1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    Oh en nog voor Appelgebakje, voor op de lijst:

- 7 oktober: controle bij de VK

En per 7 okt. ook lekker verlof.. nog twee weekjes werken.. pff.. *telt dagen af* :D

2. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Lekker Wausmop :)

Ik ben onverwachts een weekje eerder klaar. Donderdag werk ik een dag met mijn vervanger en die week erop kan ze het zelf, dus dan hoef ik niet meer! Ben er stiekem wel erg blij mee want afgelopen vrijdag was ik het werken al zat :p

Officieel is 8 oktober mijn laatste dag, maar omdat ik de vrijdagen werk normaal en de vrijdagen daarvoor vrij heb gevraagd ben ik dus al eerder klaar ermee. Dan is het hooguit hopen dat ze me niet toch nodig hebben door het een of ander :)

3. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Wow er zijn gewoon twee baby's geboren!!
    Gefeliciteerd Januari en Sterre!

Het wordt nu wel heel echt zeg.... Pff, het overvalt me soms echt even! Komt denk ik ook omdat ik gewoon nog aan het werk ben. Nog 3 weekjes... Deze week zelfs nog mee op uitwisseling met leerlingen naar Duitsland.
    Aangezien ik dus zo druk ben met werk en laatste dingetjes in orde maken, lees ik hier wel mee maar komt er vaak niet zo veel van uitgebreid reageren.
    Neemt niet weg dat ik jullie nog allemaal volg!
    Fijne week dames... Weer iets dichter bij november :D

4. Hi dames, ben ik weer :)

Ik had dit weekend geen internet (slechte verbinding in twente ;) ) dus ik heb net pas bijgelezen... Gefeliciteerd Sterre en Januari. :)

Gelukkig was de ruzie met mijn man wel vrij snel weer bijgelegd, maar ik irriteer me nog steeds wel heel snel aan hem. :) Ik weet dat hij het allemaal goed bedoelt ofzo, maar AAAARGH :p Ik wou dat ik wat minder last had van mijn hormonen :(

5. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    @ IamSterre: ook jij / jullie van harte gefeliciteerd met de kleine!
    Wat gaat het snel met al het nieuws ineens!

@ Bolkje: Gelukkig hebben jullie niet het hele weekend ruzie gehad :) Hopelijk kun jij de komende weken een beetje rekening houden met je hormonen en hij ook, want met ruzie de bevalling ingaan is ook niet alles lijkt me.

@ Jaydee: werk je tot 37 weken?? poeh! Wel herkenbaar hoor, dat het nog zo ver weg voelt. Hier door de drukte met schoonvader en nieuw huis ook nog niet echt het idee dat de bevalling al zo dicht bij is / kan zijn.

Fijne week weer allemaal!
    Voor degene die nog werken: succes met de laatste loodjes!

6. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    @Tessa, Nee ik werk tot 36 + 2 ;)
    A.s. vrijdag ben ik 34 + 2 en dan moet ik nog twee weekjes. Maar ben de donderdag altijd vrij dus dat is al een dagje minder. Ik werk in het onderwijs en mijn laatste dag is dan ook de dag voor de herfstvakantie dus dat kwam gewoon erg mooi uit :)
    En inderdaad als je zo druk bent met andere dingen lijkt het nog erg ver weg maar dan ineens is het dichtbij. Jullie wel helemaal gesetteld inmiddels?

7. jolin

jolin Niet meer actief

Gefeliciteerd januari en sterre!!!

Hier gaat het allemaal ook nog goed:) vrijdag 1e echo.

8. Vegas

Vegas Actief lid

31 aug 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Januari en Sterre! Hopelijk snel naar huis met jullie kleintjes!

Hier alles goed met de zwangerschap, alleen sinds gisteren ziek (verkouden, oorpijn, hoofdpijn, keelpijn en nul energie) helaas. Viel op zich te verwachten met zieke stiefkindjes en hele drukke periode achter de rug. Als je dan rust krijgt, komt zoiets eruit... Nog 2 weekjes werken (is nog 5 dagen na vandaag :D).

