1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    wauw appelgebakje! top buikie! ik zal zo echt ook foto's van mij neerzetten....en lilotje...serieus, je hoeft je nergens voor te schamen, denk dat bijna iedere vrouw wel onzeker is over haar lichaam al zij het maar bepaalde delen ervan! en die smoothies zijn top! ik maak ze hier elke ochtend voor het hele gezin (ja manlief zit gerust met een prinsessenbeker in zn auto zn koffie en smoothie op te drinken hahahaha) ik knal er altijd banen, peren, frambozen, appels bramen aardbeien serieus, alles in...hebben de kids al meteen al zo goed als ontbeten, nog een cracker erbij (zijn in de ochtend niet van die goede eters dus dan maar zo) en klaar zijn ze... hoop dat dat misschien helpt!
    taco, wat naar dat jeje rot voelt! en dat bijna flauwvallen is me helaas niet vreemd, ik ga nu nergens meer naartoe zonder een rolletje drop bij de hand...als ik me licht in mn hoofd begin te voelen neem ik een dropje en meestal trek ik dan weer bij, waarschijnlijk lage bloeddruk, heeeerlijk voor de baby...beetje jammer voor mams...
    ik heb idd een hele lieve buuf! vanmiddag komt ze weer effe een koppie thee doen, en zei meteen gisteren, ooo als ik er morgen ben, s=dan zuig ik je zoldertrap en de kamer van je oudste wel even, hoef je dat ding niet 2 trappen op te tillen...echt een schat. nou ik heb weer een half uur op mn reetje gezeten en braaf een kiwi en een sinaasappel gegeten en een kopje thee nu nog een cracker naar binnen en ik kan voor ronde 2 (helaas piept de wasmachine om te melden dat ik aan de gang moet want hij is klaar bwegh)!

2. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    Zo heeft even geduurd... Hier ben ik weer. heel zenuachtig voor aanstaande zaterdag! (geslachts echo) ... Ben benieuwd !!
    Heel spannend!!

Qua symptomen, misselijk ben ik niet meer echt. Soms heb ik wel dat ik ineens van een luchtje (koffie, sigaretterook) moet spugen. Vaak is het dan ook dat mijn maag leeg is.

Ook heb ik last van heeeeeel erg hoofdpijn! ik word er gek van! :( maar verder gaat alles goed. niet meer zo moe enzo.

Lekker genieten van het kleintje!

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Dames, hadden jullie het al gespot???

Ons aller La Palma is weer zwanger!!!

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Had ik vorige week 1,5 liter water en vroeg op bed ( en er vaak uit om te pissewateren) was de uitkomst voor mij

5. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    #2625 Appelgebakje, 14 mei 2013
    Laatst bewerkt: 14 mei 2013
    @ mama mars: had zoiets gelezen, wat fijn voor haar dat ze weer in verwachting is.
    Net als MomOf2 en Margjelinde :D

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    die had ik dan weer gemist hihi... Wat goed zeg!!!

7. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    nouh, ik met mn buik!!!! o en let ajb niet op mn ongestreken dekbedovertrek...had ik serieus geen enkele zin in...ik visualiseer het wel strak....

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31 KB
      Weergaven:
      11
  8. Vegas

Vegas Actief lid

31 aug 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi buikje! Ik zal ook eens een foto gaan maken!
    Strijk jij dekbedovertrekken? Nee toch! :$
    Zelfs mijn moeder is gestopt met lakens, zakdoeken etc. strijken en die is van de oude stempel waar het toch echt verplicht was ;)

9. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Mooie buiken dames!! En wat zijn jullie slank!!

10. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    #2630 WausMop, 14 mei 2013
    Laatst bewerkt: 14 mei 2013
    Mooie buikjes hoor dames :D
    Valt wel op dat bij de slanke dames de buikjes ook al beter te zien zijn.
    Ik heb zelf maat 40 in mn broeken en XL in mn shirts (i.v.m. mn grote voorgevel :)), en heb écht nog niet zo'n mooi buikje :$
    Komt vanzelf ;)

Vanaf a.s. vrijdag gaan wij bij mijn ouders de foto maken, iedere maand, leuk voor straks in het plakboek ;) zal hier ter zijner tijd dan ook wat plaatsen uiteraard :p

En leuk al die geslachtsbepalingen overal, hopelijk wordt onze geslachtsbepaling a.s. donderdag gedaan of wordt er dan de afspraak voor gemaakt.
    We hebben inmiddels iedereen ingelicht dat we het niet willen weten (om dat welbekende 'raden wat het wordt' te voorkomen) maar zelf willen we dat wel, makkelijk voor de accessoires om de kamer mee aan te kleden en de kleertjes uiteraard :D

11. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    hahahaa vegas...uuuhhmm ja ik strijk mijn dekbedovertrekken want ik vind het zo mooi staan als het zo mooi straks is whahahaa, ja rare tik...verder strijk ik vervolgens bijna niks voor mezelf (in een winkel prop ik kleding ook eerst even op, en als het dan erg gekreukeld is, koop ik t niet)
    thx ladies voor de complimenten... o en zo slank ben ik niet hoor...ben zeg maar gewoon doorsnee ofzo...wil ook iets vaker een foto gaan maken voor een eventueel plakboek! nou kom maar op met de buiken!

12. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Veenendaal
    Bedankt voor de complimenten. Vind het ook leuk om te zien zo op de foto's hoe het groeit. Tussen week 12 en 14 zei mijn man ook tegen familie dat mijn buik zo was gegroeid haha :p

@ Lilian: Mooi buikje!

@ Wausmop: Buikje komt vast wel :) Plaats je de foto van vrijdag ook?
    Ben benieuwd wanneer je weet welk geslacht de kleine heeft :) En raden doen ze toch wel denk ik.

Ik heb nog een leuke opmerking van wat kindjes van de leesclub.
    Ik zat met wat kindjes pim pam pet te spelen en het jongetje dat tegenover mij zat zei 'Is dat een baby'tje aan jou ketting?' 'Dat ben jij hé juf?'
    Ik: 'Nee dat ben ik niet, die heb ik gehad omdat ik een baby in mijn buik heb'
    Meisje naast mij: 'Eccccht??? Maar waarom heeft u dan niet zo'n buik *doet met haar handen de buik van een hoogzwangere vrouw na*'
    :D

13. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Mooie buikjes meiden!

Hier ook alweer een flinke buik. Bij onze meid ook al snel een flinke buik die niet wilde stoppen met groeien haha.

Hier wel jaloers op jullie mooie lijntjes!

@ appelgebakje, geweldig he die kids hoe ze kunnen reageren.
    Hoe voel jij je verder?

@ lillian, en idd heel erg storend dat dekbed, hihi.
    Ik strijk die dingen hier niet hihi.

Goed om te horen dat de klachten over het algemeen minder aan het worden zijn, super.

@ all, mijn baarmoeder is weer flink aan het groeien volgens mij, zelfs pijnlijk. BI lijkt ook erger te worden. Ik doe kalm aan. Verder voel ik mij goed op vermoeidheid na. Die laatste nachten hebben mij niet goed gedaan.

14. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Ik had vandaag een afspraak bij het verloskundige spreekuur in het ziekenhuis. Er werd mij gevraagd of ik de kraamzorg heb geregeld (Ja) en of ik borstvoeding of flesvoeding ga geven (flesvoeding). Verder werd mij gewezen op een voorlichtingsavond in het ziekenhuis omtrent de bevalling, daar kunnen we ons online voor opgeven.
    Onverwachts ook nog ff naar de 2 kleintjes gekeken (had ik zelf eigenlijk niet verwacht, maar wel leuk), waren weer lekker druk.

15. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Veenendaal
    @ Marsim: Jaa, echt lachen die kinderen.
    Bij mijn neefje (3,5 jaar) had opeens iedereen een baby in de buik.

@ Bassdevilxs: Leuk dat je nog even binnen mocht kijken en ze goed actief waren.

Ik voel me steeds wat beter, met af een toe een dipje tussendoor. Bekkenpijn gaat ook wat beter nu ik weer kan sporten en hopelijk krijg ik morgen wat handvatten van de cesartherapeut, want mijn houding is soms dramatisch.

16. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Hallo allemaal, het is alweer even een tijdje geleden dat hier wat getypt heb. Gelukkig voelt iedereen zich al wat beter dan de eerste weken! En leuke buikenfoto's komen voorbij! (beetje jammer van dat dekbed ;) haha)

Maandag mijn eerste positiebroek gekocht, stiekem was ik toch wel wat gegroeid. Eerst afgedaan als 'vet verplaatst' maar ja, de broeken dicht zaten niet meer.
    Vandaag mijn eerste positiebroekdag gehad (nadat ik de afgelopen week thuis chronisch met mijn broek (knoop, rits en riem) open gelopen heb... Gelukkig woon ik nog in een appartement en kijkt niemand naar binnen.

Vinden jullie ook niet dat de tijd zo snel gaat?!?! Die banner gaat sneller dan mijn beleving! :$

17. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ bassdevilxs, leuk dat je nog even mocht spieken, blijft mooi!

@ appelgebakje, fijn dat het wat beter gaat hopelijk heeft de therapeut nog wat tips.

@ tessa, ow heerlijk dan he die positiebroeken.
    En de tijd gaat idd erg hard.

