1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    @Mamasuuzje, mooie docu! :D heb 1½ uur geïnteresseerd zitten kijken, vanaf week 28 gaat het ook wel erg snel in dat filmpje, hopelijk gaat dat in het echt niet net zo snel :p
    Mooi dat het groeien toch naar verhouding goed blijft gaan, hopelijk houdt de kleine er niets aan over straks :)

@lilian, lieve actie van je! Kun je gelijk even genieten van jullie huis :D
    Hoe lang zitten jullie inmiddels al op de camping?

@Appelgebakje, die snelle bewegingen maak ik liever ook niet, al merk ik wel dat de spanning toch echt in de huid/buikspieren zitten bij mijzelf.. de banden voel ik eigenlijk helemaal niet, tenzij ik erg lang heb gezeten/gelegen (bijv. met film kijken of slapen). Heb er vaak niet langer dan 2 dagen last van, en dan voel ik de kleine ook wat minder goed trappen, zal de boel wel aan het groeien zijn denk ik ;)
    Mooie grote buik heb je inmiddels al! :D

Vandaag ook nog maar even een fotootje geschoten en in het album erbij geplaatst :)
    Ik vind m'n buik nog steeds wat klein.. maar dat komt denk ik door die voorgevel die er boven hangt :)
    Was vorige week op een verjaardag, en kreeg wel direct van iedereen te horen dat ik "mooi draag" :( en dat ik een echte jongens-buik heb.. dan schijnt je buik dus rondom de taille al te groeien ofzo, al zijn dat vooral fabeltjes :p

2. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Goedemorgen ladies,

Nou mijn grote meiden hebben uierst gebiologeerd naar de beelden gekeken!
    Heel leuk en leerzaam!
    Ik weet niet of ik de enige ben maar ik slaap zoooo beroerd! M'n bekken doet zeer, omdraaien met die buik is gedoe, en aangezien ik een buikslaper ben kan ik geen houding vinden, heel irritant en ben dus ook elke dag rond 5 uur wakker...gisteravond na het eten op de bank in slaap gestort en ik kon zo slecht lang op mijn benen staan van de zere heupen dat mijn lieve oudste dochter had afgewassen,want op de camping geen vaatwasser helaas....toen manlief thuiskwam was die ook verbaasd want dat is echt niks voor mij! Hij heeft me ook gewoon lekker laten liggen hoor had het blijkbaar nodig! Vandaag ga ik poetsen in m'n eigen huis, m'n schoonzus komt me helpen en die gaat alle zware dingen doen... Zo fijn als alles weer op orde is! Wausmop, we zijn nu 5,5 week op de camping, is echt niet behelpen hoor we hebben een heerlijk stekkie maar ik wil gewoon naar huis. Dus vandaag poetsdag, geloof dat de nesteldrang nu vorm gaat krijgen! Hebben jullie alles al in huis voor de komst van de spruit(en) ? Ik heb allemaal leuke dingen maar dus nog weinig " nuttigs" hahahaha zal t lijstje er eens bijpakken en mijn shop tocht voortzetten naar " nuttige" dingen als kruiken en waskussens....

3. Haha, dus ik ben niet de enige met nesteldrang?? :D

Ik ben normaal gesproken echt totaal geen 'poetsmuts' en heb de afgelopen dgen denk ik meer gedaan dan in 1 maand daarvoor :) Zo moest gister opeens het kastje waar alle schoonmaakspullen in zitten worden schoongemaakt.... :p Dat moest gewoon!!

Maar ik merk het ook aan dat ik opeens alles gezellig en veilig wil hebben. Zo wil ik persé een inzethaard laten plaatsen. We hebben nu een open haard, maar dat vind ik niet veilig met een baby. Dus moet er een intzethaard komen... Kosten zo'n 2000 euro :$ Maarja, daar hebben we dan wel weer jaren wat aan en het geeft hoger rendement dan een open haard, relativeer ik het voor mezelf mee... ;)

4. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    @ mamasuuzje: wat fijn dat het beentje goed groeit ook. Ach mijn man heeft zn hele leven een beenlengte verschil, merkt ie niks van hihi :) Wel lekker dat jullie niet meer op controle hoeven daarvoor.

