Dag dames!!.. hier mijn 2e dag vd vakantie! Heerlijk.... Gister een dagje met vrienden naar de zee geweest.. lekker hoor windje & parasol heerlijk genieten... Vandaag even een aanklungeldag en vrijdag komt het kamertje... Ben zo benieuwd hoe het straks zal staan!! Kan niet wachten!!!!!!
♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥ 30-10 (2) Tessa321 (32) 1e (BV-TB) Itsme (31) 2e (BV-ZH) 1 : (2) Zonnig25 (26) 1e (BV-ZH) Life (19) 1e (BV-ZH) 2 : (2) Mamamama (24) 1e (BV-ZH) Jusi (30) 2e (FV-ZH) 3 :(2) Vegas (32) 1e (BV-ZH) IamSTERRE (27jr) 1e (BV-TB) 4 : (3) Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB) Isade (29) 1e (BV-TB) WausMop (27) 1e (BV-ZH) 5 : (4) Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH) Lilian79 (..) 3e (BV-TB) Appelgebakje (24) 1e (BV-TB) Mamasuuzje (24) 1e (BV-ZH) 6 : (2) Kitty17 (..) 1e (BV-ZH) Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH) 7 : (4) Mama Mars (25) 2e & 3e (FV-ZH) Hopefulness (26) 1e (BV-ZH) Ceilo (32) 3e (FV-ZH) 8 : (2) 2debaby (30) 2e (BV-ZH) Oehoe (27) 1e (?BV-ZH) 9 : (1) Kimmy80 (32) 2e (BV-TB) 10 : (1) Linnepin86 (26) 1e (BV-TB) 11 : (2) Januari2010 (29) 3e (BV-TB/ZH) Lilotje (26) 1e (BV-ZH) 12 : (4) Bassdevilxs (26) 1e & 2e (FV-ZH) Lijsterbes (20) 1e (BV-ZH) Mezmerized (27) 1e (BV-TB) 13 :(1) Lenatje (24) 2e (BV-ZH) 14 : (1) Taco (25) 2e (FV-TB) 15 : (1) Mama0902 (..) 1e (?-?) 16: (1) Marsim (31) 2e (FV-ZH) Totaal aantal baby's: 35 Jongens: 13 Meisjes: 11 Niet wetend/zeggend: 11 BV = borstvoeding FV = flesvoeding TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis **Sterretjes** *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell Afsprakenlijst: 25 juli Appelgebakje Controle verloskundige 26 juli Mama Mars Controle gynaecoloog 29 juli Mamasuuzje Controle verloskundige Januari2010 Pretecho 30 juli Januari2010 Controle verloskundige 31 juli Bassdevilxs Controle gynaecoloog Itsme Controle gynaecoloog 2 augustus Jaydee Pretecho 6 augustus Bolkje Controle verloskundige 7 augustus Vegas Glucose dagcurve Isade Controle verloskundige 13 augustus Wausmop Controle verloskundige 14 augustus Mamasuuzje Groeiecho 19 augustus Jaydee Controle verloskundige & bloedprikken ivm Rhesus C- 28 augustus Wausmop Controle verloskundige & groeiecho 16 september Oehoe Echo ligging placenta Wil je een wijziging doorgeven of ook op de lijst? Vermeld dat dan even in kleur dan zal ik het aanpassen. Wil je ook op deze lijst en met ons meekletsen? Beantwoord dan onderstaande vragen: - Hoe oud ben je? - Van je hoeveelste kindje(s) ben je in verwachting? - Wil je borstvoeding geven of flesvoeding? (BV/FV) - Wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis? (TB/ZH) - Voor meer kleur op de lijst: Ben je in verwachting van een jongetje, meisje of wil je het niet weten/delen? - Heb je afspraken voor op de lijst?
