1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.054
    178
    63
    Gelderland
    Hallo allemaal!

Ben weer bijgelezen hoor! Druk druk druk druk druk.... (met druk zeggen, haha) ben nu de 4e dag aan het werk en heb er nog 4 te gaan. Vandaag een kijker gehad, dus het huis moest weer kijkerproof gemaakt worden, mijn moeder was gister ook nog jarig en nog meer dingen die gewoon doorgaan.

Voor de nieuwe novembermama's: welkom!

Voor de laatste mama's met goede 20 weken echo's: gefeliciteerd!!! En iedereen is nu ook over de helft :D

@ Bolkje: ik heb, net als de rest geloof ik, met verbazing over je schoonmoeder gelezen. Ze zal vast haar goede kanten hebben, maar jeetje.... hier zijn maar weinig woorden voor! Nu kun je haar wel een keer een spiegel voorhouden. Gewoon zeggen wat ze zegt en hoe dat op je over komt. Je kunt tenslotte de schuld geven aan je hormonen! Gewoon doen, want waarschijnlijk heeft ze zelf niet in de gaten dat ze zo overkomt en zo bot is. Als het aankomt is het mooi, dan kan ze er iets mee doen (en zal ze ook behoorlijk schrikken denk ik) en als ze er niets van snapt en verontwaardigd is, bied je een dag later je excuses aan, dat je last had van hormonen, honger, rug, etc (verzin maar iets indrukwekkends).

@ kraamfeest: wij gaan dit niet doen. We laten iedereen gewoon komen. Hebben volgens mij niet echt mensen die veel te lang blijven plakken. En ik vind het denk ik ook wel gezellig, vaak visite! Ik weet nog niet of ik de tijden op het kaartje zet, weet namelijk niet hoeveel en wanneer ik zal rusten. In het begin komen vooral de belangrijke mensen :) Die zijn van harte welkom, daarna ga ik denk ik beginnen met 1 kraambezoek per dag, als het meer kan kan ik dat altijd nog beslissen. En als ik aan het rusten ben, neem ik de telefoon gewoon niet op :p

@ geboortekaartje: We zijn nog niet eens uit de namen, hebben ook nog niet gekeken naar de geboortekaartjes... Wel even jullie linkjes aangeklikt en gelijk leuke gevonden (Kies online leuke geboortekaartjes) en (Charlie | Jongen | Lillybird geboortekaartjes). Heb de linkjes gelijk naar mijn vriend gemaild. Al vind ik de namen niet leuk. Dat weet ik dan weer wel. Ben benieuwd wat mijn vriend ervan vind. Misschien is het bij deze al wel beslist! haha, 5 minuten surfen... Hebben jullie nog leuke gedichtjes voor op de kaart?

@ kleertjes: ook nog niet mee bezig, terwijl ik toch vooraan op de lijst sta. Maar ja, eerst vrijdag maar eens een kamer en kinderwagen bestellen :p Weet iemand of je bij de babydump ook nog een extra korting kunt onderhandelen? Bij een kamer en kinderwagen aanschaf krijg je al wel 50 euro korting, maar zou best meer willen :D

Woensdag ga ik mijn eerste zwangerschapsyoga proefles doen. Ben benieuwd. Heb normaal niets met yoga, maar dit is het enige dat ik kan doen met mijn wisselende diensten, het proberen waard dus.

Afgelopen maandag zijn we bij het ziekenhuis naar de borstvoeding voorlichtingsavond geweest. Erg interessant en aan te raden!!

Verder gaat het getrappel hier vrolijk door, al zwemt onze uk nog niet naar mijn hand toe helaas (dus ook niet naar die van vriendlief) Mijn buik groeit nu echt veel! Mensen die het niet weten durven zonder aarzelen te vragen of ik zwanger ben. Verder ben ik 4,9kg aangekomen sinds de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Bij de verloskundige is het minder, maar die rekenen vanaf de eerste controle met 8w6d. Dan kom je na het ontbijt met een goed gevulde blaas. Dus ik hou mijn weegschaal maar aan. Ik vond dat ik al aardig was aangekomen (bang dat het te veel was) maar als het zo lees is het aardig gemiddeld. Ik vraag me alleen af wat het allemaal is, weegt extra bloed, vruchtwater, kind van 450gram en placenta nu al bijna 5kg????

