Ik begrijp je probleem hopefulness, ik doe een post master op dit moment, in september gelukkig klaar, maar het kost me wel veel energie. Is toch druk zo met ook nog werk etc. In principe hoef ik er gelukkig niet zo veel meer voor te doen, maar daarom juist begin ik niet aan de laatste opdrachten... Druk is een beetje weg op een of andere manier. Mijn ex-vriend werkt ook bij een amerikaan en daar hadden de dames dezelfde problemen als jij. Was ook niet mogelijk om parttime te werken etc. Dus het heeft heel lang geduurd voordat de eerste zwanger was. Nu zijn er een aantal geweest en hebben ze wel door hoe het werkt in NL geloof ik... Ze kunnen op een gegeven moment ook niet anders, maar ik begrijp helemaal dat je er tegen op ziet om het te zeggen. Zeker ook ivm promotie etcetc. Werkt toch anders bij amerikaanse bedrijven. In elk geval succes met je strategie bepalen en bij het vertellen over een paar weekjes! Ik heb het vorige week verteld, omdat ik perse het eerlijk wilde zeggen, voor mijn contractverlenging. Ze reageerden echt heel enthousiast en zagen geen problemen, maar ja ik werk dan ook niet bij een amerikaans bedrijf....
Ff snel een ego bericht van mij... Echo was superrr,helaas geen foto... erg jammer,maar ze hadden geen afdruk mogelijkheid... Humptiedumptie zwaaide al vrolijk en de beentjes waren al aan het trappelen... Was ruim 3 cm groot al en ik ben weer 2 dagen naar voren gezet... 7 november hahaha. Eerst 6 toen 9 en nu 7 ... achja... rond die datum zal t vast geboren worden! Over 3 weken mag ik terug! Tot later meiden!
@Ceilo, wat fijn zeg!! Ik heb gister als verrassing van manlief een echo gehad. Was wel blij dat ik weer even mocht spieken We zagen een kindje dat zonder armpjes en beetjes 3,1 cm groot is. Dat zou betekenen dat ik vandaag precies 10 weken ben. Zo schattig dat het al écht bewoog! Het lag te slapen en degene die de echo maakte porde een beetje in mijn buik om op deze manier de kleine hopelijk te laten bewegen. En ja hoor, na een paar keer begon de beeb heftig met zijn/haar armpjes te slaan. Super schattig! Daarna sliep het weer verder Bekijk bijlage 318405
o meiden wat heerlijk!!! ceilo wat fijn dat de echo goed was en jaydee natuurlijk ook! top top top, ik moet nog 2 nachtjes slapen en dan mag ik ook weer! heel leuk! fijn weekend allemaal!
Wat n stilte hier... Ik kan niet wachten tot woensdag! Ben zo zenuwachtig of alles nóg wel oké zal zijn!
goedemorgen! ja zonnig, wel stil idd...iedereen is druk druk druk! ik mag morgen weer babytje kijken, mijn meiden gaan mee dus ben erg benieuwd wat die zullen vinden van hun nieuwe broertje of zusje! vandaag druk dagje ook hier! we hebben een stacaravan en die moet natuurlijk weer schoon en klaar gemaakt worden dus dat is wat ik ga doen vandaag...als het nu maar mooi weer wordt want dat was ons beloofd toch?
Hallo meiden, Ik meld me ook aan! Iedereen alvast gefeliciteerd !!! Ik ben zwanger van mijn 2e (1e is van 6 november) en ben uitgerekend op 4 november 2013.
Hallo ladies hier een berichtje van mij. De misselijkheid begint een klein beetje te zakken en ik probeer ook meer te genieten nu. Morgen hebben we onze echo. Reuze benieuwd, gelukkig weet ik al dat het hartje klopt ! Ik ben ook erg blij dat we richting de 12 weken gaan, dan heb je toch weer wat meer rust in je lijf. Iedereen geniet ervan en ontzettend gefeliciteerd met de mooie echo's !!!
Ja!! Leuke echo's gehad dus! Ik kijk ook zo uit naar dinsdag, ik wil ons ukkie weer zien. Dit keer ga ik proberen er aan te denken om filmpje te maken van de echo! Lijkt me heerlijk om paar keer (lees 1000x) terug te kijken . Oh hoop zo dat alles goed is, en idd richting de 12weken blijft toch wel n mijlpaal he... Vanmiddag ook voor het eerst niet meteen misselijk als ik niks aan t eten ben, hoop dat dat door zet. Hoe is het met de andere misselijke dames?
goedemorgen! strakjes de echo ben weer heel benieuwd! ik spam straks mijn spruit! fijne dag allemaal, ook voor de anderen die vandaag weer echos hebben, heel veel plezier! x
@Yasmina, oh spannend! Zit dus rond dezelfde tijd als je eerste. Meiden die echo hebben, succes en hopelijk veel plezier!
