Kletskousen Wij hebben het ook niet breed, je kan het zo duur maken als je zelf wilt gelukkig. Hulde voor marktplaats, IKEA en alle lieve familie, vrienden en kennissen. Wij hebben een tweedehands Mutsaerts style edition, nu heet Mutsaerts Mutsy. Zit reiswieg bij, steun voor maxicosi, ding om er een buggy van te maken, dekentjes, ding voor als het regent, parasol. Daarnaast had ze ook nog een box met wat speelgoed, 2 maxi cosi's (1 van Mutsy en 1 van Safety 1st), zwarte luiertas, eetstoel (voor erbij/reserve), wipstoel. Heb ik allemaal over kunnen nemen voor 200,- Van de week heeft schoonzus een gratis badje met standaard en ingebouwde badthermometer en zeeppompjes over kunnen nemen. In de standaard past ook een tummytub. Kennis van oma kwam met een zak kleertjes aan, moet ik alleen nog even in neuzen Ex-schoonzusje heeft nog veel babyspul waar ze vanaf wilt en waar ze niks voor hoeft. Echt super lief allemaal dat ze dat aanbieden.
Ja, dat zijn fijne dingen! Wij hebben een box gekregen van mijn neef, en mijn tante had nog handdoekjes en wat speelgoed... Ook een vriendin is in haar vriendenkring aan het navragen, maar binnenkort willen we toch wel echt wat dingetjes gaan kopen... Ben gewoon ongeduldig en wil alles af hebben
Wij hebben het op zich breed maar vind het soms ook gewoon zonde om zoveel geld aan alles uit te geven. Opzich hebben we nu niet veel nodig, babykamer en kinderwagen de rest hebben we nog van de eerste dus scheelt al veel. Hier gaat het waarschijnlijk toch de bugaboo worden. Is denk ik de enigste die in mijn auto gaat passen. En dan betaal ik liever een paar honderd euro meer aan kinderwagen dan een paar duizend aan een auto. Morgen na het werk maar eens kijken bij babypark of ie in mijn auto past. Ben benieuwd
Het is ook super zonde ergens. De prijzen vind ik vaak ook belachelijk hoog hoor. Waarom moet een kinderwagen de prijs hebben waar je een tweedehands auto van kan kopen?
Allemaal druk met de eerste inkopen zo te lezen!! Leuk dat de onzekere periode nu voorbij is! Taco: ik zou ook meer uitgeven voor wagen, je gebruikt deze best intensief en met een populaire wagen kan je hem ook nog goed verkopen op marktplaats! Bolkje: leuk dat je al wat dingen gekregen hebt!! Appelgebakje: goede koop gedaan! 200 euro voor alles compleet is super, toch! Lief dat je van iedereen spullen krijgt en mag lenen!! Bassdevil: de zoom is een vrij lange wagen, toch? Wij hebben er ook naar gekeken maar toch voor de donkey gegaan omdat de zoom bij ons lastig in de gang zou passen Lilotje: vind echt dat jullie een super mooie wagen hebben uitgekozen! Denk dat ik deze ook zou kopen als ik een nieuwe wagen moest kopen. Zag dat meer meiden ervoor gingen en dat snap il gelijk! Wausmop: mooi bedrag krijg je van je ouders!! Super leuk. Wij bij de eerste ook maar nu niet meer. Ze kunnen niet bezig blijven natuurlijk. Vegas: ik hou helemaal niet van poezen... Vind ze altijd een beetje eng Lilian: ook al zo veel dieren hier niks al wilt man heel graag een hond maar daar hebben we grwoon geen tijd voor! Hier: gister bij de gyn geweest, heb gekozen om niet voor de wekelijkse injecties te gaan heb er geen goed gevoel over. Krijg nu iedere 4 weken een echo om de baarmoederhals op te meten en mag verder gewoon bij de Vk blijven. Vandaag helaas wel weer bloedverlies... Ben bij Vk geweest en kindje doet het goed. We wachten nog even met een afspraak bij de gyn omdat ze nu toch weinig kunnen doen en vorige zwangerschap ook veel en vaak bloedverlies gehad. Hoop dat ik niemand vergeten ben, er was weer zoveel gekletst! Kan het soms niet bijhouden hoor
Mijn man heeft het uitgezocht en de productie-kosten zijn maar rond de 15 euro... Maarja, het is een gevoel, he, wat je koopt?
