1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmy80

kimmy80 Actief lid

27 feb 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    ff voor de lijst, 30-04 termijn echo gyn
    Gaat het verder met iedereen goed???? Tja hier nog steeds niks te vertellen gerelateerd aan de zwangerschap aan de ene kant natuurlijk super fijn aan de andere kant, ook wel onzeker, maar we hebben het hartje zien kloppen en dat maakt et toch weer echt...ALS IK AL IETS TE KLAGEN HEB IS DAT MIJN ZOON MOET VOETBALLEN OM HALF 1 EN IK HIER BINNEN DE WIND HOOR HUILEN PFFFFFFFFFFFFFF UUR OP DAT KOUDE VOETBAL VELD, moeder van het jaar award hahahahahahahahhahaha

2. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

jaaaah gaat prima hier vandaag tot nu toe,maar het is nog vroeg!! :p

afspraak heb ik aangepast in de lijst hoor!!

en speciaal voor jouw:

-Winner-of-Best-Mom-Award-(2c).png

3. kimmy80

kimmy80 Actief lid

27 feb 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    hahahahahaha bedankt ben blij voor de erkenning :p

4. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    MEDEDELINGEN TOPIC: ik denk dat als we allemaal die nare periode een beetje voorbij zijn dat het wel "gezelliger" word hier, iedereen is nu nog druk met zichzelf en de kwaaltjes en de trieste verhalen hier,hebben het er niet vrolijker op gemaakt helaas!

Laten we er nu in ieder geval voor gaan dat er geen meiden meer afvallen en we alleen nog maar leuke,positieve verhalen en mooie echofoto's kunnen posten hier!

5. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Lieve allemaal,
    Ik ben ook (terecht) van de lijst gegooid. De reden dat ik niet reageer en weinig meelees is dat ik het te druk vind. Ik heb een drukke baan en maak lange dagen en heb dan 's avonds niet meer de puf om al die pagina's dokr te spitten. Heel ego van me, ik weet het maar anders kan ik het niet verpakken ;)
    Ik las ergens iets over een fb-groep met een wat kleiner gezelschap? Daar wil ik wel meer over weten als dat mag!
    Groetjes!

6. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

Het gaat soms ook heel hard hier.... de fb gaat soms ook hard hoor,maar anders.... we zijn daar nu met zn 12en als ik t zo goed zeg uit mn hoofd en ja... ik zeg... übergezellig!

als je je daaraan toe wilt voegen moet je me maar even een pbtje doen!

7. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Gedaan :)

8. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    wat is t stil hier!

wel makkelijk bij te houden whuhahaha

9. maiden

maiden Lid

14 mrt 2013
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    o spannend wanneer heb je je echo????

10. maiden

maiden Lid

14 mrt 2013
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    erg makkelijk hahahah

11. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Wat is het koud vandaag!!! Pffff... geen zin om buiten te wandelen. Vanmiddag lekker de administratie gedaan, fijn om weer een beetje bij te zijn.
    Vanmorgen de bedden allemaal verschoond en die hangen nu op het droogrek zodat ik ze dalijk kan strijken, badkamer en toiletten gepoetst, ik ben weer lekker bezig geweest!
    Dalijk eigenlijk nog even stofzuigen en dan ben ik weer even bij.

Wij zijn de zolder aan het verbouwen en normaal heb ik al mijn strijk en de strijkplank daar staan, nu staat het allemaal in de keuken, niet zo erg handig maar is even niet anders.

De voortuin word ook aangepakt, ze zijn druk bezig en als het goed is zijn ze volgende week zaterdag klaar met de tuin dus wij hopen op een zonnig paasweekend.

Verder weinig plannen dit weekend, vanavond afgesproken om te gaan hardlopen brrrr.... en morgen komen vrienden op de koffie.

12. pb1987

pb1987 Lid

8 mrt 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo heee jou dag klinkt actief!! Lekker bezig hoor!
    Balen van de verbouwing en klusjes maar beter nu dan verder in de zwangerschap! Wij willen er ook in deze 7 maanden nog een dakkapel opgooien, slaapkamer verhuizen en de babykamer (nu kledingkamer) krijgt een deur naar het platte dak en moet natuurlijk mooi gemaakt worden!

13. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    @iedereen; bedankt voor de lieve reacties. Ik blijf zeker meelezen en reageer als ik daar klaar voor ben.

