Ja ik zag het! Ik wil donderdag met manlief naar het dorp om wat kleertjes en lakentjes. Kleertjes hebben we wel wat, maar het meeste is gekregen en ik wil graag ook samen iets leuks uitzoeken.
Wij hebben ook al wat kleding gekocht, nog lang niet alles, maar dat komt na de geboorte wel... eerst maar eens zien of het een jongen of een meisje word Tijdens het winkelen begon mijn vriend met kijken wat ik deed, op een gegeven moment ging het bijna andersom, hij kwam met broekjes en truitjes aan!!! Erg leuk om te zien! Heb van de week een wiegdekentje gekocht bij de HEMA met 20% korting, ook flanellen luiers (waar ga ik die voor gebruiken???) Voor degene die nog hydrofiel washandjes zoekt, zag ze toevallig liggen bij de wibra, 6 stuks voor 1 euro Hier lagen ook 10 hangertjes voor 1 euro!! Dat is nog eens leuk shoppen haha. Het nieuwe huis gaat helemaal goed, elke dag een beetje doen en vooral laten doen haha. Wat bouwstof doet met je stofzuiger hebben we ook gemerkt! Dat kan nooit goed zijn voor zo'n apparaat @ lilian: als je echt zo benauwd bent moet je misschien even langs de huisarts, minder energie oke, maar rechtop slapen en benauwdheid klinkt niet heel erg goed. Misschien kan de huisarts er iets aan doen? Vandaag weer gewerkt. Het ging helaas niet zo lekker, heb me de dag door moeten slepen... toen ik thuis kwam had ik een harde buik, heb er nog een aantal gehad vanavond. Dus nu maar rustig op de bank wachten tot ik naar bed ga. Wat ik lees is dat je met harde buiken rust moet nemen. Dus dat doe ik nu maar. Nu is m'n ''buikje'' weer lekker soepel met een spartelend kind erin. Nog 15 dagen werken..... kan niet wachten tot ze voorbij zijn. Maar ja, kan me m'n laatste vakantie ook niet herinneren, dus waarschijnlijk ben ik gewoon daar aan toe. Fijne avond allemaal!
♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥ 30-10 : (2) Tessa321 (32) 1e (BV-TB) Itsme (31) 2e (BV-ZH) 1 : (2) Zonnig25 (26) 1e (BV-ZH) Life (19) 1e (BV-ZH) 2 : (2) Mamamama (24) 1e (BV-ZH) Jusi (30) 2e (FV-ZH) 3 : (2) Vegas (32) 1e (BV-ZH) IamSTERRE (27jr) 1e (BV-TB) 4 : (3) Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB) Isade (29) 1e (BV-TB) WausMop (27) 1e (BV-ZH) 5 : (4) Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH) Lilian79 (..) 3e (BV-TB) Appelgebakje (25) 1e (BV-TB) Mamasuuzje (24) 1e (BV-ZH) 6 : (2) Kitty17 (..) 1e (BV-ZH) Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH) 7 : (4) Mama Mars (25) 2e & 3e (FV-ZH) Hopefulness (26) 1e (BV-ZH) Ceilo (32) 3e (FV-ZH) 8 : (2) 2debaby (30) 2e (BV-ZH) Oehoe (27) 1e (?BV-ZH) 9 : (1) Kimmy80 (32) 2e (BV-TB) 10 : (1) Linnepin86 (26) 1e (BV-TB) 11 : (2) Januari2010 (29) 3e (BV-TB/ZH) Lilotje (26) 1e (BV-ZH) 12 : (4) Bassdevilxs (26) 1e & 2e (FV-ZH) Lijsterbes (20) 1e (BV-ZH) Mezmerized (27) 1e (BV-TB) 13 : (2) Lenatje (24) 2e (BV-ZH) Mellietje24 (25) 1e (FV-ZH) 14 : (1) Taco (25) 2e (FV-TB) 15 : (1) Mama0902 (..) 1e (?-?) 16 : (1) Marsim (31) 2e (FV-ZH) Totaal aantal baby's: 36 Jongens: 13 Meisjes: 12 Niet wetend/zeggend: 11 BV = borstvoeding FV = flesvoeding TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis **Sterretjes** *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell Afsprakenlijst: 26 augustus Mamasuuzje Controle verloskundige Bolkje Controle verloskundige 28 augustus Wausmop Controle verloskundige & groeiecho 29 augustus Tessa321 Controle verloskundige 30 augustus Vegas Controle verloskundige 2 september Lilian79 Controle verloskundige 3 september Appelgebakje Controle verloskundige & groeiecho 6 september Bolkje Controle verloskundige & groeiecho 9 september Bassdevilxs Controle gynaecoloog 14 september Vegas Groeiecho 16 september Oehoe Echo ligging placenta Wil je een wijziging doorgeven of ook op de lijst? Vermeld dat dan even in kleur dan zal ik het aanpassen. Wil je ook op deze lijst en met ons meekletsen? Beantwoord dan onderstaande vragen: - Hoe oud ben je? - Van je hoeveelste kindje(s) ben je in verwachting? - Wil je borstvoeding geven of flesvoeding? (BV/FV) - Wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis? (TB/ZH) - Voor meer kleur op de lijst: Ben je in verwachting van een jongetje, meisje of wil je het niet weten/delen? - Heb je afspraken voor op de lijst?
