1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Ik heb daar echt bijna geen last van gelukkig :) Hopelijk blijven mijn bandjes zich gedragen.

Onze baby noemen we trouwens Spookje :D Spook is onze achternaam, maar dan omgekeerd, vandaar!

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ bolkje, roeptoeter is ook leuk, hihi.
    Hopelijk wat beter weer als jullie naar terschelling gaan.

@ appelgebakje, jou buik groeit mooi zeg!
    En foto's hmmm, daar denk ik nog even over na.
    Hier niet zo'n prachtig lijntje en echt hekel aan foto's van mijzelf.

@ lilotje, das idd bandenpijn, heel herkenbaar. Schrik er soms ook van.

3. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik zo'n dikke buik dat manlief regelmatig zei; ow heeft holle bolle gijs heeft honger.
    Lolbroek!

4. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Hier niet echt een naam voor baby. Of nouja, we noemen hem/haar baby. Haha gaat misschien nog veranderen na vrijdag als we weten wat het gaat worden!

5. Vegas

Vegas Actief lid

31 aug 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, weer ff tijd gevonden...

Wij hebben als werktitel 'mini' meestal ;)
    Maar zaterdag geslachtsbepaling! Dan kunnen we eens een echte naam verzinnen! Morgen nog controle bij verloskundige, hartje luisteren :D

Qua werk, ik werk 36 uur in 4x9, wat fulltime is in mijn branche. Ik blijf dit na bevalling ook doen. Dus 3 dagen opvang, is al geregeld overigens, laatst ingeschreven en we kregen van de week al een aanbod! Blijkbaar gaat het echt slecht in de kinderopvang....

6. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    goedemorgen!
    of ik me beroerd voel...pffffff. werd om half 6 wakker (lekker nutteloos) om te plassen, en ja hoor....daar ging ik weer ouderwets, van huis uit longen uit mn lijf gespuugd...vind mezelf echt even heel zielig!!!! dacht dat het zo langzamerhand wel oevr zou zijn, nu hopen dat het even eeen eenmalig iets is. en ik moet vandaag van 10 tot 18 uur in de kappersstoel zitten...kan wel janken.
    goed genoeg zitten zeiken... bandenpijn is hier ook sterk aanwezig, zeker met niezen en hoesten en ik schrik me af en toe ook rot ervan en het doet ook echt zeer!
    gisteren geen asperges gemaakt, madame had bij de bios een patatje gehaald, nou dan ga ik niet meer uitgebreid staan koken! dus ik heb een zak iglo met pasta en groentemeuk omgekeerd in een pan en tadaaa eten hahahaa jongste vind dat heerlijk, ik kauw en slik en denk, ik heb wat binnen. gisteren is ook de fiets van de oudste binnen gekomen, wauw! heel mooi en wat is ze blij....
    ik weet niet wie zn buik sloopkogel noemt, maar ik lag onder tafel van het lachen! ik hou m erin!
    nou ik hoop dat k zo wat opknap en opdroog want dit is werkelijk helemaal k*tjepikandijvie hoe ik me voel....

7. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ lillian, hopelijk blijft het niet aanhouden meid. De mooie, rustige genietweken moeten nu komen;).

8. Hopefulness

Hopefulness Actief lid

29 dec 2012
    241
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

@lilian, dat is echt niet tof! hoop idd dat het maar eenmalig is!

En inderdaad, sloopkogel! ik pieste zowat in mn broek van het lachen haha :p

En bedankt voor de reacties dames! maar 17cm zullen de baby's van de meeste zijn die rond mijn data zitten! alleen onze smurf heeft echt hele lange benen hihi, en weet niet meer wie het zei 'dan moet het wel een meisje zijn' nou ik heb nog geen idee maar a.s dinsdag avond weten we het dan eindelijk! En dan laat ik het jullie ook met alle liefde weten hoor dames! ;)

Ik ben vandaag echt SUPER moe, maar er moet zo gigantisch veel gedaan worden op mn werk dat ik nu al denk, weet je wat? laat maar lekker zitten, ik wil naar mn bed haha! als jullie mijn to-do list zouden kunnen zien...damn...misselijk makend! ach ja we ploeteren weer ff door, gelukkig morgen maar een half dagje want Zaterdag heb ik mijn vrijgezellen feestje! dus voor die tijd moet ik wel alle boodschappen gedaan hebben, wasjes gedraaid etc, jullie kennen het wel ;)

en dan over 15 dagen al trouwen!! :| wow! het komt allemaal wel ineens dichtbij hoor haha mja ook dat is alleen maar goed, en vreemd genoeg kan ik serieus deze week alleen maar denken aan het feit dat ik wil weten wat ons kindje is, een meisje of een jongetje! hihi :p

nouja ik zal jullie niet teveel vervelen, en mijn to-do list wacht dus ik ga gauw weer aan het werk! Werkse/chillse/etc voor iedereen!

Liefs,

Hopefulness!

9. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ hopefulness, werkse meid! En geslacht is zo leuk om te weten maar trouwen wow. Zou het graag nog een keer doen!

