1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Goed nieuws!!!

2. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    @ bassdevil: fijn dat het goed gaat en rustig blijft nu, kunnen de kleintjes nog lekker even groeien in je buik :)

@ taco: ik heb daar ook last van, bij mn schaambot zegmaar, heb jij dat ook? Ik heb idd gelezen dat dat met indalen te maken kan hebben maar ook weer met bekkenklachten. Het is soms wel echt vervelend.

Gister besloten niet meer naar de zwangerschapsyoga te gaan. Zag er zo tegenop dat het nut een beetje weg was. Vind de groep veel te groot (16 vrouwen) en kan dan niet goed ontspannen. Ben van de week wel met mijn man naar de haptonoom geweest en daar gaan we volgende week weer heen. Was wel erg fijn, ook wel een beetje apart, maar we konden echt contact maken met de kleine en dat voelde heel bijzonder.

@ bevallen: zien jullie er tegenop? Doen jullie iets van een cursus nu of erover lezen of wat dan ook? Ik begin er af en toe wel wat zenuwachtig voor te worden!

3. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Ja lilotje bij je schaambot. Ik zek gister nog tegen vl ik heb pijn in mijn kont, moest ie toch om lachen. Maar ik heb hier juist last van als ik stil zit of lig. Als ik in beweging ben voel ik het bijna niet. Ohja nog een paar weekjes..

@bevalling maak ik me niet druk om laat het maar weer over me heen komen en dan zien we het wel. De vk denkt dat het nu super snel zal gaan maar ik heb meer zo iets van eerst zien dan geloven. En pijn doet het toch wel dus we zullen net wel zien.

Goed dat je de keuze hebt gemaakt niet meer naar yoga te gaan. Je moet dingen doen waar jij je prettig bij voelt.

4. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Ik hoop dat de ukkies allemaal nog even blijven zitten en gezonde kerels en dames worden!!

Ik mag gaan genieten van mijn verlof, heerlijk!!!
    hopen dat mijn kindje goed groeit en ik niet meer al te hard,zit al op +20 kilo!!

5. Ik kijk (nog) niet tegen de bevalling op. Ik zie wel hoe het gaat lopen. Kan me er wel druk om maken, maar die kleine moet er toch ooit een keer uit ;) En ja, dat gaat zeer doen.... Maar ik ga mijn best doen om er niet teveel over na te denken van tevoren, want dan krijg ik juist de bibbers, denk ik

6. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Hey meiden!

Dames in het ziekenhuis: sterkte! Even vasthouden die moppies nog....zou zo fijn zijn als jullie iig de 36 of 37 weken halen! Rustig aan maar! Januari ook nog alles rustig?

Steken in je schaambot die zeg maar stoppen in je clitoris yep indalingspijn ...heel naar die pijn....maar ik denk dan altijd maar zo: jeej hij zakt dus krijg ik meer lucht ;)
    Bevalling kijk ik niet naar uit nee.... Ben ook niet nerveus dat niet want ik weet wat voor een pijn me te wachten staat, maar ik weet gelukkig ook dat mijn lijf dat dus kan!
    Ik ben bij de eerste wel naar zwangerschapscursus geweest...niets onthouden tijdens de bevalling behalve " als ze zeggen dat het hoofdje staat, hijgen als een herdershond die 30 km naast de fiets heeft gehold" heb ik bij allebei gedaan en dus ook bij beide niet uitgescheurd oid... ( effe een tip dames dus hahaha) en ja het doet mega veel zeer maar wij zijn er van oorsprong op gebouwd om te baren dus ach....iedereen ( bijna) kan het....
    Het kan echt geen kwaad om je een beetje in te lezen voor de bevalling maar al die alternatieve shit als " duik in je weeën " van Beatrijs Smulders bijvoorbeeld, geloof me....zo werkt het niet...wat mij goed hielp tussen m'n oren was dat elke echt pijnlijke wee me elke x een stukje dichterbij m'n kind bracht en dat die wee niet meer terug zou komen....ach het hielp! En m'n kerel is nog nooit mee geweest naar de pufclub en die wist van nature wat ie moest doen...bek houden, me laten gaan en als ik wat wil hoor je me wel, dus hij had blauwe nek, armen en handen van m'n geknijp erin, heeft bij me onder de douche gezeten om mee te puffen als ik de draad kwijt was, m'n kots opgeruimd, koude washandjes gemaakt etc toen de baby er was heft ie keurig de douchekop op m'n foef gehouden terwijl ik jankend onder de douche stond te plassen, kraamverbanden plakken, hij kan alles hahahahaa ( o en als jullie hem zouden zien, zouden jullie dat dus echt niet achter hem zoeken mr. Mcdreamy)
    Vandaag nog wat kleine dingetjes gekocht, en een nieuw dekbedovertrek ( word ik altijd blij van bizarre tik) dus die zit in de machine zodat ik daar vannacht in kan knorren hoop ik...ga zo maar eens beginnen aan de jaja boerenkool met hemaworst ! Het kan, het mag zeg ik!