@ Lilian: ik slaap ook beroerd, maar dat komt bij mij door het maagzuur, vreselijk. Omdraaien vind ik ook al lastig worden terwijl mn buik nog best wel meevalt. Dat moet nog wat gaan worden straks!

@ bolkje: ik ben ook helemaal geen poetsmuts, maar krijg nu ook de drang om alles perfect in orde te maken. Niet alleen de babykamer maar alles. Zo hebben we de bank via marktplaats verkocht en gaan we morgen een nieuwe kopen, alle muren moeten geverfd, kasten anders ingedeeld. Hele huis staat op zn kop nu!

Gister hebben we een tussendoor-spoed-afspraak bij de vk gehad. Had baby al bijna 2 dagen niet voelen bewegen terwijl ik het daarvoor heel duidelijk steeds voelde. Ze heeft heel lang naar het hartje geluisterd om te kijken of er iets van onregelmatigheden waren, maar het klonk helemaal goed. Ze kon wel voelen hoe baby lag en waarschijnlijk is ze flink omgedraaid in mn buik en voel ik het daardoor anders/minder. Intussen wel weer wat beweging gevoeld maar dan een stuk lager en minder hard dan eerst. Moest me nergens zorgen om maken iig, zeker nog niet op deze termijn. Weer opgelucht dus maar vind het wel jammer dat ik die harde schopjes niet meer zo voel :(
    Morgen heb ik sowieso al een afspraak staan voor controle bij de vk dus kunnen we lekker nog een keer luisteren!

Nou meiden, ik ga het hondje uitlaten, ze is gelukkig weer beter, en daarna verder met mn poets-en-nesteldrang :D

5. @Lilotje: ook dat klinkt herkenbaar! ik mis ook de harde schopjes... :( In mijn boekje staat dat het komt doordat de baby minder ruimte krijgt om echt koprollen enzo te maken, en daardoor de bewegingen minder 'impact' hebben. Beetje te vergelijken met dat je veel harder kan schoppen als je een aanloopje neemt, dan zonder aanloopje ;)

Gelukkig dat alles in orde was!! :)

6. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Hier op zich ook wel nesteldrang maar me er nog niet aan toe gegeven. Denk wel steeds dit moet echt schoon en dat moet gedaan worden. Maar heb er nog geen zin en tijd voor gehad om het ook daadwerkelijk te doen. Komt straks wel als ik met verlof ben. Nog maar 7 weekjes werken :$ gaat echt super snel. Nog maar 2 weekendjes werken, zijn het minst leuk en dan vrij tot 1 maart, kijk er nu al helemaal naar uit.
    Dacht alleen nog met carnaval vrij te zijn valt dat dit jaar pas in maart net als ik moet gaan werken, minder maarja weinig aan te doen..

Slapen gaat hier nog erg goed. Ik heb dan ook echt nog een kleine buik als ik naar julie buikfoto's kijk. Bij mij groeit het pas hard de laatste paar weken. Aan de ene kant wel jammer want wil ik wel met mijn buik showen maar aan de andere kant is het straks misschien wel weer eerder strak. We zullen zien.

Ik heb alleen soms last van kramp in mijn benen maar als dat alles is. Gaan we die paar weken zo nog wel uitzingen.

Hier vandaag in de ochtend wat aanrommelen en smidags werken. Hopelijk is het rustig op het werk.