Hey meiden! Nou Tessa klinkt goed! Vooral veel laten doen hahaha! Ik ga dan zeker ook nog even naar de wibra, had ik vandaag geen tijd meer voor. Wel de Hema bezocht, lakentjes, hydrofielluiers, rompertjes, aankleedkussen zijn in de pocket! Gisteren bij de douglas de zeepjes van Bvlgari petit & maman besteld, en werden zojuist al gebracht, top, kan ik die in de kasten leggen, ruikt zoooo lekker! Zal binnenkort de kinderwagen ook uitpakken dan kan de " nieuwe" lucht daar ook uit.... Ook even een nieuwe stofzuiger gekocht, niet zo een hele dure want ik vraag de robot voor kerst had ik zo bedacht.... Weet manlief me meteen een kado te geven hahaa. Manlief is tot heel laat werken vandaag dus ik duik er vroeg in nadat ik uitgebreid in bad ben geweest want na al die zgn nuttige dingen die ik had gekocht heb ik mezelf getrakteerd op de hammam lijn van rituals dus ik scrub en piel en sop me straks een versuffing hahaha heerlijk en dan bijtijds naar bed, na Bridget Jones natuurlijk, deel 1 was gisteren op de buis, deel 2 straks. Lekker pot thee erbij en compleet ingezalfd ( zo noemt mijn man het altijd " ben je weer helemaal ingezalfd") in campingsmoking op m'n batterij... Nu even boven stofzuigen want dat was natuurlijk niet gebeurt. Kleine moppie in mijn buik is flink druk geweest de hele dag dus die is nu moe geloof ik, want heb m al een half uur niet gevoeld behalve een ledemaat die inene uitsteekt ( wat overigens niet lekker aanvoelt hahaha). Jullie nog wilde plannen? Of wordt het bij jullie ook thee, ingezalfd op de bank zitten?
Wat kan jij toch heerlijk vertellen/schrijven Lilian!! Ik moet altijd zo lachen ( of mezelf schamen) als ik jou zo lees, als jij zegt niks meer te zullen doen en jezelf soms lui vind dan ben ik al moe als ik alleen lees wat jij allemaal nog doet!! Ik lig dan echt op de bank, te slapen of te eten. Stofzuigen komt niet in mijn hoofdstuk 'niks doen' voor, hihi. ik heb respect voor je hoor, ik kan wel wat van je doorzettingsvermogen gebruiken
Ja hier wordt het ook een avondje héééél lui zijn.. manlief is ziek dus ik ga straks even lekker in bad.. scrubben.. en dan niks meer! Morgenvroeg weer vroeg werken dus lkkr op tijd naar bed! Verder begint de vermoeidheid weer wat toe te nemen en heb ik het de héle dag ontzettend warm!!!