Idd, leuk om te lezen dat jullie al flink aan het shoppen zijn. Ik ben daar nog helemaal niet mee bezig. Ik moet nog steeds aan t idee wennen. Vandaag het hartje gehoord en volgens de vk was de kleine flink actief. Ik heb trouwens afgelopen maandag een echo gehad. Wij weten dus wat het gaat worden. Nu nadenken hoe we dit aan de familie en vrienden gaan vertellen....
Dat is toch prima!! Hier op het forum zou ik het wel zeggen! Weet niet of ik het ook al aan Fam. En vrienden zou vertellen. Voor zover ik weet ben ik nog redelijk anoniem hier en heb ik geen meelezers
uit eindelijk komt alles goed.... Wij hoeven er dan niet op te passen maar dat mn schoonouders de kinderwagen doneren was een mooie bijkomstigheid. Vorige week een nieuwe station wagen aangeschaft, omdat de easywalker giga groot is als je m inklapt en twee maxi cosi's erop lijkt voor geen meter dus de reiswiegen gaan allebei ook mee... Bassdevil; Is dat jou niet gezegd??? Ja ik wist het eerder ook niet, maar dat je ook bij de VK standaard een echo krijg omdat ze geen onderscheid kunnen maken in hartjes??? Vandaag voort eerst gewerkt op de brug seizoensopening vandaag dus heb niet stil gezeten vond het heerlijk... Morgen de geslachtsbepaling, maar we blijven op oranje, mensen die het willen weten kunnen pben maar ivm meelezers niet in het openbaar dus
zo leuk nu het inkopen doen!!! en dan straks het eindresultaat, met blije gzeonde baby en 6 hechtingen in je foef...wil graag dat sloophoutbehang, ben er al helemaal uit hahahaha. ja nou het is schreeuwend duur inderdaad slaat kant noch wal vind i, maar ja wij allen betalen het gewoon...ook ik ga voor de bugaboo sahara (ben 1.70...ml 1.78 hoewel hij beweert 1.83 te zijn nou ammehoela) ik vind alles zo enig van baby's onl! met die kabel leuk in het zand en dan met babyblauw....wil voor t kamertje dus sloophoutbehang en aan de andere kant " oud blauw" en verder alles met vergrijsd rotan....geen idee of t wat wordt maar dat heb ik dus nu in mn hoofd! @bass...als je een meije draagt, dan heb ik serieus nog een hoop kleertjes...ik hoef er niks voor, ik stuur het je dan gewoon op, kun je kijken of er wat tussen zit voor je! zowelklein als groot, schoentjes, laarsjes alles.... wat heerlijk dat sommigen "hulp" van de ouders krijgen, nouh denk daar niet opte rekenen, hoewel ik echt geen ouders heb die ergens op moeten letten, best jammer, maar des te meer wil ik mezelf en mn gezinnetje bewijzen dat ik het ook prima zonder hen kan, wellicht ook niet compleet gezond maar ja zo voel ik t nu eenmaal.
@Lilian, als het goed is, is het een meisje haha. Vond het eerst ook onduidelijk, maar heb even zitten vergelijken met meisjes en jongensfoto's op die termijn en dan lijkt het toch echt wel meer op een meisje. Gelukkig 22 mei (joepie woensdag al) nog een echo. Heb wel weer zin om even in mijn buik te spieken @Wausmop, wij hebben inderdaad de blauwe Joolz earth. Waarom de earth en niet de day? Uhh... ja omdat we deze mooier vonden en uiteindelijk als je gaat rekenen scheelt het niet veel. Bij de earth zit er standaard namelijk veel meer bij. Wij hebben in totaal geloof ik rond de 1200 euro betaald inclusief verzorgingstas, voetenzak, maxicosi en de kit zodat de maxo cosi ook op de wagen gezet kan worden. Voor degenen die binnenkort echo hebben, veel plezier!! Ik vind deze termijn echt leuk. Het zijn al echte kindjes en ze bewegen zo leuk en doen al echte mensendingen zoals een slokje vruchtwater nemen, zo lief!