@Mie88 wat een vreselijke spanning voor jullie! Ik begrijp helemaal dat je nog niet op een roze wolk bent geklommen! Ik duim voor je dat je dat snel wel kan doen!
Wat lastig @Mie88 dat je nog altijd niet goed weet waar je aan toe bent. Dat het hartje klopte geeft wel echt hoop, maar ik snap ook dat je erg onzeker bent. Nog twee nachtjes slapen...
Klopt hoor.. Was al blij dat er wat zat.. Bij vorige zwangerschap/miskraam had ik bloedverlies en bleek er dus iets te zitten wat nooit gegroeid was.. Dus nu was het al wel super dat er inderdaad kloppend hartje was.. Dus wil er ip wel in vertrouwen.. Maja durf nog niet te hopen.. Ze moeten me maar wekelijks echo geven..
Nou indd... bloedverlies tijdens je zwangerschap zal nooit wennen denk ik. Heel veel sterkte meid, hopelijk gaan de dagen en uren snel!
Hier een druk weekend gehad en sinds zondag voel ik me echt belabberd... heel erg moe, misselijk, geen trek in vooral avondeten. Blegh... maar nu ook grieperig, dus ik denk een combi van zwanger zijn en griep hebben. Gister wel wezen werken, vandaag vrij en morgen zie ik nog wel. Gelukkig is mijn 3-jarige schat lekker rustig vandaag, dat scheelt zo veel! Mijn man werkt in het buitenland, is nu voor 6 weken weg. Dan sta je er toch grotendeels alleen voor... *zo klaagmodus uit* danku Zo fijn om te zien dat er steeds meer hartjes bij komen! Hoewel alle negatieve verhalen hier er ook wel voor zorgen dat je goed beseft dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is. Heel veel sterkte aan alle meiden met die verschrikkelijke onzekerheid!!
Hoi allemaal, Jullie mogen mij helaas van de lijst halen. Vanochtend heb ik een echo gehad die mijn vermoedens heeft bevestigd: donderdag zat er nog een kleine embryo, maar vandaag was mijn baarmoeder al bijna leeg. Natuurlijk erg verdrietig; alles leek met deze zwangerschap zo perfect. Mei een hele mooie maand om uitgerekend te zijn, meteen de eerste keer raak, dat soort dingen. Ik was vanaf het begin al ontzettend dankbaar en gelukkig. Helaas heeft het nu niet zo mogen zijn. Ben de afgelopen dagen heel verdrietig geweest maar ik voel me nu na de echo vreemd genoeg al weer wat beter, en hoopvol. Baarmoeder is bijna schoon dus hopelijk kunnen we snel opnieuw proberen. Ik ben ook blij dat mijn lichaam zelf heel goed heeft gewerkt en weet wanneer het niet goed is. Dat geeft ook wat vertrouwen in mijn lichaam en een volgende zwangerschap. Anyway, ik wens jullie wel allemaal gezonde en fijne zwangerschappen toe en vond het fijn om deze weken in elk geval met jullie gedeeld te hebben
@Mleenvs jeetje meid wat jammer! Ik ben wel blij te lezen dat je het goed relativeerd (kan ik nog wat van leren) Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop echt ontzettend dat je net zoals ik snel weet zwanger mag zijn na deze miskraam! Liefs....
Lieve @Mleenvs, knap hoe je erin staat. Heel logisch dat je verdrietig bent; het zou geweldig geweest zijn als alles goed was. Heel veel kracht gewenst voor jou en een dikke knuffel.
Hij heeft het overal in zijn haar. Hij heeft op verschillende plekken verschillende structuren en de ene plek veroorzaakt meer klitten dicht bij zijn hoofdhuid en andere plekken weer verderop in de krul. Maar met nat borstelen met zo'n tangle teezer heb ik ze er zo uit. Die soort borstel hebben ze trouwens tegenwoordig ook van andere merken. De laatste keer heb ik er een gekocht bij de op is op voordeelshop en die werkt ook perfect. Ik hoop dat je er wat aan gaat hebben.