7. januari2010

Vliezen gebroken... Bang dat het hier niet lang meer gaat duren....

8. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    ♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥

30-10 : (2)
    Tessa321 (32) 1e (BV-TB)
    Itsme (31) 2e (BV-ZH)

1 : (2)
    Zonnig25 (26) 1e (BV-ZH)
    Life (19) 1e (BV-ZH)

2 : (2)
    Mamamama (24) 1e (BV-ZH)
    Jusi (30) 2e (FV-ZH)

3 : (2)
    Vegas (32) 1e (BV-ZH)
    IamSTERRE (27jr) 1e (BV-ZH)

4 : (4)
    Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB)
    Isade (29) 1e (BV-TB)
    WausMop (27) 1e (BV-ZH)
    Newbeeb (31) 2e (BV-ZH)

5 : (4)
    Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH)
    Lilian79 (..) 3e (BV-TB)
    Appelgebakje (25) 1e (BV-TB)
    Mamasuuzje (24) 1e (BV-ZH)

6 : (2)
    Kitty17 (..) 1e (BV-ZH)
    Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH)

7 : (4)
    Mama Mars (25) 2e & 3e (FV-ZH)
    Hopefulness (26) 1e (BV-ZH)
    Ceilo (32) 3e (FV-ZH)

8 : (2)
    2debaby (30) 2e (BV-ZH)
    Oehoe (27) 1e (?BV-ZH)

9 : (2)
    Kimmy80 (32) 2e (BV-TB)
    Jv23 (24) 1e (FV-ZH)

10 : (1)
    Linnepin86 (26) 1e (BV-TB)

11 : (2)
    Januari2010 (29) 3e (BV-TB/ZH)
    Lilotje (26) 1e (BV-ZH)

12 : (4)
    Bassdevilxs (26) 1e & 2e (FV-ZH)
    Lijsterbes (20) 1e (BV-ZH)
    Mezmerized (27) 1e (BV-TB)

13 : (2)
    Lenatje (24) 2e (BV-ZH)
    Mellietje24 (25) 1e (FV-ZH)

14 : (1)
    Taco (25) 2e (FV-TB)

15 : (1)
    Mama0902 (..) 1e (?-?)

16 : (1)
    Marsim (31) 2e (FV-ZH)

Totaal aantal baby's: 38

Jongens: 14
    Meisjes: 13
    Niet wetend/zeggend: 11

BV = borstvoeding FV = flesvoeding
    TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis

**Sterretjes**
    *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell

Afsprakenlijst:

19 september
    Isade – Controle verloskundige

23 september
    Wausmop – Controle verloskundige en groeiecho

30 september
    Newbeeb – Controle
    Mamasuuzje – Controle verloskundige

2 oktober
    Bassdevilxs – Controle gynaecoloog
    Appelgebakje – Controle verloskundige

9 oktober
    Appelgebakje – Controle verloskundige & groeiecho

Wil je een wijziging doorgeven of ook op de lijst? Vermeld dat dan even in kleur dan zal ik het aanpassen.

Wil je ook op deze lijst en met ons meekletsen? Beantwoord dan onderstaande vragen:
    - Hoe oud ben je?
    - Van je hoeveelste kindje(s) ben je in verwachting?
    - Wil je borstvoeding geven of flesvoeding? (BV/FV)
    - Wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis? (TB/ZH)
    - Voor meer kleur op de lijst: Ben je in verwachting van een jongetje, meisje of wil je het niet weten/delen?
    - Heb je afspraken voor op de lijst?

9. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    @ Bassdevilxs: Hopelijk mag je snel naar huis en houd je de kleintjes nog even veilig binnen in je buik.

@ IamSTERRE: Inderdaad geen fijn nieuws, ik duim voor jou en de kleine.

@ Januari: Oei, dat zal inderdaad niet meer zo lang duren dan. Sterkte/succes en ook mijn duimen draaien voor jullie.

