1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    hey meiden,

@marsim, heel eerlijk gezegd sta ik op en ga ik naar bed met die 2 jongetjes in mijn hoofd....en met het medeleven naar de moeder van de 2 jongens...ik (en net als de rest van de wereld) weten natuurlijk niet half wat er aan de hand was/is, ik hoop alleen echt dat ze die jongens ongedeerd terugvinden. Wat zal jullie vriend ook verslagen en verdrietig tot op zn botten zijn! heel veel sterkte, woorden niet genoeg zeg maar...ik hoop dat de vader van die jongens nog wel zoveel verstand had hen niks aan te doen....
    natuurlijk geweldig nieuws dat jullie nog een klein moppie van een prinsesje krijgen! super! gefeliciteerd wijfie!!!!

@lilotje wat leuk zo'n aankoop! wordt het op de een of andere manier ineens heel wezenlijk volgens mij! ik heb de wagen even gegoogled, wauw! en erg lief van je schoonmoeder!!!

2. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Goedemorgen meiden!
    Ik heb gister voor het eerst een avond zonder misselijkheid gehad, heerlijk! Hoop dat het zo doorzet!
    Had wel weer erg hoofdpijn, bijna elke dag wel last van en ik heb mega veel dorst, hebben meer dat?

Vandaag bezoekjes brengen aan beide moeders, fijne dag allemaal!

3. Hi lilotje,

Dat van die hoofdpijn herken ik wel, ja!!

Als dat veel drinken doorzet, zou ik het even bespreken met de VK... Kan namelijk een teken zijn van zwangerschapssuiker!! :(

Ik heb hier de laatste daagen ook een gekke klacht: elke ochtend als ik wakker word moet ik (uiteraard) naar het toilet. Maar als ik me dan omdraai op bed, dan gaat er een enorme pijnscheut door mijn onderbuik heen... Zodra ik naar het toilet ben geweest is de pijn weer weg... Binnenkort maar eens laten testen op blaasontsteking...

4. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Hier ook eentje met meer dorst, maar was er net over aan het lezen en zag dat je bij zwangerschapsdiabetisch ook wel een hele grote buik zou hebben. Dat is me nog niet het geval...

5. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Hoi allemaal

Mij lijkt het leuk om met jullie mee te kletsen. Ik zal vooral meelezen en soms reageren vind het wel erg leuk om te zien hoe het met andere gaat die in dezelfde fase zitten als ik.
    Ik ben zelf 25 en verwacht mijn 2e kindje 14-11. Ik wil deze keer weer thuis bevallen als het lukt en ga flesvoeding geven.

Verder heb ik steeds minder last van mijn kwaaltjes. De moeheid wordt gelukkig weer minder en ben ook niet meer zo vaak misselijk :D
    Mijn buik begint nu langzaam aan weer wat te groeien. Zal denk ik nu wel sneller gaan dan bij de eerste dus ben benieuwd wanneer ik weer met mijn buik kan pronken :)

6. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    #2586 Appelgebakje, 12 mei 2013
    Laatst bewerkt: 12 mei 2013
    @ Marsim: Wat een erg nieuws van de vermiste jongens en hun vader. Zo gek ver van ons vandaan is dat allemaal ook niet. Hopelijk zijn de jongens in orde en worden ze gauw gevonden.

Wat een super leuk nieuws dat jullie een dochter krijgen :)

@ Taco: Welkom! Ik zal je zo op de lijst erbij zetten.

@ Lilian: En, heb je de echo al gehad? Ik ben niet nieuwsgierig ofzo ;) :p

Veel drinken zou wel kunnen wijzen op diabetes, maar zwangerschapsdiabetes krijgen vrouwen meestal pas vanaf week 24. Daarom doen ze de GTT ook pas rond de 25 weken. Even suiker laten testen als je je zorgen maakt kan nooit kwaad, kunnen ze zo doen met een vingerprikje.

7. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Veenendaal
    ♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥

30-10 (1)
    Tessa321 (32) 1e (BV-TB)

1 : (2)
    Maiden (30) (BV-ZH)
    Zonnig25 (26) 1e (BV-ZH)

2 : (2)
    Jusi (30) 2e (FV-ZH)
    Mamamama (?) ? (?-?)