Zo boodschappenlijstje is klaar. Kleine meid is lekker aan het spelen.
    Huis had ik van boven naar beneden al gedaan maandag. Zo dus nog even een stofzuiger erdoor. Wc's schoonmaken en vaatwasser uitruimen.
    Hopelijk vandaag verder kalm aan.

10. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Veenendaal
    Succes bij de kapper Lilian!

Over een klein uurtje ga ik richting vrijwilligerswerk. Als ik thuis kom rond een uur of 2 duik ik denk ik even op bed of op de bank met een serie. Vanavond heb ik van half 8 tot 10 een cursus, wat een tijd weer.

11. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Iedereen zo te lezen alweer druk bezig met van alles, leuk:)

Hier net de groentehappen gemaakt voor de kleine meid, kunnen we weer een maandje vooruit. Zo nog even door het huis heen poetsen en vast wat spullen inpakken voor morgen, gaan een weekendje naar erperheide:)
    En dan moet ik vanmiddag helaas nog een late dienst werken. Hopelijk is het allemaal rustig op het werk en kan ik gezellig met hun tv kijken en alles op het gemakje doen.

@hopefulness. Veel plezier alvast bij je vrijgezellenfeest lijkt me ook erg leuk.. Vind je het alleen niet jammer dat je gaat trouwen nu je zwanger bent, ik zou toch erg graag iets van alcohol willen drinken op mijn bruiloft. Of mis je dat niet echt?

12. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ taco, heerlijk een weekendje weg, geniet ervan!
    Jammer van die late dienst, grr.

@ appelgebakje, slechte tijd die cursus. Ik heb net ook weer een scholing achter de rug. De ene keer was het van 18-21 en de andere keer van 19-22. Veels te laat als je het mij vraagt.

@ all, zo de boodschappen weer binnen. Onuitstaanbare peuter in de winkel en ze ging thuis nog lekker even door. Tot dat mama echt boos wordt en dan is het huilen. Net het stuk slaan van een microfoon was ik er wel klaar mee. Nu ik zwanger ben kan ik het sowieso wat minder hebben.
    Nu ligt ze tegen mij aan tv te kijken. Hopelijk gaat ze straks lekker slapen en lekker lang, hihi.

13. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    Goede middag dames, ik kom net 1½ uur geleden het bed uit rollen :)
    Het was heerlijk om weer eens zo lang uit te slapen ;)
    Alleen jammer dat het je soms nog vermoeider maakt omdat je dan weer teveel slaapt, nouja, dat krijg je als je biologische wekker je even in de steek laat.. en ik had nog wel zoveel op de planning staan vandaag, dat verschuiven we dan mooi even naar morgen, heb er nu geen energie meer voor :p

Gisterochtend de uitslagen van de suikertest gekregen, ik heb helaas zwangerschapsdiabetes, de eerste test was perfect, de tweede na het glucosedrankje wat minder, inderdaad een score van 8,2 en de diëtiste vertelde mij dat als je zwanger bent, dat je dan een max. score van 7,8 mag hebben, i.p.v. de reguliere 8,0.
    Hierom volgende week donderdag eerst een bezoek aan de VK en een half uurtje later moet ik mij melden bij de diëtiste voor een speciaal dieetje.
    Ben benieuwd, blij dat het 'vroeg' in de zwangerschap opgemerkt is zodat ons ukkie (zo noemen wij hem/haar) er zo min mogelijk last van heeft/krijgt.
    Maar wat is het ingewikkeld om er nu al rekening mee te moeten houden om minder/zo min mogelijk suiker te eten! Nooit zo bij stilgestaan dat overal best veel suiker in zit :$

Buik foto zou ik afgelopen vrijdag maken, maar ik had niet bepaald 'mooie' lingerie aan of de juiste kleding waar het duidelijk in te zien was. Deze week is het buikje (ondanks wat buikvet hier en daar) al weer beter te zien, dus morgen mooi setje lingerie aan (voor de bloot-foto zoals mn ma dat noemt, voor in 't plakboek) en betere kleding voor een foto hier ;)

Fijne middag nog dames!

14. Wat vervelend, Wausmop! is dat een standaardtest, die diabetes? Ik heb dat namelijk (nog) niet gekregen... en aangezien wij precies tegelijk zijn uitgerekend... ;)

15. Hopefulness

Hopefulness Actief lid

29 dec 2012
    241
    0
    0
    NULL
    NULL

Hi Taco, nee ik vind het helemaal niet erg, geloof het of niet maar ik drink echt helemaal niet, ik vind alcohol zo verschrikkelijk smerig en ik kan me ook echt gewoon met een frisje super vermaken! :D

16. Hopefulness

Hopefulness Actief lid

29 dec 2012
    241
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Bolkje,

Ow nee :( dat is inderdaad erg lastig, ik heb die test ook vorige week gehad maar damn wat is dat naar voor je maag zeg! 2 uur niks mogen eten/drinken maar wel dat smerige drankje! gelukkig was bij mij alles goed maar kan snappen dat je ervan baalt is ook echt niet leuk!