@ceilo: fijn als je me terug op de lijst wilt zetten.

@trouwjurk (ik weet je naam niet meet,sorry): m'n zus koos voor een lintsluiting aan de achterkant. Daardoor is er tot op het laatste moment ruimte genoeg om te groeien, de linten zorgen dat de jurk mooi om je heen sluit en past altijd.

Hier: helaas ziek en mis daardoor de 1e verjaardag van m'n neefje. Heel vervelend. Man en kind zijn gelukkig wel gegaan.

Wij hebben allebei het gevoel dat dit opnieuw een jongetje is.

14. Hopefulness

Hopefulness Actief lid

29 dec 2012
    241
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey 2ebaby,

Ja dat kunnen ze gelukkig bij mij ook doen en mocht het bij die tijd zo zijn dat mn buik heel erg groot is bij die tijd dan kunnen ze mn jurk nog omhoog halen (heb a lijn jurk) om meer ruimte te maken dus ik ben helemaal in mn sas.

Ik denk dat we een meisje krijgen :)

2Ebaby hopelijk ben je snel weer beter! !

15. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Hopefullnes: fijn dat het gelukt is met je jurk, toch wel een belangrijk item op je trouwdag ;)

2ebaby: balen dat je zo ziek bent en daardoor de 1e verjaardag van je neefje moet missen! Eerste verjaardag is altijd wel Een mijlpaal en wil je niet missen. Willen jullie weten wat jullie krijgen of wil je het pas bij de bevalling zien?! Wij willen het wel graag weten, veel te nieuwsgierig!

Pb1987: ook nog behoorlijke verbouwplannen zo te lezen! Inderdaad beter voordat de baby komt! Moet zeggen dat wij echt al bijna 3 jaar non stop aan het verbouwen zijn maar vooral in onze zaak (naast ons huis). Dit is als het goed voorlopig het laatste, heeeeel fijn!!!

16. 5maart

5maart Lid

5 mrt 2013
    14
    0
    0
    Hoi ! Yes ik sta weer op de lijst...
    merk steeds meer dat er van alles gebeurt in mijn buik. behoorlijk moe ook. wel saai voor vriend. donderdag heb ik de eerste echo. wil zo graag weten hoe ver ik ben. en natuurlijk of t dan allemaal goed zit.
    vrijdag naar mijn ouders om het te vertellen. zo zeg al drie weken niemand tegen wie ik het heb verteld, best knap.
    maar ik geloof t zelf nog steeds niet voordat ik de verloskundige heb horen zeggen
    dat het er goed uit ziet, gek he?!
    maar we zijn heel blij hoor, dat terzijde! :):)

17. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    ♥ November Mama's 2013 ♥ (1-15)

1 : (1)
    maiden (30) (zh-bv)

2 : (1)
    jusi (30) 2e (FV-ZH)

3: (2)
    tessa321 (32) 1e (BV-TB)
    lilian79 (..) 3e ( tb-bv)

4 : (0

5 : (2)
    meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH)
    WausMop (27) 1e (BV-ZH)

6 : (6)
    Zonnig25 (26) 1e (bv-zh)
    Appelgebakje (24) 1e (BV-TB)
    Vegas (32) 1e (BV-ZH)
    Isade (29) 1e (BV/FV-TB/ZH)
    5maart (30) 1e (bv-TB)
    2debaby (30) 2e (BV-ZB)

7 : (2)
    MamaMars (25) 2e & 3e (FV-ZH)
    hopefulness (26) 1e (bv-zh)

8 : (0)

9 : (3)
    kimmy80 (32) 2e (BV-TB)
    pb1987 (25) 1e (BV-TB/ZH)
    Ceilo (32) 3e (FV-ZH)

10 : (1)
    Delina (28) 2e (Bv - Zh)

11 : (2)
    Wennie1981 (31) 2e (ZH-BV)
    leentjezh (26) 1e (BV-ZH)

12 : (2)
    Tralalala (27) 1e (BV - ? )
    Marsim (31) 2e (fv-zh)

13 : (1)
    Lenatje (24) 2e (BV-ZH)

14 : (1)
    januari2010 (28) 3e (BV- TB/ZH)

15 : (0)

datumloos:(0)

