Alle dames met goede echo's -> gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws! Ceilo, fijn dat alles goed is @ Hopefulness: Waaat, dat kan toch niet twee fulltime banen en werk van baan a bij baan b doen? Wat gaat er met die persoon gebeuren, kan die wel blijven? @ Wausmop: Fijn dat je weer thuis bent en beebje het goed doet. Vandaag begon ik niet zo lekker, wat misselijk en zo. Toen ik naar de huisarts fietste voor mijn B12-injectie moest ik overgeven (jeej, fijn buiten op straat) Vanmiddag toch naar een high tea geweest, was wel gezellig en lekker En dan morgen intake bij de verloskundige En dan na die afspraak een afspraak maken voor de termijnecho voor over 2 a 4 weken. Ben wel heeeel benieuwd of ze morgen niet eventjes tijd hebben voor een echo, schijnen ze soms te doen, maar ga er niet vanuit.
@ wausmop, gelukkig weer thuis meid. Rustig aan! @ appelgebakje, bah overgeven. Hopelijk voor jou een echo! @ hopefulness, fijne collega! @ all, hier rustig. Over een week de echo, spannend!
@ lilian: mooie echo!! Gefeliciteerd! @ vegas: Je had vandaag de echo maar ik heb nog niets gehoord! Hoe gaat het ermee? Goed nieuws hoop ik! Laat je even wat weten?!?! @ cheilo: je hebt de gemoederen goed bezig gehouden vanmiddag zie ik Helemaal super dat alles goed is! @ pb: ook een mooie echo!! Gefeliciteerd! @ mama mars: mooie echo's! Geweldig 2 kleintjes in je buik! En het voordeel van 2 is lekker veel echo's @ wausmop: wat vervelend dat je 3 dagen opgenomen bent. Hoe is het nu met de misselijkheid? Want ik neem aan dat dat de reden was van de uitdroging? @hopefulness: laat je niet gek maken hoor, je moet nu ook aan je kleintje denken, en daar is stress niet goed voor. Je baas moet de stress maar hebben (krijgt ie vast ook naar betaald!) Ik begin nu ook wel uit te kijken naar vrijdag. Hoop dat de verloskundige genoeg uitlegd, want eigenlijk snap ik nog niet veel van de echo's haha. Fijne avond!
Hi appelgebakje, Die persoon is z'n baan gewoon kwijt en mss komen er nog verdere stappen! Want het is gewoon echt zo dat dit contractbreuk is, maar is allemaal vreemd dit! Ik zag al wel dingen waarvan ik dacht 'hmm dit kloot niet' maar had dit toch niet verwacht!! Is echt vreemd dit ik dacht dat dit alleen in soaps ofzo voorkwam!!
Poe heej Ceilo, dat lijkt me echt schrikken!! Gelukkig weer gerust gesteld nu!! @Wausmop. Mijn zus heeft ook bij beide heel erg last gehad van overgeven en opnames gehad in het ziekenhuis. Ik wordt ook met de dag misselijker en vandaag maar net kunnen voorkomen dat het mis ging. Ik hoop niet dat het in de genen zit!! Lijkt me niet prettig zo beroerd te voelen en dan ook nog opgenomen worden. Maar rustig aan doen hoor!! Ik ben nadat ik me vanmiddag (na een cakeje, hemahotdog en een broodje kaas) weer wat beter voelde naar de Mac geweest: ik zag een reclame voorkomen en kreeg me toch potje zin in kipnuggets!! jammie heerlijk. Hebben jullie dat ook van die vreetbuien, vooral vet eten??
Vandaag ook weer een echo gehad. Zo blij, ook hier een kloppend hartje gezien en gehoord. Zo mooi! Hierbij ook een foto. Bovenste is de eerste echo, onderste van vandaag. Scheelt maar 13 dagen, wat groeit dat snel! Nieuwe echo datum: 12 april
Woww wat een verschil!! Domme vraag misschien maar dat zwarte om de beeb heen wordt ook groter, wat is dat dan??
