Heee Basdevil, onlangs typte ik in pcos succesverhaleb mn verhaal .. Wij verwachten ook een tweeling !!!!
Ik zit meer op fb, ben 24\7 misselijk, dus te bagger om te typen hier. Misschien even bij de tweelingmamas kijken... Liefz
Welkom bas.... Als je even je gegeens doorgeeft voor de lijst dan plof ik je er vanavond bij op! Ben t weekend bij vl dus dan daar even op t lapoie de lijst weer aanpassen!
Thnx! Ik ben 26 jaar. 1e keer zwanger, van een tweeling. Zover nu bekend hebben ze mijn uitgerekende datum op 14 november gezet. Mijn komende afspraak is op 10 april voor de 2e echo bij de gyn. Ik ga in het ziekenhuis bevallen en wil flesvoeding gaan geven. Nog meer weten ceilo? MamaMars ik zal eens kijken of ik je verhaal kan vinden en heb inderdaad ook al eens gekeken bij de tweeling zwangerschap hier op het forum.
Welkom bassdevil! Ik heb ook al 2 zwangerschapsbroeken en 1 zwangerschapsjurkje binnen Gewone broeken zitten af en toe wat strak en deze waren in de sale bij de H&M!
Hey meiden, Graag wil ik met jullie mee schrijven. Het heeft even geduurd voordat ik het aandurfde. Afgelopen maandag echo gehad en het zag er goed uit. 15 april heb ik mijn intake en de 11weken echo. Erg spannend, laat de weken maar snel voorbij gaan.
Goedemorgen! Welkom bassdevil en sterre! Wat een gezelligheid! En nog een tweeling, wat geweldig....er wed gisteren tegen me gezegd: goh, je krijgt al een buikje" dus wellicht van de week even een kiek maken...
Hoi Dames, Wij hebben ongeveer zo een vier weken geleden positief getest. Ik geloof dat ik toen ook al weleens iets geschreven heb hier, maar ik was erg onzeker omdat ik begin dit jaar ook een mk heb gehad. Dus hield ik me nog een beetje op de achtergrond. Afgelopen donderdag heb ik een echo gehad. En we hebben het hartje zien kloppen! Ik heb er dus al wat meer vertrouwen in. Wel ben ik 6 dagen terug gezet, dus sta nu op 12 november als uitgerekende datum. Moet zo m'n banner dus nog even aanpassen. Ik vind het wel leuk om te kletsen met mensen die ongeveer gelijk lopen. Ik leef echt van echo naar echo moet ik eerlijk bekennen. Jullie ook? Zo spannend steeds! De volgende is bij ons 26 april. Dan ben ik ruim 11 weken als het goed is. Liefs
Goedemorgen dames! Hier gaat alles wel goed moeheid is wel echt op toppunt alle dagen mja ik heb het meer dan over voor ons kleine ukkeltje!! Bij mij begin je ook al een buikje te zien, vooral aan de onderkant van m'n buik dus dat is wel leuk maar is nog echt heel weinig hoor, alleen savonds een buik als vrouwtje plop maar dat komt echt door de darmen. Ik kan ook echt niet wachten tot de volgende echo! Zu het liefst deze week nog 1 hebben maar dat gaat helaas niet trouwens even een vraagje, intake bij vk, luisteren ze dan wel naar het hartje ofzo of helemaal niet?? Fijn paasweekend iedereen en welkom voor alle nieuwe of terugkomende meiden!!! Liefs, Hopefulness
Bedankt voor het verwelkomen. Hier ook lam geslagen van vermoeidheid. Terwijl ik super goed geslapen had. Bij mij werdt er met de 8wkn niet geluisterd naar het hartje. Wel kon je het hartje zien knipperen op de echo. Ik kreeg de indruk dat bij de intake (met 11wkn) de echo herhaald werdt en niet apart nog naar het hartje wordt geluisterd. Wellicht is dit bij elke VK ook weer anders. Ik heb een schema gekregen met hoe de bezoekjes er nu uit gaan zien. Misschien jij ook wel, of op de site van je VK praktijk.
Welkom nieuwe mama's!! Ik heb een vraagje; het allerliefste doe ik volgende week nog een echo. Gewoon even om weer te zien dat alles goed gaat. Zou dit kunnen, op eigen kosten?
Misschien kun je dit het beste aan je verloskundige vragen? Misschien wil ze er nog wel 1 doen om je gerust te stellen? Of ze kan je doorverwijzen naar de plek waar het kan? Ik weet niet of de mensen die de pretecho's maken het ook kunnen? (omdat het vruchtje nog zo klein is). Miscchien is dat ook nog een oplossing?!
Welkom (terug) voor de nieuwe mensen! Als je op de lijst wil moet je je gegevens voor op de lijst in kleur in je tekst aangeven, Ceilo ging geloof ik dit weekend weer de lijst bijwerken Hoeft ze niet zo te zoeken. De verloskundige heeft me een dag vooruit gezet, nu dus 2 november. Maar dat hoeft van mij niet aangepast te worden in de lijst, over ruim 3 weken krijg ik de termijn echo en dan verandert het misschien weer... M'n banner heb ik wel even aangepast, 9 weken alweer vandaag, begint goed te klinken! haha Ook maar even mijn echo toegevoegd De eerste keer dat ik een plaatje toevoeg, dus even kijken of het ook echt lukt Vanmorgen ging mijn vriend ineens met zijn oor op mijn buik liggen, even kijken of hij het hartje kon horen, zo lief!!! Maar ja, als er al iets te horen is word het door het geluid van mijn darmen overstemd. Bij mij is door de verloskundige ook niet naar het hartje geluisterd, op de echo zag je het wel knipperen (en het kindje bewegen ) Ik weet niet wanneer ze naar het hartje luisteren, misschien wanneer ze geen echo maken tijdens de controles? of wanneer zij of jij denkt dat het niet goed is? Ik weet het eigenlijk niet. Ah, quote van de site van mijn verloskundigepraktijk: "In het eerste begin van de zwangerschap, tot ongeveer 12 weken , is de baarmoeder nog niet uitwendig te voelen en maken we een echo om de groei van de baby te controleren. Daarna kunnen we met onze handen via de baarmoeder de groei van de baby nagaan. Ook luisteren we dan met de doptone naar de hartslag van de baby." Dus vanaf 12 weken denk ik.
Ben er heel blij mee hahh bedankt meiden dat jullie meedenken! Voor de lijst bij te werken gaat het op de tablet niet zo makkelijk en we hebben de laptop nog niet aangehad,zal eerdaags de lijst bijwerken hoor,no worry's! Fijne Paasdagen Meiden!!!!
Wat stilletjes hier!! Toch nog maar even gedag zeggen op de valreep, bijna 1 hele dag geen actie hier dat kan niet. Dus bij deze: doegg welterusten dames!
Zo het hek is van de dam!! Vanmorgen alle misselijkheid bekroond, bleh lekker met n lege maag ik hou er zowiezo al niet van, is zeker 6 jaar geleden. Maar goed, schijnt dat ons ukkie zich goed vast houdt! Morgen zijn er nog een aantal meiden voor een echo, hebben jullie er ook zon zin in??
Isade en de rest: succes en veel plezier morgen! Ik had ook de echo met 8w6d, hoop voor je dat jullie uk ook even voor je beweegt!! En sterkte met t potknuffelen....