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst 1 - Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje ♡ 1 - Pepper92 - 24 jaar - 2e kindje ❤ 1 - Susy87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 2 - Melief - 28 jaar - 2e kindje 3 - Cindy83 - 33 jaar - 1e kindje ❤ 4 - Druffia - 31 jaar - 1e kindje ❤️ 6 - Yesera - 35 jaar - 2e kindje ❤ 6 - LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje ❤️ 7 - Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 8 - Raket78 - 38 jaar - 2e kindje 8 - proudmommy13 - 32 jaar - 2e kindje 9 - Ise - 36 jaar - 4e kindje ❤ 9 - MumL - 25 jaar - 2e kindje 9 - maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje 10 - LVtje - 32 jaar - 2e kindje ❤️ 10 - Hartlief - 33 jaar - 2e kindje ❤️ 11 - Melian - 37 jaar - 3e kindje 11 - Eliss92 - 25 jaar - 1e kindje 11 - Leooo1990 - 27 jaar - 1e kindje 11 - Mommiewillie - 24 jaar - 2e kindje ❤️ 12 - Pline - 32 jaar - 2e kindje ❤️ 13 - Luuna - 33 jaar - 1e kindje 13 - Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje 14 - Mie88 - 29 jaar - 3e kindje 14 - sweetL - 25 jaar - 2e kindje 14 - jabest - 32 jaar - 3e kindje 14 - xMekirin - 23 jaar - 1e kindje 15- dijk1985 - 31 jaar - 3e kindje♡ 15- Roos99 - 29 jaar - 2e kindje Afspraken September 25 - Melian - vitaliteitsecho 25 - Justme1985 - 4de echo bij gyn 26 - Druffia - intake VK 27 - maansneeuw - vitaliteitsecho 28 - Jess93 - Intake + Echo 28 - MumL - eerste echo gyn (België) 28 - Babs1990 - echo 28 - Roos99 - echo Oktober 2 - Eliss92 - echo + intake 2 - sweetL - echo + intake 2 - xMekirin - echo (+intake?) 3 - dijk1985 - echo 3 - Raket78 - intake midwife 3 - LVtje - intake + echo VK 4 - Justme1985 - 5de echo bij VK 5 - Luuna - echo + intake 5 - Cindy83 - 3e echo 9 - Ise - 2e echo 10 - Druffia - Termijnecho 11 - Pline - 2e echo 12 - Jess93 - Termijnecho 13 - Yesera - Termijnecho 13&14 - Susy87 - Termijnecho (gyn&vk) 16 - Pepper92 - Termijnecho 23 - Melian - echo + intake 23 - Luuna - Termijnecho 24 - proudmommy13 - termijnecho 27 - Pepper92 - controle vk **** Sterretjes **** Biggestwish - Lysje90 - Rosje83 - Minniemouse1974 - Mleenvs
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst 1 - Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje ♡ 1 - Pepper92 - 24 jaar - 2e kindje ❤ 1 - Susy87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 2 - Melief - 28 jaar - 2e kindje 3 - Cindy83 - 33 jaar - 1e kindje ❤ 4 - Druffia - 31 jaar - 1e kindje ❤️ 6 - Yesera - 35 jaar - 2e kindje ❤ 6 - LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje ❤️ 7 - Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 8 - Raket78 - 38 jaar - 2e kindje 8 - proudmommy13 - 32 jaar - 2e kindje 9 - Ise - 36 jaar - 4e kindje ❤ 9 - MumL - 25 jaar - 2e kindje 9 - maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje 10 - LVtje - 32 jaar - 2e kindje ❤️ 10 - Hartlief - 33 jaar - 2e kindje ❤️ 11 - Melian - 37 jaar - 3e kindje ❤ 11 - Eliss92 - 25 jaar - 1e kindje 11 - Leooo1990 - 27 jaar - 1e kindje 11 - Mommiewillie - 24 jaar - 2e kindje ❤️ 12 - Pline - 32 jaar - 2e kindje ❤️ 13 - Luuna - 33 jaar - 1e kindje 13 - Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje 14 - Mie88 - 29 jaar - 3e kindje 14 - sweetL - 25 jaar - 2e kindje 14 - jabest - 32 jaar - 3e kindje 14 - xMekirin - 23 jaar - 1e kindje 15- dijk1985 - 31 jaar - 3e kindje♡ 15- Roos99 - 29 jaar - 2e kindje Afspraken September 26 - Druffia - intake VK 27 - maansneeuw - vitaliteitsecho 28 - Jess93 - Intake + Echo 28 - MumL - eerste echo gyn (België) 28 - Babs1990 - echo 28 - Roos99 - echo Oktober 2 - Eliss92 - echo + intake 2 - sweetL - echo + intake 2 - xMekirin - echo (+intake?) 