@Roos89 Mooie testen! Kan me voorstellen dat dat een grappige situatie is Hier wordt het ook pas echt na een goede echo! @Viviennee Nog getest vanmorgen? @jabest Wat handig dat je zelf echoscopiste bent! Vanaf wanneer ga jij kijken?
@LiefenLeed, ik kijk gewoon elke week een keertje. Volgende week ben ik iets meer dan 5 weken dus mogelijk is er dan al wel iets te zien.
Spannend @Viviennee. Kan me voorstellen dat je er gek van wordt. Fingers crossed Hier doe ik een vijf weken dansje. Zo fijn dat de test ook meewerkt deze keer. Vorig jaar bleef ik hangen op 2-3.
Prachtige testen dames! Fijn dat je zelf wekelijks even kunt spieken zeg Ik ga dinsdag mijn laatste test opmaken. Heb nog 1 cb liggen en dinsdag komt mvm dus moet ik toch urine opvangen. Vind het wel spannend dan weer, bang dat ie blijft hangen op die 2-3
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst 1 - Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje 1 - Pepper92 - 24 jaar - 2e kindje 1 - Susy87 - 30 jaar - 2e kindje 2 - Melief - 28 jaar - 2e kindje 3 - Mleenvs - 27 jaar - 1e kindje 3 - Cindy83 - 33 jaar - 1e kindje 6 - Yesera - 35 jaar - 2e kindje 6 - LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje 7 - Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 8 - Raket78 - 38 jaar - 2e kindje 9 - Ise - 36 jaar - 4e kindje 9 - Minnie Mouse 1974 - 42 jaar - 5e kindje 9 - MumL - 25 jaar - 2e kindje 10 - LVtje - 32 jaar - 2e kindje 10 - Hartlief - 33 jaar - 2e kindje 11 - Melian - 37 jaar - 3e kindje 11 - Eliss92 - 25 jaar - 1e kindje 11 - Leooo1990 - 27 jaar - 1e kindje 13 - Luuna - 33 jaar - 1e kindje 13 - Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje 14 - Mie88 - 29 jaar - 3e kindje 14 - sweetL - 25 jaar - 2e kindje 14 - jabest - 32 jaar - 3e kindje 15- dijk1985 - 31 jaar - 3e kindje 15- Roos99 - 29 jaar - 2e kindje ***************************** Afspraken September 14 - Cindy83 - Echo 14 - Minnie Mouse 1974 - Echo 15 - Justme1985 - 2de echo 15 - Susy87 - intake vk + echo 18 - Melief - 2e echo gyn 18 - Roos99 - Intake VK 18 - Susy87 - echo gynaecoloog 20 - LiefenLeed - Intake VK + eerste echo 20 - Minnie Mouse 1974 - Intake verloskundige 20 - Ise - Intake medisch VK + Echo 21 - dijk1985 - intake 21 - LVtje - echo gyn 22 - Yesera - Intake medisch VK + Echo 25 - Pepper92 - Intake VK + Echo 25 - Melian - vitaliteitsecho 28 - Jess93 - Intake + Echo 28 - MumL - eerste echo gyn (België) 28 - Babs1990 - echo 29 - Mleenvs - Intake VK + Echo Oktober 2 - Eliss92 - echo + intake 2 - sweetL - echo + intake 3 - dijk1985 - echo 3 - Raket78 - intake midwife 5 - Luuna - echo + intake 10 - Pepper92 - Termijnecho 12 - Jess93 - Termijnecho 23 - Melian - echo + intake **** Sterretjes **** Biggestwish - Lysje90 - Druffia - Rosje83
Mooie testen dames! Wat leuk zeg dat je zelf even kunt spieken @jabest Hier nog 17 dagen wachten op de intake en echo, duuurttt langggg!!
Mooie testen hoor! En welkom @Viviennee! Wel heel spannend voor je. Ik hoop dat het toch een goede zwangerschap blijkt te zijn bij de volgende echo! Ik heb sinds vandaag echt HONGER! Moet ook echt eten anders voel ik me echt flauw. Maar wat ik ook eet, vlak erna heb ik weer honger. Herken het wel van de zwangerschap van mijn zoontje. Ben ook wel heel vatbaar. Direct na de bevruchting had ik een virus te pakken en nu loop ik sinds afgelopen weekend weer te niezen en snotten. Heb ook al 3 weken een lichte migraine-achtige hoofdpijn die niet echt doorzet in echte migraine, maar wel dagelijks aanwezig is. Herkent iemand dat?
Haha ik ben niet de enige die dus blijft testen..... Heb gisteren ook weer getest bij mij loopt hij ook mooi op! A.s woensdag komt mvm dus dan mogen we weer testen En ik heb nog een Kruidvat in huis en een clear bleu digital.... Die Kruidvat gaat er binnenkort vast nog aan en die clear bleu wil ik doen als ik 6 weken ben Mijn ouders zijn op vakantie dus nog even wachten maar vanavond na mn werk gaan we het mijn schoonouders vertellen
Jep hier ook de testjes opgemaakt van de week. Eerste is vorige week vrijdag, dan zaterdag en onderste is woensdag. Loopt ook op gelukkig
Vervelend! Hier zet het niet door in echte migraine, maar het voelde bijna elke dag of er binnen een paar uur een migraine aanval gaat komen. Hopelijk trekt het nog weg binnenkort.
Vreemd kreeg geen meldingen meer van dit topic en ik maar denken dat het gewoon rustig was... Mooie testen allemaal!! Nu op naar allemaal mooie echo's @jabest ideaal zeg dat je dan zelf echo kunt maken ben stiekem wel jaloers @Viviennee oei wat een spannende onzekere tijd! Hopelijk heb je gauw duidelijkheid en gaat het goed
@ migraine Hier ook veel last van heftige hoofdpijn, bij mij is het echt hormonaal. Had na mn bevalling weer heel veel migraine-aanvallen en nu in jet begin van mn zwangerschap ook weer erg last.
Ja hier de afgelopen 1,5 jaar ook erge hormonale migraine. Zowel tijdens eisprong als menstruatie. Gebruikte daar metoprolol voor en dat hielp echt goed (al kwam ik er wel 7kg door aan ). Maar die mag je niet gebruiken tijdens zwanger worden en zijn, dus gestopt en nu idd weer flink last van de hormonen. Had gehoopt dat het tijdens de zwangerschap weg zou zijn, maar helaas dus nu constant lichte migraine. Nou ja, alles voor een mooi wondertje
Hier ook iedere masnd migraine na de eisprong. Gelukkig is, nu ik zwanger ben, mijn migraine als sneeuw voor de zon verdwenen. In 2012-13 was dat ook, toen heb ik tot een jaar na de bevalling geen migraine (en geen menstruatie) gehad.
Huh wist niet dat metoprolol daar ook goed voor was! Handig om te weten. Ja hier was het echt om de dag raak na mn bevalling. Gelukkig wel snel weer verdwenen. Hopelijk straks weer minder last van als de hormonen weer een beetje stabiel zijn
Het is niet de officiële indicatie voor metoprolol, maar het werkt wel preventief tegen migraine als je er meerdere keren per maand last van hebt. Ik wist het ook niet, maar was erg blij dat de huisarts met die optie kwam! Ik reageer namelijk ook niet goed op de medicatie die je kunt slikken tijdens een aanval en zo kon ik ze (bijna helemaal) voorkomen. Als mijn cyclus na de bevalling weer op gang komt en ik krijg weer last, dan ga ik zeker weer beginnen.