Af en toe heb ik wel te gevoel van trekkende banden (1 keer even 10 seconden pijnlijk), harde buiken weet ik niet hoe dat voelt. Is dat normaal? Of hoef ik daar nog niet zoveel last van te hebben? Maagzuur begint wel een dagelijks probleem te worden...
    Verder voel ik me echt super en kan ik nog de hele wereld aan voor mijn gevoel. Hopelijk blijft dit nog even.

Volgens mij heb ik weer genoeg gekletst!! Dus ik ga maar weer aan het werk. Tot de volgende keer.

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Appelgebakje, wil jij je moeder bij de bevalling hebben?
    En goed dat je het zegt van die postzegels! Ik wist het wel maar het was me even ontschoten.

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Tessa, je kunt zeker wel harde buiken hebben al!
    Ik heb ze ook al regelmatig.

Verder las ik over namen en geboortekaartjes, dit weten we al.
    En een kraamfeest gaat hier ook niet komen, wij doen lekker ouderwets en laten gewoon kraamvisite komen.

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Harde buiken hier ook, idd strakke buik en hard gevoel.

Maagzuur tip koop fles graviscon dit is drankje werkt prima beter als wat ook rennies zeker voor na bed gaan doet niet veel, vorige zwangerschap ook heel veel maagzuur gehad vooral bij net na bed gaan zoo naar gevoel

Hier ook druk met babykamer alleen nog inrichten en dan zijn we klaar maar goed meubels stonden eral natuurlijk.

Fijn weekend alvast allemaal

5. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

20 weken echo was helemaal goed. We krijgen nog een zoontje. Wordt hier dus een echt mannengezin.
    Nieuwe afspraak heb ik 19 juli. Moet voor die tijd wel een suikertestje doen vanwege familiegeschiedenis. Niet grappig, maar geen probleem.

@wausmop, het kwam misschien niet goed over, maar het was niet de bedoeling te klagen over de drukte. Liever zo dan dat ik me verveel. Dat geldt ook voor het nu nauwelijks klachten hebben, ik ben daar zeker heel erg dankbaar voor! Ik sta alleen doordat alles zo z'n gangetje gaat niet zo stil bij de hele zwangerschap. Ik kan me voorstellen dat het niet zo eerbiedi over kwam, maar was zeker niet onddankbaar bedoeld.

