nou ben benieuwd wie er nog meer in november 2013 uitgerekend zijn. ik weet dat ik 7 a 8 november mijn ei heb gehad dus ik zou dan 1 november zijn uitgerekend. misschien leuk om een lijstje te gaan maken?
hahahaha ja dank je. morgen voor de zekerheid nog een test. maar de kwaaltjes worden steeds erger hihihi
Haha. Hier ben ik. Sorry kon dit topic niet vinden, zeker overheen gekeken. Zeker aan jou de eer!!! Ik kan pas maandag op zn vroegst testen. Al heb ik er al 2 gedaan haha. Maar echt te vroeg. Ik voel aan alles dat t raak is, maar officieel is t pas met test. Ik tel de dagen af. Hoop zo dat ik volgende week met je 'mee' kan doen!
ik heb op 10 dpo mijn eerste positieve test gehad. ik voelde 4 dpo al dat het raak was. maar ja moest dus ook nog ff wachten. hoeveel dpo zit je nu?
Itsme, heb ik je wel gefeliciteerd eigenlijk? Ik doe het toch nog even officieel... Itsme gefeliciteerd met je itsminime!! Ik wens je een fijne en succesvolle zwangeschap toe! Hoe reageerdw je partner??
Itsme, helemaal alleen hier? Mag ik je komen vergezellen? Vanmorgen positief getest!! Ga straks even mn banner aanpassen, maar dat lukt niet op telefoon Wanneer is jou uitgerekende datum?
Meis85 gefeliciteeeeerd! Ik doe voor mn beurt al aanwezig zijn. Ik hoop niet onterecht. En anders verlaat ik t toneel stilletjes.
meis85 GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!! ik ben 1 november naar eigen berekening uitgerekend en anders zou het nog 2 november kunnen zijn. maar oktober is niet mogelijk hahahha. wanneer ben jij uitgerekend? dan zet ik je ff op de lijst erbij. duus dank je wel hahahah