1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Wausmop gelukkig mocht je naar huis, zo is het ook geen werken als je op bent van de zenuwen. Hopelijk was alles goed bij d echo ben benieuwd naar de foto.

Appelgebakje je begint het steeds beter te zien je buik. Die van mij lijkt wel op jou ook nog erg bescheiden.

Bolkje. Lijkt me inderdaad wel zwangerschapszwemmen. Heb er alleen geen tijd voor. Vraag me wel altijd af wat er dan anders is met normaal zwemmen. Of is het enigste verschil dat je dan alleen met zwangere zwemt?

Hebben er al meer na gedacht over zwangerschapscursussen? Ben ik wel benieuwd naar. Heb dat bij de eerste niet gedaan en ben het nu ook niet van plan. Heb altijd gedacht bij iedereen komt de baby er uit dus dat zal bij mij ook wel zo zijn en pijn doet het toch.
    Verder doe ik nu aan club power met gewichten in een groepsles. Dit wil ik blijven doen tot ongeveer 30weken als dat blijft gaan en dan gewoon een tandje minder maar dat ik wel blijf sporten. Verder wandel ik veel met de hond dus krijg toch wel mijn beweging.

Hier een rustig dagje. Vanmorgen even boodschappen gedaan. Vanmiddag een poging gedaan om in het zwembadje te gaan met de kleine maar die dacht daar anders over, vond het water te koud dus dan maar lekker buiten gespeeld in de schaduw. Straks nog lekker bbq:)
    Fijne avond allemaal

2. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bolkje - moest erg lachen om je huilbui want tegenwoordig let ik daar ook erg op. Of hij eerst aan mij denkt en niet de laatste hap neemt. :D

@Appelgebakje - mooi je buik en leuk die kleur!

@Bassdevilxs - leuk van je schoonmoeder dat ze zo betrokken is. Had zelf ook wel een tweeling gewild maar het schijnt ook erfelijk te zijn en helaas is er in misschien maar 30-40 jaar maar 1 tweeling voorgekomen. :)

3. @Taco: er zijn wel wat verschillen. Ten eerste zwem je met zo'n flexibeam, dat is een flexibele buis die ervoor zorgt dat je al een beetje blijft drijven. Hier gingen we dan allerlei oefeningen mee doen. Bijvoorbeeld: alleen met je armen bewegend naar de overkant zwemmen, of op dat ding gaan staan en dan in evenwicht blijven... Of het echt iets doet, dat weet ik (nog) niet, maar het is opzich wel leuk en niet zo extreem inspannend. ;)

@Mamamama: moet er wel bij zeggen dat ik al zo'n 15 mars-ijsjes heb opgegeten de afgelopen weken :) Maar de laatste nemen zonder dat tegen mij te zeggen?! Dat kan hij natuurlijk niet meer maken :p

4. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    hahahahaha bolkje, ik zou ook in janken uitbarsten als hij het laatste ijsje had opgegeten...denk dat ie zo naar t tankstation was gereden om een nieuwe voor me te halen! en dat zwangerschapszwemmen is volgens mij alleen maar goed voor psyche...ben je niet de enige walvis in dat zwembad:)
    andere meiden hoe waren de echo's?
    appelgebakje, wat heb jij een beschaafd buikje! mooi!
    ik lijk wel 6 maanden onderweg! en sinds pak m beet anderhalf uur heb ik hele fraaie soort grijzige olifantenpoten en knieën, woest aantrekkelijk dat snappen jullie!
    nou eens bedenken wat voor verantwoorde maaltijd ik op tafel ga zetten...denk pasta met zalm, roomkaas en spinazie en een salade...zoiets....want dat heb ik in huis en hoef ik lekker niet over straat met die lelijke benen!

5. Ohh, mag ik bij jou komen eten, Lillian? :D Klinkt echt heerlijk, maar ik heb echt geen zin om te koken en ook niet om boodschappen te doen vandaag

Zit er echt serieus aan te denken om een pot chicken tonight saus op te warmen en dan met rijst te eten, zonder kip of wat erdoorheen ;)

Maar ik moet sterk blijven, dus straks toch maar ff iets verzinnen...

6. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Het is inderdaad erfelijk, maar dan meestal aan de kant van de vrouw. Bij mij komt het hoogst waarschijnlijk, omdat ik clomid heb geslikt en daarom 2 groeiende eitjes had. Verder zal mijn man wel goeie zwemmers hebben gehad, hihi. :)

7. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    Onze uk is goedgekeurd!
    6 echo's rijker en we zijn helemaal blij!
    *stuiter de stuiter*

Hoop dat dekleuren goed lukken, weet min of meer de code wel uit Mn kop, alleen de exacte kleuren niet.. zit op mn telefoon te klooien, vandaar, en die geeft enkel zwart aan:
    We krijgen een zoon!

Echo's zal ik vanavond even plaatsen :D

8. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Ik zou daar ook boos over kunnen zijn, als het laatste ijsje word opgegeten. ;) Ben ook een paar keer uit mijn slof geschoten over eigenlijk onbenullige dingen en dat zou ik normaal niet doen, haha. En dan mensen in mijn omgeving, heb je haar weer hormoontje. :D

Lijkt me ook leuk, dat zwangerschapszwemmen. Heb jaren lang gezwommen en heb dan ook 15 zwemdiploma's. Maar heb dat helaas op moeten geven vanwege (geh)oorproblemen. Zal eens kijken of ze dat hier ook doen en wat dat kost. :)

9. Oehoe

Oehoe Lid

14 jun 2013
    17
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Marsim: wat leuk dat aanhang ook mee mocht met het personeelsfeest van je man. Klinkt gezellig.

Zonnig25: Wat fijn dat alles goed is :D

Lillian79: Dat van je heup herken ik niet. Leuk dat je man hem nu ook heeft gevoeld!

Lilotje:
    vervelend he dat jaloerse gevoel terwijl je ondertussen ook blij voor haar bent. Ik herken het wel. Wij hebben er ook lang over gedaan en om ons heen raakte en raakt iedereen binnen no time zwanger. Zelfs nu ik zelf ook zwanger ben vind ik dit niet altijd even leuk (al gun ik het ze echt wel).
    Weinig klachten hoort bij het 2e trimester, echt niets om je zorgen over te maken en dat je hem nog niet voelt kan natuurlijk liggen aan hoe je placenta ligt.
    Dat je zo bang bent voor de 20 weken echo heeft er denk ik ook mee te maken dat het zo lang duurde dat je zwanger bent en als het dan mis is, maak je niet zo 1,2,3 weer even een nieuw kind (dit klinkt heel crue, maar heb het idee dat sommige mensen bij wie het heel makkelijk ging wel erg makkelijk tegenover zwanger raken staan en denken "oh als het niet goed is halen we het wel weg en maken we een nieuwe" (natuurlijk denkt lang niet iedereen zo, maar ze zitten ertussen). Gelukkig is het nu bijna donderdag en zal je van je spanning worden verlost.

Isade: daar heeft je moeder echt helemaal gelijk in.

Wausmop: oh dat van bv en een speentje wist ik niet. Leuk dat je het hartje nu als mp3 bestand hebt :)
    Wat fijn dat de 20wk echo goed is!!

Taco: Ja, ik ga wrs. zwangerschapsyoga doen. Toch leuk om mensen in de buurt te leren kennen die in dezelfde levensfase zijn.

Appelgebakje: er kan weer nieuwe info bij de lijst. Het is een meisje en 16 sept hebben we een placenta ligging echo.
    Leuk om je buikfoto te zien :)

@All, Bij ons is de 20 weken echo ook helemaal goed. Wij krijgen een meisje!! (Ondanks dat ik daar stiekem een voorkeur voor had, moet ik er toch even aan wennen).

