1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    @ Bolkje: De kamertjes zijn allemaal wel prijzig. Staat zo'n zelfde kamer niet ook op marktplaats in de buurt?

@ Lilotje: Schattig kamertje.

@ Taco: Fijn :)

2. Ik zat net ook nog ff op mp te kijken en ik zag hem toevallig voorbij komen :D Grappig!!

3. Ik voel de baby vandaag trouwens echt bizar veel!! Eigenlijk al sinds gisteravond... toen ik naar bed ging begon ie met bewegen. Vanmorgen ook de hele tijd en nu weer.... Afentoe is het dan weer ff ee paar minuutjes stil en dan opeens begint het weer :$ jeetje, dat wordt nog wat!!! :p

4. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Veenendaal
    Hier ook zo beweeglijk de laatste week :D Net drukte hij heel erg links, dus ik zachtjes terug drukken. Daarna met de andere hand rechts drukken, en hop een 'schopje', daarna ook bovenin en weer links :p Heel grappig om te doen.

5. Dat probeer ik ook wel eens, maar als ik dat doe is het daarna altijd even stil... net of ie ervan geschrokken is ofzo... :(

6. Jeej, mijn man heeft de beeb vandaag ook gevoeld voor het eerst echt zeker weten :D

7. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Hoi meiden,

Even een berichtje van mij. Onze pc is kapot en al een week weg voor reparatie. Vandaar dat ik zo afwezig ben. Via telefoon lukt ook niet altijd.. Hoop dus dat onze pc snel weer thuis is. Woensdag 16:00 20 weken echo, dus nu al zenuwachtig. Ik kom regelmatig wel even spieken maar berichtjes plaatsen moet even wachten tot de pc terug komt. Hoop dat het met iedereen goed gaat!

Liefs voor iedereen

8. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Veenendaal
    @ Bolkje: Het lukte hier vandaag pas voor het eerst, maar het duurde al met al ook niet lang. Ik vind het echt zo mooi om te voelen als de kleine beweegt, ga ik goed voor zitten als het kan :)

@ Jaydee: Hopelijk ben je binnenkort weer normaal aanwezig :D Succes en plezier bij de echo woensdag.

9. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    Lilian, beterschap nog!

Bolkje / Appelgebakje, wij hadden hier van afgelopen vrijdag en "record" van 2x achter elkaar schoppen terwijl manlief voelt. Net werd ie helemaal onrustig, flink aan het rollen en schoppen terwijl ik naast mn man stond die wat vertelde, dus pakte snel zn hand en drukte wat terug waarop de uk nog een reeks schoppen en ellebogen uitdeelde, we waren op een gegeven moment de tel kwijt ;) superleuk!
    Bolkje, doen wat jullie gevoel zegt en anders toch maar naar de babydump voor de colorado kamer als je het toch graag nieuw wilt? Bartjekamer zal het geld absoluut waard zijn, maar om nou ineens alles kwijt te zijn terwijl er meer kosten gemaakt moeten worden lijkt mij ook geen fijn gevoel inderdaad.. Anders vooral op mp blijven kijken :)

Jaydee, gezellig dat je toch meeleest, hopelijk heb je snel je pc weer terug. typt toch een stuk makkelijker hè..

Taco, fijn dat je weer wat gerust gesteld bent en dat toch alles goed lijkt te zijn zover!

Lilotje, ook een leuk kamertje, blijft het deze kleur?

Linnepin, mooi dat alles goed was, gefeli met jullie jochie en mooie foto!

Hier, mn buik staat me een partij gespannen! Ik smeer al een flinke tijd met Bepanthen om de huid wat soepel te houden, maar ik denk wel dat ik hier en daar wat ga scheuren m.b.t. straie/striemen :) ach ja, landkaartje, hoort erbij :p

Voor nu, slaap lekker :D

10. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Hey meiden,

Jeetje ik baal, die mevrouw van marktplaats heeft het kamertje gewoon verkocht aan een ander. Zou m vrijdag komen ophalen, heeft ze iemand gisteravond het kamertje laten halen. Echt niet eerlijk!!