@bolkje, herkenbaar zo'n schoonmoeder. Deze zwangerschap probeer ik alles wat ze zegt maar met een korreltje zout te nemen. Na vorige zwangerschap heb ik nog nagedacht over de dingen die zijn voorgevallen. Volgens mij hebben moeders en schoonmoeders ook last van hormonen als wij zwanger zijn, want dat lijken ook wel katten in het nauw. Weten niet meer wat ze van gekkigheid moeten doen of zeggen. En zeggen dan soms rare dingen die heel bot over kunnen komen, maar zo vaak niet bedoeld zijn. Daarnaast weet ik dat mijn schoonmoeder hoewel ze zichzelf erg sociaal vindt totaal geen inlevingsvermogen heeft in anderen (zo snapte ze niet dat ik na m'n miskraam geen behoefte had in een babyshower van haar nichtje, leek haar wel heel gezellig om eens met elkaar te doen en of ze mee kon rijden, ik dacht toen echt die is niet wijs, moest haar helemaal uitleggen waarom en toen zij ze nog dat ze dacht dat het wel gezellig zou zijn).
    Soms moet ik dus wel heel bot zijn voordat ze begrijpt dat ik iets echt niet of wel wil. Dat is 1 van de redenen dat we na 3 maanden zijn gestopt met haar te laten oppassen. Ze respecteerde onze grenzen niet door in haar ogen dingen waar ze ons mee hielp te blijven doen en wij vonden dat ze bepaalde problemen van onze zoon niet goed oppakte (blijven wassen en strijken nadat we meermaals hebben aangegeven dat we niet willen dat ze dat deed, ik wil haar niet tussen mijn vuile ondergoed en lakens hebben. Dus zeiden we eerst geniet van je kleinkind en neem wat leuks om te doen voor jezelf mee of
    Bel naar je moeder of zus, je hoeft niet te soppen en dat moest dus al steeds directiever en is nooit goed geboeg aangekomen dat ze er ook wat mee deed.
    Daarnaast aangeven dat hij bij haar geen fles weigerde terwijl een kind van bijna 6 mnd nooit genoeg kan hebben aan een voeding van 30/40ml ruim 3,5 uur na de ochtendvoeding. Ze zei dan wel dat hij wat meer had gehuild die ochtend... Gek hè? Maar er was niets mis als zij het flesje gaf yeah right.. Mijn moeder belde me op dat het niet lukte, het kdv probeerde andere flesjes en speentjes omdat het niet lekker ging, maar bij haar geen probleem)
    Belangrijkste is met je man te blijven praten over wat en wanneer je iets wel of niet wil. Jullie hebben de regie. Je kan vooraf nooit inschatten hoe je bevalling en de periode daarna gaat verlopen, dus je vooraf druk maken of en wanneer iemand langskomt is zonde van je energie. Je weet nu toch niet hoe je je dan voelt, dat is het lastige.

Nou genoeg gewijsneus van mij kant. Ik heb gisteren gelijk rondgekeken naar leuke kleertjes voor de baby (nog niets gekocht, wel leuke dingen gezien van Z8 newborn) en krijg al zin om behang uit te gaan zoeken!

Net helaas nog een aanrijding gehad, was wel even schrikken maar voel het kindje nog bewegen dus zal wel goed zijn. Zoontje is ook ok, ging gelukkig niet hard en als alles goed gaat bij de verzekering ook niet mijn schuld (lang en ingewikkeld verhaal). Maar vervelend is het altijd. Nu even relaxen in bad en vanmiddag nog een feestje. Zo blijven we van de straat!

6. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Dat is even afkicken met zo weinig actie? Allemaal vakantie? Ikke wel, net heerlijk weekendje weg geweest weer viel wel tegen en hoewel uit een klein tentje kruipen niet echt gemakkelijk was ging het allemaal erg goed!

Ik weet even niet meer waar het ook alweer overal over ging hier maar van 2debaby heb ik wel onthouden: aanrijding!! Poe dat lijkt me tijdens de zwangerschap driedubbel schrikken! Hoop dat t rustig/goed is gebleven.

Kraamfeest kan ik me ook nog iets van herinneren. Ik denk dat wij gewoon aan kraamvisites gaan doen... Lijkt me dat je nog altijd zon feest kunt doen als t met de visites tegen valt...
    En ik vind dat ik als kraamvrouw mag bepalen of mensen op bezoek mogen/kunnen komen. Als mensen mij dan niet leuk vinden: so be it !!
    Vind ik wel leuk om steeds meer en beter voor mezelf op te komen, heb straks een klein hummeltje dat op mij rekent dus goed om alvast mee te gaan oefenen met goed voor mezelf en ons te zorgen!!

Nou hier gaat de grote schoonmaak/opruim/inricht actie beginnen. Ik heb erg veel zin om te zien hoe het kamertje er straks uit komt te zien!!!

7. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Hoi allemaal!!

Ik kom hier ook gezellig meekletsen zovaak als het lukt.
    Ben 27 jaar.. morgen precies 21 weken in verwachting van de eerste en vorige week bij de 20 weken echo te horen gekregen dat alles goed is en we een jongen verwachten!!!
    Wil proberen borstvoeding te gaan geven als dat lukt, en ook een thuisbevalling zou ik fijn vinden.

groetjes mezzie

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ha meiden,

Vanuit het prachtige en warme italië kom ik jullie even gedag zeggen.
    Hier elke dag tussen de 30-35 graden. Elke dag een plons in het zwembad, heerlijk.