@ Bassdevilxs: Ben benieuwd naar de foto's! @ Zonnig: Geniet van je vakantie. Gister hebben we het ledikantje in elkaar gezet en de meubels op hun plekje gezet. Vanavond de gordijnen ophangen en de laatjes van de zolder halen en dan staat de basis Ohja, het wandplankje moet ook nog worden opgehangen boven de commode.
Appelgebakje leuke kamer! Hier de proefdruk van het kaartje binnen. Hij is helemaal leuk Vandaag ook de uitnodigingen verstuurd voor dochters verjaardag dat ze alweer 1 word. Wat gaat de tijd toch snel. Merk het ook met de zwangerschap, de tijd vliegt echt voorbij. Nog maar iets meer dan 2 maanden werken en dan alweer verlof. Moest vanmorgen wel denken toen ik naar het werk reed, vorig jaar kreeg ik nu verlof. Was wel even slikken. Verder weinig te melden. Alles gaat zijn gangetje, werken, thuis met de kleine, lekker bbq
Ja, met werken heb ik dat ook haha. Ik moet veel 3 maandelijkse controles plannen en dan is het 'kunt u woensdag 23 oktober?' En dat is dan goed, zeggen ze tot ziens en dan denk ik ahhh, dan ben ik al even met verlof.
Wat een rust hier dames Gister heb ik controle gehad bij de verloskundige en de uitslag van de glucosetest was netjes, dus ik mag met een gerust hart taart eten met mijn verjaardag volgend weekend
Zeker rustig hier, denk dat iedereen van het weer aan het genieten is of aan het afzien is Maar fijn appelgebakje kun je lekker taart eten misschien wel 2
Hier vooral afzien Ik heb gister een stethoscoop gekregen van een vriendin van me, trouwens Nu kunnen we als we willen elke dag naar het hartje van ons kereltje luisteren
@ appelgebakje: leuk kamertje!! Fijn idee dat je lekker alles kunt eten nu de glucose test helemaal goed is Kun je een extra lekkere taart uitzoeken voor jezelf! @ bolkje: ik heb ook nog ergens een stethoscoop liggen, denk dat ik die ook maar eens ga opsnorren Klinkt goed, elke dag zelf even luisteren. Mijn vriend is het gelukt met de wc rol vorige week. Verder hier weer druk geweest. Nog 8 weken werken en dan verlof, moet zeggen dat ik stiekem wel een beetje aan het aftellen ben. Vind het ook wel zwaar met die warmte, full time werken in de zorg, huis verkopen, alles regelen voor het nieuwbouwhuis etc. Maar ja, volgende maand krijgen we de sleutel en dan zou het toch fijn zijn als er een stukadoor gaat beginnen en er iemand met de PVC vloer aan de slag gaat. En al die andere dingen waar je aan moet denken als wc rolhouders enzo... pfff. Vandaar ook dat ik wel alles lees (vind het erg leuk om jullie verhalen te horen en foto's te zien) maar dat reageren er niet zo in zat. Verder kan ik vertellen dat de yoga me erg goed bevalt. Lenigheid is bij de yogagroep waar ik zit niet echt aan de orde. Ze houden er zelfs rekening mee dat je aan het eind van je zwangerschap steeds minder evenwicht hebt. Verder zit je regelmatig met je ogen dicht bewust oefeningen te doen waardoor niemand het ziet als je het niet goed doet (zag het van de week wel bij iemand die met de ogen dichtzat terwijl dit niet nodig was, die had de opdracht niet helemaal begrepen haha, had ik ook zo kunnen doen). De buik groeit verder goed, al zie ik het niet zo, ik merk het aan het strak staan van de huid. Gelukkig nog geen striae gespot. Maar ja, nog 14 weken te gaan... er kan nog van alles gebeuren. Voor de lijst: 6 augustus mag ik weer naar de verloskundige. Alles groeit volgens schema, en behalve de warmte heb ik gelukkig ook geen klachten. Nog geen harde buiken of bekken klachten gehad. Wel had ik een lagere bloeddruk dan normaal bij de vorige controle, gelukkig waren mijn klachten van de lage bloeddruk wel verdwenen had dus een hogere bloeddruk verwacht! @ mama mars: succes en veel plezier bij de verloskundige vandaag! @ de iedereen: fijn weekend en succes met de regen en warmte!
