Hoiii lieve meiden. ik was de eerste in het groepje maar door druk druk druk kon ik het niet meer bij houden. ik heb alleen 1 vraag aan jullie. een vriendin van mij staat op dit moment bovenaan een poll om een wasmachine te winnen. die van haar is stuk en Ze kan geen andere kopen. ze heeft 3 kinderen onder de 5 en ik gun het haar zo erg. zouden jullie alstublieft willen stemmen? kan met je facebookaccount inloggen zonder verder te registreren. Wie is er volgens u de winnaar van de Facebook actie? annemiek van der blom jullie zouden mij maar vooral haar een enorm plezier doen. de poll loopt tot 7 juli 12 uur smiddags.
ik ook niet maar van haar weet ik echt zeer zeker dat het op de goede plek is. ze doet nu voor 3 kinderen en zichzelf alles in de wasbak en alles zeiknat moeten ophangen dus dat droogt ook nog amper. Xxx
Zo het gaat hard hier met de berichtjes. @Werk, ik werk nu 32 uur en doe daarnaast een postdoc opleiding. Dus zeg maar 40 uur in totaal. Zware baan en op het moment echt mega mega druk, ook omdat ik mijn opleiding aan het afronden ben en 3 september mijn eindreview heb. Het is dus nog even bikkelen tot september. Zolang heb ik dus ook geen rust om aan kamertje, geboortekaartjes etc. te denken... Ik ga 4 weken voor uitgerekende datum met verlof en hoop dat ik dan een beetje de rust vind om alles over te dragen. Want eigenlijk begint het project waar ik een grote rol in heb, nu echt te lopen en in november hoogtepunt, dus goed getimed Na verlof blijf ik 32 uur werken (en mijn opleiding is er dan niet meer). Ik wilde eigenlijk 36 in 4x9, maar mijn leidinggevende wilde liever dat ik eerst zou aanzien hoe het zou zijn met een kind ernaast etc. Dus dan maar 3x9 om 4x9. @gewicht, ik ben tot nu toe 8 kilo aangekomen. Voor mijn idee zit het wel vooral aan de voorkant, dus ik hoop dat dat zo blijft Laatste weken gaat het wel hard, maar je ziet mijn buik ook echt groeien, dus dat klopt wel Verder even niks te melden. Ik probeer al jullie verhalen te volgen tussen al het werk en 3 stiefkindjes door...
Gestemd! En leuk dat je weer even wat van je liet horen Zo te zien staat ze nog 'ver' bovenaan! @all: hier druk met laatste week werk voor de vakantie (die nu heerlijk is begonnen ), weinig met de pc/tablet gedaan dus ook érg weinig ZP en Facebook voor mijn doen @zon: hopelijk blijft het weer volgens het weerbericht kloppen, dit weekend dus al veel zon en lekkere warme temperaturen! @gewicht: vorige week vrijdag vergeten te wegen (hebben zelf geen weegschaal), dus dat doe ik vanavond dan. gewicht zit bij mij voornamelijk in mijn buik, heb nog dezelfde BH-maat (gelukkig maar, 75G is groot genoeg ) en broekmaat. Zal 't laten weten uiteraard. Ben eerst 10kg verloren, denk dat die er wel weer aan zit inmiddels @werk: werk sinds ruim 1½ jaar 30 uur per week (6u p. dag). Het is de bedoeling dat ik die 30 uur blijf werken na bevalling en verlof, en ouderschapsverlof had ik nog niet aan gedacht, dus dat gaan we dan maar even uitzoeken (werk helaas voor een uitzendbureau, maar dat is nogal standaard bij mijn werk). Áls er iemand minder gaat werken, terwijl dat geld zou moeten "kosten" (dus minder werken = minder verdienen zonder evt. verlof) zou dat manlief zijn, omdat ik vind dat mannen al teveel benadeeld worden in het ouderschap i.c.m. werk. Bovendien kan ik altijd 6 uur meer gaan werken per week wanneer dat uitkomt i.v.m. de bezetting. Ik werk voor de interne ICT Servicedesk van de Belastingdienst overigens, kantoorbaan dus goed uit te houden! Daarnaast is het de bedoeling dat ik 4 weken voor tijd met verlof ga, dus 4 oktober voor het laatst, en dan 12 weken verlof na de bevalling. Heb zélfs toezegging gehad op contract verlenging en ze zullen mij niet vervangen in tijd van afwezigheid. Heerlijk idee
ja ze staat goed bovenaan maar dat moet ook zo blijven natuurlijk :-D hier gaat het redelijk met de zwangerschap. zit al sinds de 6de week in de zw en de bedrijfsarts vind het allemaal best hahahaha. ben nu onder controle bij de gynaecoloog. buik is erg groot en zwaar inmiddels dus veel zitten of ondersteunen.
Ik vind het wel weer tijd dat we foto's plaatsen van onze buik Mijn buikje begint nu echt te komen. Als ik strakke kleding aan heb is het duidelijk te zien . Al vind ik mijn buik zo groter lijken dan wanneer ik in de spiegel kijk. http://oi43.tinypic.com/309uiv9.jpg
hij is wel erg zwaar nu hahahaha. moet een steunband om anders voel ik mijn buik mijn keel trekken gewoon. heb nu een zelfde buik als bij 30 weken van de eerste. dus ik hou mijn hart vast hahahaha.
Da's idd niet de meest fijne plek om geschopt te worden.... Ik schrik elke keer als ie zo laag schopt.. Voelt heel raar he??
mijn dochtertje sloeg en schopte gelijktijdig. en deze nu alleen nog maar schoppen gelukkig. is soms wel irritant idd daar onder.