Hier ook behoorlijk moe. Moest om 9 uur bij het uwv zijn vanwege mijn ziekmelding. Gelukkig een heel fijn gesprek gehad met de arts. Daarna gelijk door naar de bieb, boeken verlengd. Daarna gelijk door om met iemand van ZP een broodje te gaan eten. Daarna gelijk door boodschappen doen, want mijn ouders zouden vanavond komen eten. Toen dus nog koken (vrij uitgebreid). Toen was mijn moeder er al weer. En nu lig ik dus uitgeteld op de bank en mijn man zou gaan stofzuigen, maar ik ben het zoooo zat, hij zit alweer die klote-puzzel te maken. Ik steek dat ding gewoon in de fik straks :x Hij zegt 'even 10 minuten puzzelen en daarna ga ik stofzuigen.' Mar ik ben het zo zat om het dan weer te moeten gaan vragen over 10 minuten
Hier vandaag een heerlijk dagje gehad. Vanmorgen even naar de speeltuin geweest aan de overkant van de straat.. 'Smiddags even aangerommeld in huis en daarna lekker in het zonnetje beland terwijl de kleine lag te slapen. Net even mijn ouders op bezoek gehad en lig nu heerlijk op de bank tv te kijken. Iedereen een lekker luie avond toegewenst
Hey meiden! Ow isade! Wat heerlijk dat ik je aan het lachen maak met mijn schrijfwijze hahaaha ( geen geintje maar ben bezig met een boek...) je. Hoeft je echt niet te schamen als je op de bank ligt, heerlijk juist! Ik heb er simpelweg niet de tijd voor...ik neem met dat logge lichaam van tegenwoordig gewoon meer tijd in beslag dan normaliter, alles gaat langzamer doodvermoeiend vind ik t...alles moet in etappes, niks voor mij. Twee honden die uitgelaten moeten worden, twee kids die aandacht willen als ze uit school komen ( en ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik momenteel niet zo bijster ondernemend ben met ze) de hut moet aan kant, ik moet nog steeds dozen uitpakken en de keukenkastjes moeten een sopje en gaaaaa zo maar door, oja en dan heb ik ook nog 2 paarden waar ik heen wil...verantwoorde maaltijd op tafel is ook niet gek. Vandaag echt wel een beetje een zere rug en hoofdpijn, niet erge hoofdpijn maar net niet lekker, heb het bad maar even aangezet en daar ga ik zo maatwerk. In liggen weken voor de verandering want ik knap daar meestal wel van op. Vandaag ook even contact gehad met degene die de geboortekaartjes gaat ontwerpen....ow wat wordt het leuk als het goed is.... Nu nog een tekst en dat vind ik echt heel moeilijk! Wil niet zo truttig zeg maar. We hebben nu dit ( graag jullie visie, ideeen commentaar etcetc ) het wordt zeg maar een fotoboekje Eerste pag : geboren! En dan een foto van onze zoon Pag 2: " soms komen dromen uit...." " ons geluk is uitgebreid met de geboorte van onze zoon en broertje daaronder zijn naam en z'n gewicht etc en een foto van al onze kinderen Pag 3: " zo lief, zo klein, zo welkom en zó van ons! " met foto van m'n verovering en de baby Pag 4: wil je komen kijken naar ons zoontje, dan graag eerst een telefoontje ( met foto van ons hele gezin) en dat we rusten tussen bepaalde tijden Op de achterkant onze namen en adresgegevens..... Goed word weer een heel kletsverhaal zie ik al.... Wat vinden jullie ervan? Bolkje: probeer je niet te storen aan manlief...laat m lekker puzzelen en anders stofzuigt ie wat later, maak je niet druk wijfie! En continu heet heb ik het ook! Heel irritant! De douchegel van rituals ( moet je even in die winkel vragen) daaruit menthol of eucalyptus of iets in, dat houdt je lijf koel na de douche, heerlijk! Misschien iets wat je kunt proberen... Nou nu dus in bad, en dan jaja stofzuigen en een was doen en eten maken ( zo dom van mij dat ik mijn jongste vroeg wat ze wilde eten...lasagne... Ik had het kunnen weten...dat betekent ruim een uur in de keuken ) dan op m'n batterij, denk dat ik vandaag in gedachten alleen bij mn paard ben want ja isade, ik ga nadat ik de stomme dingen heb gedaan op m'n gat zitten....( okey misschien 1 keukenkastje soppen vanavond) Xxxx
Vandaag heb ik vrij weinig uitgehaald Bezempje door het huis, gekookt en boterkoek gemaakt. Verder lekker op de bank met een serie. Mag ook wel weer eens @ Lilian: Klinkt origineel zo'n kaart en ook heel persoonlijk met de foto's. Komt er speciaal een fotograaf voor? Met tekst voor bezoek zat ik ook te stoeien, maar diegene die de kaart ontwerpt had wel wat voorbeeldjes en uiteindelijk dan een gekozen. Omdat de opzet van het kaartje Engels is vond ik het raar om zoiets in het Nederlands er tussen te gooien Op de voorkant staat bij ons een LP met aan de bovenkant de eerste naam, links 'released' + geboortedatum, rechts 'It's a boy' en onderaan 'mixed by mom & dad' Links aan de binnenkant staat de LP uitvergroot met aan de bovenkant de eerste naam en onderaan de tweede naam. Links weer released + geboortedatum en rechts lengte + gewicht Rechts aan de binnenkant staan onze namen + adres 'For kisses and hugs' + onze telefoonnummers Op de achterkant staat een deel van een songtekst van Johnny Cash met a thing called love. Ohja, ook weer een nieuwe buikfoto in mijn album zo
Leuk een boek lilian. Wat voor boek ben je aan het schrijven? Mooie buik appelgebakje, je kunt er niet meer omheen.. Hier weinig te melden, vast wat spullen in aan het pakken want gaan een weekendje weg met mijn familie, heb er zin in. Moet morgen en vrijdag werken dus komt er weinig van inpakken.
