Heb et aangepast, als et goed is moet die er nu wel staan. Logisch dat je et niet kunt bevatten! Dat komt idd wel na de echo's! En zelfs dan is het nog moeilijk te bevatten. Ik kan het soms zelf nog niet bevatten dat ik al 3,5 jaar mama ben!
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst 1 - Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje 1 - Pepper92 - 24 jaar - 2e kindje 3 - Mleenvs 3 - Cindy83 - 33 jaar - 1e kindje 4 - Druffia - 31 jaar - 1e kindje 4 - Sado - 25 jaar - 2e kindje 6 - Yesera - 35 jaar - 2e kindje 7 - Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 9 - Rosje83 - 25 jaar - 1e kindje 9 - Ise 11 - Melian - 37 jaar - 3e kindje 13 - Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje ***************************** Afspraken Augustus 31 - Justme1985 - plaatsbepalende echo September 14 - Cindy83 - Echo 15 - Sado - Intake gyn + Echo 15 - Druffia - Intake gyn + Echo 22 - Yesera - Intake medisch VK + Echo 25 - Pepper92 - Intake VK + Echo 25 - Rosje83 - Intake VK + Echo 26 - Rosje83 - Intake prenatale diagnostiek EMC 27 - Ise - Intake VK + Echo 29 - Mleenvs - Intake VK + Echo Oktober 10 - Pepper92 - Termijnecho[/QUOTE]
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst 1 - Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje 1 - Pepper92 - 24 jaar - 2e kindje 3 - Mleenvs - 27 jaar - 1e kindje 3 - Cindy83 - 33 jaar - 1e kindje 4 - Druffia - 31 jaar - 1e kindje 4 - Sado - 25 jaar - 2e kindje 6 - Yesera - 35 jaar - 2e kindje 7 - Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 9 - Rosje83 - 25 jaar - 1e kindje 9 - Ise 11 - Melian - 37 jaar - 3e kindje 13 - Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje ***************************** Afspraken Augustus 31 - Justme1985 - plaatsbepalende echo September 14 - Cindy83 - Echo 15 - Sado - Intake gyn + Echo 15 - Druffia - Intake gyn + Echo 22 - Yesera - Intake medisch VK + Echo 25 - Pepper92 - Intake VK + Echo 25 - Rosje83 - Intake VK + Echo 26 - Rosje83 - Intake prenatale diagnostiek EMC 27 - Ise - Intake VK + Echo 29 - Mleenvs - Intake VK + Echo Oktober 10 - Pepper92 - Termijnecho
Ik ben ook totaal niet sportief, maar wil wel graag in vorm raken. Heb mezelf na onze bruiloft 2 maanden geleden compleet laten gaan (was ook wel lekker hoor!) en was eigenlijk van plan om nog even wat af te vallen voordat ik daadwerkelijk zwanger was... maar dat gebeurde sneller dan verwacht! Normaal ben ik echt een jojo-er. Het komt er snel aan en het gaat er snel af, als ik gewoon een tijdje mijn calorieen beperk. Maar nu met zo'n kleintje in mijn buik lijkt het mij geen goed idee om kcal te gaan tellen. Dus zit er niets anders op dan echt maar eens te gaan sporten. Heb een app met een workout speciaal voor zwangeren gedownload. Vandaag geprobeerd; was toch best pittig als je niks gewend bent, haha. En nu volhouden...
Morgen komt een vrouw van Moeders voor Moeders langs. Zo spannend want ik weet niet wat ik kan verwachten. En eindelijk kan ik dan iets terug doen. Ik had me voorgenomen om te testen elke donderdag maar morgen hoeft dat dus niet haha. Ik ben ook niet zo'n sportieveling met name door de endometriose. En met dit weer is het lekker om series te kijken of te haken. Na de 1e echo ga ik beginnen een eerste dekentje te haken (hopen dat het goed gaat daarbinnen)
Hey wij zijn even ver. Ik zit echt niet op te letten. Moet mezelf ook ff inlezen hier. Ik begin weer honger te krijgen.. meerdere die dat hebben hier??
Bedankt! Zal me even kort voorstellen. Ben 31 en zwanger van nummer 3. Heb in juli een miskraam gehad...dus nu eigenlijk en heel blij, maar ook Spaans benauwd dat het weer mis gaat...
