1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hoe wassie lilotje

2. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Alles was goed, kindje was flink aan het bewegen echt heel leuk om te zien!
    En suiker was ook goed :)
    Ben zo opgelucht! :D

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Een hele geruststelling!!!
    Fijn dat alles goed is.

4. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Hi meiden!
    Jeetje, een paar dagen niet meegelezen, dus nu loop ik achter :( Niet de tijd gehad om alles bij te lezen, maar volgens mij vooral een hoop goede 20 wkn echo's voorbij zien komen?!
    En een hoop plopjes en rolletjes van jullie kleintje! Hier voel ik eigenlijk nog steeds niet zo veel.. Heb ook geen flauw idee wat ik moet voelen, maar hopen dat dat gauw komt.
    De 20 wkn echo komt ook steeds dichter bij, spannend!
    Sommige van jullie houden zo goed bij wie wat heeft meegemaakt, heb het helaas niet onthouden..
    Wat betreft schoonouders.. Mijn schoonmoeder leeft wel heel erg mee. Ze woont een uurtje bij ons vandaan en we zien haar niet zo vaak, maar iedere week belt ze me wel hoe het met me gaat, en ze schrijft alle controle afspraken en echo's op zodat ze er direct na kan vragen.. Wel lief van der!
    Ik ga vanavond lekker zomerkleren shoppen met moeders, dus das weer gezellig. Voelde met die warme dagen erg zielig omdat ik eigenlijk niets had wat fatsoenlijk paste. We gaan over een paar weken ook nog 2 wkn naar zuid-frankrijk, dus vind dat ik best wat leuke zomerjurkjes kan gebruiken :)
    Nou, ik ga proberen wat vaker mee te lezen hoor! Fijne dag!

5. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    Wat reageren betreft, ik klik meestal gewoon op "Plaats reactie" en dan zie je daaronder de zoveel laatste berichten, met de nieuwst bovenaan.
    Maar soms ook gewoon met twee ZP pagina's open als er weer eens veel gekletst wordt. Zit de laatste tijd niet zoveel meer achter de pc, ding creëert me teveel hitte met deze warme dagen (en daar wordt je op een flat 3-hoog niet blij van ;)) dus dan veel op de tablet of telefoon ZP'en en dan doe ik het gewoon met de laatste paar reacties.
    Voor mij geen speciale skills, maar zwangerschapsvergeetachtigheid want ik onthou het ook niet allemaal :p

Maar mooi dat deze paar 20-weken echos alweer goedgekeurd zijn! Heerlijk al die gezond groeiende baby's :D

Linnepin, veel plezier met shoppen!
    Mama Mars, leuk filmpje en echt veel activiteit in je buik joh! cool om te zien :D

Voor op de lijst: 3 juli controle VK

6. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Wij krijgen ook een zoon :D

Hij is 397 gram, heeft een bolle buik (bovenste randje van gemiddeld) en is helemaal goedgekeurd.
    Mijn man is ook helemaal blij, die wilde graag een jochie!

Foto's komen straks/vanavond/morgen :)

7. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Wauw Mamamars, wat een bewegelijke kindjes!!
    Ik denk soms dat ik haar (oeh heerlijk om dat te kunnen zeggen) heel hard voel schoppen en dan zie je maar een klein ieniemienie bultje ontstaan op mijn buik. Maar het is wel heel goed te voelen, ook van binnenuit. Ik denk dan dat ik haar wel eens voel omdraaien of verschuiven in mijn buik maar daar is eigenlijk amper wat van te zien aan de buitenkant. Wat moet dat worden met jou als je 34 weken bent of zo, haha dan is het volksverhuizing in je buik!!

Plopjes voel ik eigenlijk nooit ik kan het echt als een soort schopjes onderscheiden.

Fijn Lilotje dat alles goed is met je ukkie! Zo zie je maar weer, naar je gevoel luisteren is goed maar het is niet leidend! Gelukkig maar een gezond meisje in je buik, super!

Appelgebakje een jongen dat is ook leuk!! gezond dat is het belangrijkste. Het buikje van ons meisje was ook iets groter als gemiddeld maar volgens haar had dat verder niets te betekenen..

8. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Daar is ie al :D

9. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Wow appelgebakje wat een leuke echo's!!! Je kunt het echt super goed zien!! En leuk zeg, een zoon!! Blijf nog maar even lekker op je blauwe wolk zitten!