Fijne dag allemaal

7. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    ♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥

30-10 : (2)
    Tessa321 (32) 1e (BV-TB)
    Itsme (31) 2e (BV-ZH)

1 : (2)
    Zonnig25 (26) 1e (BV-ZH)
    Life (19) 1e (BV-ZH)

2 : (2)
    Mamamama (24) 1e (BV-ZH)
    Jusi (30) 2e (FV-ZH)

3 : (2)
    Vegas (32) 1e (BV-ZH)
    IamSTERRE (27jr) 1e (BV-TB)

4 : (3)
    Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB)
    Isade (29) 1e (BV-TB)
    WausMop (27) 1e (BV-ZH)

5 : (4)
    Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH)
    Lilian79 (..) 3e (BV-TB)
    Appelgebakje (25) 1e (BV-TB)
    Mamasuuzje (24) 1e (BV-ZH)

6 : (2)
    Kitty17 (..) 1e (BV-ZH)
    Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH)

7 : (4)
    Mama Mars (25) 2e & 3e (FV-ZH)
    Hopefulness (26) 1e (BV-ZH)
    Ceilo (32) 3e (FV-ZH)

8 : (2)
    2debaby (30) 2e (BV-ZH)
    Oehoe (27) 1e (?BV-ZH)

9 : (1)
    Kimmy80 (32) 2e (BV-TB)

10 : (1)
    Linnepin86 (26) 1e (BV-TB)

11 : (2)
    Januari2010 (29) 3e (BV-TB/ZH)
    Lilotje (26) 1e (BV-ZH)

12 : (4)
    Bassdevilxs (26) 1e & 2e (FV-ZH)
    Lijsterbes (20) 1e (BV-ZH)
    Mezmerized (27) 1e (BV-TB)

13 : (2)
    Lenatje (24) 2e (BV-ZH)
    Mellietje24 (25) 1e (FV-ZH)

14 : (1)
    Taco (25) 2e (FV-TB)

15 : (1)
    Mama0902 (..) 1e (?-?)

16 : (1)
    Marsim (31) 2e (FV-ZH)

Totaal aantal baby's: 36

Jongens: 13
    Meisjes: 12
    Niet wetend/zeggend: 11

BV = borstvoeding FV = flesvoeding
    TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis

**Sterretjes**
    *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell

Afsprakenlijst:

19 augustus
    Jaydee – Controle verloskundige & bloedprikken ivm Rhesus C-

20 augustus
    Bassdevilxs – Voorlichtingsavond en rondleiding zkh

22 augustus
    Bassdevilxs – Controle Gynaecoloog

26 augustus
    Mamasuuzje – Controle verloskundige
    Bolkje – Controle verloskundige

28 augustus
    Wausmop – Controle verloskundige & groeiecho

29 augustus
    Tessa321 – Controle verloskundige

30 augustus
    Vegas – Controle verloskundige

3 september
    Appelgebakje – Controle verloskundige & groeiecho

14 september
    Vegas – Groeiecho

16 september
    Oehoe – Echo ligging placenta

Wil je een wijziging doorgeven of ook op de lijst? Vermeld dat dan even in kleur dan zal ik het aanpassen.

Wil je ook op deze lijst en met ons meekletsen? Beantwoord dan onderstaande vragen:
    - Hoe oud ben je?
    - Van je hoeveelste kindje(s) ben je in verwachting?
    - Wil je borstvoeding geven of flesvoeding? (BV/FV)
    - Wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis? (TB/ZH)
    - Voor meer kleur op de lijst: Ben je in verwachting van een jongetje, meisje of wil je het niet weten/delen?
    - Heb je afspraken voor op de lijst?

8. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Veenendaal
    Vandaag weer op controle geweest. Ik ben sinds de vorige controle 2 kg aangekomen en mijn bloeddruk was weer netjes. Spookje ligt een zo'n beetje diagonaal in de buik met zijn hoofd linksboven tegen mijn maag.

Vanochtend heeft mijn man met de baby 'gespeeld', hij voelde wat kleins en duwde zachtjes en toen kreeg hij trapjes tegen zijn hand. Hij is er helemaal trots op!

