Ik wil heel graag een tula of vergelijkbare zak! Heb jij met een reden voor de tula gekozen? Heeft die een baby insert? Heb me er ooit in verdiept toen de jongste kleine was maar zij vond de draagdoek al niet fijn dus gestopt met dragen
Ja, die was net nieuw en heel ergonomisch voor de newborn ook, daar waren weinig keuzes in. Hoorde ook wel goede dingen over de Snoozebaby, maar die is heel dik, dat ding heeft zelf al drie lagen. Dus dat is voor onze periode niet heel raadzaam, veeeeel te warm. De free to grow is zonder insert, is er echt op gemaakt zodat de newborn er ook in kan. Ik heb de oker <3 https://www.vonvavoom.nl/nl/blogs/draagdoek-informatie-draagzak-von-va-voom/waarom-wij-van-de-nieuwe-tula-free-to-grow-houden/
Ben je al bekend met de reguliere Tula draagzakken van canvas en katoen, of wellicht zelfs met de Tula wrap conversions? ( dat zijn duurdere exclusieve Tula's gemaakt in kleine oplage en gemaakt van draagdoekenstof en vrijwel niet verkrijgbaar) dan weet je hoe een Tula draagzak normaal gesproken aanvoelt. De Tula Free to Grow voelt iets soepeler en zachter aan dan een reguliere Tula drager. Hij is van een net iets anders geproduceerde textiel gemaakt, namelijk een soort twill, en dit geeft de Tula Free to Grow extra soepelheid. Twill is een erg sterke binding, en hierdoor is de draagzak ook nog eens 'draagkrachtig'. Dit is een beetje een term die in de draagwereld ingeburgerd is, maar wellicht wat vraagtekens oproept bij je, maar het komt er kortweg op neer, dat de stof sterk is en dus ook zwaardere kindjes comfortabel kan dragen. Het is een semidunne stevige stof
@Viviennee heb je een foto van jo Die zag ik toevallig vandaag op Instagram die is echt heel erg mooi
Ik heb mijn eigen bedrijf in het maken van babydragers. Ik ben dus bekend in het wereldje. Ik maak doekconversies, ssc, onbu en heb een eigen model
Ik heb opzich niet de behoefte hier een discussie over aan te gaan. Ik hou me wat dit betreft graag aan de oppervlakte omdat ik nog enigzins 'anoniem' hier op het forum wil komen. Ik heb mijn bedrijf nu op een laag pitje staan en me een beetje afzijdig gehouden van alle grote groepen de laatste maanden. Ik ben heel actief geweest in het hoge segment (daar zitten mijn klanten) daar zijn wrapconversies veel meer gedragen als een tula. Tula's zijn prima dragers, vele malen beter als een babybjorn of stokke, chicco ed. Maar ik ben geen groot fan van tula, en dat kan, en mag
Ik heb mijn knaltest ook hoor. Foto 1 is na minder dan een minuut genomen. Foto 2 na 6 minuten ongeveer.
Heb bij mijn dochter niet lang kunnen dragen (chronisch nek/rug klachten) en heb toen de drager weer verkocht. Maar misschien dat ik het toch weer ga proberen. Waarschijnlijk ook de emeibaby
Oh, ik hoef ook niet te discussieren, maar heb serieus nog nooit een slecht woord over de free to grow gehoord, alleen maar lof. Daar hoef jij het uiteraard niet mee eens te zijn.
Dacht dat het er eentje van bykay of mei tai was. Maar weet ik niet meer zeker, heb hem maar heel kort gehad. Zou t dan moeten terug zoeken.
ik zou in jou geval een draagconsulent zoeken waar je heel veel dragers kunt passen en evt lenen om te proberen. zo kun je gericht iets zoeken wat fijn zit ondanks je klachten. mocht je iemand willen weten, stuur me een pbtje dan kan ik wellicht iemand in je omgeving aanraden.
Ja zou ik ook doen. Heb zelf ook een verschrikkelijke rug Bij de meesten kan je sowieso wel een paar huren