Wij gaan nu ook een geslachtsbepaling (rond de 14w )en 3d 4d doen (rond de 26), vorige keer alleen 3d 4d gedaan
Geslachtsbepaling en 3D wil ik dit keer ook weer doen. Heb geen geduld om tot de 20 weken echo te wachten hoor hahaha
Oh, kan dat tussendoor? Klinkt goed volgens mij ga ik eens een lijstje met vragen noteren voor de vk... Hebben jullie nog tips voor deze puppy? Wat wil je bij de eerste intake bespreken?
Wij hebben hem toen gehad rond de 16 weken en dat wil ik nu ook weer doen denk ik. Tzt eens kijken en plannen Ben zo benieuwd
Wat bedoel je precies hihi. Meestal kunnen pretecho's ( echo's zoals een geslachtsbepaling en 3d etc) niet bij je eigen vk. Dan ga je naar een ander bureau en betaal je er voor. Onze praktijk heeft er een pretecho bureau aan vast zitten, 2 van de vk's doen dit er bij. Heel fijn! Ik geloof dat ik 170 euro kwijt ben. Krijg wel een gender taart gratis
Er zitten overal pretechobureaus, kan je gewoon heen als je wil. De controles bij de vk stellen niks voor, hier iig niet. Hallo hoe gaat het en ga maar liggen om naar het hartje te luisteren. Tot de volgende keer.
Volgens mij zitten geslachtsbepaling ed vaak rond de 50 euro? Vroege echo's 30 of zo. 3d/4d is het duurst uiteraard. Kost bij mijne 125.
Ik denk trouwens dat het vooral belangrijk is dat je jezelf afvraagt, wat vind ik belangrijk. Wil ik zoveel mogelijk de natuur alles laten doen en afwachten. Of wil ik liever dat er in wordt gegrepen medisch, als het zover is. Hou je van niet te veel poespas, of liever een bureau wat heel veel meer highteck apperatuur heeft. En qua bevalling, wat zou jij willen? Zo ben ik wezen kijken bij een vk en die vond dat alles wel natuurlijk goed zou komen. Inknippen doen ze niet aan, je scheurt anders vanzelf. Dat soort fratsen... Was duidelijk niet voor mij weg gelegd. Hehe
Gecondoleerd met je oma, wat verdrietig dat ze zo snel is heen gegaan. Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd...
Ik zou gewoon vragen, wat kan ik van jullie verwachten? Voor mij komen er allemaal weer extra vragen bij nu, ik wil graag iedere 2 weken tot 22 weken dat mijn urine wordt gecontroleerd. En daarna iedere week. Ben benieuwd tot wat voor compromis we kunnen komen.
Waarom? Ik wil weer medisch bevallen dus wat dat betreft doet de vk er bij mij niet heel veel toe. Ben wel blij dat ik gescheurd ben ipv geknipt, trouwens. Ze hadden alles al klaar staan, mocht nog 1 keer omdat baby het blijkbaar al 20 minuten moeilijk had.
Ik ben drager van gbs. Mijn zoontje is heel ziek geboren. Ik wil graag iets meer controle om te kijken of het actief is of niet. Zodat we gelijk tegen kunnEn gaan met ab. En ik straks niet ineens met een vroeggeboorte zit.
Ik moet eerlijk zeggen dat ze er goed uit zien. Het loopt in ieder geval niet af. En ik heb vaker gehoord dat kv niet meer zo snel een knaller geeft. Mijn action test zag er net zo uit met 5 weken!
Ik ben trouwens ingeknipt voor naar achter.. Mijn zoontje kreeg het ineens heel moeilijk. Moet sowieso medisch bevallen met onze geschiedenis, aan een antibiotica infuus.
En ik wil trouwens niemand bang maken met inknip verhalen, of horrorbevallingen.. Ik kon na 2 weken weer oké rechtop zitten hoor
Ik ging ook naar perineum.. Deden sommige mensen echt naar over, maar ik heb echt zo bizar weinig last gehad haha