Dacht dat het snelste voor een geslachtsbepaling 14 weken is tegenwoordig, en dan nog heb je kans dat het verkeerd is.
Nou, vraag me af of dat wel zo'n vaart loopt. En dan nog kan je bepaling laten doen met 14 weken, kan je het alsnog weghalen. Dus ik vind het sowieso onzin allemaal
Ik bedoel meer dat de mensen die zo ontevreden zijn met een bepaald geslacht dat ze het zouden laten weghalen. Of misschien anders behandelen als het weghalen niet meer kan. Ik heb echt zoiets van, jeetje, wees blij dat je überhaupt kinderen mag krijgen.
Ja, nee snap ik. Mijn vriend heeft mij ook wel gevraagd of ik dat zou doen omdat ik echt heeeul heeull graag een meisje wil. Maar ik kan dat echt niet over mijn hart verkrijgen. Ik ben niet tegen abortus, in sommige gevallen zal het echt veel beter zijn, maar zo'n reden... Hoe slaap je dan nog lekker
Vriendin van mij had het geslacht wel in het nipt rapport zien staan. Maar dat zal dan niet de bedoeling zijn geweest.. wat een onzin je kan er idd zelf ook vroeg achterkomen In Utrecht doen ze het vanaf 13 weken. En als ze het niet goed zien mag je later terugkomen. Maar is wel een risico idd dat het verkeerd is
Oh echt? Lees overal dat het in Nederland niet mag, maar dan bel ik wel even. Scheelt 100 euro en een reis naar Antwerpen.
Misschien was het een foutje @Viviennee. Ik hoop het niet eigenlijk want wij willen het ook echt heel graag weten
Kan dat zo vroeg al! Bij onze dochter wisten we het met 17 weken en eigenlijk willen we nu gewoon wachten tot de 20 weken echo.... Als ik dat volhoud
Net mijn VK gebeld, zij krijgen bij rapporten uit Nederland iig niet het geslacht erbij, dus dat risico wil ik dan maar niet nemen
http://www.meerovernipt.nl/veelgestelde-vragen#74 Hier staat dat het geslacht niet wordt gerapporteerd.
Ja klopt, maar heb wel eens vaker gehoord dat mensen het toch te weten kregen.. Maar ja als het al niet op de rapporten bij mijn vk staat, lijkt het me gek dat het wel op het rapport staat dat ik krijg.
Lijkt me ook niet. Misschien zit er nog een verschil tussen het rapport aan een verloskundige en die aan een gyn? Geen idee. Ik zou het ook wel leuk vinden als je die optie erbij kon kiezen .
Hmm jammer.. weet alleen niet of er ervoor naar Antwerpen gaan haha. Ik lees wel dat je daar vanaf 10 weken kan prikken en dus 1 a 2 weken later de uitslag hebt
Ik zat de vorige keer in de heel drukke december/kerstperiode en kreeg de uitslag alsnog vrij snel gezien de omstandigheden
In NL geven ze idd geen uitslag qua geslacht. Zal alleen bij uitzonderingen zijn denk ik waarbij geslacht van belang is bij bijv erfelijke dingen. Maar normaal zal je bij de nipt in NL dus geen geslacht erbij zien.
Maak wel weer een afspraak bij uza. Ik vind mijn draagzak trouwens ook echt een superaankoop. Anderen die daar over nadenken wil ik aanraden goed naar het ergonomische aspect te kijken. Babybjorn ed zijn bijvoorbeeld echt niet ergonomisch, niet voor de baby en niet voor jezelf. Als je hem vanaf newborn wil gebruiken heb je nog minder keuze. De baby inserts zijn vaak ook niet erg ergonomisch. Ik heb de Tula free to grow, die is voor iedereen ergonomisch en kan vanaf newborn. En tot 2,5 of zo, maar dat ligt aan de lengte van je kind.
Ik ben niet zo'n tula fan... leuk als peuterdrager maar niet als babydrager... Er zijn veel betere opties, denk aan emeibaby, connecta ed. Maar iedr zn ding! Zolang je maar geen babybjorn of stokke geval aanschaft die zijn echt funest voor je kindjes heupen en ruggetje
De free to grow juist wel als babydrager, die is nog redelijk nieuw, ken je die wel? De andere Tula is voor wat ouder inderdaad Toen ik hem drie maanden geleden kocht waren ze er net