Zo, mijn buik is echt al opgeblazen! Het is goed dat ik voornamelijk met mannen werk die dit soort dingen niet in de gaten hebben haha. Voor mijn gevoel kan iedereen het al zien
Mooi hoor @sweetL Mannen valt het inderdaad niet snel op en anderen mogen het fatsoen hebben om het te negeren en er niet naar te vragen!
Oeh, die is al zichtbaar ja. Zo is die van mij (gelukkig) nog niet. Wil het voor sommige mensen namelijk eerst nog stil houden.
Ik heb een leuke app gevonden. Hij heet PregApp. Je kunt daarin de fase van je zwangerschap in 3D bekijken. Heb even een screenshot gemaakt. Say hello to junior
Ooh, wat leuk! Waar gaan jullie straks eigenlijk jullie positiekleding vandaan halen? Of waar hebben jullie dat vandaan gehaald? En wat is daar een redelijke prijs voor? Want ik ben al half een beetje gaan neuzen op internet, maar wat ik daar tot nu toe zag, is al zo over de 100 euro voor een positiejurk ofzo. En de goedkopere dingen zagen er niet uit.
Ik heb vorige keer allemaal extra lange tshirtjes bij de primark gehaald. Daar kon mijn buik goed in groeien. Verder veel vestjes gedragen ( was toen ook in de winter zwanger) Daarnaast best wat bij "ik en mijn kind" besteld, online.
Heb de vorige keer een paar broeken bij de h&m gehaald. Kan niet wachten tot ik die weer aan kan. Ze zitten zo heerlijk!
Uit een oude doos van zolder, vrees ik. Of misschien ga ik nog wel los online, maar ik vind het ook altijd prijzig en aangezien ik een gat in mijn hand heb, kan ik misschien beter niet kijken Leuk @Raket78! En wat een mooi buikje @sweetL. Echt een zwangerschapsbuikje al
Ik ga dit keer bij Value Village (Canadese tweedehands winkel keten). Tijdens mijn eerste zwangerschap betaalde ik me blauw voor 3 broeken die ook nog eens kwalitatief teleurstellend waren. Heb ze weggegooid zodra ze na de bevalling te groot waren geworden. Dus dat doe ik dit keer niet.
Mijn zussen en ik hebben de afgelopen jaren een grote tas vol zwangerschapskleding verzameld. Hebben allemaal dezelfde maat, dus dat is erg handig! Dus zodra we het verteld hebben ga ik vragen of mijn zusje kan zorgen dat die bij mij terecht komt. Hij staat op dit moment bij haar beste vriendin, dus ik hoop dat zij niet in verwachting is en de kleding dus gebruikt
Ik sluit me hier ook voorzichtig aan, want ik kan het nog niet helemaal geloven. Ik heb nergens last van. Het is dat ik niet ongesteld ben geworden en de test positief was, maar anders had ik het nog echt niet gemerkt. Ik ben voorlopig uitgerekend op 10 mei geloof ik. Ik haal het van Marktplaats. Ik vind het zonde om voor zo'n korte periode iets helemaal nieuws te kopen dat me dan ook nog veel geld kost. Dan recycle ik liever een beetje milieubewust de kledingkast van iemand anders De eerste positiebroek is op Marktplaats alvast besteld: 10 euro inclusief verzendkosten.
Heb nog een deel van de vorige zwangerschap en verder gewoon online bij div winkels. Denk dat ik wel winterjas moet hebben dit keer en die wil ik wel via mp halen.
Welkom maansneeuw! Hier wel flink misselijk, spugen hoef ik niet maar dat hoefde ik bij mijn dochter ook niet. Wel 24/7 misselijk en kokhalzen. Ik heb nog wel wat positiekleding van mijn dochter maar is ook alweer 5 jaar oud dus ik ga nog wel wat nieuwe broeken halen, shirts draag ik gewoon mijn eigen, die positieshirts gaan pas mooi zitten bij een flinke buik vind ik. Jas ga ik ook nodig hebben ja...
Ik denk (hoop) dat ik geen jas nodig ga hebben. Ja, misschien een zomerjas voor echt de laatste periode. Ik heb namelijk 2 jaar geleden een winterjas (normale gekocht). Alleen toen was ik ongeveer 15 tot 20 kilo zwaarder. Dus die is nu eigenlijk te groot. En ik wilde eigenlijk voor deze winter een andere gaan halen. Maar toen kwam ik erachter dat ik zwanger was. Ik heb voor nu in ieder geval ook nog een shirt met lange mouwen die ook lang is. Dus daar heb ik misschien nog wat speling bij. Ik heb een blouseje die ik ook gekocht had toen ik nog wat zwaarder was. En die nu vooral bij mijn buik veel te wijd zit. Dus die kan ik misschien nog weer aan. En ik hoop dat ik met mijn eigen broeken nog wat speling ga hebben. Moet namelijk altijd een riem om omdat ik net onder mijn heupen het breedst ben. Dus of het past daar niet, of hij is bovenaan wat te wijd. Maar ik ben er eigenlijk ook bang voor. Ben nu al geneigd om soms met de riem en knoop open te gaan zitten. Naja, ik ga het allemaal wel meemaken. Misschien krijg ik uit onverwachte hoeken nog wat als ik aan iedereen bekend maak dat ik zwanger ben.
Ik zit ook al met een volgend dilemma. En dat is namelijk dit. Mijn vriend en ik zijn vrij recent verhuisd naar ons eigen huisje. We hadden sowieso al een kamer gereserveerd als baby-kamer omdat de wens er bij ons beide al was. De bedoeling was in eerste instantie dat deze kamer grijs met groen zou worden (3 muren grijs, 1 groen). Dit hebben we ook in de woonkamer. Onze eigen slaapkamer en de computerkamer van mijn vriend zouden we grijs met blauw doen. Alleen toen bleek dus dat de groene verf slecht dekte. Dus we hadden meerdere lagen nodig. En zouden daardoor niet genoeg verf meer hebben voor de babykamer. Maar de grijs en blauw dekte wel goed. Dus van de blauwe hadden we genoeg over om ook die extra muur te doen. Lang verhaal kort: De babykamer is dus grijs met blauw (en een witte muur want we hadden net niet genoeg grijs). En dat is leuk als we een jongetje krijgen. Maar als we een meisje krijgen, staat het me toch niet helemaal aan om haar in een blauwe kamer te leggen. Wat zouden jullie doen? Deze kleur blauw hebben we ongeveer. https://goo.gl/images/J2Rz2j Met ongeveer deze kleur grijs https://goo.gl/images/3adxKy En deze groen (effen natuurlijk) was ongeveer de bedoeling https://goo.gl/images/7PHWmc Ergens heb ik de neiging om met het laatste beetje groen over het blauw heen te gaan, kijken hoe dat uitpakt. Maar als dat niet lukt, is dat ook zonde. Of als we echt zeker weten dat het een meisje gaat zijn, dat we dan alsnog roze gaan halen en die muur roze maken.
Blauw kan in mij ogen prima voor een meisje! En roze eigenlijk ook voor jongens. Dat is iets wat wij ons aangepraat hebben, waarom dat dit niet zou kunnen.. Als je de kleur leuk vind staan, laat het zo. Ik vind het een erg leuke leuke kleur in ieder geval