10. Wat fijn weer die goede 20 weken echo's :D

@Wausmop: wel cool, allebei op dezelfde dag uitgerekend en ook nog eens allebei in verwachting van een zoontje :D

11. Vegas

Vegas Actief lid

31 aug 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk alle echo's en buikfoto's!
    Ik krijg constant opmerkingen dat mijn buik al zo groot is en of ik zeker weet dat er geen 2 in zitten... Maar de verloskundige vond mijn buik gewoon netjes, dus waarschijnlijk valt het mensen nu gewoon op :)

En dat snel huilen herken ik ook wel. Laatst omdat mijn vriend aan het treuzelen was en we in 15 minuten door de supermarkt moesten omdat hij anders dicht was. Thuis was ik zo chagrijnig en daarna zitten huilen (maar wat nou precies er nog meer achter zat kon ik niet bedenken :D)

@Taco, ik doe Mom in Balance, soort bootcamp voor zwangeren. Erg leuk en fijn om te doen in de buitenlucht. Ook leuk om met allemaal gelijkgestemden te sporten. De ene is 14 weken en de ander 38 en je doet het allemaal op je eigen tempo. Wel oefeningen die speciaal goed zijn voor zwangeren en om stevige spieren te krijgen voor de bevalling. Het kan niet in alle steden, maar je kan even op internet opzoeken of het ook bij jou in de buurt is.

12. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    Hier dan even de echo's van vanmiddag :D

Bekijk bijlage 332495
    Echoscopiste/Gyn: "Overduidelijk een jongentje!"

Bekijk bijlage 332496
    Gezichtje gezien vanaf de zijkant (links buik, rechts zn bekkie)

Hebben het mijn ouders verteld door middels van onze hondjes, manlief kwam van 't weekend met het idee om ze een blauwe of roze strik om te doen.
    Het is uiteindelijk een blauw lintje geworden met blauwe kraaltjes eraan, en die hebben we als soort extra halsketting vast gemaakt aan hun halsbandjes, ergens anders trekken ze het van elkaar/hunzelf af.
    Duurde even voor mijn moeder doorhad waar het voor stond, dus ze dacht al dat ze nieuwe halsbandjes hadden gekregen ;)
    Toen het tot haar doordrong, riep ze keihard (heb nog de piep in mn oren) "We krijgen een kleinzoon!!!!!!!" m'n vader lag te slapen op de bank, en was direct wakker en zat ook meteen rechtop :p

Dan zal ik nog even op de laatste paar berichten reageren, moet zo écht naar bed, ben doodop en morgen om 6:00 de wekker weer (gelukkig heb ik niet zo'n vervelend vroege natuurlijke wekker als Lilian ;)).

Bassdevilxs, mooi buikje hoor, kunt wel zien dat je er twee verwacht :D
    40 minuten kijken per kindje is een lang liggen! Maar absoluut niet erg ;)

Bolkje, het is gelukkig bij 2x overgeven gebleven, thuis nog lichtelijk iets, maar niet bepaald noemenswaardig ;)
    Meteen ook maar een zetpil genomen, die was ik blijkbaar 's ochtends al vergeten (gebruik ik om de dag, werkt normaal gesproken prima, en stop ik er mee, dan spuug ik na 2 dagen alles weer vrolijk onder)..
    Hopelijk voelt je mannetje zich al weer beter, is echt geen pretje om met dit mooie weer op bed te liggen!
    En ben benieuwd wat Isade krijgt, dat is volgens mij nog niet bekend? Zij is ook op de 4e uitgerekend :)

Appelgebakje, mijn zenuwen waren gelukkig een kwartier voor we moesten vertrekken compleet weg, het idee van "Het is eindelijk zover" bracht mij meer rust, hopelijk heeft je man dat donderdag ook :)
    En jij hebt ook al zo'n mooi uitstekend buikje!

Mamamama, welkom, en ik zou inderdaad 2 november aanhouden van de termijnecho (dus bij jou die van 11 weken).