18. Vanaf 12 weken is het opeens veel harder gegaan, vind ik... Al vind ik het nog steeds elke keer mega-lang duren voordat de volgende echo/vk-afspraak eindelijk weer is... Ik mag komende vrijdag weer :D

19. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    #2639 WausMop, 15 mei 2013
    Laatst bewerkt: 15 mei 2013
    Vandaag weer de nodige inkopen voor de kledingkast gedaan :)
    Was ook wel nodig want ik had echt maar 1 broek (en die zit natuurlijk continu in de was) en een 3/4-broek maar daar is het weer nu helaas niet echt voor :(
    Online geslaagd bij Miss Etam (bijv. 2 leggings á € 20,- i.p.v. 15,- p.stuk en die zijn bij wehkamp.nl ook in de "aanbieding", voor 15,- :() en gelukkig ook in één van de drie winkels geslaagd hier in de stad :D

Dan morgen mijn laatste zetpil aan medicatie, dus daarmee ook de definitieve laatste dag dat ik 100% zeker weet de dag door te komen zonder misselijkheid en spugen.. Hopelijk vervolgt mn lichaam dat vanaf vrijdag gewoon en anders teken ik er graag voor dat het dat doet vanaf week 16 ;)
    Hier alles op 't moment dus nog prima te doen!
    Nog wat verkouden, maar in veel mindere mate last van dan wanneer ik niet zwanger ben..

Hoe gaat het met jullie dames?

Dan nog even een paar reactie's;
    @ lilian79, dat verkreukelen in de winkel is héél herkenbaar! als het teveel kreukt koop ik het ook niet inderdaad, ik ben echt te lui om te strijken, en de strijkplankhoes moet al 5 jaar vervangen worden :)

@ Appelgebakje, ik ben inderdaad wel van plan de foto te plaatsen, en die daarna volgen ook, ben benieuwd wie als eerste zo'n grote toeter heeft (ongetwijfeld de dames in verwachting van een tweeling, of is dat een vooroordeel? :p)
    Ik krijg van mezelf niet zo'n goede shot op mn camera, ook niet met ingestelde timer op afstand, en heb niet zo'n grote spiegel dat ik álles zo zie zoals de dames hier ;)
    Daarnaast altijd leuk die opmerkingen van kinderen :D

@ Marsim, pijnlijk in de zin van de banden die zo oprekken of echt als menstruatieachtige krampen? en BI lijkt mij niet prettig! begint dat al zo vroeg in de zwschap dan? (ben er totáál niet van op de hoogte)

@ bassdevilxs, altijd leuk zo'n verassings echo, fijn dat alles weer goed was :D

@ tessa321, bij jou tikt je banner ook ineens de 16 weken aan vandaag :p maar schiet al lekker op inderdaad, en fijn of niet, je broek los of een positiebroek aan ;)

@ bolkje, nu of zo dadelijk gaat het nog harder, vooral met je buik waarschijnlijk! de kleine groeit nu met zo'n 3 á 4 cm per week.. dat ga je wel zien de komende weken :D

Dan duik ik nu mijn bed in, vind het mooi geweest voor vandaag :p

20. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    goodmorning! nou ik was weer lekker om half 4 wakker....heel jammer natuurlijk maar goed misschien vanmiddag dan maar even liggen...of niet...ik wil vandaag toch echt even wat leuks gaan kopen voor ons nieuwe kleine moppie dus dat ga ik ook maar even op mn gemakje doen denk ik. gisteren mn schuur opgeruimd en de zooi onder de trap (ben ik de enige die zoveel zooi heeft?!?!?) dus was serieus afgeserveerd gisteren.
    wausmop, hoop dat je lijf het "goede voorbeeld" blijft volgen! want dat hele beroerde is echt kl*te! Ik zojuist ook weer boven de pot, denk dat ik iets te lang had gewacht met die beruchte eerste cracker.
    @bass jeetje wat leuk dat je weer mocht kijken naar je kleintjes!
    @ appelgebakje, hoop dat de therapeut je een beetje kan verlichten van de pijn! want nu al pijn in je bekken lijkt me geen pretje!
    hier ook wel last van bandenpijn (stekende pijn)
    tessa lang leve de positiebroeken! eindelijk buik gewoon laten zijn wat ie is! en shopen is altijd heerlijk natuurlijk!

nou ik ga zoals het een fatsoenlijke moeder betaamt verantwoorde lunchpakketjes en pauzehapjes maken (alle tijd voor hahahaaa, niks plakje kaas op een bammetje, neee wordt culinair) en als ik iedereen de deur uit heb gewerkt denk ik dat ik toch nog even terug ga hahaaha! nou tot straks denk ik!

Deel Deze Pagina