@Viviennee wat een naar nieuws. Wat nu? Wat een verhalen allemaal! Er zit een hele berg ervaringen in dit groepje als ik dit zo lees. @LVtje mooie test was aan het twijfelen of ik die ook wilde halen. Maar nu ik dit zie, is wel een hele fijne bevestiging! En hier gaat het goed. Weinig kwaaltjes, niet misselijk. Alleen moe in de avond, maar niet in slaap kunnen vallen en vaak wakker 's nachts. Herkenbaar bij jullie?
Yay 7 weken! Ik heb pas ook een dag thuis een e-learning cursus gedaan terwijl zoontje op school zat. Veel rustiger dan op werk want dan krijg je toch telkens telefoontjes of mensen die binnenlopen. Succes!
Tadaaaaaa De eerste 2 weken sowieso zelf even de flessen wegbrengen. Ze komen hier op de woensdag, maar dan is schoonma hier oppassen en aangezien die dat nog niet weet ....
Mooie test @LVtje ! Mijn eerste lading urine is gisteren opgehaald. @Viviennee Oei, dat is niet zo'n goed nieuws. Hopen dat je toch nog niet zo ver bent als je dacht? @Pepper92 Fijn, een dagje thuis werken! Ik moet zo weer met de bus en trein naar het werk en heb de laatste tijd steeds meer moeite om mijn ogen open te houden onderweg. Wordt er zo duf van! @Luuna Dat wakker liggen herken ik wel. Ik val snel in slaap maar als ik 's nachts wakker wordt om te plassen, kan ik daarna vaak niet meer slapen. Zet dan vaak een podcast op over zwangerschap. Ik vind Hello Bump! leuk, door een stel dat hun eerste kindje in februari (dacht ik) verwacht. Het helpt mij in elk geval om niet te blijven malen in mijn hoofd. Verder voel ik me goed. Niet misselijk, hopen dat dat zo blijft.
Lekker dat je even thuis aan de slag kunt @Pepper92. Ik snap wel dat dat makkelijker gaat zonder spruit om je heen. Vond het altijd heerlijk om thuis aan de slag te zijn: kopje thee erbij, muziekje aan... Ik slaap gelukkig als een roosje @Luuna en daar geniet ik nog maar even van. Van de vorige zwangerschappen weet ik nog dat ik ergens in het tweede/derde trimester weken aaneen wakker heb gelegen. Zal nu wel weer gebeuren. Ben wel voor de wakker wakker overigens. Mocht je nog een CB met indicator willen doen.. ik heb er eentje over die je mag hebben van me. Stuur maar een pb'tje als je interesse hebt. En yaaaayyyyyy!! Mooie test @LVtje! Het wordt steeds echter zo hè? Hier inmiddels app-contact met de consulente van MvM. Zeer benieuwd wanneer ze komt en hoe het gaat zijn deze keer. Ben echt weeïger dan bij de vorige zwangerschappen en voel een kokhals opkomen als ik aan die flessenlucht denk. Maar zo tof om het te kunnen en mogen doen! Ik denk dat ik ook de eerste weken maar even op en neer ga met die flessen. Teveel mensen hier die meedoen, dus die krat (de vorm met plastic zak erom) wordt meteen herkend
@LVtje Mooie test! Hier komen ze ook op woensdag, misschien wonen we wel in dezelfde regio? Ik woon in noordoost Groningen. @Mleenvs Kan je geen oogje dichtdoen tijdens de reis? Ff een klein tukkie in de trein lijkt me heerlijk zo voor en na het werk @Melian Hier worden de flessen achter het huis opgehaald. Morgen voor het eerst. Is dat misschien een optie?
@Pepper92, we hebben helaas geschakelde achtertuinen en geen achterom. Maar halen brengen u's geen punt hoor en als iemand het toch ontdekt... jammer dan Hebben jullie veel laat van de bevingen trouwens? Mijn vader woont in de stad (buitenwijk) en daar lopen de scheuren over de muren. Zelf woon ik tussen jullie in Pepper en LVtje.
@Melian zelf hebben we er geen last van. Het huis? Geen idee. We hebben een huurhuis, dus de woningbouw mag zich daar mee bezig houden Binnenkort komt er iemand kijken, maar ik verwacht er niet te veel van.
Het is lastig bijhouden hier haha @Viviennee wat een tegenvaller deze echo zeg! Ben ook erg benieuwd met welke informatie je naar huis gestuurd bent Kwaaltjes mwa op en af....soms even een duizelig momentje wat ik wel herken. Vaak plassen is eigenlijk nieuw. Tussen 3 en 4 uur doodmoe maar dat is dan van de ene op de andere minuut ineens over....savonds val ik rond 21uur toch wel als een blok in slaap. Hoop dat het niet erger word de vermoeidheid want zo kom ik mijn dagen goed door met de kinderen. Ben wel snel chaggie ppffieuw, ben al niet zo tactisch van nature maar nu ontploft de boel al als het lontje alleen al vuur ziet. En dan nog soms een vlaag van misselijkheid maar verre van spuugen, meer dat gevoel van te veel chocolade gegeten ofzo en die reep nog voor je gezicht ligt Zie wel dat de meeste hier al een flinke voorgeschiedenis hebben wat betreft kindjes krijgen, wat zijn wij vrouwen toch bikkels he Die papa's hebben het maar makkelijk Al hoewel mijn mannetje echt zo ontzettend lief is voor me lekker buikje knuffelen, hoor 10 x per dag dat ik zn mooi zwanger vrouwtje ben en een bos bloemen gekregen...allemaal roze en 1 witte erin met een super lief kaartje eraan, waarop staat ; op naar een gezonde zwangerschap met heel veel liefde enz enz... Is wel een heel fijn berichtje na onze miskraam Nou mama's to be fijne dag vandaag met werken, e-learning, de kids, huishouden en al het andere wat ons bezig houdt! Deze mama gaat vanmiddag lekker shoppen met haar dochter van 6
Nou dit is ons eerste kindje samen heb er al 2 uit mijn vorige relatie en geloof me ik heb deze man nu echt verdiend
Hè @Viviennee wat een naar nieuws. Ben benieuwd naar het verloop.. knuffel voor jou.. Jullie praten echt te snel om alles goed bij te houden.. ik ben geen drager geweest met onze dochter. Denk dat ik voor de baby wel een tula wil aanschaffen. Draagdoek heb ik geen geduld voor. Draagzak lijkt mij wat makkelijker. Hier nog steeds erg moe, zere boobies, obstipatie is minder. Lang leve de lijnzaad. Op de wc zitten is weer wat aangenamer
Het dragen-topic had ik gemist... Ik heb mijn dochter vaak gedragen, toen ze mini was met een rekbare doek, daarna met een geweven doek. Mijn man was niet zo voor doeken en droeg met een Bondolino. Sinds ze 2 jaar is, dragen we haar met een Tula Toddler. Qua symptomen gaat het hier op en af. Ik ben nog niet misselijk, maar heb wel veel honger en moet vaker plassen. Morgen vertrek ik voor 3 dagen op congres, dus ik hoop dat de symptomen stabiel blijven