Taco, ik doe ook aan geen enkele cursus/gym of zwemles mee. Ukkie is erin gekomen, en zal er ergens toch echt weer uit moeten. Wat ik tijdens mijn uitdrogingsopname's in het ziekenhuis al heb gemerkt is dat de verpleeg- en verloskundigen je erg goed begeleiden daar.
    Wel ben ik van plan om gewoon te gaan zwemmen, ben altijd al wel een waterrat geweest wat dat betreft. Heb er ook eigenlijk weinig zin in om tussen andere orka's, zeekoeien en walvissen te staan, te zwemmen en/of andere bewegingen te doen ;)

Lilian, dat je nog puf hebt om met dit weer überhaupt te gaan staan koken! Ik was stiekem blij dat we met mn ouders hadden afgesproken te blijven eten ;) hoewel ik nadat ik jou bericht las meer zin had in de pasta dan in aardappels met boontjes en een stukkie kip :p
    Zijn je olifantenstampers inmiddels al wat afgezakt?

Oehoe, ja het schijnt dat het bij sommige baby's (lang niet allemaal) compleet de BV kan stilleggen of het er moeizamer van kan gaan, meer omdat ze eigenlijk continu al die zuigbeweging kunnen (uit-)oefenen.
    Maargoed, aan de andere kant zeggen ze ook wel weer dat ze er niet voor niets zijn, en het duimen kan voorkomen.
    Daarnaast heb ik het niet zo op een fopspeen mede dankzij mn schoonzus, haar kids (nu 6 en 3) hebben tot hun 5e en geloof 2e verjaardag lekker aan zo'n speen kunnen sabbelen, en kwamen er maar met moeite vanaf.
    En gefeliciteerd dat alles goed is met jullie meisje! :D

Vegas, ik word nu toch wel nieuwsgierig naar jou buik dan hoor haha, maar vanaf nu (of 16 weken voor sommigen al) gaat het met de buikjes ook hard qua groei :)

Nou, slaap lekker allemaal!

13. Over cursussen gesproken:
    Ik zie het zwemmen echt als sporten, niet echt als voorbereiden op de bevalling. Maar meer om fit te blijven op een manier die ook prettig is tijdens de zwangerschap. :)

Ik ga samen met manlief de cursus Samen bevallen volgens. Dan krijg je in 8 avonden allerlei tips over hoe je samen de bevalling kunt doen; volgens de verloskundige heeft zij altijd heerlijke bevallingen als iemand die cursus heeft gedaan, omdat ze dan heel weinig hoeft te doen :p

Daarnaast wil ik misschien ook nog zwangerschapsyoga gaan doen. ;) Dit omdat de cursus van Samen Bevallen niet echt bij ons om de hoek is en het lijkt me leuk om wat zwangere vrouwen te ontmoeten die in de buurt wonen... :) Door verhuizingen en veranderingen in mijn leven heb ik weinig vriendinnen overgehouden, het zou leuk zijn om weer wat meer op te bouwen :)

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ook hier een Volledige APK goedkeurings stempel op beide kontjes gekregen met de 20-weken echo, super blij en opgelucht :)

15. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Zwangerschapscursussen: Wel aan gedacht aan de cursus samen bevallen, maar volgens mij is dat 's avonds en op 3 avonden werkt mijn man tot 7 uur/half 8.
    Ik denk wel dat we naar de bijeenkomst van de verloskundigenpraktijk gaan en dat ik naar een bijeenkomst over borstvoeding ga.

@ Wausmop: Wat goed dat je uk is goedgekeurd en een jongetje, wat leuk :D Mooie plaatjes heb je meegekregen.

@ Oehoe: Ook al een goedgekeurde kleine :D

@ Vegas: Dat vraagt om een buikfoto :p

@ Mama Mars: Top! Weer twee goedgekeurd!

16. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    ♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥

30-10 (1)
    Tessa321 (32) 1e (BV-TB)

1 : (2)
    Zonnig25 (26) 1e (BV-ZH)
    Life (19) 1e (BV-ZH)

2 : (1)
    Mamamama (24) 1e (BV-ZH)

3: (2)
    Vegas (32) 1e (BV-ZH)
    IamSTERRE (27jr) 1e (BV-TB)

4 : (3)
    Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB)
    Isade (29) 1e (BV-TB)
    WausMop (27) 1e (BV-ZH)

5 : (3)
    Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH)
    Lilian79 (..) 3e (BV-TB)
    Appelgebakje (24) 1e (BV-TB)