Ik ben vandaag weer goedgekeurd en de baby ook. Ben de afgelopen twee weken 1,5 kg aangekomen, meer rust doet m'n gewicht goed :)
    Hij ligt nog steeds met z'n hoofdje beneden, alleen zijn rug ligt nu rechts en vorige keer links.

Afgelopen week wel meer stress (en harde buiken) omdat het contract van mijn man niet wordt verlengd. Financieel kunnen wij er niet op achteruit gaan, maar voor hem is het natuurlijk niet leuk en de reden niet te bevatten. Kort gezegd is hij te sociaal geworden en dat strookt niet met het 'hokje' autisme.

10. mamasuuzje

mamasuuzje Actief lid

1 jul 2013
    114
    0
    0
    Reisagente
    Leimuiden
    @januari: mijn buurvrouw had dat ook en het schijnt dat ze het nog paar dagen tot weken kunnen rekken.. Maar inderdaad duurt dan niet heel lang meer.. Sterkte meid

11. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Jemig meiden! Wat gebeurt er een hoop!
    Januari, als het lukt houdt je ons dan op de hoogte? Sterkte meid!
    Iamsterre, hoe is t nu?
    Bassdevil hoe gaat het met je droppies?

Appelgebakje wat een k#%$+$+>zooi van je man! Wat balen! Logisch dat je stress hebt...probeer wel rustig te blijven doen anders lig je straks bij de andere meiden op zaal!
    Xxx

12. januari2010

Mamasuuzje: ja klopt, zolang de bevalling niet doorzet kunnen ze het rekken maar ze gaan me geen weeenremmers meer geven, helaas.

13. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Veel succes, hoop dat alles goed verloopt!!

14. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Januari succes, laat je niet gek maken. Het komt vast allemaal goed met jou en je kindje!

Ik laat vanmiddag van me horen, want dan weet ik hopelijk of ik terug naar mn eigen ziekenhuis kan of zelfs naar huis. Nu eerst aan het ontbijt en dan straks een ctg en een uitgebreide echo.

15. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Januari hoe is het? Is alles rustig gebleven vannacht?

Bassdevil eet smakelijk... Fijn als je vanmiddag even wat laat horen!
    Kom op meiden, alles komt goed! Xxx

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    oef Januarie wat een schrik.

Mn zus braken ze ook vroeg en na 5 dagen ging ze los, succes en sterkte.

17. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Jeetje wat spannend allemaal!

@ januari succes meid, het is nog wel erv vroeg maar gelukkig ook weer niet TE vroeg, komt vast goed met dat kleintje van jullie!!

Hier paniek gister, kraamzorg bleek niet aangemeld te zijn. Verzekering zou dat doen maar omdat we maar niks hoorden heeft mn man gister gebeld, zei de verzekering: nee hoor dat moeten jullie zelf doen. En toen was het al 17 uur geweest en kraamzorg niet meer te bereiken. Ik natuurlijk weer janken de hele avond pfff, overal op internet lezen dat het ECHT voor 12 weken moet..
    Man net om 8 uur gelijk gebeld, geen probleem en plek zat, geen zorgen. Dus ik weer janken. Gaat lekker zo met die hormonen zeg!

Ik duik mn bed weer in nu, hondje heeft ons de hele nacht wakker gehouden, ze lag maar te piepen. Nu ligt ze lekker te slapen dus dat ga ik ook nog even doen. Handig hoor dat wennen aan slapeloze nachten haha!

Fijne dag allemaal en sterkte voor degene die nu in een ziekenhuisbedje liggen!

18. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Succes ziekemhuis meiden!! Dikke knuffels vanaf hier!!!

19. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Januari heel veel succes, het gaat helemaal goed komen..

20. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Jeetje meiden wat gebeurt hier een hoop.
    Sterkte voor degenen die in het ziekenhuis liggen/lopen. Hopen dat ze nog even kunnen rekken!

Verder gaat het wel goed met iedereen? Hier wel. Ben nog steeds vrolijk aan het werk, vandaar niet altijd even veel tijd om te reageren.

@Lilotje, hier ook vorige week de kraamzorg gebeld omdat ik nog niks had gehoord. Bleken we ook niet aangemeld te zijn terwijl ik van de verzekering een bevestigingsmail had gekregen. Lekker slordig dus. Gelukkig hier ook geen probleem

Deel Deze Pagina