Goedemorgen meiden! Was de afgelopen week zo druk met van alles dat ik er maar niet aan toe kwam even rustig bij te praten hier! Aangezien ik heeeeerlijk om 5 uur wakker was vanochtend heb ik zeeën van tijd... Ik lees eigenlijk alleen maar goede verhalen, wat ontzettend fijn zeg! Hier gaat het ook goed gelukkig, ben alleen wel grieperig, eergisteren 39,6 koorts in de ochtend en in de middag weer rond 38 dus zakte het weer. Zag lichtflitsen dus had vk even gebeld voor de zekerheid, bloeddruk top, hartslag veel te hoog dus lijf is druk in de weer om dit te elimineren....het vervelendste vind ik wel de keelpijn, mag er niks voor nemen, ja honing nou vind ik dat toch een partij smerig maar goed in de thee maar en ik drink het op maar jasses wat goor. Oorpijn en hoofdpijn en doordat ik vol zit ben ik ook net een oud hijgend paard neus ik ben op m'n charmantst hahahahaa Ik heb geen idee wat ik nu ben aangekomen, was 2 weken terug iets van 5 kilo...dus zal vast en zeker wel wat bij zitten nu. Kids hebben natuurlijk vakantie nu, aan de ene kant heerlijk aan de andere kant ook veel meer werk als ze de hele dag om je kont lopen en dus weer zooi produceren waar jij net hebt opgeruimd...ach we zien het wel. M'n lieve kerel gaat deze week een begin maken met de " verbouwing" ....een opslag huren en daar de meeste spullen in zetten van onze huisraad....hoop dat de kids even naar m'n mam kunnen een paar dagen zodat ik ook m'n handen kan laten wapperen. Behang moet eraf in alle kamers ( iedereen wil wat nieuws) de oudste heeft last van huisstofmijt dus de vloerbedekking moet er overal uit en dus een gladde vloer moet er komen op de eerste en zolderverdieping overal behangen en geverfd, als we toch een leeg huis hebben laten we de houten vloer beneden meteen opnieuw schuren en in de olie zetten....serieus genoeg te doen dus. Dan ga ik natuurlijk ook nog naar m'n 600 kilo wegende schat ( bijna)elke dag dus druk druk druk .op dat vlak grote beslissing genomen.....omdat het niet een " huis tuin en keuken knol" is heb ik besloten hem te gaan verkopen, simpel omdat hij te gevaarlijk kan zijn en ik het me niet kan permitteren om m'n nek te breken met een baby in huis( anders bij voorkeur ook net hoor) en ik graag wat meer ontspannen wil rijden....pfoeh heftige beslissing, nu kan ik wel een veel bravere bloedmooie merrie overnemen van iemand dus ik denk dat ik dat ga doen....dus heb er nu tijdelijk 2 jippie nog meer werk hahahahaaa nou ik ga Maureens iets nuttigs doen zolang het huis nog slaapt en even kijken of ik niet iets kan krijgen voor m'n keel want ik heb 2 kegels achterin m'n keel zitten en ben bang dat dit een vette keelontsteking wordt anders....dikke kus
Itsme wow wat een buik al echt al heel groot. Hopelijk kun je een beetje tegen de warmte want het gaat warm worden de komende dagen.. Zo nu eerste even een dagje werken en dan weekend , lekker bbq'en en zwemmen Fijn weekend allemaal
Itsme: Ik heb mijn instellingen staan op 'nieuwste bericht bovenaan' dus zag eerst een heel klein buikje staan... Ik dacht gelijk zij heeft een klein buikje! Totdat ik las dat het ter vergelijking was! Wat een flinke buik heb je al! Het is een mooie buik, flink naar voren maar wat zal jij het zwaar hebben! Kan me voorstellen dat je er af en toe flink last van hebt! Lilian: bezig bijtje!! Jeetje wat staat ee nog een hoop werk op het programma!! Wel super leuk natuurlijk en het begin is altijd leuk maar op den duur word je echt gek van al die mensen over de vloer! Hier is het donderdag waarschijnlijk klaar! Ik kijk er echt naar uit! En je paard verkopen, moeilijke keuze maar je hebt zelfs al een nieuwe! Wow! Nu 2 paarden verzorgen! Waar haal jij al die energie vandaan?! Je schrijft hoop dat de kids even naar hun vader kunnen, ben je gescheiden en nu met een nieuwe partner of lees ik het verkeerd? Oehoe: mooie buik hoor! Je bent ook lekker slank! Mooi!! Wausmop: je werkt nog veel zeg! Ben jij een ICT ondersteuner voor de mensen die bij de belastingdienst werken if begrijp ik het verkeerd? Je bent dus super handig met computers! Fijn lijkt me dat! Hier: eindelijk een mooi strand weekend voor de deur!! Heerlijk. Zelf waarschijnlijk weinig tijd om naar strand te gaan maar dat mag de pret niet drukken. Gister uit eten geweest maar bij het voorgerecht kreeg ik al buikpijn lijkt wel als ik te lang zit dat mijn ingewanden geplet worden ofzo! Enorm vervelend. Uiteindelijk nog flink lang last van gehad, kon de slaap ook niet vatten en werd ee steeds wakker van! Ik lig nog heerlijk in bed, dochter ligt naast me tv te kijken en zoontje slaapt zelfs nog! Heerlijk! Nu snel een zomers jurkje uit de kast trekken en genieten van deze mooie dag! Tot gauw!