3: (2)
    Vegas (32) 1e (BV-ZH)
    IamSTERRE (27jr) 1e (BV-TB)

4 : (3)
    Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB)
    Isade (29) 1e (BV-TB)
    WausMop (27) 1e (BV-ZH)

5 : (3)
    Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH)
    Lilian79 (..) 3e (BV-TB)
    Appelgebakje (24) 1e (BV-TB)

6 : (3)
    Maggie100 (..) 2e (FV-TB/ZH)
    Kitty17 (..) 1e (BV-ZH)
    Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH)

7 : (3)
    MamaMars (25) 2e & 3e (FV-ZH)
    Hopefulness (26) 1e (BV-ZH)
    Ceilo (32) 3e (FV-ZH)

8 : (1)
    2debaby (30) 2e (BV-ZH)

9 : (2)
    Kimmy80 (32) 2e (BV-TB)
    Pb1987 (25) 1e (BV-TB/ZH)

10 : (0)

11 : (4)
    Leentjezh (26) 1e (BV-ZH)
    Delina (28) 2e (BV-ZH)
    Januari2010 (28) 3e (BV-TB/ZH)
    Lilotje (26) 1e (BV-ZH)

12 : (4)
    Tralalala (27) 1e (BV -?)
    Bassdevilxs (26) 1e & 2e (FV-ZH)
    Wennie1981 (31) 2e (BV-ZH)
    Lijsterbes (?) ? (?-?)

13 : (1)
    Lenatje (24) 2e (BV-ZH)

14 : (2)
    Donder (..) 1e (BV-ZH)
    Taco (25) 2e (FV-TB)

15 : (0)

16: (1)
    Marsim (31) 2e (FV-ZH)

Totaal: 34

BV = borstvoeding FV = flesvoeding
    TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis

**Sterretjes**
    *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell

Afsprakenlijst:

12 mei
    Lilian79 – Geslachtsbepalende echo

13 mei
    Januari2010 – Controle

15 mei
    Bassdevilxs – Spreekuur verloskundige

16 mei
    2debaby – Controle

17 mei
    Mama Mars – Echo geslachtsbepaling

18 mei
    Stiefmam02 – Echo geslachtsbepaling

20 mei
    Zonnig25 - Controle

21 mei
    tessa321 - Controle

22 mei
    Jaydee – Echo geslachtbepaling

23 mei
    Vegas – Controle

24 mei
    Marsim - Echo geslachtebepaling

25 mei
    Lilotje - Echo geslachtebepaling

28 mei
    Marsim - Controle gynaecoloog

29 mei
    Jaydee - Controle

5 juni
    Appelgebakje – Controle

10 juni
    Bassdevilxs – Controle gynaecoloog

11 juni
    Isade – Controle

13 juni
    Kitty17 - 20 wkn echo!

18 juni
    Mama Mars - 20 wkn echo!

20 juni
    Appelgebakje - 20 wkn echo!

25 juni
    Bassdevilxs – 20 wkn echo!

11 juli
    Marsim - 20 wkn echo!

Voor als je het geslacht weet het het wilt melden hier is dat leuk om de lijst op te fleuren met nog meer kleur!!

Laat even weten of je voor roze of blauw gaat als je het weet! Wil je het niet zeggen of niet weten,kies dan voor oranje!!

jongen
    niet wetend/zeggend
    meisje

Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven,vermeld dat dan even in kleur dan zal ik het aanpassen

8. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Lieve meiden!!!!

We krijgen een zoon!!!! Een heuse piemel verscheen ten tonele bij een prachtig mooi compleet lief klein mensje....mijn o zo grote en stoere kerel begon te huilen, ik janken....1 jankpartij....zo blij zoooooo blij!!!
    Hij is nu met de echo foto's naar z'n broer en zus om ze te laten zien...dus als hij thuis is dan knal ik onze zoon ( wauw wat klinkt dat heerlijk) even op het net! Blij blij blij....ik weet wat ik morgen ga doen....shoppen!

Taco welkom! Gezellig dat je meekletst!

Xxxx

9. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Bij deze de foto van ons kleine moppie

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,1 KB
      Weergaven:
      3
  10. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    En nog een in 3D .... Zoals jullie kunnen zien....geen twijfel !

