1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmy80

kimmy80 Actief lid

27 feb 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    vliegen kan volgens mij totaal geen kwaad en word het vanaf 32 weken afgeraden, omdat ze liever geen bevallingen in het vliegtuig herbben :)

2. Hopefulness

Hopefulness Actief lid

29 dec 2012
    241
    0
    0
    NULL
    NULL

Thanks ja dat verschilt nog een beetje van vliegmaatschappij maar vaak is het tussen de 8 en 4 weken voor uitgerekende datum dat ze niet meer willen dat je vliegt en sowieso vanaf 6 maanden moet je iedere keer een briefje meekrijgen van je vk dat zegt dat je kunt vliegen . Maar hoe ik op het idee kwam is dat ik ergens gelezen heb dat je het beste kunt vliegen vanaf 16 tot 32 weken dus beter niet ervoor of erna en omdat ik binnenkort op 11 zit wanneer ik moet vliegen werd ik toch een beetje nerveus van. Wil natuurlijk niet dat dat op wat voor manier dan ook m'n smurfje zou beschadigen! Mja ik ga het donderdag gewoon voor de zekerheid nog even vragen :)

Liefs,

Hopefulness

3. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Jeuj!! Een geweldige echo, vorige keer een week terug gezet en nu een week en een dag vooruit. 9 weken en een kloppend hartje. 2 cm groot, mooi hoofdje, het bewoog zelfs, echt geweldig!! En over 2 weken mag ik weer.... :) dan voor de termijn echo als ik me niet vergis!! Helemaal verliefd!! Fijn dat t bij jullie ook allemaal goed was!!

4. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Dankjewel!! We vinden het allebei hartstikke leuk, was wel ff schrikken, maar mijn man had al een vermoeden. Ik heb medicijnen gehad en bij de follikelmetingen waren er 2 goed gegroeide eitjes te zien. Die dus allebei bevrucht zijn. (De kans dat je met clomid een tweeling krijgt is maar 7% dus het is toch best bijzonder)
    Mijn man is er ook 1 van een tweeling, helaas heeft hij sinds een aantal jaar slecht contact met zn broer.
    Wat ook wel leuk is, mijn buurvrouw is er ook 1 van een tweeling en heeft 2 jaar terug een tweeling gekregen. (Bij haar was het erfelijk, bij mij medisch) En mijn buurvrouw en mijn man hebben als baby bij elkaar in het ziekenhuis gelegen, ze schelen maar 1 week.

5. Hopefulness

Hopefulness Actief lid

29 dec 2012
    241
    0
    0
    NULL
    NULL

Wat goed!! Dat is het nieuws dat we willen horen!! En wat leuk dat je het al zag bewegen!!! :D

6. Hopefulness

Hopefulness Actief lid

29 dec 2012
    241
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha wat een toeval dan!! Ja wel echt leuk! Kan me voorstellen dat de initiële shock groot is maar daarna is het alleen maar dubbel plezier!! En ze groeien ook beiden helemaal goed? Is het eigenlijk de bedoeling dat ze qua groei helemaal gelijk opgaan of is het niet erg als de ene net iets groter is als de andere??

Nou meid iig echt gefeliciteerd, dubbel in dit geval! Hihi

Liefs,

Hopefulness

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hier vandaag mooie echo gehad hartje gehoord oooh wat mooi en speciaal is het toch ;) nu lekker op de bank

8. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    ik zit serieus al de "goede" echo verhalen te lezen! wat heerlijk! gefeliciteerd allemaal!!!

9. januari2010

januari2010 Niet meer actief

hey meiden,

Ik lees alleen maar super positieve berichten en zie mooie echo foto's! Geweldig! Ik moet helaas nog 3 weken wachten voor de eerste echo, is toch eigenlijk niet eerlijk, he!! pfff....

En ik zie ook dat de tweede tweeling inmiddels een feit is, super leuk en van harte gefeliciteerd.

Hier alleen maar misselijk, misselijk, misselijk :(

10. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Het is niet erg als er wat verschil zit in de groei van de baby's. Bij de eerste echo waren ze 9,1 mm en 9,3 mm, dus dat is gelijk op. Volgende week mag ik voor een 2e echo.

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hier erfelijk aan beide kanten, schoonvader is tweeling en in mijn familie zijn er drie tweelingen :)... Dat maakt de kans zowiezo alweer veel hoger en samen met clomid gaa ik dubbel op :) ..

