@Yesera Nee ik heb anti-k. Dat komt omdat ik na een heupoperatie een bloedtransfusie heb gekregen. In die tijd (jaren 80) keken ze niet naar antistoffen. De meningen over 2e zwangerschap weer pre-eclampsie zijn verdeeld. Ik ga vanaf 3e trimester naar gyn.
Cindy en Minniemouse heel veel succes en plezier vandaag. Ik hoop op mooie verhalen (en foto's) straks
Ik 11:15 en superzenuwachtigggg. Ben al in het ivf centrum nu nog 30 min wachten pfff en mijn mannetje is vandaag jarig hoop dat hij een mooi cadeau krijgt zo
Mooie echo gehad. Loop mooi op schema. Beebje van 1cm mooi knipperend hartje gezien (net op de grens aan de lage kant 100bpm) dus volgend week weer een echo voor de zekerheid.
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst 1 - Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje 1 - Pepper92 - 24 jaar - 2e kindje 1 - Susy87 - 30 jaar - 2e kindje 2 - Melief - 28 jaar - 2e kindje 3 - Mleenvs - 27 jaar - 1e kindje 3 - Cindy83 - 33 jaar - 1e kindje♥ 6 - Yesera - 35 jaar - 2e kindje 6 - LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje ❤️ 7 - Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 8 - Raket78 - 38 jaar - 2e kindje 9 - Ise - 36 jaar - 4e kindje 9 - Minnie Mouse 1974 - 42 jaar - 5e kindje 9 - MumL - 25 jaar - 2e kindje 10 - LVtje - 32 jaar - 2e kindje 10 - Hartlief - 33 jaar - 2e kindje 11 - Melian - 37 jaar - 3e kindje 11 - Eliss92 - 25 jaar - 1e kindje 11 - Leooo1990 - 27 jaar - 1e kindje 12 - Pline - 32 jaar - 2e kindje 13 - Luuna - 33 jaar - 1e kindje 13 - Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje 14 - Mie88 - 29 jaar - 3e kindje 14 - sweetL - 25 jaar - 2e kindje 14 - jabest - 32 jaar - 3e kindje 14 - xMekirin - 23 jaar - 1e kindje 15- dijk1985 - 31 jaar - 3e kindje 15- Roos99 - 29 jaar - 2e kindje ***************************** Afspraken September 14 - Minnie Mouse 1974 - Echo 15 - Justme1985 - 2de echo 15 - Susy87 - intake vk + echo 18 - Melief - 2e echo gyn 18 - Roos99 - Intake VK 18 - Susy87 - echo gynaecoloog 19 - Pline - echo 20 - LiefenLeed - Intake VK + eerste echo 20 - Minnie Mouse 1974 - Intake verloskundige 20 - Ise - Intake medisch VK + Echo 21 - dijk1985 - intake 21 - LVtje - echo gyn 21 - Cindy83 - 2e echo 22 - Yesera - Intake medisch VK + Echo 25 - Pepper92 - Intake VK + Echo 25 - Melian - vitaliteitsecho 28 - Jess93 - Intake + Echo 28 - MumL - eerste echo gyn (België) 28 - Babs1990 - echo 29 - Mleenvs - Intake VK + Echo Oktober 2 - Eliss92 - echo + intake 2 - sweetL - echo + intake 2 - xMekirin - echo (+intake?) 3 - dijk1985 - echo 3 - Raket78 - intake midwife 5 - Luuna - echo + intake 10 - Pepper92 - Termijnecho 12 - Jess93 - Termijnecho 23 - Melian - echo + intake 23 - Luuna - Termijnecho **** Sterretjes **** Biggestwish - Lysje90 - Druffia - Rosje83
Cindy83 Gefeliciteerd met je man! Fijn dat alles goed was bij de echo. Fijne dag toegewenst! Maar dat zal wel lukken denk ik.
Echo Nou kan iemand dit verklaren? ICSI 19 aug. 2 tp. Daarna 3x positieve test gehad. Bloed laten prikken. 500 hcg. Was prima zeiden ze in Tilburg. Allelei zwangerschapskwaaltjes ( opvliegerig, pijn in borsten, misselijk, moe). Doorgrstuurd van verloskundige naar ziekenhuis voor echo om te kijken of het er 1 of 2 zijn... Zeggen ze net in Breda/ gynaecoloog dat ze helemaal niks zien.... Ik heb geen druppel bloed verloren. Hoe kan dit? Te vroeg voor een echo 6w1d?? Bij mijn dochtertje zagrn ze bij 5w6d al een vruchtzakje. Slechte echodame? Was echt een onaardig mens trouwens. Mijn dochtertje van 4 mocht niet eens mee. Ze was meteen chagerijnig. Meteen een clearbleu gekocht en die geeft aan: zwanger 2-3. Wat gaat hier mis? Ik snap het echt niet. Er moet toch een vruchtzakje zijn?
He wat naar... dat is niet wat je wilt zien zeg. Heb je gelijk bloed laten prikken voor hcg? Was het inwendig? En er zat ook niets buiten je baarmoeder? ( je wil er niet aan denken.. maarja) Ik vraag me af of clearblue nu trouwens geen 3+ zou moeten aangeven. Wel heel raar ook omdat je geen bloed hebt gehad. Hoe nu verder? Wanneer moet je terug?
Wat vreemd zeg. Ik doe zelf nu voor het eerst ervaring op maar heeft ze misschien niet goed gekeken omdat ze chagrijnig was en idd nog een keer hcg prikken zou ik zeker laten doen. Zo weet je ook niet wat je moet. Krijg je over een week nog een echo om weer te kijken??... want zo kunnen ze je toch niet naar huis sturen
Oh @Minniemouse1974 wat vervelend! Hebben ze inwendig gekeken? Je zou idd 3+ verwachten bij een zwangerschap van 6 weken. Wat is het plan nu verder? Sterkte in deze onzekerheid.
Ja het was inwendig. De verloskundige belde net en denkt aan een baarmoederlijke zwangerschap...ik moet morgen het ziekenhuis in Tilburg bellen. Mijn man vond het belachelijk dat ze ons met dit nieuws naar huis stuurden. Hcg prikken? Dat hebben ze niet eens voorgesteld. Maar als ik geen bloedverlies gehad heb dan moet er toch nog iets in de baarmoeder te zien zijn? Ze zei dat ze weinig kon zien omdat mijn darmen in de weg zaten...erg vreemd vond ik. Buiten baarmoeder heeft ze volgens mij niet gekeken. Volgens haar was mijn baarmoeder leeg. Waarom word ik dan niet ongesteld? Morgen maar Tilburg bellen. Zucht.
Wat vervelend die onzekerheid @Minniemouse1974 Hebben ze de echo inwendig gemaakt? Je zou nu idd iets moeten zien op de echo. Vanwege de icsi kun je ook geen latere eisprong gehad hebben, op zich een late innesteling zou kunnen maar dan hadden ze voor mijn gevoel iig een vruchtzakje moeten zien. Wat is het plan nu verder? Moet je over een week nog terugkomen voor een echo? Of kunnen ze je hcg niet weer prikken (desnoods via de huisarts) zodat je iig weet of het is toegenomen tenopzichte van de vorige meting.