1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst 1 - Justme1985 1 - Pepper92 4 - Druffia 4 - Sado 7 - Jess93 9 - Rosje83 9 - Ise ***************************** Afspraken Augustus 31 - Justme1985 - plaatsbepalende echo September 15 - Sado - Intake gyn + Echo 25 - Pepper92 - Intake VK + Echo 25 - Rosje83 - Intake VK + Echo 26 - Rosje83 - Intake prenatale diagnostiek EMC Oktober 10 - Pepper92 - Termijnecho
Hallo allemaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik wil me ook graag aanmelden. Heb sinds vrijdagochtend licht positieve testen die mooi oplopen. Had mijn eisprong op 13 augustus, dus ga uit van 6 mei als uitgerekende datum. Ik ga morgen een verwijzing regelen bij de huisarts voor de gyn. En ik ga me ook nog aanmelden bij moeders voor moeders. Ik ben 35 en we hebben al een zoon van bijna 5.
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst 1 - Justme1985 1 - Pepper92 4 - Druffia 4 - Sado 6 - Yesera 7 - Jess93 9 - Rosje83 9 - Ise ***************************** Afspraken Augustus 31 - Justme1985 - plaatsbepalende echo September 15 - Sado - Intake gyn + Echo 25 - Pepper92 - Intake VK + Echo 25 - Rosje83 - Intake VK + Echo 26 - Rosje83 - Intake prenatale diagnostiek EMC Oktober 10 - Pepper92 - Termijnecho[/QUOTE]
Oke ik probeer heel netjes de lijst te kopiëren hihi, maar kun je die kleurtjes meekopiëren of moet je dat weer apart selecteren??? Sorry, heb nog nooit eerder de eer gehad om mijzelf toe te voegen aan een bevallingslijst . Voelt zo gek, nu ik dit type ;D
Welkom @Yesera ! @Druffia als je op "reageer" klikt dan krijg je het stuk als reactie te staan. Dan haal je de [Quote etc.....], alles tussen de haakjes dus, weg. Boven en onder het bericht. Dan kun je tussenin je eigen afspraken neerzetten.
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst 1 - Justme1985 1 - Pepper92 4 - Druffia 4 - Sado 6 - Yesera 7 - Jess93 9 - Rosje83 9 - Ise ***************************** Afspraken Augustus 31 - Justme1985 - plaatsbepalende echo September 15 - Sado - Intake gyn + Echo 15 - Druffia -Intake gyn + Echo 25 - Pepper92 - Intake VK + Echo 25 - Rosje83 - Intake VK + Echo 26 - Rosje83 - Intake prenatale diagnostiek EMC Oktober 10 - Pepper92 - Termijnecho
thnx @Pepper92 , ik was anders echt een domme doos om alle kleurtjes zelf weer toe te passen hahaha, dit is iets handiger :')
Gefeliciteerd @Yesera Super joh! Wat een knaller zeg @Pepper92 ! Vanaf 6 weken is het toch verzamelen in de bussen? @Rosje83 je bent nog vroeg, misschien is je innesteling inderdaad later geweest en in deze fase kan inderdaad te veel drinken het resultaat al iets anders weergeven. Bij mij liep het echt pas op als ik er twee dagen tussen liet. Vandaag heb ik besloten nu écht te stoppen met testen. Ga alleen nog zondag met de Clear Blue die ik over heb, hopelijk dan een 3+ . Moet nu niet meer doortesten, lijntje is al zo duidelijk, kan alleen maar tegen gaan vallen en dan zit ik weer in de stress.... Ik mag al wel een grote BH gaan halen, want het lijkt wel of in 1 dag tijd mijn boobs twee cup groter zijn geworden :') Vandaag mocht ik dan eindelijk het ziekenhuis bellen, had er de vlinders in mijn buik van haha. 15 september de echo, gelukkig al om 9 uur. Ze wilde eerst 20 september, maar ik vertelde dat ik zo in de zorgen zit, dat al kon het één dag eerder , ik dat heel graag zou willen, want dat is voor mij 1 dag minder stress. Ook wist de verpleegkundige mij heel lief gerust te stellen, waardoor mijn vertrouwen toch weer iets gegroeid is. Nu mocht ik dus nog 5 dagen eerder komen. Niet dat deze 5 dagen uitmaakt of het wel of niet goed gaat verlopen, maar toch.... Officieel moet ik nu stoppen met de utrogestan, maar ik heb gevraagd of ik sowieso tot de echo aan alsjeblieft door mocht gebruiken, al is het voor mijn eigen gemoedsrust. En dat mocht gelukkig ook. (vorige keer mocht dat niet) Ze zei wel, dat het niet bewezen is dat de utro in deze fase zal helpen en dat ik het dan echt gebruik voor mezelf. (maar dan heb ik in ieder geval alles geprobeerd wat mag deze ronde) Nu de lange dagen maar aftellen, ik hoop zo dat ik de echo mag redden! ps: heb met net toch maar ingeschreven bij MvM, elke dag is meegenomen denk ik dan maar...
