1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Och nou we hadden al 6 weken de namen klaar zowel jongen jongen meisje meisje en meisje jongen...

En zaterdag avond bekroop me in eens het gevoel dat de buren van vriendliefs ouders hun kindje zo zou heten als het geboren zou worden...

Zondag als een gek achter FB gekropen, en guess what?!! Juist DIE NAAM zaterdag avond geboren op het tijdstip dat ik ineens die gevoelens kreeg whaha ... Ohhh nu begint de zoektocht weer opnieuw hahaha...

En als we nu de namen hebben (het word wederom een unicum om het overeen te komen) dan veranderd er niks meer al noemt heel NL zijn kinderen zo :)

2. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Ik heb maar 1 jongens en 1 meisjes naam, wij waren er allebei vrij zeker van dat we ook een jongen en meisje zouden krijgen.
    Mijn man die heeft nu al 3 keer gelijk gehad, als ie straks ook nog de datum goed heeft, weet ik niet waar ik het moet zoeken, haha.
    Zo had hij goed dat ik zwanger zou zijn, dat het een tweeling werd, en nu weer het geslacht. :D

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Haha, Vriendlief zei wel oh het worden er twee.. Geslachten blijft nog even gissen voor jullie... Datum hebben we het niet over haha..

We zien wel wanneer ze komen, het word in ieder geval weer om een paar verjaardagen heen puffen...

4. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    @ bassdevilxs Wauw, super!! En van allebei 1, helemaal top.. Ben je klaar :D En wat fijn dat het er allemaal goed uit ziet! Das het belangrijkste!
    @ Mama Mars, dan worden het vast 2 meisjes of 2 jongens.. Anders had je niet op zoek gehoeven naar een andere naam ;) Dan had je er nog één achter de hand gehad :)
    Maar das wel jammer.. is het heel erg dan om ook zo jullie kleintje te noemen?
    Wij waren er wel uit voor een meisje, maar niet voor een jongen..
    Nu moeten we dus heel hard gaan nadenken. Ik vind jongensnamen echt véél moeilijker en iets minder leuk als meisjesnamen..

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja want mn schoonmoeder past straks op beide met een zelfde naam dan ;)...

Qua naam wil ik dat het precies bij elkaar past, dat hadden we en nu klopt mijn plaatje niet meer als we er een andere naam bij moeten verzinnen snap... Heeft niks met geslacht te maken
    Tsjah dag van levering weten jullie allemaal wat het zijn :)... Dat ze beide gezond zijn vind ik veel belangrijker...

6. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Hey meiden!

Nou er is weer druk gepraat! Gezellig!
    Die mevrouw van marktplaats met dat kamertje, zeg , nou inderdaad wat een loeder! Het is inderdaad allemaal blafduur, op het brutale af vind ik persoonlijk....ik ben ook over een maandje jarig dus ik ga ook bonnen vragen van babypark, kan ik die inleveren als de spullen allemaal geleverd worden, scheelt weer!
    En wat heerlijk dat de echo's allemaal goed zijn! Leuk! En zoooo een geruststelling....ook taco, jeetje je zal wel opgelucht zijn dat het allemaal meevalt!
    Namen, ja voor een meisje wisten we het al en als het een jongen zou zijn zijn we natuurlijk gebonden aan bepaalde initialen ivm de stamboom van mijn liefie....ik heb niet een veel voorkomende naam! Heb wel eens hier op zp gevraagd wat men ervan vond, en de een vind het een supergaaf en de ander vind het niks, wij vinden het geweldig dus dat wordt het hahaahahaa en het " bekt" lekker met de namen van de meiden, allemaal korte namen hebben we dan, en het boeit me geen jota als de buurvrouw d'r kind straks ook zo heet hahaha, blijf vast niet de rest van m'n leven naast diegene wonen....
    Hier nog steeds snipverkouden, hoest en proest erop los beetje jammer....net bij de tandarts geweest wat haaaattt ik dat toch, maar er is een gaatje gevuld dus het moest, mag as zaterdag weer en in juli ook nog 2 x....dan ben ik die lui wel effe zat!

7. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    @ mama Mars. Ah das idd niet handig dan! Wel jammer!
    :D Haha oke! Ben benieuwd! Maar idd het is veel belangrijker dat ze gezond zijn..

@ Lilian. Klote die tandarts.. Ben vorige week ook geweest, na 4 jaar.. oeps, ik wist niet dat het zo lang geleden was. Afgezien wat tandsteen had ik helemaal niets :D
    Gaatje vullen is nooit leuk, nog 3x voor je dus, brr.. ik ben niet zo'n held

8. Ik heb een babykamer besteld hoor :D Het is uiteindelijk de marseille geworden, van babydump. Wat een ontzettend leuke winkel daar! Vriendelijk personeel, positieve uitstraling... Heel anders dan waar ik tot nu toe ben geweest!! :)

En was echt gelijk verliefd op die babykamer... :D

9. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    O blokje ik ga meteen googlen! Wat goed dat je zo geslaagd bent!

10. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Ja wauwwwww! Super! Wat onwijs mooi!

11. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Wauw bolkje die vind ik ook helemaal mooi! Zou ik ook wel willen hihi :D

12. Thanks :)

Ik had hem op de site helemaal over het hoofd gezien!! Maar in de winkel zag ik hem en ik heb eerlijk gezegd niet eens meer naar andere kamertjes gekeken.... Liep helemaal op wolkjes... En dat had ik nog bij geen enkele kamer gehad, dus toen wist ik wel dat dit hem moest worden. (Mijn man was er niet eens bij :) Maar die hoorde al direct aan mijn stem dat dit 'm moest worden en vond hem op de foto ook onwijs gaaf!)

13. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Beetje het " trouwjurk" gevoel? Dan zeggen ze dat ook! Je " weet ". Wanneer het hem is!

14. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Jaaa leuk issie Bolkje!! Ik was het kamertje bij mijn zoektocht al eens tegen gekomen, erg leuk!
    Ik vond alleen de Babydump qua personeel en uitstraling 10x niks, maar dat zal ongetwijfeld per filiaal verschillen (ik was in Veenendaal geweest). Het scheelt misschien ook wel dat toen ik er was, het onwijs druk was.. dan hebben ze natuurlijk ook minder tijd voor je. Maar het kamertje vind ik super leuk!! Wanneer komen ze het kamertje leveren??

15. @Lilian: nou, daar vond ik het wel mee te vergelijken, ja... :D Toen wist ik het ook direct, inderdaad....

@Linnepin: ik was in Spijkenisse geweest. Het kamertje wordt over 6 weken geleverd. :)

16. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Nou over die trouwjurk kan ik niet meepraten! Wij zijn niet getrouwd....ooit....

17. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    Ook een leuke kamer Bolkje! Toch weer wat hout effect er ook in als ik dat zo goed zag. Scheelt qua prijs ook weer genoeg vergeleken met die andere kamer, maar goed dat je toch verder bent gaan kijken hè :D

Wij krijgen onze kamer 12-7 geleverd, kan niet wachten haha ;)

Lilian, fijn dat je je weer wat beter voelt ondanks het gesnotter. Hopelijk voel je je straks weer 100% want dit is ook niet wat..

Linnepin, wij zijn ook in Veenendaal geweest, op een zaterdag, was niet heel bijzonder druk en er werd ruim de tijd genomen om alle wensen te bespreken.Wat kleding betreft ben ik alleen nog maar olifanten en zeekoe formaat jurkjes tegen gekomen, maar mijn lichaam is daar sowieso niet voor gemaakt... eigenlijk ook niet voor rokjes :)

Lilotje, wat een k*tstreek om de kamer ondanks dat deze je toegezegd is aan een ander te verkopen zeg.. Bah!
    Succes en veel plezier in ieder geval met de huidige meubeltjes in de verf zetten, je ventileert wel genoeg met die verflucht? :p
    Wat je vader betreft, ik wens hem en jullie al het goede toe!
    En gefeliciteerd met je zus :)

Isade, ik moet nog 1,5 week werken en dan 3 weken vakantie, dan nog 10 weken werken en dan (4 weken voor 4 nov) met zwschapverlof. Ook dat klinkt al goed :D
    Onze kleine man ligt als het ware óp de placenta, maar voel m regelmatig naar onder trappen en dat voelt dan ook heel licht, terwijl dat zodra hij naar mn buik trapt ik dat supergoed voel van binnen. Trapjes worden ook steeds sterker en vaker ;)
    Komt vanzelf!

Bassdevil, gefeliciteerd met jullie tweeling, leuk een jongen én een meid :D ook fijn dat de 20w. echo goed was natuurlijk
    Gelukkig tot nu toe geen teleurstellende verhalen, en die hoop ik eigenlijk ook niet tegen te komen ;)

Mama Mars, succes met de nieuwe zoektocht naar namen, "leuk" zo'n ingeving die later blijkt te kloppen... :$
    Ik was blij dat wij de namen voor beide al hadden in wk9/wk10 van de zwangerschap.
    Hadden de grootste moeite met en leuke jongensnaam te vinden..
    Maar we zijn er uit :D

18. Ik zag net een topic voorbij komen over kraamfeest... zijn jullie daar al mee bezig, hoe je om wilt gaan met kraamvisite?? Ik wel een beetje al...

Zoals jullie wel weten inmiddels is de schoonfamilie over het algemeen niet erg geïnteresseerd. En mijn eigen familie is soms juist iets té bemoeizuchtig en dringen hun eigen mening erg op :) Dus bij beide vind ik het wel eens lastig wat ik ermee moet.

Nu was ik dit weekend uit eten met schoonfamilie en liet mijn schoonmoeder vallen dat het handiger was geweest als de kleine in juli geboren zou worden, want in november hadden ze al zoveel verjaardagen :$ Schoot natuurlijk even in mijn verkeerde keelgat (hormonen :) ) en heb dus ook duidelijk gezegd dat ik het heel raar zou vinden als je als oma een verjaardag van je kleinkind overslaat vanwege dat er teveel verjaardagen zijn...