@tessa: fijn dat de yoga je zo bevalt! Hier gaat het na de eerste les ook een stuk beter. Vind het nu zelfs leuk worden... Al ben ik nu wel de enige zwangere dame en daarom tussendoor even ingedeeld bij de 'gewone' yoga. Maar de groep is zo klein dat het eigenlijk prima gaat Ik doe alleen altijd de oefeningen precies verkeerd om Als iedereen naar rechts gaat, ga ik naar links ach, boeiend
Het is/was qua weer even afzien afgelopen dagen.. maar, heerlijk het zwembad opgezet Flink verbrand afgelopen maandag.. hadden geen zonnebrand mee, maar ik weet nu wel dat ik geen zwangerschapsmasker krijg Hier heeft net 1,5u lang lekker geregend en was het hard aan het onweren, dus het is inmiddels lekker afgekoeld buiten. Zo gelijk ff met de hondjes naar buiten Verder zit onze vakantie er weer op, vanavond nog een verjaardag van een zwager en maandag weer aan het werk (waar de klimaatbeheersing erg slecht is helaas, dus dat wordt weer zweten op kantoor!) morgen dan maar verplicht relaxen Over 10 weken met verlof (ik werk, indien mogelijk, tot max. 4 wkn voor de bevallingsdatum), dus genoeg tijd om eens te kijken wat ik wil gaan doen met mijn 30 uur .. werk nu 6u op een dag, en wil eigenlijk niet minder gaan werken. Gelukkig zijn ze erg flexibel en zou ik bijv. ook 3x9u p.dag kunnen gaan werken.. binnenkort maar eens testen of dat bevalt Ben er overduidelijk nog niet uit! @Tessa123: fijn dat alles goed gaat verder, en succes met alles nog regelen, wat een hectische tijd lijkt me dat! @Bolkje, zo kun je wel lol hebben (om jezelf) tijdens yoga, toch? Yoga is echt niets voor mij @Appelgebakje, fijn dat de glucose goed was! Ik kan soms wel een moord doen om wat lekkere zoetigheid (toen heeft manlief suikervrije winegums meegenomen uit de supermarkt, zo lief, en lekker haha) Wat is het kamertje al leuk! En veel plezier vanavond, waar ga je precies naartoe?
♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥ 30-10 (2) Tessa321 (32) 1e (BV-TB) Itsme (31) 2e (BV-ZH) 1 : (2) Zonnig25 (26) 1e (BV-ZH) Life (19) 1e (BV-ZH) 2 : (2) Mamamama (24) 1e (BV-ZH) Jusi (30) 2e (FV-ZH) 3 :(2) Vegas (32) 1e (BV-ZH) IamSTERRE (27jr) 1e (BV-TB) 4 : (3) Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB) Isade (29) 1e (BV-TB) WausMop (27) 1e (BV-ZH) 5 : (4) Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH) Lilian79 (..) 3e (BV-TB) Appelgebakje (24) 1e (BV-TB) Mamasuuzje (24) 1e (BV-ZH) 6 : (2) Kitty17 (..) 1e (BV-ZH) Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH) 7 : (4) Mama Mars (25) 2e & 3e (FV-ZH) Hopefulness (26) 1e (BV-ZH) Ceilo (32) 3e (FV-ZH) 8 : (2) 2debaby (30) 2e (BV-ZH) Oehoe (27) 1e (?BV-ZH) 9 : (1) Kimmy80 (32) 2e (BV-TB) 10 : (1) Linnepin86 (26) 1e (BV-TB) 11 : (2) Januari2010 (29) 3e (BV-TB/ZH) Lilotje (26) 1e (BV-ZH) 12 : (4) Bassdevilxs (26) 1e & 2e (FV-ZH) Lijsterbes (20) 1e (BV-ZH) Mezmerized (27) 1e (BV-TB) 13 :(1) Lenatje (24) 2e (BV-ZH) 14 : (1) Taco (25) 2e (FV-TB) 15 : (1) Mama0902 (..) 