Gefeliciteerd @Yesera ! @Pepper92 hoe was je MvM test? Super knaltest vanmorgen trouwens! Wauw @Rosje83 oké een meisje kan dus alleen drager zijn?! 50% zijn op zich nog best goede percentages dus. Alvast veel plezier in Italië
@Druffia bedankt! Zag in het topic over de onduidelijke testen je post over die van de Action. Die laat ik vanaf nu dan ook maar even achterwege! Zorgen inderdaad voor een hoop onzekerheid. Het is helemaal begrijpelijk dat je zo snel mogelijk wilt, ook fijn dat het ziekenhuis met je meedenkt zeg! Ik duim keihard met je mee meid, dat je over een kleine 8 maanden je wondertje in je handen mag hebben @Justme1985 Klopt! Dus in totaal 25% op een aangedaan jongetje. Ik hoop gewoon vurig op een meisje, dat geeft het snelst duidelijkheid! Ik zit ook te twijfelen om me aan te melden bij MvM. Wil het eigenlijk donderdag doen als de test is opgelopen, maar dan kan ik maar een weekje voor m'n vakantie. Ga ze donderdag dan wel even bellen wat het handigst is!
@Druffia yeahh bij jou staan de afspraken ook! Wat fijn dat die vrouw aan de telefoon je kon gerust stellen en ook mee werkte aan je wensen. Gewoon lekker doorgaan met de utro idd als jou dat een beter gevoel geeft! Super ook dat je je toch nu op heb gegeven voor MvM! Ik durf et nog steeds niet zo goed ondanks de knaltesten... ben zo bang dat ik et ga jynxen daardoor
Een super knaller van MvM!! zelfs de vrouw die langs kwam was er van onder de indruk Vanaf volgende week dinsdag mag ik beginnen met urine opvangen en moet dan door tot halverwege november. Kratten worden nu wel thuis opgehaald, dat was de vorige keer nog niet. Ook weer een heerlijke zachte wikkeldoek gekregen @Druffia wat fijn dat je 5 dagen eerder mag! En goed dat je je ook hebt aangemeld bij MvM
Wat vervelend zeg. Snap dat je baalde. Voor 13dpo vind ik het geen slechte test. Mijn kruidvat testen zijn ook nog geen knallers, maar ze lopen wel mooi op. Toen ik 5,5 jaar geleden zwanger was van ons zoontje had ik heel snel knaltesten, maar heb begrepen dat ze tegenwoordig minder gevoelig zijn. Op de foto kun je zien dat mijn middelste test ook van 13dpo is. Hopelijk heb je de komende dagen mooi oplopende testen!
Dank je! Wat fijn dat je 15 september 'al' voor de eerste afspraak mag. Je hebt een heftige voorgeschiedenis zo te lezen in je handtekening. Ik duim voor een heel mooi kloppend hartje bij de echo!
Dankjewel, door jullie krijg ik wel steeds meer vertrouwen! Vond hem ook goed voor 13DPO, maar die van de Action was bijna onzichtbaar vandaag terwijl het zondagavond nog een goede streep was, vandaar de onzekerheid Donderdag hopelijk een mooie oploop en dan durf ik het wel te geloven Heb vandaag uit m'n werk even een uurtje geslapen (slaap 's nachts erg slecht) en toen ik wakker werd leek het wel of ik er een halve cupmaat bij had en iemand aan mijn borsten aan het trekken was haha. Dus denk dat het met die oploop wel goed gaat komen
Welkom @Yesera ! En gefeliciteerd natuurlijk @Druffia Wat fijn dat ze zo behulpzaam en begripvol was & je wat eerder terecht kan nu! Mijn duimen draaien voor een plakbeeb!! Wat betreft testen, ik had zondag mijn laatste kv & early sensitest gedaan & had met mezelf afgesproken niks meer te halen. Heb ik vanmiddag toch weer de sensitesten besteld Wat een tut ben ik ook! Ik heb nog 1 cb met indicator die ik zondag ofzo wil doen! Ik heb me gisteren via formulier aangemeld bij vk & zou binnen enkele werkdagen gebeld worden voor een afspraak. Tot nu toe hebben ze nog niet gebeld, zal ik morgen zelf bellen? Als de sensitesten knallen ga ik me bij mvm aanmelden!
@Rosje83 gistermiddag had ik veel water gedronken en deed ik met mijn stomme hoofd een test. Lichte streep kv2v5. Ik racen naar de Etos die als enige nog open was. Die testen waren in de avond goed.. veel water heeft blijkbaar toch echt invloed @Yesera gefeliciteerd! @Druffia fijn dat je sneller mag komen En hier een foto van mijn testjes vanmorgen. Stelt gerust, Kruidvat is een mooie streep nu.. ben echt benieuwd hoe ver ik nu ben
Oh op zijn kop zie ik.. En ook ik moet echt gaan stoppen met testen. Misschien van het weekend een keer een clearblue nog
Oh ja, zo herkenbaar! Ik had testen gehaald bij Big Bazaar. Schijnen vergelijkbaar te zijn met die van de Action. Maar door die test werd ik maandag zo onzeker! Heel licht streepje en zelfs vandaag is ie iets opgelopen, maar nog steeds heel licht. Ik zou ze dus aan niemand aanraden en het mooi bij de Kruidvat 2v5 houden! Ik heb er van beide merken nog 1 liggen, dus misschien doe ik ze dit weekend nog wel. Zou een knaller (op de Kruidvat natuurlijk) wel leuk vinden