3 - dijk1985 - echo 3 - Raket78 - intake midwife 3 - LVtje - intake + echo VK 4 - Justme1985 - 5de echo bij VK 5 - Luuna - echo + intake 5 - Cindy83 - 3e echo 9 - Ise - 2e echo 10 - Druffia - Termijnecho 11 - Pline - 2e echo 12 - Jess93 - Termijnecho 13 - Yesera - Termijnecho 13&14 - Susy87 - Termijnecho (gyn&vk) 16 - Pepper92 - Termijnecho 23 - Melian - echo + intake 23 - Luuna - Termijnecho 24 - proudmommy13 - termijnecho 27 - Pepper92 - controle vk **** Sterretjes **** Biggestwish - Lysje90 - Rosje83 - Minniemouse1974 - Mleenvs
Wat verdrietig @Mleenvs. Heel veel sterkte en ik hoop dat je heel snel in verwachting mag zijn van een gezond babytje!
Wat verdrietig @Mleenvs heel veel geluk toegewenst, hopelijk snel in verwachting van een gezond kindje!
@Mleenvs Wat verdrietig, maar wat sta je er sterk in zeg! Petje af Ik duim voor een plakkertje binnenkort! @Mie88 Wat spannend zeg.. Ik hoop dat het bloeden snel ophoudt! Heel veel sterkte de komende dagen iig! @sweetL Succes met je haar! Lijkt me verschrikkelijk irritant, hopelijk helpt het idd om die tangle borstel te halen Wat leuk dat je/jullie zoveel zelf kunnen maken! @Hartlief Beterschap! Ziek zijn tijdens een zwangerschap is altijd een vervelende combi.. @Justme1985 Ja heb geen idee, het is een onderbuikgevoel dat het niet goed zit. Maar waar dat vandaan komt weet ik niet, gewoon intuïtief zeg maar. Ik hoop ook dat het niet klopt @Cindy83 Ik haak ook wel eens, maar heb het nu al 1,5 jaar niet meer gedaan denk ik.. Ik ga geen inkopen doen totdat we het geslacht weten, we willen rond 16 weken een echo daarvoor inplannen. Maar eerst maar de 1e echo afwachten sowieso!
@Mleenvs wat ben jij sterk zeg! Het was inderdaad al heel snel, maar wat fijn dat je er zo positief in staat voor een volgende poging! Heel veel succes en sterkte!
@Mleenvs Heel jammer! Hopelijk snel weer zwanger! Ik heb 19 juli een miskraam gehad. Stond er grotendeels hetzelfde in als jij. Was ook gelijk eerste ronde zwanger en nu inmiddels alweer 8 weken. Erg snel gegaan allemaal!
Knap hoe je erin staat, maar wat blijft het verdrietig. Sterkte @Mleenvs Hier echt hondsberoerd de laatste dagen dus vandaar ook wat afwezig hier. Inkopen doe ik nog niet. Sowieso hebben we veel dingen nog en voor een kamertje vind ik het nog veel te vroeg. Kleertjes en aankleding kamer wacht ik mee tot we geslacht weten.
Wat vervelend zeg @LVtje Hier alleen steeds moe. Tussen de middag voor het eerst floradix gebruikt (had een proefmonster gekregen bij de vk). Misschien koop ik een fles straks. Het schijnt goed te zijn voor ijzer. Inkopen doe ik nog niet. Het meeste hebben we nog en ik wil wachten totdat we weten of we een jongetje of meisje krijgen.