1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolin

jolin Niet meer actief

Vandaag 6 dagen na tp, even een paar kv testjes ingeslagen. Kon me niet inhouden dus vanmiddag een ieniemini plasje gedaan zie ik tot me verbazing een tweede streepje staan(tuurstreepje) dus morgenochtend nog maar eens!!! Spannend spannend.

2. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL

Wauw dat is idd spannend spannend!! Ik verheug me op nieuws van een dikker tweede streepje morgen!!

3. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Wat grappig zie het nu net pas: op 4nov 2012 heb ik me ingeschreven op ZP en ik ben nu uitgerekend op 4nov 2013!! Das ook toevallig, of niet! :D

Nieuwe afspraak vk is op 19 sept, controle! Sorry geen kleurtjes beschikbaar :(

4. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    O jolin wat spannend! Het zit vast goed! Duim voor je....

5. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Jolin: ik duim heel hard! Spannend

6. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Even tussendoor : ik héb het heeeeeeeeeeeeeeeeettttttt!!!! En ik kan dus niet in m'n blote kont door het huis lopen... Neen ik moet mijn oudste dochter naar hiphop les brengen....en daar wachten ....bwegh zo geen zin in

7. januari2010

Lilian: ik vind het ook niet lekker meer! Wat een hitte! Aan het begin kon ik er nog van genieten maar nu niet meer!

8. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    @ jolin: ik kan niet wachten op de foto van de kv test met mega dikke streep! Ik gun het je zo :)

@ heet weer: in de schaduw niets doen gaat me goed af. Gelukkig is het in ons nieuwe huis lekker koel, dus ik kan ook nog wat klussen :D Vandaag zijn de bestelde artikelen van babydump geleverd, als het kamertje af is lekker de meubeltjes met VL in elkaar zetten....

Iedereen succes morgen met weer zo'n warme dag!

9. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    ♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥

30-10 : (2)
    Tessa321 (32) 1e (BV-TB)
    Itsme (31) 2e (BV-ZH)

1 : (2)
    Zonnig25 (26) 1e (BV-ZH)
    Life (19) 1e (BV-ZH)

2 : (2)
    Mamamama (24) 1e (BV-ZH)
    Jusi (30) 2e (FV-ZH)

3 : (2)
    Vegas (32) 1e (BV-ZH)
    IamSTERRE (27jr) 1e (BV-TB)

4 : (3)
    Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB)
    Isade (29) 1e (BV-TB)
    WausMop (27) 1e (BV-ZH)

5 : (4)
    Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH)
    Lilian79 (..) 3e (BV-TB)
    Appelgebakje (25) 1e (BV-TB)
    Mamasuuzje (24) 1e (BV-ZH)

6 : (2)
    Kitty17 (..) 1e (BV-ZH)
    Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH)

7 : (4)
    Mama Mars (25) 2e & 3e (FV-ZH)
    Hopefulness (26) 1e (BV-ZH)
    Ceilo (32) 3e (FV-ZH)

8 : (2)
    2debaby (30) 2e (BV-ZH)
    Oehoe (27) 1e (?BV-ZH)

9 : (2)
    Kimmy80 (32) 2e (BV-TB)
    Jv23 (24) 1e (FV-ZH)

10 : (1)
    Linnepin86 (26) 1e (BV-TB)

11 : (2)
    Januari2010 (29) 3e (BV-TB/ZH)
    Lilotje (26) 1e (BV-ZH)

12 : (4)
    Bassdevilxs (26) 1e & 2e (FV-ZH)
    Lijsterbes (20) 1e (BV-ZH)
    Mezmerized (27) 1e (BV-TB)

13 : (2)
    Lenatje (24) 2e (BV-ZH)
    Mellietje24 (25) 1e (FV-ZH)

14 : (1)
    Taco (25) 2e (FV-TB)

15 : (1)
    Mama0902 (..) 1e (?-?)

16 : (1)
    Marsim (31) 2e (FV-ZH)

Totaal aantal baby's: 37

Jongens: 13
    Meisjes: 13
    Niet wetend/zeggend: 11

BV = borstvoeding FV = flesvoeding
    TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis

**Sterretjes**
    *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell

Afsprakenlijst:

6 september
    Bolkje – Controle verloskundige & groeiecho

9 september
    Bassdevilxs – Controle gynaecoloog
    Jv23 – Controle

12 september
    Tessa321 – Controle verloskundige

13 september
    Wausmop – Controle verloskundige

14 september
    Vegas – Groeiecho

16 september
    Oehoe – Echo ligging placenta
    Mamasuuzje – Controle verloskundige
    Zonnig25 – Controle verloskundige

17 september
    Appelgebakje – Controle verloskundige

19 september
    Isade – Controle verloskundige

23 september
    Wausmop – Controle verloskundige en groeiecho

Wil je een wijziging doorgeven of ook op de lijst? Vermeld dat dan even in kleur dan zal ik het aanpassen.

Wil je ook op deze lijst en met ons meekletsen? Beantwoord dan onderstaande vragen:
    - Hoe oud ben je?
    - Van je hoeveelste kindje(s) ben je in verwachting?
    - Wil je borstvoeding geven of flesvoeding? (BV/FV)
    - Wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis? (TB/ZH)
    - Voor meer kleur op de lijst: Ben je in verwachting van een jongetje, meisje of wil je het niet weten/delen?
    - Heb je afspraken voor op de lijst?

10. januari2010

Zo'n buikpijn hier... Amper kunnen slapen! Weet niet of ik gewoon een griepje heb of ziek ben geworden van de warmte of dat het met de zwangerschap te maken heeft.
    Kindje is super druk.

11. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Goedemorgen meiden,

Jolin....en?

Januari ....er heerst van alles! Ik hoor heel veel mensen om me heen die zwak ziek en misselijk zijn, koorts, snot, keelpijn, spugen....wat onwijs vervelend!
    Houd jezelf wel goed in de gaten hoor!
    Vandaag hier een rommel dagje.... Gewoon even dingen voor mezelf doen...uitgebreid naar m'n paard ...lekker hoor...gisteren bij de kruidvat geweest ik weet niet wie er nog zwitsal nodig heeft voor de aankomende moppies, maar daar nu geloof ik 25% korting dus ik heb gisteren alles ingeslagen wat ik moest hebben....ook de vitamines zijn in de reclame, dus meteen vit k en d meegenomen, want die hebben de kleintjes straks ook nodig. Hebben we het maar vast in huis toch?
    Morgen wordt m'n zus 40 dus die geeft een groot feest aan het strand in Lelystad dus ik moet morgen compleet in de steigers, sochtends kapper...dan een of ander leuk outfit aan en opgedirkt en wel beetje dik staan te wezen...ach zal vast leuk worden....ik hoop het, zoniet kijk ik m'n heerlijke harige schat aan dat ik graag naar huis wil....
    Jullie ook nog plannen voor het weekend? X

12. jolin

jolin Niet meer actief

Vanochtend weer een ieniemini streepje, zondag maar weer hopelijk is t dan duidelijker. Mocht eigenlijk volgende week vrijdag pas testen dus ben er super vroeg bij haha. Maar ik heb vertrouwen!!

13. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    @lilian lekker zo'n dagje voor jezelf. Is ook af en toe nodig. Goede tip die vitamines morgen maar even langs lopen. Zwitsel producten nog genoeg staan hier dus ga die dingen ook allemaal niet kopen.
    Leuk feestje van je zus. Misschien hebben ze ook wel wat barkruken/stoelen dat je af en toe kunt zitten.

@hier. Morgen boodschappen doen en dan wordt zondag mijn meisje alweer 1 dus groot feest :D. De tijd is echt niet normaal snel gegaan zeg..

Nu de kleine ophalen van het kdv eens kijken of ze haar verjaardag daar al goed heeft gevierd. Ze heeft in iedergeval getrakteerd:)

14. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    O lilo wat spannend! Ik duim mee!
    Taco als er geen krukken oid zijn ga ik gewoon op de grond zitten hahahahah ik hou het echt niet vol uren lang!
    Nou ik ga maar eens in bad en dan hop hop naar de kapper! Fijne dag!

15. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer wordt eigenlijk het eindgewicht en lengte geschat? Ik weet wel dat ze er soms ook naast kunnen zitten maar toch wel leuk om een idee te hebben.

16. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Veenendaal
    Hoi Mamamama, ook weer boven water?

Hier hebben ze met 31 weken het gewicht geschat op 1900 gram. Lengte kon ze niet zeggen omdat hij erg opgevouwen lag.

Met de 36 weken wordt er weer naar het gewicht gekeken en ik denk dat ze dan wel een schatting kunnen geven.

Ik had even een tabelletje opgezocht met de schattingen en het uiteindelijke gewicht en dan zou de baby op een goede 8 ponder uitkomen bij 40 weken.

17. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Veenendaal
    Ons babykamertje is klaar voor gebruik :)

Bijgevoegde bestanden:

18. Bij ons werd met 32 weken 1900 gram geschat. Eindgewicht werd geschat op 3600... :)

19. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bolkje en appelgebakje

Ja lang geleden dat ik schreef maar wel altijd gelezen. Inmiddels zijn we verhuisd, best vermoeiend geweest maar we zitten nu goed en wachten de komst van ons meisje af.

Geniet van je babykamer, mooi! Het konijntje is erg lief en de beer apart. Wij beginnen morgen pas aan de babykamer en eigenlijk komt ze bij ons op de kamer. We hebben wel een kamer vrij maar door het klimaat hier is het financieel gezien verstandig om in een ruimte de airco of ventilator te laten draaien. Het is maar heel kort koud en het hele jaar door tropisch heet.

Gelukkig is er ruimte voor de meubeltjes. :)

20. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Zo dames, heb netjes steeds meegelezen, maar niet de tijd gehad om echt op iedereen te reageren.
    Ik haak dus vanaf hier weer in. Gelukkig nu weer wat rustiger op mijn werk. Het schooljaar is opgestart dus ouderavonden e.d. zijn achter de rug :D Daarnaast heb ik ook wat meer puf met dit weer. Pff... Vond het de afgelopen twee dagen echte te heet!

@Jolin, spannend! Weet je al meer?

@geschat gewicht, hier nog geen schatting gedaan. Heb dus geen idee wat de baby weegt. Geloof dat de buikomvang iets boven gemiddeld was, dus gok dat het gewicht dan ook iets boven gemiddeld uit gaat komen. Maar das een gokje :)

@appelgebakje, een mooie kamertje geworden zeg! Leuk hoor! Wij gaan de laatste dingetjes nog ophangen en dan zal ik ook wat foto's plaatsen.

@dingen regelen. Hebben jullie nog veel op het "to do lijstje" staan? Hier nog een paar dingen die aangeschaft moeten worden, maar geen heel grote zaken.

@voeding, weet iemand of als je borstvoeding wilt gaan geven, je ook flesvoeding in huis moet hebben? Ik wil het natuurlijk wel proberen, maar geen idee of het ook lukt....

Deel Deze Pagina