Jaaaaa wij mogen vandaag ook even spieken naar ons derde wonder Iedereen die ook mag veel plezier rest fijne zonnige dag
FOTO'S FOTO'S hahaha Zoals jullie kunnen merken ben ik enthousiast voor iedereen! Hoop dat iedereen, goede, mooie, duidelijke en vooral leuke echo's mag hebben! Liefs, Hopefulness
♥ November Mama's 2013 ♥ (1-15) 1 : (1) maiden (30) (zh-bv) 2 : (1) jusi (30) 2e (FV-ZH) 3: (1) tessa321 (32) 1e (BV-TB) 4 : (1) Bolkje (27) 1e (BV/FV - TB) 5 : (4) meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH) WausMop (27) 1e (BV-ZH) lilian79 (..) 3e ( tb-bv) IamSTERRE (27jr) 1ste (BV-TB) 6 : (5) Zonnig25 (26) 1e (bv-zh) Appelgebakje (24) 1e (BV-TB) Vegas (32) 1e (BV-ZH) Isade (29) 1e (BV/FV-TB/ZH) maggie100 (..) 2e (FV-TB/ZH) 7 : (3) MamaMars (25) 2e & 3e (FV-ZH) hopefulness (26) 1e (bv-zh) Ceilo (32) 3e (FV-ZH) 8 : (1) 2debaby (30) 2e (BV-ZB) 9 : (2) kimmy80 (32) 2e (BV-TB) pb1987 (25) 1e (BV-TB/ZH) 10 : (0) 11 : (3) Wennie1981 (31) 2e (ZH-BV) leentjezh (26) 1e (BV-ZH) Delina (28) 2e (Bv - Zh) 12 : (4) Tralalala (27) 1e (BV - ? ) Marsim (31) 2e (fv-zh) Jaydee (23) 1e (tb/zh-fv/bv) bassdevilxs (26) 1e&2e (ZH/FV) 13 : (1) Lenatje (24) 2e (BV-ZH) 14 : (2) januari2010 (28) 3e (BV- TB/ZH) Donder (..) 1e (BV-ZH) 15 : (0) Totaal: 29 **Sterretjes** *momof2 *margjelinde *La Palma *Cinniej *jolin *monique4 *Tell BV = borstvoeding FV = flesvoeding TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis Afsprakenlijst: 16 april Isade - 3e echo Vegas - echo/combitest 17 april Zonnig25 - 3e echo Appelgebakje - (1e) (termijn)echo maggie100 -vervolgafspraak 18 april maiden - termijn echo pb1987 - echo Mama Mars - 7e echo 19 april lenatje - echo Bolkje - echo 22 april Vegas - termijnecho 23 april tessa321 - 2e (termijn)echo hopefulness -12 wkn echo + Gyn 24 april januari2010 -1e termijn echo 25 april bolkje - echo (oefenesessie) 2debaby - echo 26 april Jaydee - 2e echo jaydee - echo 30 april kimmy80 - termijn echo gyn 1 mei bassdevilxs - 3e echo 3 mei Ceilo - echo 16 mei 2debaby - afspraak 22 mei jaydee - geslachtbepaling Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven,vermeld dat dan even in kleur dan zal ik het aanpassen volgens mij klopt alles weer zo! meiden veel plezier bij de afspraken vandaag!!!
Hallo! Vandaag voor de eerste keer naar Vk geweest en het hartje klopt!! ben heel blij. Nu aftellen naar de echo! Nog anderhalve week. Spannend!! Doen jullie de combinatie test?! Bij de eerste twee hebben we het niet gedaan maar dit keer meer twijfel...
net thuis van de echo!!!! een heelklein mensje met armpjes, beentjes en kloppend hartje...tranen met tuiten!!!mijn grote meiden waren mee en ze vonden het prachtig!
Wat een super mooie echo! Ik mag vanavond ook! Super veel zin in, ook wel spannend! Hoop dat onze uk het goed doet. Posten de andere dames hun echo ook nog? Ben benieuwd. Hier zijn de zwangerschapskwaaltjes aardig onder controle. Alleen vanmorgen sinds een aantal dagen behoorlijk misselijk/kokhalzen. En bij jullie? Begint er ook al een buikje te instaan? Enne wij hebben er bewust voor gekozen om geen combinatietest te doen.