1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. O, da's een goede tip dan! Ik zat me inderdaad al af te vragen of een hangar niet heel erg warm zou worden, of dat ze daar wel iets van airco hebben hangen (het is tenslotte omgebouwd tot een theater!) Ga nu direct nog even een flesje water in de vriezer leggen!! :$

2. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    @bolkje hoe was de musical. zal wel mooi zijn geweest.

Hier net het proefkaartje besteld. Ben benieuwd hoe die er in het echt uit ziet :D hopelijk krijgen we hem snel binnen met de post.

Nu nog even heerlijk buiten genieten van het weertje. Is wel lekker dat het 's avonds een beetje afkoelt. Hopelijk blijft dat het wel doen want we krijgen echt tropische temperaturen. Vind ik wel lekker zolang ik niet hoef te werken;) beentjes omhoog en lekker rustig aan doen ;)

morgen de babykamer in elkaar zetten, ben benieuwd hoe lang we er mee bezig zijn. Zijn beide niet zo'n klussers en al helemaal niet samen...

3. Het was echt supergaaf :D Geen woorden voor, eigenlijk... :)

4. Haha, ik zag net voor het eerst mijn buik op en neer gaan toen de kleine schopte :D

5. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    hihihi leuk gezicht he

6. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
  7. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    Gestemd! :)
    En gelijk even gedeeld ;)

8. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    Leuk kaartjes!
    Ben benieuwd of ze idd net zo mooi zijn in het echt (of mooier natuurlijk ;)) als dat ze op internet staan afgebeeld.
    Succes met het kamertje!

Wat het weer betreft, krijgen nu écht tropische temperaturen inderdaad, ben ook blij dat het afkoelt 's avonds, met een appartement op 3 hoog blijft het bij ons erg warm binnen, en ons balkon is niet bepaald een fijne plek om overdag te zitten, maar 's avonds gelukkig wel ;)
    's Nachts hebben we zelfs alle ramen en deuren openstaan om alles door te luchten (en dan de katten en honden in de slaapkamer/hal/keuken, anders vliegen ze naar buiten :p) en dan is het redelijk goed uit te houden als we een dag thuis zijn.. :)

9. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Wij hebben ook een proefkaartje binnen :) Alleen nog even verder broeden op de inhoud!

Vandaag hebben we de rolgordijnen op maat gemaakt en opgehangen, hopelijk scheelt dat een heleboel hitte in de ochtend in de kamer. Helaas kunnen we de gordijnen nog niet ophangen omdat de schroeven te weinig grip hebben in de gipsplaten en er niet zoveel balken onder zitten, dus morgen gaat manlief pluggen halen ervoor.

Morgen ga ik naar de prikpost om de glucose tolerantie test te doen. Ben benieuwd hoe dat zal gaan en om daar twee uur te zitten.

10. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    Succes met de glucose test Appelgebakje, hopelijk is alles binnen te houden en ok natuurlijk.
    En als jullie van die zonwerende / verduisterende rolgordijnen hebben scheelt dat idd een hoop warmte! Wij hebben in april de gewone rolgordijnen vervangen door verduisterende, en we merken het verschil qua hitte binnen erg goed.

Als het weer het toelaat wil ik deze week ook ff bij onze drukkerij langs om wat indrukken op te doen uit de boeken.. ben benieuwd :)

11. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Veenendaal
    ♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥

30-10 (2)
    Tessa321 (32) 1e (BV-TB)
    Itsme (31) 2e (BV-ZH)

1 : (2)
    Zonnig25 (26) 1e (BV-ZH)
    Life (19) 1e (BV-ZH)

2 : (2)
    Mamamama (24) 1e (BV-ZH)
    Jusi (30) 2e (FV-ZH)

3 :(2)
    Vegas (32) 1e (BV-ZH)
    IamSTERRE (27jr) 1e (BV-TB)

4 : (3)
    Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB)
    Isade (29) 1e (BV-TB)
    WausMop (27) 1e (BV-ZH)

5 : (4)
    Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH)
    Lilian79 (..) 3e (BV-TB)
    Appelgebakje (24) 1e (BV-TB)
    Mamasuuzje (24) 1e (BV-ZH)

6 : (2)
    Kitty17 (..) 1e (BV-ZH)
    Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH)

7 : (4)
    Mama Mars (25) 2e & 3e (FV-ZH)
    Hopefulness (26) 1e (BV-ZH)
    Ceilo (32) 3e (FV-ZH)

8 : (2)
    2debaby (30) 2e (BV-ZH)
    Oehoe (27) 1e (?BV-ZH)

9 : (1)
    Kimmy80 (32) 2e (BV-TB)

10 : (1)
    Linnepin86 (26) 1e (BV-TB)

11 : (2)
    Januari2010 (29) 3e (BV-TB/ZH)
    Lilotje (26) 1e (BV-ZH)

12 : (4)
    Bassdevilxs (26) 1e & 2e (FV-ZH)
    Lijsterbes (20) 1e (BV-ZH)
    Mezmerized (27) 1e (BV-TB)

13 :(1)
    Lenatje (24) 2e (BV-ZH)

14 : (1)
    Taco (25) 2e (FV-TB)

15 : (1)
    Mama0902 (..) 1e (?-?)