1e (?-?) 16: (1) Marsim (31) 2e (FV-ZH) Totaal aantal baby's: 35 Jongens: 13 Meisjes: 11 Niet wetend/zeggend: 11 BV = borstvoeding FV = flesvoeding TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis **Sterretjes** *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell Afsprakenlijst: 29 juli Mamasuuzje Controle verloskundige Januari2010 Pretecho 30 juli Januari2010 Controle verloskundige 31 juli Bassdevilxs Controle gynaecoloog Itsme Controle gynaecoloog 2 augustus Jaydee Pretecho 6 augustus Bolkje Controle verloskundige Tessa321 Controle verloskundige 7 augustus Vegas Glucose dagcurve Isade Controle verloskundige 13 augustus Wausmop Controle verloskundige 14 augustus Mamasuuzje Groeiecho 15 augustus Appelgebakje Controle verloskundige 19 augustus Jaydee Controle verloskundige & bloedprikken ivm Rhesus C- 28 augustus Wausmop Controle verloskundige & groeiecho 16 september Oehoe Echo ligging placenta Wil je een wijziging doorgeven of ook op de lijst? Vermeld dat dan even in kleur dan zal ik het aanpassen. Wil je ook op deze lijst en met ons meekletsen? Beantwoord dan onderstaande vragen: - Hoe oud ben je? - Van je hoeveelste kindje(s) ben je in verwachting? - Wil je borstvoeding geven of flesvoeding? (BV/FV) - Wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis? (TB/ZH) - Voor meer kleur op de lijst: Ben je in verwachting van een jongetje, meisje of wil je het niet weten/delen? - Heb je afspraken voor op de lijst?
@ Tessa: Succes met al het geregel en uitzoeken van wat je wilt in het nieuwe huis. @ Wausmop: Lekkere dag gehad vandaag? Super dat je de uren ook ander kan indelen, zou zeker kijken of je dat prettig vind of niet. Gistermiddag/avond/vanochtend was ik in Eindhoven bij de rock'n'roll meeting! Dat is al zolang we samen zijn ons jaarlijkse uitje. Vorig jaar waren we net getrouwd en toen zeiden we 'volgend jaar moet je niet net zwanger zijn, maar ook niet hoogzwanger' Mission accomplished Ik ga vanaf half augustus tot mijn verlof meer werken dan dat ene enkele dagje van 5,5 uur. De andere receptionist is weg dus dat kan dan. De manager heeft weinig zin in het inwerken van een nieuwe receptionist, maar er komen wel twee stagiaires (logisch he? ). Ze heeft begin augustus een gesprek met beide en dan hoor ik ook wat ik ga doen tot mijn verlof. En hopelijk weet ik ook voor mijn verlof wat ik na mijn verlof kan gaan doen. Ik ga voor 2 of 3 dagen werken als het even kan.
1 Aug controle.. 7 Aug groeiecho.. 9 Aug 3D echo.. even weer wat nieuwe afspraken op t lijstje.. Verder optimaal aan t genieten van de vakantie en kan mn ogen niet afhouden van.het kamertje die nu af is! <3
Voor op de lijst; 9 aug Controle Gynaecoloog. Afgelopen vrijdag was de controle in orde, weer voor 2 weken goed gekeurd en dan gaan we weer. Baby's liggen prima op schema 785 en 730 gram. Met deze cijfers ben ik heel blij met 25.1 week aangezien Faith met 30 weken nog geen 700 gr was.