Totaal: 24

**Sterretjes**
    *momof2
    *margjelinde
    *La Palma
    *Cinniej
    *jolin
    *monique4

BV = borstvoeding FV = flesvoeding
    TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis

Afsprakenlijst:

26 maart
    pb1987 - 1ste echo
    Mama Mars - 3de echo
    Vegas - 1e echo
    Wennie1981 - 2e echo;

27 maart
    Appelgebakje - intake VK;

28 maart
    5maart - 1e echo

29 maart
    tessa321 - 1ste echo + intake vk

02 april
    Marsim - 1e echo
    Isade - 2e echo
    Ceilo-2e echo

03 april
    Tralalala 1e echo+vk;
    Delina - 2e echo

04 april
    Lenatje - echo

10 april
    Wausmop - echo;
    Jusi-afspraak echoscopist

12 april
    Ceilo - termijnecho

15 april
    januari2010 - intake vk

17 april
    Zonnig25 - 3e echo

18 april
    maiden - termijn echo

24 april
    januari2010 -1e termijn echo

30 april
    kimmy80 - termijn echo gyn

Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven,vermeld dat dan even in kleur dan zal ik het aanpassen :D

BEWERKT:

De lijst is opgeschoond,mocht ik je per ongeluk verwijderd hebben,of iets anders verwijderd hebben wat niet de bedoeling was,terwijl je wel actief bent,mijn excuus ( kben ook maar een mens :p ) geef dan even een gil!!

@leentjeZH: je afspraken heb ik niet meer!

@2debaby:Je staat terug op de lijst! heb je nog afspraken staan?

5maart: echo afspraak toegevoegd!

18. maiden

maiden Lid

14 mrt 2013
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben erg benieuwd.
    vind het ook erg knap dat niemand iets weet.
    dat zou ik echt niet kunnen hoor.
    Xxx

19. Hopefulness

Hopefulness Actief lid

29 dec 2012
    241
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Hier weer een druk dagje voor de boeg, we waren voordat ik zwanger raakte al begonnen met verbouwen (nieuw behang etc) maar tijdje mee gestopt maar vandaag dus verder! Alleen voel me echt zo moe vandaag! Gisteren later naar bed gegaan dan de laatste tijd ivm leuk avondje met uiteten en filmpje met ml maar mijn god nu ben ik echt gesloopt haha!

Gelukkig komt mijn schoonvader helpen dus dat is wel fijn!

Ow en weet je waar ik gisteren echt KWAAD om werd? Kom ik een vage kennis tegen die de schoonzus is van een goede vriendin van ons, vraagt ze heb je al echo gehad? Ik spatte zowat uit m'n vel!! Ik had het haar helemaal niet verteld en wilde ook helemaal niet dat ze het al wist!!:x:x

Grrrrrrr.....

Ml zegt 'mop maak je niet druk om' maar ik vind dat WIJ beslissen wanneer mensen het weten, want het is nog zoooo vroeg in de zwangerschap! Werd gewoon kwaad om! Hebben jullie dat ook al eens gehad??

Liefs,

Hopefulness

20. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Hallo allemaal,
    Wat een drukke verbouwplannen! Gelukkig wonen we in een nieuwbouw appartement en hebben we een nieuwbouwhuis gekocht. Dus we hebben nog even voor er weer iets moet gebeuren... En ik zag ook nog hartlopen voorbij komen! pff daar heb ik echt geen kracht voor op dit moment, hopelijk binnenkort weer.

@hopefulness: dat is echt niet leuk, we hebben mijn ouders (en degene die het nog te horen krijgen) echt op het hart gedrukt dat ze het voor zich moeten houden. Wij willen het ook echt zelf vertellen op het moment dat het van ons kan. En onze hormonen helpen ons ook niet echt in zo'n situatie hè... ik kan soms ook wat heftige gevoelens hebben)

Gister zijn we naar mijn ouders geweest, ze hebben netjes het kado uitgepakt (slab en speen) en bedankt, vervolgens weer op de normale verhalen over gegaan. Tot ik de hint gaf dat de kado's niet voor juni zijn maar voor november... ik zag ze even denken en daarna waren ze dol gelukkig!!
    Vanmiddag naar mijn schoonouders, ben benieuwd naar hun reactie. Denk ook erg leuk, want het word hun eerste kleinkind!

Fijne dag allemaal en tot de volgende keer!

Deel Deze Pagina