gevoel bij mn baarmoeder. Geen krampen. En uiteraard heel erg moe....

10. Melief

Melief Niet meer actief

Sinds zondag misselijk en net echt een mega misselijksaanval gehad, zo voelde dat ja brrr, bij mijn dochter begon het ook met 6 weken en kreeg ik uiteindelijk medicatie omdat ik 3 kilo per week af viel.
    Zo nog 10 min gesprek op school van dochter hoop dat het lukt. Wel een teken dat het hcg goed stijgt ;)

11. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    @Pepper92 Ja, buikje is al flink aanwezig..en nu ook echt al de hele dag :roflmao: wordt nog wat om het verborgen te houden....

Bijgevoegde bestanden:

Cindy83, LVtje, dijk1985 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Gaaf dat buikje @LiefenLeed! Hier ook behoorlijk opgeblazen, waardoor ik al een paar maanden onderweg lijk af en toe. Gelukkig ging vandaag mijn knoop weer dicht :rolleyes:

Gefeliciteerd met de 6 @Pepper92. Is toch weer een mijlpaal. Vind je de flessen van MvM ook zo stinken?

LiefenLeed vindt dit leuk.
  13. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    @LiefenLeed dat is al een best aanwezig buikje inderdaad! Cool!:thumup:

@Melian ik heb het vanmorgen niet echt geroken, maar heb mn kan ook snel in de fles geleegd en klaar! Had wel het idee dat er erg weinig conserveermiddel in zat trouwens.... Doordeweeks plas ik niet heel veel voor MvM, omdat ik fulltime werk, ik ga die flessen etc niet meenemen naar mn werk!:rolleyes:

14. dijk1985

dijk1985 Actief lid

2 sep 2017
    165
    250
    63
    Vrouw
    #554 dijk1985, 5 sep 2017
    Laatst bewerkt: 5 sep 2017
    Ik had zowel bij mijn zoon als bij de miskraam in no time een dikke (opgeblazen) buik...bij beide ook eerder een echo gehad om te zien of het er geen twee waren :thumup:
    Bij mijn eerste begon het heel beschaafd ;)

Afgelopen zaterdag hebben we positief getest en zondag waren we op de kermis had een los jurkje aan....toen ik even met iemand stond te praten heeft mijn schoonmoeder mn vriend gevraagd of ik zwanger ben...ik had zn bol buikje :$

Hij met zn mond vol tanden wist even niks te zeggen haha heeft gezegt het zou kunnen.... zeer politiek correct op dat moment :D

Ik heb me vandaag aangemeld voor mvm , word mijn eerste keer en hoop dat de stank te doen is hoor er weinig rozengeur en maneschijn over

Cindy83 en LiefenLeed vinden dit leuk.
  15. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Herkenbaar zo'n buikje, vooral in de avond is het helemaal erg.

Normaal ben ik gewoon helemaal plat, dus het is de vraag hoe lang ik het verborgen kan houden.

Cindy83 en dijk1985 vinden dit leuk.
  16. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    @LVtje Jeetje, ik dacht dat ik al een klein buikje had, maar die valt dus wel mee hihi.

Denk dat het inderdaad dan niet lang gaat duren :oops:

17. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Wauw wat een buikjes al! Mijn buik is nog best plat. Ik heb alleen een klein rolletje onder mijn navel :cool:. Maar vorige maand had ik een paar dagen last van obstipatie en toen was hij veel groter :rolleyes:.

18. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Wauw mooie beginnende buikjes allemaal:D ondanks het waarschijnlijk de darmen zijn. Hier heb ik ook al de hele week zo'n buikje dat ik m'n broeken niet meer dicht krijg:oops:maar ik ben er wel blij mee... na al die jaren neem ik dit ter harte:roflmao:

Rosje83 vindt dit leuk.
  19. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Ik hoop zo dat het donderdag bij mij dan ook meevalt. Ik zei nog tegen die vrouw van MvM dat ik anders een (verf)masker opzet:p aangezien ik dagelijks thuis ben... ze zei dat ik misschien wel 3 kratten kan vullen:eek::eek:

20. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Wow @LVtje ook al echt een buikje!

Deel Deze Pagina