Ik las weer dat er goede 20 weken echo's waren geweest en over het algemeen alleen maar positieve dingen.
    Dat lees ik graag!

Hier gaat het verder ook goed. Ons tweede meisje begint steeds drukker te worden in mijn buik. Wat heb ik dat toch gemist zeg, heerlijk.
    Verder hier helemaal onder de bulten, muggenbulten om gek van te worden.
    Hier nog iets meer dan een week in italië, dus nog even goed genieten.
    Meiden rustig aan en tot snel!

9. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Ik leef ook nog hoor :) Gister weer eventjes de babykamer verder leeggehaald. De boeken staan allemaal beneden. De kleding van ons ligt in onze slaapkamer of op de vliering samen met wat andere 'zooi'.
    Volgens mij staan er nu alleen nog de kasten zelf met wat spullen die mijn man echt even zelf moet uitzoeken, een overvolle doos met rotzooi en de babyspullen zelf.
    Als hij zijn spulletjes weg haalt dan kan een kast naar de schuur en de andere naar de stort :) Dan is het klaar voor zijn vakantie over twee weken en kan hij gelijk beginnen.

Ik zal je er vanavond bij zetten :) 12 november ben je uitgerekend toch? *slecht in rekenen*

10. mamasuuzje

mamasuuzje Actief lid

1 jul 2013
    114
    0
    0
    Reisagente
    Leimuiden
    Hi meiden,

Ik kom ook even meelezen/praten.. ben 05/11 uitgerekend van een meisje. 20 weken echo gehad was klein bovenbeentje geconstateerd, vandaag groeiecho gehad (ben nu 22wkn) en moet nu naar Gyn in het zkh voor groeiecho daar volgende week.. pff gaat dus niet echt allemaal van een leien dakje maar probeer zoveel als mogelijk te geniet van ons kleine wondertje

11. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Thanks! ja de 12e idd dat klopt helemaal !

12. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Ook ik ben de 12e uitgerekend, van een tweeling, hihi!! Dus die verwacht ik wel iets eerder. Gezellig hoor, nog iemand meer op de 12e.

13. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Veenendaal
    ♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥

30-10 (1)
    Tessa321 (32) 1e (BV-TB)

1 : (2)
    Zonnig25 (26) 1e (BV-ZH)
    Life (19) 1e (BV-ZH)

2 : (2)
    Mamamama (24) 1e (BV-ZH)
    Jusi (30) 2e (FV-ZH)

3 :(2)
    Vegas (32) 1e (BV-ZH)
    IamSTERRE (27jr) 1e (BV-TB)

4 : (3)
    Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB)
    Isade (29) 1e (BV-TB)
    WausMop (27) 1e (BV-ZH)

5 : (4)
    Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH)
    Lilian79 (..) 3e (BV-TB)
    Appelgebakje (24) 1e (BV-TB)
    Mamasuuzje (..) ? (..-..)

6 : (2)
    Kitty17 (..) 1e (BV-ZH)
    Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH)

7 : (4)
    Mama Mars (25) 2e & 3e (FV-ZH)
    Hopefulness (26) 1e (BV-ZH)
    Ceilo (32) 3e (FV-ZH)

8 : (2)
    2debaby (30) 2e (BV-ZH)
    Oehoe (27) 1e (?BV-ZH)

9 : (1)
    Kimmy80 (32) 2e (BV-TB)

10 : (1)
    Linnepin86 (26) 1e (BV-TB)

11 : (2)
    Januari2010 (29) 3e (BV-TB/ZH)
    Lilotje (26) 1e (BV-ZH)

12 : (3)
    Bassdevilxs (26) 1e & 2e (FV-ZH)
    Lijsterbes (20) 1e (BV-ZH)
    Mezmerized (27) 1e (BV-TB)

13 :(1)
    Lenatje (24) 2e (BV-ZH)

14 : (1)
    Taco (25) 2e (FV-TB)

15 : (1)
    Mama0902 (..) 1e (?-?)