16: (1)
    Marsim (31) 2e (FV-ZH)

Totaal aantal baby's: 35

Jongens: 13
    Meisjes: 11
    Niet wetend/zeggend: 11

BV = borstvoeding FV = flesvoeding
    TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis

**Sterretjes**
    *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell

Afsprakenlijst:

22 juli
    Jaydee – Controle verloskundige
    Appelgebakje – Glucose Tolerantie Test
    Januari2010 – Controle gynaecoloog

23 juli
    Linnepin86 – Controle verloskundige
    Wausmop – Controle verloskundige

25 juli
    Appelgebakje – Controle verloskundige

26 juli
    Mama Mars – Controle gynaecoloog

29 juli
    Mamasuuzje – Controle verloskundige
    Januari2010 – Pretecho

30 juli
    Januari2010 – Controle verloskundige

31 juli
    Bassdevilxs – Controle gynaecoloog
    Itsme – Controle gynaecoloog

2 augustus
    Jaydee – Pretecho

6 augustus
    Bolkje – Controle verloskundige

7 augustus
    Vegas – Glucose dagcurve
    Isade – Controle verloskundige

13 augustus
    Wausmop – Controle verloskundige

14 augustus
    Mamasuuzje – Groeiecho

19 augustus
    Jaydee – Controle verloskundige & bloedprikken ivm Rhesus C-

28 augustus
    Wausmop – Controle verloskundige & groeiecho

16 september
    Oehoe – Echo ligging placenta

Wil je een wijziging doorgeven of ook op de lijst? Vermeld dat dan even in kleur dan zal ik het aanpassen.

Wil je ook op deze lijst en met ons meekletsen? Beantwoord dan onderstaande vragen:
    - Hoe oud ben je?
    - Van je hoeveelste kindje(s) ben je in verwachting?
    - Wil je borstvoeding geven of flesvoeding? (BV/FV)
    - Wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis? (TB/ZH)
    - Voor meer kleur op de lijst: Ben je in verwachting van een jongetje, meisje of wil je het niet weten/delen?
    - Heb je afspraken voor op de lijst?

12. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    hoi hoi,
    appelgebakje serieus 5u30 is het dan niet nog bedtijd??? :D
    Hier ok nog eens vlug wat laten horen.
    Alles nog steeds goed, super druk op het werk omdat er zoveel in verlof zijn en we maar met enkele overschieten ;)
    Nu nog een weekje druk druk druk! Zondag nog een feestje organiseren dus morgen boodschappen voor doen.
    Ons baby ke gaat flink tekeer! Zo erg dat ik regelmatig een harde buik krijg omdat het zo druk is :$
    Zo lekker me klaarmaken om naar het werk te gaan. lekker heel de dag in de airco ;) op zo een momenten kan je toch blij zijn om te werken he ;)

13. Wij vinden geboortekaartjes uitkiezen echt zó moeilijk!! Mijn man houdt van oudbollig en truttig (vind ik) en ik hou van veel te drukke en bonte kaarten (vindt hij). Dat wordt nog wat :p

Het is gewoon weer net als toen we gingen trouwen, toen hebben we ook zoveel moeite gehad om bepaalde dingen uit te kiezen (bijvoorbeeld: het liedje voor de openingsdans, was echt een ramp) Maar ach, toen zijn we er ook uitgekomen dus het komt vast goed ;)

Trekken jullie het warme weer nog een beetje?! Hier is het nu wel ff lekker, dus ff genieten... Vanmiddag staat een bezoekje aan de supermarkt en de bieb gepland; even lekker de airco in ;)

14. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Veenendaal
    Ik denk dat je de forumtijd verkeerd hebt.staan, het was 7.30.
    Heel fijn dat ze hier wifi hebben dat verzacht het wachten :p

15. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Appelgebakje succes vandaag met de glucosetest. Zo te lezen ben je al bezig.

Bolkje wij vonden ook niet alle kaarten die de ander aanwees even mooi en de tekst was helemaal moeilijk om daar samen uit te komen. Maar zal wel goed komen. Nog even goed door zoeken dan.