Dat ooms en tantes niet komen, dat lijkt me geen enkel probleem (liever niet zelfs... Ik ben niet zo van de drukte; nodig zelf ook altijd maar één tante uit van mijn kant, die voor mij net een tweede moeder is).

Maargoed, via dat onderwerp kwamen we dus op kraamvisite... En vorige keer had ze gezegd dat ze kwam logeren :$ Maar dat vond ze nu toch zelf ook niet zo'n goed idee. ;) Ze wist zelfs niet of ze direct kon komen, want als ze moest werken ging dat niet lukken. Dan kwam ze wel een paar dagen later...

:x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x

* adem in, adem uit.... * rustig maar hormoontjes * :p

Maargoed. :p Ik hoef me dus geen zorgen te maken dat zij moeilijk gaan doen als ze niet de eerste dag kunnen komen, omdat wij even bij willen komen. Dat scheelt natuurlijk wel weer :) Ik verwacht bij mijn eigen familie wat minder begrip, wat dat betreft... Maar kan me ook niet voorstellen dat ik hen er niet direct bij wil hebben eigenlijk ;)

De rest van de familie, ooms tantes enz. die sturen we pas na een paar dagen een kaartje... Alleen of daar op komt te staan dat ze op visite kunnen komen of dat we een kraamfeest geven... daar ben ik dus nog niet uit. Ben benieuwd wat jullie gedachtes hierover zijn.. :)

19. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    ♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥

30-10 (1)
    Tessa321 (32) 1e (BV-TB)

1 : (2)
    Zonnig25 (26) 1e (BV-ZH)
    Life (19) 1e (BV-ZH)

2 : (1)
    Mamamama (24) 1e (BV-ZH)

3: (2)
    Vegas (32) 1e (BV-ZH)
    IamSTERRE (27jr) 1e (BV-TB)

4 : (3)
    Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB)
    Isade (29) 1e (BV-TB)
    WausMop (27) 1e (BV-ZH)

5 : (3)
    Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH)
    Lilian79 (..) 3e (BV-TB)
    Appelgebakje (24) 1e (BV-TB)

6 : (2)
    Kitty17 (..) 1e (BV-ZH)
    Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH)

7 : (3)
    Mama Mars (25) 2e & 3e (FV-ZH)
    Hopefulness (26) 1e (BV-ZH)
    Ceilo (32) 3e (FV-ZH)

8 : (2)
    2debaby (30) 2e (BV-ZH)
    Oehoe (27) 1e (?BV-ZH)

9 : (1)
    Kimmy80 (32) 2e (BV-TB)

10 : (1)
    Linnepin86 (26) 1e (BV-TB)

11 : (2)
    Januari2010 (29) 3e (BV-TB/ZH)
    Lilotje (26) 1e (BV-ZH)

12 : (2)
    Bassdevilxs (26) 1e & 2e (FV-ZH)
    Lijsterbes (20) 1e (BV-ZH)

13 : (1)
    Lenatje (24) 2e (BV-ZH)

14 : (1)
    Taco (25) 2e (FV-TB)

15 : (1)
    Mama0902 (..) 1e (?-?)

16: (1)
    Marsim (31) 2e (FV-ZH)

Totaal: 29

Jongens: 11
    Meisjes: 9
    Niet wetend/zeggend: 3

BV = borstvoeding FV = flesvoeding
    TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis

**Sterretjes**
    *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell

Afsprakenlijst:

26 juni
    Vegas - 20 wkn echo!
    Jaydee - 20 wkn echo!

28 juni
    2debaby – 20 wkn echo!
    Mama Mars – Controle gynaecoloog

2 juli
    Linnepin86 – Controle verloskundige
    Lilotje – Controle verloskundige

3 juli
    Wausmop – Controle verloskundige

4 juli
    Appelgebakje – Controle verloskundige

10 juli
    Bassdevilxs – Controle gynaecoloog

11 juli
    Marsim - 20 wkn echo!

12 juli
    Bolkje - Controle verloskundige

16 juli
    Tessa321 - Controle verloskundige

18 juli
    Isade – Controle verloskundige

19 juli
    Vegas – Controle verloskundige

16 september
    Oehoe – Echo ligging placenta

Wil je een wijziging doorgeven of ook op de lijst? Vermeld dat dan even in kleur dan zal ik het aanpassen.

Wil je ook op deze lijst en met ons meekletsen? Beantwoord dan onderstaande vragen:
    - Hoe oud ben je?
    - Van je hoeveelste kindje(s) ben je in verwachting?
    - Wil je borstvoeding geven of flesvoeding? (BV/FV)
    - Wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis? (TB/ZH)
    - Voor meer kleur op de lijst: Ben je in verwachting van een jongetje, meisje of wil je het niet weten/delen?
    - Heb je afspraken voor op de lijst?

Deel Deze Pagina