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,9 KB
      Weergaven:
      10
  11. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Veenendaal
    Wat een mooie echo's. En ja, niet te missen dat het een jongen is haha.

12. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Mooi Lilian!! Hebben jullie al 2 meiden?

13. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    @ januari ja klopt, wij hebben nu 2 meiden.....en een toetje dus! Heel bijzonder, heel compleet...heel gek ook dat gevoel.
    Appelgebakje, serieus! Wat een schattig friemelpiemeltje hahahahaaa och wat snuitig.....

14. Hopefulness

Hopefulness Actief lid

29 dec 2012
    241
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Ik zie weer heel veel goede berichten voorbij komen, gefeliciteerd aan iedereen die al weet wat het wordt! ik moet nog wachten tot 28 mei voor geslachtsbepaling maar vanmiddag mag ik alweer naar de vk omdat ik weer moet vliegen morgen...*zucht* valt onderhand echt zwaar omdat ik vette bloedneuzen krijg en bijna iedere keer na het landen moet overgeven en dat terwijl ik anders niet overgeef. Op 21 mei naar de Gynaecoloog voor controle en echo en dan eerst nog even tussendoor trouwen! :D (waar ik onderhand echt een beetje voor begin te stressen omdat er nog zo weinig tijd is!) en dan in die week erna op 12 Juni de 20 weken, GUO echo

Mijn excuses dat ik verder eigenlijk al een hele tijd niet heb gereageerd maar ik heb het zoooo druk gehad echt niet normaal, veel reizen, veel druk op het werk en dan nog eens weekenden die overvol zaten!

we hebben al wel al een kinderwagen besteld (joolz day earth, monkey maroon) dus ben helemaal in mn sas! :D verder ben ik eigenlijk nog niets aangekomen maar eigenlijk afgevallen! (2.5 kg) normalerwijze heb ik wel een vetje hier en daar maar mn gezicht wordt nu dunner en mn benen maar ik krijg al wel al echt een duidelijke buik hoor! Wild vreemden op straat vragen me nu al, 'hoever ben je?' maar ik vind het fantastisch!

nou meiden ik hoop dat alles goed gaat met iedereen en zogauw ik weer tijd heb dan brabbel ik hier wel weer wat!

Liefs,

Hopefulness

p.s, ik voel de baby nog niet schoppen ofzo maar ik kan al wel al naadloos aanwijzen waar het zich bevind doordat het kindje druk veroorzaakt in mn buik, hebben jullie dat ook?

15. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopefulness, hoe lang mag je nog vliegen dan? Ik hoop voor je dat je klachtjes minder gaan worden, want dit is niets.....
    Ik heb dat trouwens helemaal niet dat ik weet waar de kleine zit. Ik ben denk ik een kilo aangekomen, maar dat komt denk ik echt doordat ik soms echt zakken chips, pakjes koeken en repen chocolade achter elkaar kan opeten :p. Buikje zie je heel ietsjes, maar ik krijg er nog geen vragen over.

Lillian, bij de eerste foto kon ik het niet zien, maar bij de tweede wel. Dat is bijzonder, na twee meiden nu een jongen.

Ik heb eergisteren gedroomd dat ik een meid krijg. Mijn moeder droomde juist dat ik een jongen krijg. Ik zal ook nog een kleine 2 weekjes moeten wachten tot ik het weet. De afspraak is nog niet gemaakt, maar komende donderdag intakegesprek bij verloskundige en dan ga ik er gelijk naar vragen :).

16. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ lillian, meid gefeliciteerd en wat een prachtige echo's. Echt een kers op de taart denk ik. Op naar het shoppen van jongenskleertjes, leuk hoor.

@ hopefulness, snap goed dat je met dat vliegen een beetje klaar bent. En spannend hoor de bruiloft. Ik zou zo weer willen trouwen, hihi.
    En ook ik voel idd bepaalde druk had gister het gevoel dat ik een plopje voelde. Dat is vroeg, ik weet het. Kijk zo uit naar al die schopjes, heerlijk.

@ appelgebakje, zag idd dat jij ook uit de buurt kwam. Ja het is landelijk nieuws. Aan de ene kant heel erg goed natuurlijk maar erg confronterend voor de familie elke keer.

@ all, ik ga vlug boodschapjes doen. Vanmiddag komt de nieuwe kamer van onze meid. Ze is helemaal blij hihi.

17. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Wat leuk dat sommige al weten wat ze krijgen. Ik ben er zelf ook wel heel benieuwd naar maar wacht tot echt tot de 20weken echo. Hopelijk kunne ze het dan zien, de eerste was toen zo eigenwijs om haar beentjes bij elkaar te houden ;)

Maar desondanks ga ik woensdag toch wel al een keer naar de babydump, eens kijken wat voor duowagens er allemaal zijn want ben bang als de baby er dadelijk is dat de oudste misschien nog niet loopt. Ze zal in ieder geval nog geen hele stukken kunnen wandelen.

Iedereen een fijne dag vandaag, zo maar eens gaan werken

18. Vegas

Vegas Actief lid

31 aug 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry voor de radiostilte! Drukke werkweken en volle weekenden zorgen ervoor dat ik niet echt achter een pc te vinden ben... En op mijn telefoon zp'en is niet echt praktisch..

@lilian79: leuk die echo! En gefeliciteerd met je zoon ;)

Wij hebben ook maar een extra pretecho afspraak gemaakt op 25 mei 12.30 voor 3D en geslachtsbepaling.
    Kunnen niet meer tot 20 weken wachten wat het gaat worden hahaha. Willen graag aan de slag met de baby/jongste dochter van mijn vriend kamer. Ze komen samen op 1 kamer en dan is het wel leuk om te weten of het een meisje of jongen wordt. Dus zodra we dat weten, kunnen we aan de slag!

Kinderwagens zijn we ook aan het kijken, het wordt voor ons (denken we) de bugaboo cameleon3 en dan de special edition sahara, maar we moeten nog even druk aan het sparen daarvoor.... En daarnaast zijn we vooral een grotere auto aan het zoeken waar 7 stoelen inzitten en dat is ook nog wel lastig.

19. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Wow lilian wat een mooie echo, kan idd niet missen, geweldig een jochie na 2 meisjes!!

Ik voel ook niet waar de baby zit, voel eigenlijk weinig ervan. Heb wel soms het gevoel alsof mn buik heel strak gespannen staat, terwijl mn buik nog maar een klein beetje dikker is dus dat is best gek. Alsof er van binnen iets op knappen staat. Meestal is dat in de avond en is het de volgende ochtend weer weg. Herkenbaar?

20. januari2010

januari2010 Niet meer actief

lilian: echt de kers op de taart he! Een jongen na 2 meisje, geweldig!

hopefullness: Gave wagen heb je gekocht! Echt super mooi. Las dat iemand anders in dit topic hem ook heeft gekocht, hij is ook echt super mooi!

Kitty: Als jou voorgevoel zegt een meisje dan zet ik in op een meisje, hoor! Hier bij de eerste twee ook een sterk voorgevoel en klopte allebei. Dit keer helaas geen voorgevoel.

Marsim: Wat ontzettend heftig het verhaal van Ruben en Julian. De hoop dat ze levend terug gevonden worden heb ik inmiddels wel opgegeven. Vind het zo vreselijk als ik denk wat zij de laatste uren van hun leven hebben moeten meemaken.
    Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom je je kinderen straft voor het hetgeen jou overkomt. Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal speelde maar je kindjes (waarschijnlijk) ergens achter laten waar ze nooit meer gevonden worden... vreselijk.

Taco: Wij hebben ook een duo wagen, de donkey. Super handig want je kan hem ook inschuiven en er een enkele wagen van maken.

Vegas: aftellen naar je pretecho! Spannend!!!

lilotje: denk dat je je banden voelt die op spanning staan!

Hier: Kindjes naar de opvang en ik heb vanmorgen wat wasjes weg gewerkt en naar de verloskundige geweest. Kindje doet het goed. Baarmoeder groeit goed en hartje klonk krachtig!
    Woendsag naar de gyn. ik krijg waarschijnlijk vanaf 16 weken iedere week een progeteron injectie om een vroeggboorte tegen te gaan. Probeer daar nu wat meer informatie over te vinden omdat het nieuw voor me is. Bij de jongste wel progesteron geslikt vanaf 27 weken maar nu dus injecties... ben benieuwd.

Ik ga gauw naar de opvang om de jongste te halen!

Deel Deze Pagina