Hier staat het kamertje in elkaar :D ging nog best snel ondanks ons slechte klus ervaringen. Dus nu helemaal blij. Kan ik de kamer verder leuk gaan aankleden.
    Zal zo wel wat foto's plaatsen van de kamer.

Vanmiddag lekker bij mijn zus zwemmen met de kleine dan is het goed uit te houden met dit weer :)

16. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Hier 2 foto's van de kamer. Is Nog niet klaar
    Weet ook nog niet of ik het witte rekje er laat staan of weg haal.

Bijgevoegde bestanden:

17. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    @Geboortekaartjes, ik zie al mooie voorbij komen! Hier gaat mijn zusje het maken. Tekst e.d. heb ik al wel zo goed als klaar. Voorop komt dan een foto van ons pasgeboren kindje. Ik wil de foto zelf dan graag in zwart-wit. Ons meisje krijgt dan een roze mutsje met haar naam op die dan op de foto ook roze blijft. :D

@weer, het is echt warm he dames? Moet zeggen dat ik het goed volhoud. In huis is het aardig koel en buiten vind ik het ook best goed te doen in de schaduw met mijn voeten in een badje :)

@Taco, De basis ziet er al leuk uit!

18. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    @ geboortekaartje, hier ook een aantal proefkaartjes binnen.
    Kan moeilijk kiezen, en heb nu weer een ander op internet gevonden.. Maar we hebben nog even, en moet ook nog een tekstje vinden voor in het kaartje. Mijn vent maakt het qua kaartje geen bal uit. Soms zou ik wel eens willen dat ie zelf iets meer met ideeën ed. komt, maar aan de andere kant is het ook wel makkelijk zo, dan kan ik vooral doen wat ik zelf mooi vind :D
    'Helaas' vind ie de naam wel belangrijk genoeg om zich ermee te bemoeien, pff daar komen we gewoon echt nog niet uit..

@ Itsme, heb gestemd voor je!

@ Appelgebakje, hoe is de test verlopen?

@ Taco, ziet er al mooi uit, ik hou persoonlijk wel van dat rustige..
    Mooie strakke meubeltjes ook!

@ Weer, weinig last van.. Ben gewoon aan het werk, airco aan.. gaat prima :)
    Gister heerlijk bij m'n kleine nichtje in het zwembad gezeten en 's avonds met vrienden gebbqd, ik zeg prima uit te houden zo.
    Verder druk weekend achter de rug. Sinds tijden weer eens met vriendinnen wezen stappen.. 4 uur thuis is alleen niet echt een aanrader, merk toch wel dat ik er meer moeite mee had dan anders.

Nog een weekje werken en dan heerlijk 2 wkn naar Zuid Frankrijk, kijk er echt al naar uit :D

19. mamasuuzje

mamasuuzje Actief lid

1 jul 2013
    114
    0
    0
    Reisagente
    Leimuiden
    @ geboortekaartje, er zijn echt veel leuke kaartjes en heeel veel websites. Wel hele leuke gevonden en ga daar binnenkort proefdruk van bestellen.

@ Appelgebakje, succes!!

@ Weer, zo gisteren met een heel rood hoofd onder de parasol buiten gezeten en heel veel gedronken haha ik had het behoorlijk warm. Veel drinken en ijsjes eten is nu heerlijk!! Vandaag aan het werk en hier is temperatuur prima dus dat is lekker.

20. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    @geboortekaartjes: genoeg leuke kaartjes, maar voor een tweeling wordt het al een stuk lastiger, vooral als je allebei een andere smaak hebt. Nu hebben we via poobies er 1 zelf gemaakt, hiervan hebben we afgelopen week een proefkaartje ontvangen. Gaan nu kijken of de drukkerij hier in de buurt het zelfde kaartje kan maken en hopelijk kunnen er enkele verbeterpunten aan gedaan worden wat via de website niet kan. Misschien dat dit ook wel goedkoper blijkt.

@kamertje: daar zijn we ook al behoorlijk ver mee. Vloer, muren en gordijnen waren al goed, dus weinig tot niks aan hoeven doen. Commode stond al een tijdje, vorige week ook de ledikantjes in elkaar gezet. Lamp hangt. Nu nog wachten op het badje, wat een vriendin voor mij heeft gekocht. Zal binnenkort ook wel wat foto's plaatsen.

Gister de box neer gezet in de kamer en ben al druk bezig met vanalles wassen, omdat ik weer vanalles had gekregen. Dus lekker uitzoeken, wassen, strijken en inruimen. Hihi.
    Lekker binnen met dit weer, maar toch ook lekker bezig. :)

Deel Deze Pagina