Hier was het ook zo dat vriendlief het meteen doorhad bij de eerste test, en ik zei nee valt wel mee.. hahaha Dus wel gewoon een tweeling,, ben er echt super blij mee.

Iedereen met een goede echo, SUPER gefeliciteerd!!!

12. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Dat jou schoonvader tweeling is maakt niks uit, hij geeft zijn erfelijke genen door op zijn kinderen. Dus jou man heeft die genen geërfd en kan ze doorgeven op jou kinderen, niet op jou. Dus dan komt het bij jou waarschijnlijk door jouw kant van de familie en/of van de clomid. Krijg je meisjes dan gaat het vaak generatie op generatie die een tweeling krijgen. Dus krijg je meiden, dan hebben zij heel veel kans ook een tweeling te krijgen. Krijg je jongens dan heb je kans dat hun kinderen (als dat meisjes zijn) weer een tweeling krijgen. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, haha. Hier had ik dat gelezen: Untitled Document

Hoe is het nou met je misselijkheid, je zei laatst dat je te belabberd was om hier te schrijven?
    Bij mij gaat het wel, merk dat als ik om de 2 uur iets eet het wel redlijk goed gaat.

13. Hopefulness

Hopefulness Actief lid

29 dec 2012
    241
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend! :D

14. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    Uit ervaring kan ik zeggen, blijven eten, kleine beetjes, eet gewoon alles wat los en vast zit, en waar je zin in hebt!
    Ik moet bijvoorbeeld om de 45 minuten eten wil ik niet misselijk worden... En ben al niet zo'n goede eter ;)
    Neemt helaas niet weg dat ik nog steeds veel misselijk ben + spugen :(

Daarnaast gisteren controle in het zkh bij de vk een echo gehad van ons ukkie, vrij groot al! 2,3 cm en zitten nu op 9 wkn en 1 dag, dus is nu wel weer gelijk aan m'n banner (scheelde 2 wkn geleden 2 dagen minder).
    Momenteel met mobiel bezig, lig nog heerlijk in bed... ;)
    Helaas een wat slechte kwaliteit echo meegekregen, maar zal die van de vorige keer en gisteren nog even uploaden :D

15. jolin

jolin Niet meer actief

Hoi meiden

Gister 2 weken geleden dat ik ben geopereerd aan me bbz. Vandaag controle alles zag er goed uit van binnen, en wondjes zien er ook goed uit.
    Ws gaan we straks toch nog weer iui doen ipv IVF aangezien ik toch zwanger geraakt ben, word vrijdag besproken door alle gyn.

Hoe voel ik mezelf, geen pijn meer verdriet is ook een stuk minder meer boosheid af en toe.
    Maar we gaan der straks gewoon weer voor!!!

16. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Wat fijn dat je wat laat horen. En wat goed om te horen dat je je strijdlust voor een wonder weer hebt!! Ik gun jullie heel gauw heel goed nieuws, heel veel succes!!

17. januari2010

Fijn dat de controles goed zijn! En knap dat ondanks alles positief bent naar de toekomst!
    Veel sterkte de komende tijd! Dikke knuffel!

18. januari2010

Bedankt voor de tips, eet de hele dag droge crackers en kale boterhammen.... Vanavond staat er macaroni op het programma... Ben benieuwd...
    Slik nu op advies van de huisarts gember capsules, mocht het niet beter worden ga ik om medicijnen vragen.
    Heb twee kleine kinderen rondlopen maar kan bijna niet functioneren!

Leuk dat je gister weer even mocht spieken. Ik ben pas over 3 weken aan de beurt :(

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Weet dat het aan de mannelijke kant niet erfelijk is ;).. Toch vreemd dat zn vader tweeling is en hij ook een tweeling krijgt... Maar indd aan moeders kant zijn 3 tweelingen in drie verschillende gezinnen :p... Maar goed feit blijft dat ze met clomid verwekt zijn en dus de kans op een tweeling (zeker met twee eitjes) al groter is..

Daarstraks een echo gehad, en beide muppies doen het geweldig!!!

Misselijkheid is deze week ok, alleen de hormonale buien zijn verschrikkelijk op het moment :)... Maar er is dan ook het een en ander gebeurt van de week wat niet openbaar kan.. Daar over niet verder uit te breidden. Muppies doen het voortreffelijk, dus ik ga weer lekker verder genieten...

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ohja Ceilo :

18 april 7e echo

Deel Deze Pagina