10. In een van de topics over november vroeg iemand over een beurs gevoel en rugpijn... Ik hoop dat het dit topic was :) Ik had er namelijk iets over gevonden in mijn zwangerschapsdagboekje:

je kunt wat last hebben van een beurs of moe gevoel aan de voorkant van je bekken. Als je echt veel klachten hebt van lage rugpijn met uitstraling naar de lies of bil en heup, kan dat duiden op bekkeninstabiliteit. Luister goed naar je lijf, rust op tijd en til zo weinig mogelijk. Blijf je klachten houden, ga dan naar je huisarts of verloskundige.

11. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Het gaat hier weer lekker snel zeg.
    Mamamars dat filmpje is echt heel leuk. Hopelijk gunnen ze je ook af en to rust want zo ga je je lichaam wel goed voelen.
    Hier heel af en toe voel ik wat beweging in mijn buik. Maar de placenta ligt ook voor dus dan voel je het iets minder snel.

Zag weer een paar goede 20weken echos voorbij komen, leuk!!

Appelgebakje een jongetje leuk zeg. Dan kun je nu alles blauw gaan shoppen :)

Hier vandaag weer 1 dagje gewerkt na de operatie en het viel me niet tegen. Voel nog af en toe de hechting maar verder gaat het goed.
    Morgen 20 weken echo spannend

12. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw mooi hoor zo duidelijk het hoofdje van je zoontje en dan zijn neus, mond en wangen. :) Nog net geen 3D echo zo.

Wij zijn aan het verhuizen en dat is best vermoeiend moet ik zeggen tijdens de zwangerschap. Maar het kan niet anders hoop dat ons nieuwe thuis ons zal bevallen.

13. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Wat super dat er tot nu toe allemaal goede echo's zijn!
    Wij hebben er een heel verslag van meegekregen, en echt bij alles staat dat het normaal en goed en aanwezig is. Echt fijn om te zien :)

Hier ons mooie meisje:

Bijgevoegde bestanden:

14. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Ohja, wij konden voor 15 euro een dvd meekrijgen van de echo, hebben we gedaan en gaan we straks bij mn moeder uitgebreid bekijken, heerlijk! Kan ik elk moment naar mn meisje kijken :D

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ow, ik ondervind er nu al meer dan genoeg hinder van...
    Niet van de drukte maar van het 'gewicht' heb uitvalsverschijnselen in mn benen en zit noodgedwongen in de ziektewet helaas... Ik mag niet meer autorijden, niet meer fietsen zonder begeleiding en lopen ook liever niet dan wel alleen omdat ze gewoon ineens stoppen. Heb nu op advies gyn een bekkenband om het gewicht eruit te halen zodat de bloedvaten niet dichtgedrukt worden... Kijken waar dit eindigt, als het op deze manier doorgaat zit ik over een aantal weken in een rolkar.. Maar de weken vliegen voorbij dus dat zal ook snel gaan...

Verder gewoon intens aan het genieten van de kleine druktemakers, als hun het goed doen doe ik het ook goed :)...

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Wij hbbn ook een dvd...
    Hier is het standaard pakket bij de man waar ik geweest ben een 10tje dit is incl 2dvd's 1 cdrom met alle foto's ong 40 fotos per kindje geprint incl pasfotos en een hele grote foto en 4 paar sokken 2 in de kleur van wat het worden en 2 paar met de friese vlag... Het 10je moesten we maar in Faith dr spaarpot doen :)... Zelfs dat had ie onthouden (ben er met haar ook geweest).

17. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Mamamars dat is inderdaad al heel wat dingen die je niet meer mag. Maar wel fijn dat je nog zo positief blijft en er toch lekker van geniet van al dat getrappel.
    Hoe moet ik dat dan zien een pasfoto? Heb er nog nooit van gehoord. Is dat de echo van het gezicht in pasfoto formaat:(

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Als ik negatief word dan is het einde zoek en duren weken maanden.
    Ja klopt foto van de zijkant van het hoofdje op pasfoto formaat

19. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    Heftig hoor Mama Mars! pfoe, ik zou dat echt niet goed uit kunnen houden :)

Appelgebakje, leuk een zoon! Al zin om doelgericht inkopen te doen?
    Ik zei tegen manlief "Als het een jongen is, koop jij mooi zijn eerste kledingsetje!"
    Uiteraard met het gevolg dat we nog steeds niets blauws in huis hebben omdat ie voor een voetbal setje van zijn club gaat :p wat natuurlijk via internet besteld wordt, wel zo makkelijk hè.. die mannen ook soms ;)

Lilotje, duidelijke echo en me jou meisje loopt de lijst geloof ik weer gelijk op qua aantallen van de j/m geslacht :D

20. Haha, hier was het eerste wat ik kocht toen ik wist dat het een jongetje was ook een mutsje met I love Sparta erop :p Mijn man houdt niet van voetbal, maar ik wel ;)

Deel Deze Pagina