6 : (2)
    Kitty17 (..) 1e (BV-ZH)
    Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH)

7 : (3)
    Mama Mars (25) 2e & 3e (FV-ZH)
    Hopefulness (26) 1e (BV-ZH)
    Ceilo (32) 3e (FV-ZH)

8 : (2)
    2debaby (30) 2e (BV-ZH)
    Oehoe (27) 1e (?BV-ZH)

9 : (1)
    Kimmy80 (32) 2e (BV-TB)

10 : (1)
    Linnepin86 (26) 1e (BV-TB)

11 : (2)
    Januari2010 (29) 3e (BV-TB/ZH)
    Lilotje (26) 1e (BV-ZH)

12 : (2)
    Bassdevilxs (26) 1e & 2e (FV-ZH)
    Lijsterbes (..) ? (?-?)

13 : (1)
    Lenatje (24) 2e (BV-ZH)

14 : (1)
    Taco (25) 2e (FV-TB)

15 : (1)
    Mama0902 (..) 1e (?-?)

16: (1)
    Marsim (31) 2e (FV-ZH)

Totaal: 29

Jongens: 7
    Meisjes: 7
    Niet wetend/zeggend: 3

BV = borstvoeding FV = flesvoeding
    TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis

**Sterretjes**
    *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell

Afsprakenlijst:

19 juni
    Isade - 20 wkn echo!
    Life - 20 wkn echo!

20 juni
    Appelgebakje - 20 wkn echo!
    Lilotje - 20 wkn echo!

24 juni
    Linnepin86 – 20 wkn echo!

25 juni
    Bassdevilxs – 20 wkn echo!
    Kimmy80 - 20 wkn echo!

26 juni
    Vegas - 20 wkn echo!
    Jaydee - 20 wkn echo!

28 juni
    2debaby – 20 wkn echo!

2 juli
    Linnepin86 – Controle verloskundige
    Lilotje – Controle verloskundige

4 juli
    Appelgebakje – Controle verloskundige

10 juli
    Bassdevilxs – Controle gynaecoloog

11 juli
    Marsim - 20 wkn echo!

18 juli
    Isade – Controle verloskundige

19 juli
    Vegas – Controle verloskundige

16 september
    Oehoe – Echo ligging placenta

Wil je een wijziging doorgeven of ook op de lijst? Vermeld dat dan even in kleur dan zal ik het aanpassen.

Wil je ook op deze lijst en met ons meekletsen? Beantwoord dan onderstaande vragen:
    - Hoe oud ben je?
    - Van je hoeveelste kindje(s) ben je in verwachting?
    - Wil je borstvoeding geven of flesvoeding? (BV/FV)
    - Wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis? (TB/ZH)
    - Ben je in verwachting van een
    - Voor meer kleur op de lijst: Ben je in verwachting van een jongetje, meisje of wil je het niet weten/delen?
    - Heb je afspraken voor op de lijst?

17. Samen bevallen is inderdaad 's avonds... Da's opzich wel een nadeel, maar aan de andere kant had mijn man niet eens mee gekund als het overdag was... Dan werkt ie altijd. Ik hoop alleen niet dat de cursus op woensdag-avond is, want ik heb een leuke pilates-met-bal-cursus gevonden die op woensdagavond wordt gegeven :D Maarja, even afwachten..

18. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    @ Taco: Ik wil graag zwangerschapsyoga gaan doen. Goed dat je me eraan herinnert trouwens, zal vandaag eens bellen of er plek is en wanneer ik kan beginnen. Een beetje ontspanningsoefeningen leren kan bij mij denk ik geen kwaad :)
    Ik wandel sowieso ook veel want heb een jonge hond, maar verder doe ik helemaal niks meer aan beweging.

@ bolkje: moest wel even lachen om je verhaal van dat ijsje, zou mij ook kunnen gebeuren. Mijn man had gisteravond de hond te kort uitgelaten waardoor we vanochtend een plasje in huis hadden. Heb gewoon zitten huilen en boos dat ik was, haha gaat toch ook nergens over!