- Nesteldrang begint hier ook wel ja. Ik ben nu bezig met de keuken in stapjes schoon te maken :p

9. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Wat knap al die nesteldrang, ik heb er geen puf voor hoor!!!
    Wel zo langzamerhand van alles aan het verzamelen maar echt een goede plek heeft het nog niet, laat staan dat het schoon is in huis :)
    ik hoop dat energie voor die poetskriebels gauw komen

Wat een mooie buikjes en kinderkamers zeg, erg leuk! Ben ook heel benieuwd naar jou nieuwe/vernieuwde huis Lilian, lijkt me gaaf zo'n nieuwe start!

10. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Hey meiden!

Nou van al mijn goede voornemens kwam geen jota terecht....het regende vandaag dus ik kon niet over de vloer lopen beneden ( gisteren geschuurd en opnieuw in de olie gezet) die moet minimaal 36 uur uitharden, dus 24 uur niet op lopen, dan alleen op sokken en absoluut geen water erop laten vallen anders hou je kringen, dus niks soppen ( want ik heb 2 honden die ik natuurlijk niet de hele middag in de regen in de tuin kan zetten en met hun nagels er nu overheen kan laten wandelen...ben wel even gaan kijken ( op mijn sokken;)). En alles komt nu echt een beetje af, dat is echt fijn! Morgen gaat ml de grote dingen weer in het huis zetten dus ramen lappen gaat iemand voor me doen zondag en dan doet ze meteen de badkamer uitgebreid. Ik kan ( helaaaaaassss) niet meehelpen zondag want mijn paard loopt mee met de kampioenschappen dus daar even mijn volle aandacht voor....daarna zal ik m toch echt te koop moeten zetten en houd ik mijn prachtige Black beauty alleen nog over...moeilijk heb ik het daarmee....Maar ja, m'n nek breken is ook zo wat met een baby en nog 2 kids...dus keuzes. Dit weekend slaap ik dus weer in m'n eigen bed kan niet wachten! Languit in bad....en gewoon m'n eigen ding.

Fijn om te lezen dat de controles allemaal ode waren ! 2 september mag ik ook weer! Mannetje is druk in m'n buik! Kids kunnen hem zien en voelen dus dat is heel leuk! Weltrusten voor straks, ik ga zo lekker naar bed...word stukken beeldiger van genoeg slaap!

11. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Hier even een rot dag, lekker die zwangerschapshormonen. Ik wil dan van alles doen. Eerst een hele dag gewerkt waar ik eigenlijk al te actief ben geweest met gevolg rugpijn. En dan thuis toch nog even opruimen, stofzuigen, koken, spelen met de kleine en naar bed brengen. Pfff heb het echt even gehad. Heel mijn lichaam doet zeer. Dus sta nog even snel de vaatwasser uit te ruimen met tranen in mijn ogen zegt vl doe ik morgen wel. Ik zo nee dat moet nu, fijn nesteldrang :) snapt ie dus niks van en zegt dat ik me niet druk moet maken. Sta ik alweer te brullen. Moest dus met mijn kop thee op de bank gaan zitten en mocht vanavond niks meer doen en aangeven als het teveel werd.
    Maar ik kan echt slecht stil zitten en wil dat dingen meteen gebeuren en niet zoals bij vl wanneer hij er een keer erg in heeft en zin in heeft,pas een week later of zo. Ben dus even gefrustreerd vandaag hopelijk is dat morgen weer over want word er zelf niet vrolijker op

12. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.051
    178
    63
    Gelderland
    @ Taco: heel erg herkenbaar!! Al probeert mijn vriend er nu rekening mee te houden. Heb uitgelegd waar die drang vandaan komt :) En voor jezelf blijven denken dat je nog een paar weken hebt! Dat scheelt bij mij tenminste een beetje. Haalt de scherpe kantjes eraf.

Fijn weekend allemaal!!

13. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.051
    178
    63
    Gelderland
    hmmm, de 30 weken komen al wel erg dicht bij zie ik!! hahaha :p

14. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ken t.. kan ook niet stil zitten maar kan me er nu wat meer aan toe geven!

15. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog ong 11 weekjes ;)

16. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    Nog best kort te gaan als je terugkijkt op wat we allemaal al hebben doorstaan met de zwangerschap :$ :D

Nog 7 weken werken, en dan heerlijk met verlof.
    Zit me nu al te bedenken wat ik in die eerste paar weken vóór de bevalling kan gaan doen, daarna is wel duidelijk ;)

Verder hoopt manlief dat ik ook nog nesteldrang krijg, heeft hij nóg minder te doen zei hij met een knipoog :p

Hormonen verder helemaal geen last van eigenlijk, zit nog net zo in mn vel als voor de zwangerschap, en merk verder alleen dat ik wat minder vast slaap, maar dat is vast ergens goed voor.
    Het enige wat écht veranderd is, wat manlief, familie en vrienden ook merken, is dat ik sneller van mij afbek en niet zo snel meer over me heen laat lopen.. Eerder hapte ik alles wel, kreeg je een stootje van iemand anders was ík de persoon die zich excuseerde, en nu is het eerder van "Anders kijk je even uit waar je die elleboog parkeert!" (of wat voor menselijk onderdeel dan ook) en dat blijkbaar ook nog met een serieus boze blik.. "Gelukkig" val ik enkel zo uit tegen vreemden, en niet tegen manlief of bekenden ;)
    Geen huilbuien, hoewel als ik mijn favo muziek opzet ik soms wel de drang krijg een traantje weg te pinken, maar dat hou ik tegen want vind het zo'n onzin :p
    Jank wel sneller bij zielige films dus die vermijden we het liefst!

Verder hebben wij dinsdag de intake van ons kraambureau, ben benieuwd. Daarna maar de stad in, kijken naar babyfoons en borstkolven, heb 20% kortingsbonnen van Prenatal (geldig 5 t/m 25 augustus), gekregen bij de "Wij, Jonge ouders" van augustus.
    Geldt ook voor online shoppen trouwens, dus mocht er iemand interesse hebben, ik kan zo een fotootje uploaden, %-korting is immers ook de kortingscode (bijv. 15% korting op een luieremmer: shop15, 20% korting op babyfoon en borskolven: shop20, en 25% korting op Prenatal jeans: shop 25, etc.).

Verder nog even geen plannen. Fijne avond! :D

17. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Veenendaal
    ♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥

30-10 : (2)
    Tessa321 (32) 1e (BV-TB)
    Itsme (31) 2e (BV-ZH)

1 : (2)
    Zonnig25 (26) 1e (BV-ZH)
    Life (19) 1e (BV-ZH)

2 : (2)
    Mamamama (24) 1e (BV-ZH)
    Jusi (30) 2e (FV-ZH)

3 : (2)
    Vegas (32) 1e (BV-ZH)
    IamSTERRE (27jr) 1e (BV-TB)

4 : (3)
    Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB)
    Isade (29) 1e (BV-TB)
    WausMop (27) 1e (BV-ZH)

5 : (4)
    Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH)
    Lilian79 (..) 3e (BV-TB)
    Appelgebakje (25) 1e (BV-TB)
    Mamasuuzje (24) 1e (BV-ZH)

6 : (2)
    Kitty17 (..) 1e (BV-ZH)
    Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH)

7 : (4)
    Mama Mars (25) 2e & 3e (FV-ZH)
    Hopefulness (26) 1e (BV-ZH)
    Ceilo (32) 3e (FV-ZH)

8 : (2)
    2debaby (30) 2e (BV-ZH)
    Oehoe (27) 1e (?BV-ZH)

9 : (1)
    Kimmy80 (32) 2e (BV-TB)

10 : (1)
    Linnepin86 (26) 1e (BV-TB)

11 : (2)
    Januari2010 (29) 3e (BV-TB/ZH)
    Lilotje (26) 1e (BV-ZH)

12 : (4)
    Bassdevilxs (26) 1e & 2e (FV-ZH)
    Lijsterbes (20) 1e (BV-ZH)
    Mezmerized (27) 1e (BV-TB)

13 : (2)
    Lenatje (24) 2e (BV-ZH)
    Mellietje24 (25) 1e (FV-ZH)

14 : (1)
    Taco (25) 2e (FV-TB)

15 : (1)
    Mama0902 (..) 1e (?-?)