Welkom nieuwe meiden! Moest net echt even bijlezen... Hier ook geen sportieveling, een rondje fietsen en ik ben al moe. Dagboek bijhouden is niet mijn ding, bij onze dochter ook niet gedaan. Begin nu wel echt last te krijgen van misselijkheid vandaag kwam het echt in vlagen en vanavond toen in aan het koken was ben ik echt even gaan liggen (19:15). Vorige zwangerschap niet zo gehad in de avond, maar toen at ik ook eerder. Nu ga ik pas koken als onze dochter op bed ligt, dus na 19:00. Werken jullie trouwens ook? Ik werk fulltime, 40 uur. Ben wel van plan om na de bevalling naar 32 uur te gaan dmv ouderschapsverlof. Mijn vriend werkt 32 uur. Onze dochter gaat 4 dagen naar de gastouder.
Gefeliciteerd @LiefenLeed spannende weken weer! Hoe ver was je toen je in juli de mk kreeg? Hopelijk blijft het deze keer goed gaan! Oh bah @Pepper92 hopelijk blijft het bij alleen wat misselijk zijn, al is dat ook niet prettig ben je bij je dochter erg ziek geweest? Vind je dat niet pittig 40 uur werken? Respect hoor! Ik werk 30 uur en vind het eigenlijk iets teveel maar kan nu nog ff niet inleveren... ik zit dan ook nog 1,5 uur per dag in de auto om naar en van mn werk te rijden
Ik neem meerdere keren per dag kleine maaltijden omdat ik zo'n trek steeds heb. Ik eet zoveel mogelijk fruit en groente en minder vlees en meer vis. Wow 40u dat is echt pittig. Respect! Ik werk niet dankzij de endometriose ben ik sinds halverwege 2015 in de ziektewet beland en daarna werkloos geworden. Heb me er al bij neergelegd inmiddels. M'n man werkt 40 tot 50u in de week
Haha het is ook niet zo dat ik supersportief en afgetraind ben hoor! Mijn hobby's zijn vooral sporten & liggen & eten @Cindy83 Wat leuk dat je mee komt kletsen. Heb je al een aantal keren voorbij zien komen op het forum en heb ontzettend veel respect voor de weg die je al hebt afgelegd. Ik hoop echt zo vurig voor je dat je een mooi wondertje mag krijgen over een kleine 8 maanden. @LiefenLeed gefeliciteerd en natuurlijk kun je er nog gewoon gezellig bij! Ik werk sinds januari 24 uur. Merkte dat ik met 40 uur teveel er omheen wilde doen en mezelf constant in de weg liep. Nu met 24 uur voel ik me veel lekkerder in mijn vel! En natuurlijk ook fijn ter voorbereiding op zwangerschap + leven met een kleintje
Hoi allemaal, Kan ik er ook nog bij? Rosje83 tipte mij dat deze topic bestond. Dus vandaar dat ik ook gezellig mee wil doen. Volgens mij ben ik het minst lang zwanger van jullie op dit moment. Ik zit vandaag op 3 weken en 5 dagen. Vrijdag heb ik mijn NOD en ik hoop echt van harte dat alles goed blijft gaan maar ik knijp hem wel een beetje. Sinds 8dpo al een positieve test dus weet al bijna een hele week dat ik zwanger ben. Vandaag dus 12 dpo en overmorgen weten we meer. Ik word altijd sochtends ongesteld dus hoef gelukkig niet een hele dag af te wachten. Als alles zo mag blijven lopen als het nu is ben ik 11 mei uitgerekend.
Gefeliciteerd @Eliss92 en @Minniemouse1974. Leuk het word steeds drukker! Zetten jullie jezelf op het lijstje?
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst 1 - Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje 1 - Pepper92 - 24 jaar - 2e kindje 3 - Mleenvs - 27 jaar - 1e kindje 3 - Cindy83 - 33 jaar - 1e kindje 4 - Druffia - 31 jaar - 1e kindje 4 - Sado - 25 jaar - 2e kindje 6 - Yesera - 35 jaar - 2e kindje 6 - LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje 7 - Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 9 - Rosje83 - 25 jaar - 1e kindje 9 - Ise 11 - Melian - 37 jaar - 3e kindje 13 - Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje ***************************** Afspraken Augustus 31 - Justme1985 - plaatsbepalende echo September 14 - Cindy83 - Echo 15 - Sado - Intake gyn + Echo 15 - Druffia - Intake gyn + Echo 20 - LiefenLeed - Intake VK + Echo 22 - Yesera - Intake medisch VK + Echo 25 - Pepper92 - Intake VK + Echo 25 - Rosje83 - Intake VK + Echo 26 - Rosje83 - Intake prenatale diagnostiek EMC 27 - Ise - Intake VK + Echo 29 - Mleenvs - Intake VK + Echo Oktober 10 - Pepper92 - Termijnecho