Goedemorgen ! Het boek gaat over " wat ze je niet vertellen over het moederschap" cynisch met een dikke knipoog.... Waar ga je heen taco? Zin in? Net vk gebeld....heb barstende koppijn, tintelvingers, misselijk en vlekken voor m'n ogen...nou schijnt het dat je dus moet bellen...gisteravond kotsen en poep als water...( sorry meiden) dus ik moet vanmiddag om 2 uur naar de vk om m'n bloeddruk te meten...,wat een gedoe weer... Nou nu maar even een kop thee en stofzuigen dan heb ik dat vast gehad.... Xxx
Sterkte Lillian! Ondanks dat het heel vervelend is, geeft het wel weer gelijk inspiratie voor je boek dan, denk ik??
Heb zeker zin in het weekend, we gaan naar de limburgse peel, center parcs.. Is alleen een heel gedenk wat je allemaal mee moet slepen met zo'n kleine. Maarja wat we vergeten kun je daar denk ik ook wel kopen. Lijkt me leuk zo'n boek. Heb vorig jaar die boeken van dafhne dekkers gelezen moest ik ook wel mee lachen.. Succes bij de vk. Doe het lekker rustig aan vandaag
Vanochtend gezellig met mijn man naar het dorp geweest Hij heeft helemaal zelf een van de kledingsetjes uitgezocht, daar is hij trots op en enthousiast over want hij heeft een hekel aan kleding kopen @ Lilian: Sterkte/succes bij de verloskundige.
Onze proefdruk is ook klaar gister opgehaald... 1 fout in het adres dus dat moet hij nog even wijzigen!.. Morgen kan ik al wel de enveloppen ophalen, meneer had de verkeerde kleur envelop + sluitzegels vergeten te bestellen!!... Maar... morgen zijn ze binnen Adressen zijn getypt op stickers dus plakken maar!!...
Hey meiden, Nou ... Bloeddruk is dus hoog, nog niet eng, maar wel genoeg dat ik me dus rottig voel omdat ik de hele zwangerschap al een bloeddruk van 90/45 of 100/50 heb is 135/85 een groot verschil terwijl het niet eens schrikbarend is. Dus ik mag nu dus echt niet teveel meer doen. M'n urine is nagekeken en gelukkig geen eiwitten en ik moet maandag terugkomen ( m'n afspraak stond al ik dacht dan hoeft die niet door te gaan) met urine zodat ze dat kan nakijken.... Ik kwam binnen zei ze " hey lil, je ziet er een beetje uitgeknepen uit" hahahhaa thx! Zo voel ik me ook! Met ons kleine moppie in de maak gaat het goed, prima hartslag en goed gegroeid ze meette ook mijn baarmoeder op, nou die zit tot ergens aan mijn huig maar goed. Dus manlief brengt morgen kids naar school, en dan kom t zijn beste vriend naar me toe om te stofzuigen etcetc zodat ik echt kan blijven chillen....( nou, op zoek naar bisonkit om me aan de bank of bed vastte plakken want ik had dus een hele planning gemaakt) Taco Limburgse Peel leuk! Geniet ervan, en in Limburg hebben ze ook kinderen dus zal vast goedkomen als je wat bent vergeten.... Appelgebakje foto's van de outfits graag??! Leuk dat je man zo betrokken is en er ook echt zin in heeft! Bolkje: nou inspiratie voldoende weer ja! Zal eens kijken of ik het weekend rust kan vinden om te schrijven.... O zonnig wat leuk! Wat voor soort kaart heb je? Nou meiden nu ga ik weer slapen ( vanmiddag ook al een tukkie gedaan) want dat schijnt goed te zijn voor ons! Xxxxx thx
Pfoe Lilian kalm aan doen dus!!! Gewoon veel zp lezen!! En zorgen dat de dingen die je wil doen door anderen gedaan worden! Heel veel succes en veel slapen,dan vliegt de tijd!!
Rustig aan Lilian! Erg lastig wel als je zoveel wilt en al slecht bent in stil zitten. Zet de troepen maar voor je aan het werk Dit zijn de pakjes! Linksboven is het setje waar mijn man helemaal enthousiast over is Er staat 'little professor' onder de uil...zie dat je dat niet zo goed kan lezen