16: (1)
    Marsim (31) 2e (FV-ZH)

Totaal aantal baby's: 34

Jongens: 13
    Meisjes: 10
    Niet wetend/zeggend: 11

BV = borstvoeding FV = flesvoeding
    TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis

**Sterretjes**
    *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell

Afsprakenlijst:

2 juli
    Linnepin86 – Controle verloskundige
    Lilotje – Controle verloskundige

3 juli
    Wausmop – Controle verloskundige

4 juli
    Appelgebakje – Controle verloskundige

10 juli
    Bassdevilxs – Controle gynaecoloog

11 juli
    Marsim - 20 wkn echo!

12 juli
    Bolkje - Controle verloskundige

16 juli
    Tessa321 - Controle verloskundige

18 juli
    Isade – Controle verloskundige

19 juli
    Vegas – Controle verloskundige

16 september
    Oehoe – Echo ligging placenta

Wil je een wijziging doorgeven of ook op de lijst? Vermeld dat dan even in kleur dan zal ik het aanpassen.

Wil je ook op deze lijst en met ons meekletsen? Beantwoord dan onderstaande vragen:
    - Hoe oud ben je?
    - Van je hoeveelste kindje(s) ben je in verwachting?
    - Wil je borstvoeding geven of flesvoeding? (BV/FV)
    - Wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis? (TB/ZH)
    - Voor meer kleur op de lijst: Ben je in verwachting van een jongetje, meisje of wil je het niet weten/delen?
    - Heb je afspraken voor op de lijst?

14. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Veenendaal
    Mezmerized en mamasuuzje toegevoegd.
    @ Mamasuuzje: Wil je de vragen beantwoorden die onder aan de lijst staan?

En hebben jullie nog afspraken staan die ik hier mag noteren? :)

15. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Het is inderdaad rustig hier. Iedereen die nieuw is welkom.
    En voor degene die vakantie heeft, geniet er lekker van, ik werk nog wel even door tot september;)
    Vandaag op het werk afspraak gemaakt om mijn verlof te regelen. Wil er 6 weken van tevoren uit, vind het dan wel genoeg geweest in de zorg, de vorige keer kon ik toen bijna de schoene van clienten niet meer aan trekken. Dus zal wel ergens begin oktober zijn. Heb er nu al zin in.
    Verder hier ook steeds meer getrappel in mij buik, heerlijk genieten :)

Verder weinig te melden, alles gaat hier zijn gangetje, weinig last van kwaaltjes.. Alleen wat zwangerschapshormonen, stond te janken bij concert at sea om een liedje. Vriendlief stond me even raar aan te kijken maar vond me daarna toch ook wel weer erg schattig :)

16. mamasuuzje

mamasuuzje Actief lid

1 jul 2013
    114
    0
    0
    Reisagente
    Leimuiden
    Hi Appelgebakje:

- Hoe oud ben je? 24
    - Van je hoeveelste kindje(s) ben je in verwachting? Eerste
    - Wil je borstvoeding geven of flesvoeding? BV
    - Wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis? ZH
    - Ben in verwachting van een meisje
    - Heb je afspraken voor op de lijst? nog niet

17. Hoi allemaal,

Ik was vandaag even een beetje stil... ;) Had namelijk een afspraak bij het UWV. Ben ff beledigt, omdat die man zei dat ie niet aan me kon zien dat ik 22 weken zwanger was :x En ook een beetje verdrietig daarom, eigenlijk :(

Maargoed, verder wel een heel leuke dag gehad; mijn moeder vierde har verjaardag :D Morgen lekker een high tea met mijn moeder en mijn zusje (krijgen ze cadeau van mij). ff lekker genieten na dat UWV-gebeuren :D

18. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    Aan de nieuwe november mama's, welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugde :D
    Gezellig!