Ben ook wel nieuwsgierig naar ons jongetje! Maar hij mag inderdaad nog even blijven zitten, eerst genieten van het verlof.

Voor Appelgebakje: 2 oktober controle verloskundige

9. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er meer dames die last hebben vd spieren.. ik heb t volgens mij omdat ik maar in 1 houding kan slapen...
    mijn heupen/billen zijn echt heel pijnlijk..

10. Klinkt alsof je last hebt van je bekken, Zonnig25... Tenminste, dat voelde bij mij ook als spierpijn in mijn billen en heupen....

11. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Hey meiden,

Ik ben heel benieuwd hoe het met de eerste 2 november kindjes gaat!:D

Hier gaat het, ehm, mwah. Ik heb echt wel een soort van respect voor degenen die nu nog fulltime werken. Ik ben al kapot na een ochtendje werken of na de hond uitlaten!

Ik heb zo mega veel last van maagzuur dat ik eigenlijk 's nachts gewoon niet meer kan slapen. Pas tegen de ochtend wordt het minder en slaap ik nog 2 uurtjes. Maar het breekt me een beetje op geloof ik. Ben overdag zo moe terwijl ik in mn hoofd nog zooooveel dingen te doen heb!
    Merk ook dat ik mn man heel erg claim, lang leven hormonen, ik word al boos als hij een avondje gaat sporten, hoe erg is dat. De weken lijken nu wel erg lang te duren, ben zo benieuwd naar ons meisje! Maar goed, ze mag nog lekker even blijven zitten en ik doe maar gewoon elk uur iets kleins zodat ik aan het eind van de dag toch nog iets voor elkaar heb gekregen.

@ pijn in spieren: ik heb er 's nachts last van, bij mn heup/bovenbeen, Heel vervelend want word er ook wakker van. Daarnaast heb ik erg krampen in mn handen/vingers 's nachts maar ik denk dat dat meer met vocht vasthouden te maken heeft.

12. Maagzuur is echt zo naar :( ik heb er ook veel last van. Gebruik nu dagelijks wel een paar tabletjes van de rennie, want ik kan er echt niet meer tegen.

Hier ook ontzettend moe en claimerig. Ik heb het echt moeilijk nu dat mijn man weer aan het werk is, terwijl ik vorige week juist zoiets had van laat me maar even met rust. ;) Heel dubbel dus :(

13. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hey meiden,
    Ik zou het leuk vinden om met jullie mee te mogen lezen en kletsen als jullie dat ook leuk vinden. Het lijkt met toch leuk om dingen met elkaar te kunnen delen. Ik ben 12 november uitgerekend en ben 33 jaar.

Groetjes Margha

14. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ah ja dat maagzuur is heel herkenbaar. Ik zit ook aan de Rennies, dat werkt voor mij prima. Gaviscon mag je ook gebruiken, dus misschien werkt dat wel Lilotje! Of misschien gebruik je al wel van alles tegen het maagzuur.. Lastig dat je er zelfs niet van kan slapen. Logisch dat het je opbreekt!

Die mannen hebben wel wat te verduren met een zwangere vrouw om zich heen ;) .. In het boekje van Kluun staat dat ze moeten meeveren :) Mijn vent doet het wat dat betreft prima.. Gelukkig weinig last van claimerig gedrag, maar dat komt vast ook omdat ik zelf nog zo druk ben en zowat iedere avond de hort op.

Margha, leuk en gezellig dat je ook mee komt kletsen! Hoe is het tot dusver? Hou je het allemaal nog goed vol? Is het jullie eerste kindje?

15. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vocht ga ik nu ook vasthouden...

16. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Hey meiden!
    Allereerst hoe gaat het meid e pasgeborenen? Ik ben wel zo allemachtig benieuwd!
    Graaagggg foto's! Hahaha
    Hier gelukkig geen maagzuur ....zou het feest helemaal compleet zijn! Wel gewoon algeheel klote slapen dus het maakt niet uit geloof ik....
    Heb een ongelooflijk zere plek onder m'n linkerborst, aan de buitenkant niets te zien, je voelt ook geen bult ofzo maar als ik op m'n linkerzijde heb gelegen dan voelt het branderig van binnen...heel pijnlijk! En vreemd ook.
    Vandaag om 7.30 4 tuinmannen aan de deur, die de tuin gaan doen...de timmerman was er ook de hele dag, 3 vrachtwagens voor m'n deur met stenen, zand en containers en een megabus van de timmerman waar hij zelfs in kan zagen ....ik bezette de hele straat! En nu ben ik gewoon kapot! Maar wat denk je? M'n hele hut met zand natuurlijk, en zaagzels, en de normale hondenharen van de deze dag. Dus ik kan dus ook nog alles stofzuigen nu....met het end in m'n bek zeg maar....oja ook nog koken en ik ben natuurlijk braaf bij paardrijles van m'n jongste geweest en naar de supermercado en straks heb ik de liggingsecho , denk dat als ik lig dat ik meteen in slaap val....
    Margha wat gezellig dat je erbij komt! Normaliter ben ik niet zo'n zeikerd hoor hahahaaa, alleen vandaag effies! Hoe gaat het met je? Is het jullie eerste kindje? Of heb je al meerdere kids?
    Nou ik ga dus stofzuigen en koken end an hop hop naar de vk....fijne avond! Dikke kus

17. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    @marga welkom, leuk dat je mee komt kletsen.
    @maagzuur gelukkig niet veel last van. Een extra kussen is hier al genoeg in bed.
    @hormonen in het weekend even woorden gehad met vl over dat ik weekenden moet werken vind hij dus helemaal niks en kan daar nogal over zeuren en dat was ik dus helemaal beu want hoort er nu eenmaal bij in de zorg. Met als gevolg dat ik huilend in de auto naar het werk zat. Toen ik savonds thuis kwam voelde hij zich echt schuldig dus weer helemaal goed gemaakt :) ochja moet ook af en toe.
    @ lilian veel plezier bij de liggingsecho..

@ hier aan het aftellen nog maar 3 daagjes werken, woensdag, donderdag en vrijdag en dan VERLOF:D heb er zin in

18. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Hey meiden! Echo was goed ! Hij ligt goed met zn koppie in mn bekken dus dat is fijn! Hij weegt ong 2221 gram ( gek idee ruim 2 pakken suiker....) dus ong exact in t midden.... Nou meiden ik ga slapen anders val ik om xxx

19. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Leuk dat ik mee mag kletsen met jullie, Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Hier ook last van kwaaltjes, heb al 4 maanden last van rugklachten en nu sinds vorige week helemaal gestopt met werken, kreeg ook regelmatig last van harde buiken. Werk in de zorg, ik deed op het laatst wel lichtere dingetjes maar toch ging het helaas niet meer, had s'nacht echt zo,n last van mijn rug dat ik niet kon slapen. Zo dit is mijn klaag verhaal haha, maar goed nu weten jullie het, oja en ook nog vaak misselijk en maagklachten helaas :).
    Heb wel respect voor degene die nog volop werken hoor.

Lillian. Drukke dag achter de rug zeg, zitten jullie midden in een verbouwing? fijn dat je kindje goed ligt en alles goed is.

Taco. jij werkt ook in de zorg lees ik en bijna verlof. Heerlijk.

20. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Meiden ik word op het moment even geleefd....
    Dochter doet het super goed gelukkig. ( gebruikelijke prematuur dingen)

De naam ga ik niet noemen hier maar wie het graag wilt weten mag me een vriendschapsverzoek sturen. In een prive album staan 2 foto's en de naam :)

Deel Deze Pagina