Gefeliciteerd Lilian79 met dit goede nieuws! Ik heb vanmiddag mijn eerste echo, ben benieuwd, heel spannend!
ego: ik mag me om 13.20 melden bij de gyn. vannacht om 4.30 moest ik plassen en tot mijn grote schrik had ik ENORM veel bruin bij het afvegen.... kheb wel 3 of 4 x geveegd en t bleef... vanmorgen ook nog... het is nu bijna nix meer,maar heb zo'n raar onderbuik gevoel.... komt t van de schrik of is het (weeeeer) mis?? ik ben weer zo onzeker terwijl ik net een beetje durfde te gaan geloven dat ik goed zwanger was!
Oh Ceilo, wat naar! Succes bij de gyn. Hopelijk is er niets mis met de baby. Ik heb dit bij m'n zoontje ook gehad en alles bleek toen goed, hopelijk geeft dat een beetje hoop. Houdt je ons op de hoogte?
@ ceilo, hopelijk valt het allemaal mee! Vervelend dat je nog zolang moet wachten voordat je duidelijkheid hebt. Is het bij bruin gebleven? Heb je krampen?
Hier mijn fijne foto van vanochtend: Alles was goed! Goed op groeischema en hartje klopte heel dapper!
O, nee ceilo! Wat een rot bericht, hoop dat je snel komt vertellen dat het toch goed is! Ik duim voor je!! Pb: gefeliciteerd! Mooie echo.
Volgens mij heeft ze onderweg geen internet, en was al een stukje weg zei ze. En wie weet zit ze idd wel lekker te koffieleuten met een vriendin of aan het genieten van de zon waar ze zo maar verlangde terwijl wij hier met spanning afwachten Ceiloooo!!