@ lilian: Mijn buik is (vooral 's avonds) ook niet beschaafd meer te noemen hoor. Hou jij zoveel vocht vast dat je knieen zo woest aantrekkelijk zijn nu? Ik heb daar gelukkig (nog) geen last van, al zit m'n ring wel erg strak en kan ik doe soms eigenlijk niet meer om. Ook niet echt fijn.

@ bassdevilxs: Ik heb ook gehoord dat het erfelijk is. Ik had ook het idee dat ik grote kans had op een tweeling, mijn zussen zijn namelijk een tweeling en er komen er meer voor in de familie. Ik heb ook clomid geslikt, dus vandaar. Maar toevallig die ene maand geen Clomid en ook echt maar 1 baby, heb het tijdens de eerste echo's wel 10 keer gevraagd haha! Er was wel een klein extra vlekje te zien op eerste 2 echo's en ik heb bloedverlies gehad, de gyn zei dat het misschien wel eens een tweeling was in eerste instantie. Ach ik zal het nooit weten. Ik had het ook wel erg leuk gevonden maar ook natuurlijk extra zwaar (en duur!) maar ik vind het echt iets bijzonders!

@ wausmop: gefeliciteerd, fijn dat alles goed was! En een zoon, super!! Het is idd wel duidelijk te zien hihi!

@ Oehoe: Jij ook een goede echo, echt super! En een meisje! Ik had niet echt een voorkeur maar moest ook erg wennen aan het idee dat we een meisje krijgen hihi, maar vind het helemaal super!!

@ Vegas: Mensen hebben volgens mij al snel een mening over de grootte van je buik. De ene is te klein, de ander te groot. Lekker laten kletsen, zolang alles goed gaat maakt het niet uit hoe groot of klein je buik is toch? :)

@ mama mars: Super, 2 gezonde kleintjes!! Weet je eigenlijk de geslachten of heb ik daar overheen gelezen?

@ allemaal: wat grappig, de blauwe en roze kindjes lopen gelijk op in de lijst :D
    Ik zit nog steeds in de zenuwen voor morgen, had niet gedacht dat ik er zo bang voor zou zijn zeg. Gelukkig hebben we 's ochtends de afspraak al en hoef ik dus niet de hele dag te wachten. Met de pretecho heeft ze ook veel nagekeken en zat alles voor zover ze zag goed. Organen op hun plek, hartje zag en goed uit, enz. Maar toch ben ik op van de zenuwen, bah!
    Vandaag wat afleiding zoeken maar. Heb lekker een dagje de auto, man had een afspraak voor werk waar ie met de trein heen kon, heerlijk hihi! Straks lekker het hondje inladen en ergens wandelen waar ze mooi los kan lopen en kan zwemmen, dan is ze daarna heerlijk een paar uurtjes moe. Ga ik even de stad in, heb zin om iets onzinnigs voor mezelf te kopen. Makeupje, nagellakje of zoiets haha! Mn man zei ook dat ik maar eens moest kijken ergens voor een afspraak voor een massage of schoonheidsbehandeling, hij ziet zeker ook dat ik gestrest ben. Daarbij zie ik eruit als een 14 jarige puber met acne op mn gezicht, rug en hals. Bah zat van de week gewoon weer te huilen toen we weg moesten en ik een (mislukte) poging deed me op te maken en het een en ander te camoufleren.

Voor zo ver mijn gezeur van vandaag. Ik ga maar eens de hort op met mn kleine beestje :D

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja we weten het wel, maar wachten op DDay!!! :)..
    Dat ze gezond zijn vind ik vele malen belangrijker

20. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Bolkje en wausmop ik kom tussen jullie in staan met een rose kleurtje op de lijst.
    Een goedgekeurde dame in mn buik!!
    De echoscopiste was zeer verbaasd dat ik (en andere) de baby al zo goed voelen aangezien de placenta echt voor op mijn buik ligt... En het mijn eerste kindje is maar ZE :) is echt heeeeel goed te voelen

Fijne dag voor iedereen!!!
    Een blije mama...

Deel Deze Pagina