16 : (1)
    Marsim (31) 2e (FV-ZH)

Totaal aantal baby's: 36

Jongens: 13
    Meisjes: 12
    Niet wetend/zeggend: 11

BV = borstvoeding FV = flesvoeding
    TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis

**Sterretjes**
    *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell

Afsprakenlijst:

19 augustus
    Jaydee – Controle verloskundige & bloedprikken ivm Rhesus C-

20 augustus
    Bassdevilxs – Voorlichtingsavond en rondleiding zkh

22 augustus
    Bassdevilxs – Controle Gynaecoloog

26 augustus
    Mamasuuzje – Controle verloskundige
    Bolkje – Controle verloskundige

28 augustus
    Wausmop – Controle verloskundige & groeiecho

29 augustus
    Tessa321 – Controle verloskundige

30 augustus
    Vegas – Controle verloskundige

2 september
    Lilian79 – Controle verloskundige

3 september
    Appelgebakje – Controle verloskundige & groeiecho

14 september
    Vegas – Groeiecho

16 september
    Oehoe – Echo ligging placenta

Wil je een wijziging doorgeven of ook op de lijst? Vermeld dat dan even in kleur dan zal ik het aanpassen.

Wil je ook op deze lijst en met ons meekletsen? Beantwoord dan onderstaande vragen:
    - Hoe oud ben je?
    - Van je hoeveelste kindje(s) ben je in verwachting?
    - Wil je borstvoeding geven of flesvoeding? (BV/FV)
    - Wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis? (TB/ZH)
    - Voor meer kleur op de lijst: Ben je in verwachting van een jongetje, meisje of wil je het niet weten/delen?
    - Heb je afspraken voor op de lijst?

18. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Veenendaal
    Hoi Dames :) Ook weer een berichtje van mij.
    De wat drukkere werkweken zijn vorige week ingegaan, ik merk echt dat ik dan wat meer moet rusten dan en dat doe ik ook braaf.
    Deze week de dinsdag- en woensdagochtend en daarna als het goed is alleen de donderdagen extra, mits ik de stagiaire niet verder hoef in te werken.

@ Wausmop: Dat pittiger worden herken in wel, ik bek ook sneller van mij af. Het was anderen al een tijd terug opgevallen :p Aan de ene kant helemaal prima want ik liet snel over mijzelf heenlopen en dat mag wel minder.

19. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Hoi Dames,

Ik heb net even door het topic gescrolld en zag leuke kamertjes en een mooie 3D echo van zonnig voorbij komen. Heel mooi!
    Wij zijn net voor het weekend terug gekomen van vakantie en in het weekend dus druk geweest met opruimen en voorbereiden voor de eerste schooldag. Gister naar 7 weken vakantie weer gewerkt. Ook wel weer lekker. Maar vandaar dus mijn afwezigheid.
    Ik las allemaal positieve berichtjes, gelukkig maar!

Hier ben ik gister bij de VK geweest en ik krijg een groeiecho morgen. Deze is iets vervroegd omdat ze mijn baarmoeder wederom te groot vond voor deze termijn. Daarom wil ze het kindje meten. Moet zeggen dat ik mezelf geen zorgen maak, aangezien mijn baarmoeder continue te groot is en de baby op de echo's steeds mooi gemiddeld. Maar toch wel spannend.

Hoe gaat het verder met jullie? Al aan het aftellen tot verlof? Ik moet nog 7,5 week werken. :D Daarna lekker tot eind maart vrij.

20. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh erg hé ik ben ook aan t aftellen! 20 sept verlof jippie haha!! :D

Deel Deze Pagina