Ze moest 20 minuten rijden naar het zkh ze moest et 13.20 wezen kids moeten van school tussen 15 en 15.30 uur.. Dus ik hoop dat ze zo komt met goed nieuws....
@ mamamars maar volgens mij mocht jij vandaag ook naar jullie wondertjes kijken. Moet je nog? En anders hoe was het?
Klopt, ben vanmorgen geweest... Was helemaal top!! Ze bewogen zelfs al een beetje, en bij 1 kon je al duidelijk de armpjes zien... Wat een wonder zeg... De andere beeb was schuw draaide steeds de rug naar ons toe.. Eindelijk goed in beeld om te meten, draait ie weer weg... Hebben genoten mag de 18e weer voor de preciese termijn, meters maken noemt de gyn het...
Ow meid wat geweldig!! Heb je nog mooie echo's om te delen? Weer zo'n geluk makend momentje vandaag of niet?
op de laatste zie je duidelijk dat de ene met de rug naar het apparaat ligt en de andere is druk in de weer...
Mamamars, het is idd dat jij precies kan zeggen hoe ze liggen anders zou ik bij die rechter vruchtzak zeggen dat er daar twee inzitten hihi en de linker één.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik was er weer!!! sorry de batterij van mn foon was leeg.anders had ik het gelijk laten weten!!! moest na de agspraak de meiden van school halen en toen nog een en ander gelijk doen! Alles was GELUKKIG goed,wss oud bloed geweest,zat geen bloed in de baarmoeder en t was gegroeid,hartje klopte mooi en ik heb het zelfs gehoord!!! Wauw...... wat was dat een leuk moment!! Kga nu eten met de meiden en verder helemaal nix meer!
Meiden, ik ben ook weer van de partij! Van 't weekend in het ziekenhuis gelegen en goed op krachten gekomen Was uitgedroogd, maar gelukkig werd ik zondagochtend alweer ontslagen, vond 3 dagen ook lang zat Vrijdag via uitwendige echo ons kleintje nog weer gezien, en we worden vanwege mijn verleden met longembolie en beentrombose overgenomen door het ziekenhuis. Volgende week dinsdag om 14:55 de eerste controle in het zkh, en de termijn echo met 10 wkn bij de VK kon gelukkig blijven staan. Ben gelukkig inmiddels al weer aardig opgeknapt en hoop volgende week weer lekker aan het werk te kunnen. Vorige week ben ik ergens op pagina 167 blijven steken met lezen/reageren. Hopelijk zie ik nog ergens de tijd het terug te lezen vanaf dan
thnx meiden,ik was zelf ook erg blij!! mama mars... nogmaals: mooie echo! @wausmop: fijn dat je er weer bent en dat je je beter voelt weer!!
@ ceilo; thank god!!! heel erg blij te horen dat alles goed is met jou en ukje! @wausmop, jeetje! hopelijk voel je je snel weer helemaal beter! @mama mars, wat leuk! Ik ben zelf 1 van tweeling en vind het altijd superleuk om tweeling te zijn en ze groeien zo goed! jeeej!! ik kan niet wachten op de volgende echo maar duurt echt nog toch de 10 wkn Verder hier echt SUPER druk met werk, vandaag kreeg ik er ineens weer vet veel werkdruk bij als bleek dat een nieuwe (net helemaal ingewerkte) collega er een dubbele agenda op nahoud, oftewel hij heeft gewoon 2 fulltime banen!! maar werk dus gerust voor die andere baan bij ons op kantoor en zegt dan gewoon dat ie aan het werken is voor ons Net al het werk dat hij kon doen aan hem over gedragen en nu krijg ik het weer terug!!! grrr...not the best of days ladies! Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne avond en ik ga zo beginnen met koken, nasi met sate (en ja ja homemade satesaus ) Liefs, Hopefulness