We blijven nu maar bij ons oude plan om de meubeltjes die we hebben te verven en op te knappen, dus ik heb genoeg te doen de komende weken. Stom marktplaats, heb al zo vaak dit soort dingen meegemaakt.
    Heb daarna lekker wel via marktplaats het Koeka voetenzakje voor in de maxicosi gekocht. Mn man vond die te duur bij babypark (75 euro), heb m nu voor 20 euro hihi! Lekker knalroze!

Hier eindelijk ook het idee dat ik baby af en toe voel maar heel licht en zeker nog niet aan de buitenkant te voelen, Terwijl de placenta toch echt aan de achterkant ligt. Gek hoe dat bij iedereen verschilt. Mn man zou het denk ik zooo leuk vinden om ook te kunnen voelen! Maar dat komt vanzelf wel als het goed is..

Verder hier wat minder aanwezig, sorry dat ik niet zo netjes op iedereen reageer, ik lees het wel hoor! Mn vader is al lange tijd ziek en heeft gister een operatie van 9 uur achter de rug, Erg spannend allemaal, maar we hebben de hoop dat dit de laatste operatie van een lange reeks is en hij nu beter mag gaan worden. Stomme kl*te ziekte die zoveel mensen treft, ik hoop dat mijn vader het mag overwinnen en straks zn kleindochter kan knuffelen! (en andere kleinzoon of kleindochter, want mn zus is dus ook zwanger)
    Spannende tijden dus, maar toen ik gister bij zn bed stond op de intensive care voelde ik kleintje een schopje geven, dat brengt vast geluk! :D

Fijne dag allemaal vandaag! Ik ga het wiegje straks een tweede laagje verf geven, daarna een lange wandeling maken met mn puppenbeest, en vanavond met mn man nieuwe gordijnen kopen voor de woonkamer (want geld over vanwege het kamertje dat niet doorgaat, hihi, kunnen we eindelijk mooie gordijnen kopen!)

Ik vind alles best wel duur hoor trouwens, een baby krijgen en wat je allemaal nodig hebt. En dan hebben wij niet eens zo enorm weinig geld (in vergelijking met anderen) maar toch moeten we echt opletten wat we kopen. Zijn wij de enigen hierin? Wij hebben verder nooit gespaard of iets voor het krijgen van een baby, dus het is echt af en toe schuiven, kijken wat we belangrijk vinden, en keuzes maken omdat we niet alles kunnen kopen wat we leuk vinden.
    Gelukkig ben ik straks jarig, ik ga gewoon veel mensen uitnodigen en vraag een iedereen een babypark cadeaubon hihi (babypark zit hier op 1 minuut rijden in de stad :) ) Vond het wel een goed idee, kan ik lekker dekentjes/lakentjes/kussentjes enzo van kopen! :D

11. @Lilotje: wat ontzettend lullig!! :( Ik ben helemaal verdrietig voor je, wat stom zeg... Grr :x

@Wausmop: Dat scheelt inderdaad toch alweer flink als we de Colorado zouden kiezen. :) We hebben gister ff op de website van babypark gekeken en daar hadden we kamertje Vittoria gezien (in het grijs). Die vond ik opzich ook wel leuk, maar denk dat ik Colorado dan leuker vind... Straks maar ff kijken of er hier een Babydump in de buurt is...

12. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Ik lees steeds meer schopverhalen!! Leuk :D.
    Kon ik de vorige keer blij vertellen dat ik zoveel voelde en zag van de buitenkant voel ik het nu alleen nog van binnen.. Dat is een gek gevoel, net alsof ze er daar beneden uit wil trappelen:(
    Ik heb geen flauw idee hoe en wanneer dat gebeurt in de zwangerschap maar was al aan het bedenken dat t misschien wel aan de placenta ligt die voor ligt? Dat die nou dikker is geworden en dat ik het daarom niet meer voel??
    Ik hoop dat t weer gauw terug komt dat schoppen aan de buitenkant voelen, vond ik erg leuk!!

Het is wat met mp he, ik ben blij dat t bed dat wij daar op gehaald hebben er nog was. Zat n week tussen afspreken en afhalen, ik maakte me ook n beetje zorgen!
    Hoop dat je alsnog n kamertje vind naar wens!!