Leuk zeg om die mooie echos voorbijirj te zien komen! mag ik een ding even zeggen, bedoel niks persoonlijks maar waarom heeft iedereen het toch over beeb. of ben ik de enige die dat geen lief woordje vindt voor een kindje in de buik? vooral plakbeeb.. maar goed dit zijn vast de hormonen... sorry moest t even kwijt. heb net voetbal gekeken maar na 20 min hield ik t niet meer vol. moeeee en nu weer paar blz lezen van forum en ik val om. slaaplekker!!
Ik denk dat iedereen het noemt zoals ze het graag wilt. Heb jij er geen goed gevoel dan zeker niet gebruiken.
dat zwarte om de baby is niet de baarmoeder, maar de vruchtzak hoor. De baarmoeder zit daar vlak omheen voor zover ik weet, eigenlijk is die nu vooral gevuld met de vruchtzak en de baby. Want op de eerste foto zei de gyn duidelijk dat het zwarte "gat" de vruchtzak was. De zwarte ruimte die overblijft is voornamelijk gevuld met vruchtwater. maar daar is weer een specifieke echo voor nodig om dat goed te kunnen zien (ik heb ze vorige zwangerschap allemaal gehad (ligging, groei, meting vruchtwater pff) Maar domme vragen mogen hoor, ik wist de eerste keer ook niet waar ik naar moest kijken. En twee vriendinnen die allebei hoogzwanger zijn stuurde ik de foto en die zeiden allebei, zo das al een hele baby, waardoor ik moest zeggen dat het een rijskorrel met ernaast de dooierzak nog was. Meestal zie je het alleen maar goed op je eigen echo's, puur omdat die je uitgelegd zijn
Goedemorgen allemaal! Wat heerlijk zeg al die goede berichten! Vandaag hebben mijn " grote" meiden lente ontbijt op school...dus ik kon wat langer liggen hahahaha. Was ook wel nodig, had gisteren de poging gedaan om op mijn lief te wachten tot die thuiskwam, hij vond me slapend op de bank...nou ja geprobeerd iig... Klein vraagje, als jullie niezen of hoesten doet het dan ook zo zeer richting je lies? Mijn hemel, durf ampèr te kuchen wat doet het zeer!!! Vanochtendvroeg ging mijn schat " effe lekker"tegen me aan liggen, knus, heerlijk, tot hij z'n arm om me heen sloeg en mijn "nieuwe " borsten raakte...auwwwww! Schrok zich wild hahhahaaa goedemorgen lieverd... Iedereen hele fijne dag, en voor de meiden met de echo's vandaag, succes! En ceilo, wil je ons niet meer zo laten schrikken?
Vruchtzak is toch het kleine rondje wat je naast t kindje ziet waar hij zij zolang nog van eet???.. ipv de placenta!
5maart. Vind het zelf nog te vroeg om het "m'n kindje of baby" te noemen, want dat is het nog niet. In mijn hoofd noem ik het vanalles van liefje tot plakkie tot frutsel. Ik visualiseerde het de eerste weken ook zoals sommigen zeggen; hou je vast kleintje" ik zag echt een klein frutseltje voor me zich aan alle macht vast proberen te houden aan m'n baarmoeder. En dat is het gelukt dus! Maar alle woorden die hier ook gebruikt worden zijn lief bedoeld dus dat maakt ze ook al gauw lief je moet natuurlijk doen waar je jezelf goed bij voelt! Vruchtwater klinkt iets logischer, omdat een volle blaas ook als een zwart vlak te zien is.. Maar is gewoon bijzonder allemaal!! Ben benieuwd naar het verschil met m'n volgende echo, maar dat duurt nog 3,5 wk blehh
Pijn met niezen heb ik tot vorige week gehad, nu niet meer. Had het idee dat de boel ff verder opgerekt werd en dat was pijnlijk! Maar nu dus niet meer, wat ook niks zegt wat gister toch echt een kloppend hartje gezien, misschien is het toen even goed opgerekt dat ik nu wat ruimte heb en het niet zo op spanning staat