Hoop dat je het wel goed onder controle kunt houden tijdens de zwangerschap maar dat komt ongetwijfeld goed met de begeleiding vanuit het ziekenhuis!

Succes en knuffel vanuit hier!

Liefs,

Hopefulness

17. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Ha meiden,

Wat een gezellige drukte hier!!

Lilian: balen dat je weer zo ziek bent! Echt niet leuk meer. Wat moet je lang naar de kapper!!! Wat ga je allemaal doen?

Hopefulness: fijn dat bij jou wel alles goed was bij de glucose test!

Wausmop: balen zeg! Dat dieet valt volgens mij nog niet mee! De vrouw van mijn neef had het ook en vond het erg zwaar. Gelukkig heeft ze het goed volgehouden en hebben zij en de baby er niks aan over gehouden!

Marsim: boodschappen met een peuter.... Drama! Onze oudste schreeuwt werkelijk de hele winkel bij elkaar! Wat een drama. Ik neem haar ook alleen nog maar mee als ik maar een paar dingen nodig heb.

Taco: lekker hoor een weekendje weg! Ben jaloers! Maak je altijd in 1 keer allemaal groente hapjes voor de kleine en dan in de vriezer?
    Bij ons eten ze inmiddels met de pot mee en als wij een keer makkelijk eten dan krijgen ze een potje.

Appelgebakje: wat een rottijd voor een cursus. Is het voor je werk of voor hobby?

Hier: gelukkig zijn dochter en ik niet echt ziek geworden maar voel me wel beetje depri... Zal wel combinatie zijn van hormonen en slecht weer! Verder een paar drukke dagen achter de rug en slaap helaas niet zo goed. De heldere dromen zijn hier helaas alweer begonnen en ik weet dat ze alleen maar erger worden! Soms best leuk maar meestal niet.

18. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Allemaal weer lekker druk!! :D

Ben vandaag ook maar aan de poets gegaan, afwas gedaan, wasje gedraaid en opgehangen. Boven en beneden alles gezogen en gedweild. Nu ga ik lekker een bad nemen en dan wordt ik rond 17.00 uur opgehaald om te gaan uiteten met de collega kranten bezorgers. Lekker naar de wok! :p

Fijne avond alvast allemaal!!

19. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Veenendaal
    @ Taco: Leuk te lezen dat je zelf hapjes maakt :) Wil ik ook zoveel mogelijk gaan doen.
    Wat heerlijk om er even een weekendje tussenuit te gaan, veel plezier alvast! En succes op je werk.

@ Marsim: Vervelend zo'n peuter die haar dag niet heeft. Geloof graag dat je daar flink moe van kan worden als ze bananen in hun oren hebben.

@ Wausmop: Gelukkig valt de uitslag nog mee. Suiker zit echt in heel veel kant en klare pakjes en zakjes toegevoegd, net als zout.
    Wij hebben bij de huisartsen coöperatie (zitten 'diabetes'verpleegkundigen) van die handige mini boekjes waar je kan opzoeken hoeveel koolhydraten er in x of y zitten.

Voor mijn foto's heb ik nu nog steeds hetzelfde hemdje aangetrokken. Niet chique maar voor het idee prima zat :p
    Mooiere foto's moet mijn man maar eens maken.

@ Bolkje: Normaal is zo'n suikertest ook pas rond de 24 weken :) En dan alleen als er een reden voor is. Google maar eens op GTT.

@ Januari: Cursus is voor vrijwilligerswerk van wijk & psychiatrie. Gaat over het omgaan met mensen met psychische problemen.
    Moe kan je worden van de levendige dromen, ze gaan ook vaak helemaal nergens over. ;)

@ Bassdevilxs: Veel plezier bij de wok!

Vandaag zijn mijn man en ik met zijn ouders bij de babydump geweest :) Rondgekeken en tot de conclusie gekomen dat de kamertjes echt 10x niks zijn. Ik ben wel 3 shirtjes rijker, eentje heb ik gehad van mijn schoonouders :D En natuurlijk de babydoos meegenomen.

20. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    @appelgebakje, kan je de doos zo mee nemen bij babydump of moet je je speciaal aanmelden? Ik hoop ml morgen zover te krijgen om daar even rond te neuzen :)

Wat wordt ik nieuwsgierig naar ons ukkie als ik hoor dat vele van jullie al weten of op korte termijn gaan weten wat jullie gaan krijgen. Ik heb pas 19 juni de twintig weken echo en dacht dat ik het geen probleem zou vinden als ik het dan pas te weten zou komen... En nu jeukt het!! Ik wil het ook weten!!

Ik heb sinds gisteravond aardige steekjes links onder in mn buik. Zou dit dan bandenpijn zijn? Auw, ik maak me toch wel beetje zorgen, morgen bel ik toch even met de vk. Of hebben de ervaren moeders nog tips??

Deel Deze Pagina