Hebben jullie ook bijna vakantie?? Ik nog twee daagjes werken, bijna vrij heerlijk. En dan aan de slag in huis klaar maken voor de baby!! Zo'n zin in:D

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Wat een LOEDER!!!

Helaas ken ik ook zulke mensen, niet kunnen wachten op het geld en als een ander meer 'bied' daar snel op ingaan. Oh ik vind het zo erg :(...

14. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Veenendaal
    Oh bah, kan daar zo slecht tegen als iemand opeens een gekocht/gereserveerd product aan iemand anders verkoopt. Heb het ook een aantal keer meegemaakt, ook eens gehad dat iemand mij mailde dat een ander ook interesse had en wie sneller was hem kon krijgen.

Wij moeten ook wel opletten wat we kopen en wanneer. We hebben niet veel te besteden en het is inderdaad prijzig, ze vragen nieuw ook overal de hoofdprijs. Bijvoorbeeld een simpel dekentje van €30,00...kom op zeg, het is een stukje stof van 150x100!

15. Ik heb het andersom wel eens gehad... Iemand die wilde wel iets van mij kopen, maar dan wilde hij het wel direct op komen halen. Terwijl ik het gevoel had dat ik er wel wat meer voor kon krijgen. Die zette mij toen ook flink onder druk per email... Nou, ik heb hem eens even flink de waarheid vertelt :p

Nee, MP is niet meer zo gemoedelijk als 'vroeger' helaas :(

16. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    @ Lilotje, jee dat is lullig! Wat een trut zeg!! Ik koop eigenlijk nooit wat via MP, dus niet zo heel veel ervaringen mee maar dit is echt een klote geintje van der! Staat er verder helemaal niets leuks op MP?

Maar het is idd heel duur allemaal! Wij kunnen redelijk goed sparen, dus kan wat de baby betreft wel de dingen kopen die ik leuk vind. Ik werk zelf full-time en mijn man heeft een eigen schildersbedrijfje en gelukkig heel veel werk, dus wij redden het prima.
    Dat wil niet zeggen dat we het geld over de balk smijten. Zoals de kinderwagen. Ik wilde heel graag een Bugaboo Cameleon en mijn schoonzusje heeft zo'n wagen en haar jongen wordt er inmiddels iets te groot voor. Wij nemen deze dus voor een prikkie over, dan blijft er geld over voor andere leuk dingetjes :)

@ Isade, wat lekker, bijna vakantie!! Gaan jullie ook nog weg of lekker thuis en alles voor de klaarmaken voor de baby?
    Ik moet nog 5 weken werken en ben dan 2 weken vrij. Dan weer 3 weken werken en weer een weekje vrij (mn zusje gaat begin sept. trouwen dus dan kan ik der helpen met de laatste dingetjes). Dan nog 5 weken en dan alweer verlof! Werk tot 4 wkn van te voren, dan ben ik daarna lekker 2 wkn langer vrij. 16 weken vrij in totaal, pff.. das lang! Ze zeggen dat de tijd voorbij vliegt, dus we zullen zien.

Weten jullie toevallig nog ergens een winkeltje waar ze mooie feest positiejurkjes verkopen? Vind het zoo moeilijk om nu een leuk jurkje te vinden voor de bruiloft en wil ook niet gewoon zo'n katoenen meerek jurkje aan. Dan ziet de rest er super mooi uit en ik als een olifant :(

17. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Vanmorgen de 20 weken echo gehad, de tweeling is helemaal goed gekeurd. Ze maakte het de echoscopiste wel lastig, doordat ze heel beweeglijk waren en het is best lang liggen als er twee heel goed bekeken moeten worden. :p
    We weten nu ook wat het word. We krijgen een jongen en meisje!! (meisje was niet 100% zeker) :):D

Zal nog wat foto's toevoegen. ;)

Bijgevoegde bestanden:

18. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    En nog een foto van het geslacht!! :);)

Bijgevoegde bestanden:

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Gefeliciteerd!! :)... Altijd leuk van beide 1 hoef je niet weer hihi...

20. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    @bassdevilxs: woww wat gaaf zeg, leuk om te zien die echo foto's! En een jongen en een meisje is ook wel heel tof!! Gefeliciteerd :D

Deel Deze Pagina