O ik kijk echt elk half uur voor nieuws van januari.... Hoop dat alles goed gaa! Ik heb geen idee hoeveel eraan zit... Denk ong 11 of 12 kilo.... Buikomtrek van 108 cm!!!!!!
Hier ook steeds ff kijken! Zojuist ook even m'n buik opgemeten.. 111 cm! En met 2 mnd was de omvang 93 cm, groeit dus lekker door! Blijf druk smeren met Bepanthen zwangerschapsstriemenbalsem, tot nu toe nog geen straïe te bekennen, jeej!
Ze is geboren om 20.52 en doet het heel goed! Ze was wel ontzettend heftig omstrengeld. Navelstreng werd bij geboorte van het hoofd direct doorgeknipt. Ze was helemaal blauw en had punt bloedingen in haar gezicht. Ze ligt nu lekker in de couveuse. Met de standaard dingen, infuus, neusbril met zuurstof, monitor, sonde word dalijk ingebracht. De gassen in haar bloed zijn nog erg laag waarschijnlijk vanwege de start maar naar verwachting is de volgende prik beurt al een stuk beter. Zoniet dan starten ze met cpap maar voor nu verwachten ze dat niet! Ik ga lekker slapen
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Hoe heet ze? Wat heftig met de navelstreng, maar fijn dat ze het goed doet! Slaap lekker en geniet van jullie kleine meisje!
Proficiat! Wat fijn dat ze het ondanks zo'n zware start toch zo goed doet! Heel veel succes maar vooral ook heel veel plezier met dit mooie wondertje!
Van harte gefeliciteerd! Hoop dat je lekker kunt slapen want je hebt er wel een heftige tijd/dag op zitten! Hoe gaat t met je man? Is hij alleen naar huis of mag hij blijven? Hoe was eigenlijk het geboortegewicht? Hoop dat ze snel zonder alle medische middelen kan en mee naar huis kan! Geniet ervan!
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Heftig hé, een kindje in de couveuse met alle dingen erom heen.Ik hoop dat jullie beide een goede nacht hebben gehad en dat het goed met jullie gaat. Ik ben inmiddels ook mama geboren, paar dagen geleden. Ons kindje ligt lekker warm in de couveuse en doet het voor zijn aantal weken erg goed.
Wow wat veel gebeurt in die korte tijd. Januari en amsterre hartelijk gefeliciteerd met jullie babies. Fijn dat alles goed gaat ondanks dat ze te vroeg zijn geboren. Wat een sterke babies hebben jullie toch, om trots op te zijn. Probeer ondanks alles toch te genieten van die kleine ook al liggen ze in de conveuse met alle medische dingen het blijven kleine wondertjes.
O meiden!!! Wat geweldig om te horen dat alles goed is gegaan! Iamsterre gefeliciteerd ! Vertel, hoe is het allemaal gegaan?nuoe voel je je? En natuurlijk hoe heet jullie moppie? Ook ik ben erg benieuwd naar het gewicht, en nog nieuwsgieriger naar foto's! Januari meid! Pffff wat een heftige weken zo heb je achter de rug! Maar wat heerlijk dat ze het goed doet, en zo'n " enge" start....hoe voel je je ? Hoe heet ze? Etcetc, ja we willen alles weten! Gefeliciteerd meiden! Dikke kus
Wauw.. 2 newborn baby's ... Gefeliciteerd meiden!!.. hoe heten jullie kleintjes... Lekker genieten! X
Gefeliciteerd Januari en IamSTERRE Dat jullie kleintjes maar gezond groot mogen worden. Wanneer ben je mamma geworden IamSTERRE?
Oh wow 2 kleintjes geboren!! ik hoop dat alles goed gaat met de mini's en natuurlijk met jullie ook. Super gefeliciteerd allebei! Ben ook heeeel benieuwd hoe ze heten hihi, en hoe groot/klein/zwaar/licht ze zijn. Dat ze maar lekker gezond groot mogen worden!!
♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥ 30-10 : (2) Tessa321 (32) 1e (BV-TB) Itsme (31) 2e (BV-ZH) 1 : (2) Zonnig25 (26) 1e (BV-ZH) Life (19) 1e (BV-ZH) 2 : (2) Mamamama (24) 1e (BV-ZH) Jusi (30) 2e (FV-ZH) 3 : (1) Vegas (32) 1e (BV-ZH) 4 : (4) Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB) Isade (29) 1e (BV-TB) WausMop (27) 1e (BV-ZH) Newbeeb (31) 2e (BV-ZH) 5 : (4) Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH) Lilian79 (..) 3e (BV-TB) Appelgebakje (25) 1e (BV-TB) Mamasuuzje (24) 1e (BV-ZH) 6 : (2) Kitty17 (..) 1e (BV-ZH) Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH) 7 : (4) Mama Mars (25) 2e & 3e (FV-ZH) Hopefulness (26) 1e (BV-ZH) Ceilo (32) 3e (FV-ZH) 8 : (2) 2debaby (30) 2e (BV-ZH) Oehoe (27) 1e (?BV-ZH) 9 : (2) Kimmy80 (32) 2e (BV-TB) Jv23 (24) 1e (FV-ZH) 10 : (1) Linnepin86 (26) 1e (BV-TB) 11 : (1) Lilotje (26) 1e (BV-ZH) 12 : (4) Bassdevilxs (26) 1e & 2e (FV-ZH) Lijsterbes (20) 1e (BV-ZH) Mezmerized (27) 1e (BV-TB) 13 : (2) Lenatje (24) 2e (BV-ZH) Mellietje24 (25) 1e (FV-ZH) 14 : (1) Taco (25) 2e (FV-TB) 15 : (1) Mama0902 (..) 1e (?-?) 16 : (1) Marsim (31) 2e (FV-ZH) Bevallen ??-09-2013 (1) IamSTERRE (27) 21-09-2013 (1) Januari2010 (29) Totaal aantal baby's: 38 Jongens: 14 Meisjes: 13 Niet wetend/zeggend: 11 BV = borstvoeding FV = flesvoeding TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis **Sterretjes** *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell Afsprakenlijst: 23 september Wausmop Controle verloskundige en groeiecho 30 september Newbeeb Controle Mamasuuzje Controle verloskundige 1 oktober Zonnig25 Liggingsecho 2 oktober Bassdevilxs Controle gynaecoloog Appelgebakje Controle verloskundige 3 oktober Isade Controle verloskundige & liggingsecho 9 oktober Appelgebakje Controle verloskundige & liggingsecho 11 oktober Linnepin86 Liggingsecho Wil je een wijziging doorgeven? Vermeld dat dan even in kleur of dikgedrukt dan zal ik het aanpassen.
Ah super! Gefeliciteerd IamSterre en Januari! Best heftig zo'n start met de kleintjes in de couveuse, maar ontzettend mooi dat het goed met ze gaat. Met jullie zelf ook alles goed, en man/vriendlief? Ik word zelf ook steeds nieuwsgieriger naar hoe die kleine van ons eruit ziet, maar hopelijk wacht 'ie nog een week of 6