En de Stokke vind ik echt onmisbaar, zeker met newbornset. Maar die ook van MP want 90 euro nieuw of zo.
Ik ben gelukkig tot nu toe nog niet heel veeleisend qua dingen. Het moet er voor mij nog netjes (op z'n minst hygiënisch) uit ziet en het moet veilig zijn. Dan vind ik het denk ik al prima.
Of je nou net zo "lang" als ik een kinderwens hebt of zo "kort" als jij.. het is voor elke vrouw (koppel) een lange weg als het niet vanzelf gaat of je lichaam niet makkelijk meewerkt. Zodra je die wens hebt is elke seconde, minuut, uur etc dat het niet lukt erg lang. Ik ben blij dat ik in zo'n leuke actieve groep hier zit ondanks ik zelf niet echt actief ben
Ik heb heel veel likes gekregen op het mega aantal berichtjes wat ik eruit getypt heb vandaag. Dus je bent actiever dan je denkt
Ik was eerst vooral ook aan het meelezen. Maar dat komt dan ook meer omdat ik niet zomaar het gesprek wil onderbreken en het over mijn dingen hebben. Ik wacht liever eerst af tot het me duidelijk is waar het gesprek over gaat, voor ik wat post. Dan kan ik gewoon mee kletsen. Want ik vind mensen die alleen hun eigen dingen plaatsen, maar daarvoor of daarna niet op anderen reageren echt zo schijtirritant. Ik bedoel, ik wil ook graag dat mensen op mij reageren. Maar dan moet ik ook op anderen reageren.
Oh ahaha, ik pleur het er gewoon tussen. Heb geen zin om 30 pagina's terug te lezen zonder dat ik uberhaupt met jullie gesproken heb
Nah, ik zou dan twee of drie pagina's terug lezen. Inderdaad niet alles. Maar wel zo dat ik ook op anderen kan reageren
Ik lig in bed met een bakje pepernoten alsof ik naar een serie aan het kijken ben. Zo leuk wat er allemaal gezegd word hier
Oké. Nu heb ik zin in pepernoten. En nog eens bevestiging dat ik zwanger ben. Hou normaal eigenlijk niet eens zo heel erg van pepernoten.