1 t/m 15 mei 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Justme1985, 24 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ja dan zou ik ze ook opmaken ;)

2. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Misschien is je urine juist te geconcentreerd @Viviennee. Hier op het forum wel eens gezien dat iemand het getest heeft door de urine juist te verdunnen met water en dat maakte de test weer donkerder. Op een gegeven moment kan de test de hoeveelheid hCG niet meer aan.

Een tijdje terug was er een topic over bh dragen thuis en daar gaven meerdere vrouwen met grote cup aan geen hangborsten te hebben. HOE DAN?!! Vraag ik me echt af... Bij mij hangen ze echt niet op mijn navel, maar zonder bh (heerlijk in bed) wordt het toch een beetje hobbelig bij het lopen en een beetje plakkerig als het warm is :roflmao: Blijkbaar zegt cupmaat inderdaad niet alles.

Cindy83 en sweetL vinden dit leuk.
  3. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Had ik bij Juul ook niet, maar die vond ik toen al vet donker, wist eigenlijk niet dat het donkerder kon haha

4. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Oh, mijne staan echt niet perky vooruit of zo - nooit gedaan ook, zal er wellicht niet al te florisant uitzien, maar ik ga voor mijn eigen comfort.

Misschien als ik klaar ben met werpen dat ik ga afvallen en ga sparen voor een lift, haha.

5. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Jaaa hier ook een 5 weken dansje!

Ik vind t knap van de dames die blijven testen, ik heb vrijdag nog wat gedaab maar stop er nu mee. Stel dat je een lichtere hebt zit je meteen in de stress, en dan is 3 weken tot echo lannnnnng wachten.
    [Quote ="melian,post : USER=102735]melian[/USER].
    Een tijdje terug was er een topic over bh dragen thuis en daar gaven meerdere vrouwen met grote cup aan geen hangborsten te hebben. HOE DAN?!! Vraag ik me echt af... Bij mij hangen ze echt niet op mijn navel, maar zonder bh (heerlijk in bed) wordt het toch een beetje hobbelig bij het lopen en een beetje plakkerig als het warm is :roflmao: Blijkbaar zegt cupmaat inderdaad niet alles.[/QUOTE]
    Ja dit dus.. ik vraag me dat ook af! Ik voel me zonder bh net ma flodder:D
    Hier sowieso, ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap al tegen mn partner gezegd: als wij klaar zijn na 2 kindjes, en ik heb na een jaar nogsteeds hetzelfde dan laat ik ze liften.
    Ze voeden mijn zoontje al heel lang en wat dat betreft zijn ze top. Maar ik zou me mooier en fijner voelen als het allemaal wat meer gelift is.:)

6. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik zou vandaag 7 weken moeten zijn :rolleyes:

7. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Op een gegeven moment is je hcg te hoog en slaan testen weer lichter uit.

Zou dus echt stoppen met testen, maakt je alleen maar gek.

sweetL vindt dit leuk.
  8. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Met net 7 weken toch nog niet? Nou ja, en ze worden al langer minder, soit. Probeer er weinig waarde aan te hechten. Morgenavond hoor ik het wel.

Hebben jullie de Angelsound? Wij vonden dat wel heel prettig ter geruststelling.

9. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja die heb ik. Vorige keer lag mijn placenta voor en tot 30 weken eigenlijk niks gevoeld. Na 33 weken begon het ook weer af te nemen ( en achteraf denk ik dat veel plopjes gewoon mijn darmen zijn geweest hahaha)
    Fijn om dan eventjes te luisteren af en toe * al moest ik vaak toch weer komen en kreeg ik een band om in t zh.

10. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Nope.. Leuke dingen beginnen vaak bij b. En sommige truitjes / jurkjes zien echt heeeel raar uit zonder fatsoenlijk decolleté :p
    Maar, ik klaag niet, ben heel blij met ze en mijn man ook ;)

Je hebt een mooie knaller gezien en meer dan afwachten kun je nu toch niet.. Dus ik zou ook stoppen met testen en de echo afwachten.

Cindy83 vindt dit leuk.
  11. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Wat is een angelsound?

Cindy83 vindt dit leuk.
  12. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Apparaatje waarmee je naar het hartje van je kindje kunt luisteren

Cindy83 en Luuna vinden dit leuk.
  13. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik had hem ook voor, inderdaad. Voelde ook pas laat en daarna ook niet echt heftig dus ik vond het wel echt heel fijn. Ook omdat je dan af en toe wel dikke trappen hoorde, ook al voelde ik ze niet

14. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Heb ik niet gehad en ga ik ook niet aanschaffen. Denk dat het bij mij juist averechts werkt en het me onzeker maakt als ik het niet direct kan vinden.

Nu heb ik tijdens de vorige zwangerschap wel echt bizar veel echo's gehad dus dat gaf al heel veel geruststelling en dochter was een ware kungfu strijder dus ondanks dat de placenta voor lag voelde ik haar heel goed. (Te goed soms haha)

Zal dit keer wel afkicken zijn qua hoeveelheid echo's.

15. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier lag de placenta voor en beentjes tegen mij rug aan dus ik voelde echt niks haha.

Trouwens as we speak zitten we al 2u on de auto en geloof het of niet... we zij uit een jongensnaam:eek::eek::eek::eek: had ik níet verwacht. Haha vind m nu al leuk, ookal denk ik dat we een meisje krijgen haha.

Raket78, Mleenvs, Cindy83 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik had aan het begin bij de gyn wel veel echo's, en later medisch omdat ik te weinig vruchtwater had en later ook minder leven. Dus heb haar ook behoorlijk vaak gezien inderdaad haha, al was de reden minder.

Stond ook een stuk meer onbevangen in de eerste zwangerschap, ik zie nu veel meer gevaren.

17. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Oh fijn! Ga je niet met ons delen zeker :cool:

18. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    .

LVtje vindt dit leuk.
  19. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    De reden is dan idd minder.

IK was vorige keer tot de 20 weken bij de gyn en die maakte iedere keer even een echo als ik daar was. Dus dat was met 6/7/9/11/12/14/16/20 weken en daarna nog met 28/30/36 en nog een keer.

Die ga ik dit keer echt niet krijgen helaas, dus maar een keer een extra pretecho plannen denk ik haha.

Leuk dat jullie uit de naam zijn! @sweetL

20. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Bijzondere namen! Staan wel mooi bij elkaar, en de tweede naam heb ik echt nog nooit gehoord.

sweetL vindt dit leuk.
  21. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Oh wow, dat zijn er echt veel ja haha.

Heb zelf wel geslachtsbepaling en 3d laten doen nog

Deel Deze Pagina