Inkopen ik geloof dat ik niet zoveel nodig heb. Heb dan wel al een kamertje gekocht via MP maar dat was vooral omdat het precies was wat wij wilden en de prijs aangenaam was. kinderwagen En maxicosi heb ik nog van mijn vorige 2 kids en die zijn echt nog dik in orde ook badje, kruiken e.d kan hier nog makkelijk een ronde mee... Het enige wat er nog moet komen is een box en kleertjes. En die kleertjes koop ik pas als ik het geslacht weet... Over geslacht gesproken hebben jullie een sterk voorgevoel?
Ik vind het ook nog te vroeg voor inkopen... zoals hier al gezegd hebben we heel veel bewaard, en als het weer een meisje wordt zal ze echt wel wat nieuwe setjes krijgen, maar grotendeels kleding van haar grote zus aan. Heb alle mooiste kleertjes nog vanaf maat 44! Maar ik zal eerlijk zeggen dat we bij de eerste al met 14 weken het kamertje klaar hadden hoor, en dat mijn man ook nog eea aan het nieuwe babykamertje moet aanpassen, daar mag hij snel mee beginnen als hij weer thuis is! Eerste ging na een week ziekenhuis en 5 dagen thuis op haar eigen kamer, ze slaapt nu (3jaar) super goed en altijd in haar eigen bedje. Zo fijn!
@Mleenvs wat een verdriet, heel veel sterkte! Ook al was het de eerste keer raak, het was je zo gegund....dikke knuffel
@Mleenvs 1ste of 100ste ronde, dat maakt niet uit, dit zal altijd pijn doen en verdriet geven. Heel veel sterkte!
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst 1 - Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje ♡ 1 - Pepper92 - 24 jaar - 2e kindje ❤ 1 - Susy87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 2 - Melief - 28 jaar - 2e kindje 2 - davina - 29 jaar - 2e en 3e kindje❤❤ 3 - Cindy83 - 33 jaar - 1e kindje ❤ 4 - Druffia - 31 jaar - 1e kindje ❤️ 6 - Yesera - 35 jaar - 2e kindje ❤ 6 - LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje ❤️ 7 - Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 8 - Raket78 - 38 jaar - 2e kindje 8 - proudmommy13 - 32 jaar - 2e kindje 9 - Ise - 36 jaar - 4e kindje ❤ 9 - MumL - 25 jaar - 2e kindje 9 - maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje 10 - LVtje - 32 jaar - 2e kindje ❤️ 10 - Hartlief - 33 jaar - 2e kindje ❤️ 11 - Melian - 37 jaar - 3e kindje ❤ 11 - Eliss92 - 25 jaar - 1e kindje 11 - Leooo1990 - 27 jaar - 1e kindje 11 - Mommiewillie - 24 jaar - 2e kindje ❤️ 12 - Pline - 32 jaar - 2e kindje ❤️ 13 - Luuna - 33 jaar - 1e kindje 13 - Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje 14 - Mie88 - 29 jaar - 3e kindje 14 - sweetL - 25 jaar - 2e kindje 14 - jabest - 32 jaar - 3e kindje 14 - xMekirin - 23 jaar - 1e kindje 15- dijk1985 - 31 jaar - 3e kindje♡ 15- Roos99 - 29 jaar - 2e kindje Afspraken September 26 - Druffia - intake VK 27 - maansneeuw - vitaliteitsecho 28 - Jess93 - Intake + Echo 28 - MumL - eerste echo gyn (België) 28 - Babs1990 - echo 28 - Roos99 - echo Oktober 2 - Eliss92 - echo + intake 2 - sweetL - echo + intake 2 - xMekirin - echo (+intake?) 3 - dijk1985 - echo 3 - Raket78 - intake midwife 3 - LVtje - intake + echo VK 4 - Justme1985 - 5de echo bij VK 5 - Luuna - echo + intake 5 - Cindy83 - 3e echo 9 - Ise - 2e echo 10 - Druffia - Termijnecho 11 - Pline - 2e echo 12 - Jess93 - Termijnecho 13 - Yesera - Termijnecho 13&14 - Susy87 - Termijnecho (gyn&vk) 16 - Pepper92 - Termijnecho 23 - Melian - echo + intake 23 - Luuna - Termijnecho 24 - proudmommy13 - termijnecho 27 - Pepper92 - controle vk **** Sterretjes **** Biggestwish - Lysje90 - Rosje83 - Minniemouse1974 - Mleenvs
Ik ben zelf nog zo in twijfel dacht eerst echt een jongen maar toen ik gisteren de echo zag kreeg ik toch even een meisjes gevoel...ben ook vooral nog bezig met dat het goed moet gaan....maar stiekem al zo benieuwd....
Vandaag de intake gehad , maar zo jammer dat dit niet even in combinatie met een echo is...nu heb ik via het ziekenhuis al een echo gehad maar het is toch fijn om bij een intake te weten of alles ook daadwerkelijk goed is....nu nog 14 dagen wachten...duurt lang!
Wat verdrietig. Ik snap de gevoelens (ook de positieve) heel goed, omdat ik ze zelf ook gehad heb, bijna precies zo. Heel veel liefde en licht toegewenst! Dikke knuffel!
@Mleenvs Ik vind je een hele sterke vrouw zoals ik lees hoe je ermee omgaat! Ik hoop dat je heel gauw een goede doorgaande zwangerschap hebt.! Digiknuffel..
Iedereen die het van ons weet zegt een meisje. Dus ik ben heel erg benieuwd! Tot nu toe heeft niemand een jongen gezegd
Bij mij zegt iedereen een jongen behalve mn schoonmoeder met de wazige theorie dat de mk volgens haar een jongen was en dan krijg je nu een meisje want in hun familie is alles jongen meisje of andersom en ik heb al een jongen en meisje net zoals mijn ouders dus kan niet missen....yeah right nieuw bakers praatje denk ik Vraag me ineens af of ze misschien denkt dat wij vrouwen het geslacht bepalen en je eitje om en om het andere geslacht schieten....
Hier geen echt voorgevoel. Voel me hetzelfde zwanger als bij zoontje, dus leun naar weer een jongen. Maar geloof dat zelfde symptomen ook weinig zegt. Zoontje denkt meestal een zusje en soms een broertje (of allebei ). Mijn man had de eerste week na de positieve test heel sterk een voorgevoel voor een meisje, maar dat is inmiddels ook weg. Dusssss..... Geen idee . Wij hebben bijna alles van zoontje bewaard, dus hoeven weinig te kopen. Wel moet de kamer nog opgeknapt worden, dus daar gaan we wel binnenkort mee starten. Voor de rest gaan we pas de laatste dingetjes bijkopen als we het geslacht weten en indien nodig nog wat kleertjes en natuurlijk roze voor een meisje.
Ik heb ook echt geen voorgevoel meer... Het lijkt me leuk als het nog een meisje is, maar een jongetje zou ook bijzonder zijn. Geen. Idee. Ik heb nog niks gekocht. Ik merk aan mezelf dat ik nog steeds een beetje in de afwachtstand sta. Voel me eigenlijk meer beroerd dan blij zwanger. Of is dat heel erg om te zeggen?
@Mleenvs Veel sterkte. Ik ben even in overleefmodus, vandaar de weinige reacties... Ik voel me echt belabberd en sleur me door de werkdagen. Baby-spulletjes zullen we nog niet meteen aankopen (bijgeloof enzo), het energiepeil onder vriespunt helpt niet echt.