Verder van t weekend druk geweest met kamer leeghalen voor de kleine, veel rotzooi dat écht een keer weg moet en nogal wat uitzoekwerk qua oude keding etc., en amper de tijd gehad om hier te kletsen, enkel af en toe gekeken. Gisteren nog de verjaardag van mn schoonzusje gehad en op visite bij een prematuur baby (met 32wk geboren, nu 10 wkn oud) en die maakt het nu gelukkig goed :)
    Druk druk.. deze week nog werken en dan lekker 3 weken vakantie, heerlijk uitslapen, doen waar je zin in hebt en aan t eind van de eerste vakantie week wordt het kamertje geleverd *staat te popelen om daar mee aan de slag te kunnen*

Blij om te horen dat bij de meeste de 20wkn echo's goed waren.

@2debaby, dan kwam dat van mij ook niet goed over denk ik :)
    zo bedoelde ik het nl. ook niet, ik zou echt tekenen voor zo'n zwangerschap zonder kwaaltjes, meer omdat ik nu al weet dat ik de volle 9 mnd last zal hebben van de ernstige misselijkheid :x (dat zit helaas in de familie, vergeet ik 1x mijn medicatie en ik lig dan zeker een dag op bed... dus kan wel begrijpen hoe jij je nu met de 2e voelt, haast schuldig?) maar met medicatie hier verder geen ook kwaaltjes, heerlijk! :)

@Marsim, geniet nog maar even vanm het Italiaanse zonnetje! :D
    Neem je die dadelijk mee terug naar NL? ;)

@Appelgebakje, fijn hè dat puinruimen.. geeft mij achteraf iig altijd wel weer een voldaan gevoel.
    met de lijst, deze viel mij ineens op vandaag
    7 : (4) (zijn er 3?)

@mamasuuzje, is het een erg groot verschil met de beentjes, of is het 1 beentje dat niet goed groeit?

@Taco, dat janken bij muziek ken ik, ik heb niet heel snel last van de hormonen, maar voor muziek ben ik op de één of andere manier erg gevoelig voor. en dat terwijl de muziek waar ik normaal gesproken naar luister best "hard" is (niet qua volume).
    Ach ja, ook wel eens lekker om je op die manier te kunnen uitten ;)
    wel lief dat vriendlief je dan wel weer schattig vond :p

@bolkje, wordt nu dan toch wel eens tijd voor die buikfoto hoor, kunnen we je hopelijk zeggen dat dat toch echt wel meevalt en dat die beste man maar eens naar de opticien moet.. ;)
    ligt er bij mij trouwens heel erg wat voor een kleding ik draag, bijv. de zwangerschap shirts, sommige zitten nog wat ruim en dan is het ook niet goed te zien, en de echte zomerse shirtjes accentueren juist mn buik heel erg (snap je natuurlijk wel wat ik qua kleding aantrek ;)) of een buikband dragen, ook leuk en het extra "aandacht" leggen op effect :)
    nog gefeliciteerd en alvast veel plezier morgen!

nou, ben weer bij geloof ik, slaap lekker meiden!

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ach trek je je dat zo aan?
    Ik kreeg dit bij mijn eerste ook vaak te horen, maar ja, het was ook maar een bescheiden buikje.
    En bij de meeste vrouwen is het ook niet snel goed he. Als ze een grote buik hebben, en anderen zeggen dat je goed rond wordt, voelen ze zich beledigd omdat ze zich te dik voelen. ;)

20. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.054
    178
    63
    Gelderland
    4 op de 7e komt door de tweeling neem ik aan :)

Bolkje, mijn collega's weten dat ik zwanger ben, maar zien doen ze het amper in mijn zorgkleding... ben helemaal 'plat' naast mijn ook zwangere collega (10dagen verder van haar 2e). Niets van aantrekken! Daarbij heb je natuurlijk ook de verloskundige verklaring :)

Deel Deze Pagina