Zojuist even je mooie kleine meisje op de foto bewonderd januari! Ze ziet er goed uit zeg! En een leuke naam.. Fijn dat ze het supergoed doet!
@ januari: heb je een verzoekje gestuurd hoor, ben zo benieuwd. Handig trouwens dat het zo werkt met vrienden toevoegen (wist ik niet) aangezien ik straks liever ook geen foto's helemaal openbaar op internet wil zetten @ maagzuur: vannacht voor het eerst in tijden niet zoveel last gehad, zowaar geslapen van 12 tot 7 Vroeg gegeten, geen kruiden, geen frisdrank, geen koffie/thee, beker warme melk voor het slapen, 3 hoofdkussens en preventief rennies, misschien dat het allemaal werkt zo @ lilian: heb je een pretecho gehad of wat het ergens nodig voor? Ik vind het zo jammer dat ik helemaal geen echo meer heb vanaf 20 weken. Met 26 weken nog wel een pretecho gehad en twijfel of ik nu nog een keer wil voor pretecho, ben gewoon erg benieuwd hoe alles daar binnen is. Het is voor ons alleen een eind rijden voor zo'n echo want hier in de buurt zit niks, dat maakt het een beetje duur allemaal..
Goedemorgen! O ik ga zo ook even bij januari kijken! Zo leuk! Lilotje was een standaard echo...om te kijken of het schatje netjes met z'n koppie naar beneden ligt en wat hij ongeveer weegt...ja die pretechos zijn zo leuk! Ik snap dat het veel geld is, maar als je het kunt...zou ik het doen....zo leuk, ook voor je kindje later....kun je gewoon op dvd zien hoe je in de buik van je mama zat! Lijkt mij geweldig .... Margha we zijn inderdaad aan het klussen in huis....er moesten dingen gedaan geworden ( we hadden tapijt boven dat moest eruit want we waren erachter gekomen dat onze oudste huisstofmijt allergie heeft) , en dat is zeg maar van " kwaad tot erger" gegaan....babykamer maken, o nou dan meteen de kamers van de meiden ook en onze slaapkamer ....o nou dan meteen de vloer weer eens laten schuren en oliën anders moet dat volgend jaar weer en als dan toch alle meubels eruit zijn meteen maar alles schilderen en dan kan ook meteen de timmerman komen komen om alle on afgemaakte klussen eens eindelijk af te maken....vervolgens heeft vl bedacht dat de tuin dan ook maar meteen moest... Nou zo dus...soort van sneeuwbal effect! Maar als alles klaar is hoeven we ook de aankomende jaren niks te doen, dan is alles af en klaar....en ik kan eerlijk gezegd geen werkman meer zien! Maar goed nog 2 weken en dan is iedereen opgehoepeld hahahaa en kan ik verder broeden. We hebben een midweekje Valkenburg geboekt in de herfstvakantie ... Als het babytje er nog niet is tenminste hahaha, ooo zal altijd zien dat er straks " Valkenburg" in het paspoort van ons moppie staat hahaha ach komt goed dan....zal m'n bedzeiltje meenemen Vandaag niet zo veel op stapel ( ja de kerels in m'n tuin en de timmerman) en effe lekker langs mijn 600 kilo wegende schatjes..wat zijn ze toch heerlijk lief... Wil ook even langs de prenatal ....
@ marga werk inderdaad in de zorg, merk inderdaad dat het nu steeds zwaarder wordt. Heb de laatste 2dagen ook echt last van mijn buik, dacht een blaasontsteking maar dat was het niet. Dus net maar het werk gebeld dat ik die 3laatste dagen graag halve diensten werk omdat ik het anders echt niet vol ga houden. Dit ging hij nu regelen want hij had ook wel in de gaten dat ik me anders ziek moet melden. @ hier dus even wat aan net sukkelen maar proberen het maar rustig aan te doen wat ik toch erg lastig vind. Wil eigenlijk gewoon lekkker vooruit kunnen en de dingen doen die ik normaal ook doe.. Zo weer even genoeg gezeurd. Ik ga lekker een bakje pepernoten en een kop thee pakken en even lekker bankhangen.
Het is hier soms ook net alsof je een paar dagen van de wereld bent geweest, jullie kletsen er lekker wat op aan @Margha, allereerst welkom leuk dat je mee komt kletsen Ik heb ook nog steeds last van de misselijkheid (zal de volledige tijd daarmee uit zitten vrees ik).. Heb er sterke medicatie tegen gekregen, maar mn lichaam presteerde het de laatste tijd nog geregeld dat ik boven het toilet/de emmer hang, helaas. Vanmorgen nog Wat trouwens goed schijnt te helpen om de maag te kalmeren (en wellicht is het ook iets voor de andere dames hier met maagzuur/maagklachten), zijn gember capsules. Wat rugklachten betreft loop je zeker bij de fysio? Lijkt mij geen pretje! @Taco, lekker pepernoten! Haha, zag ze gisteren in de supermarkt, kon ze nog nét laten liggen, mag voorlopig toch nog even geen suikers, maar heb uiteindelijk wel een verpakking met mini-magnums meegenomen (Qua baby-groei i.c.m. mijn zwschapdiabetes-dingen gaat alles hier goed, dus mag ik af en toe wel eens wat suiker zei de verloskundige, als het maar niet iedere dag is, en dan moet je keuze's maken hè... Pepernoten, magnum.. tja ) Fijn dat het toch nog is uitgepraat met jou en vl! Wij krijgen dat hier echt niet voor elkaar, huilend in auto/fietsend of wat dan ook vanuit huis vertrekken.. Het is al uitgepraat voor er iemand het huis verlaat, maar dat is onze principe kwestie, want stel dat er onderweg wat gebeurt en je geen sorry hebt kunnen zeggen.. Gelukkig heb je over een paar dagen verlof @Lilotje, fijn dat je eens goed geslapen hebt, vanavond dus weer zo'n ritueel op je agenda staan? @Januari, als het goed is mogen jullie de kleine meid meenemen zodra zij op haar 'vermoedelijke' geboortedatum genoeg voor zichzelf kan, toch? Vrienden van ons werden ook erg geleefd in de periode dat zij en haar vriend met 32 weken hun zoontje op de wereld zette, alleen ging het met die kleine niet helemaal goed, de ademhaling stopte steeds. Fijn om dan te horen dat jullie meisje het dan helemaal goed doet verder @Zonnig, hier hou ik ook ontzettend veel vocht vast, normaal gesproken heb ik dat enkel een keer op een warme zomerdag zodra ik niet genoeg (minder dan 1½ ltr) heb gedronken, maar de laatste week zijn mn enkels zo dik als de omtrek van een 2 ltr cola fles pas geen enkele schoen meer, sokken zitten niet fijn.. En de huid staat zo strak dat het me gewoon zeer doet. "Gelukkig" heb ik vanwege mn trombosebeen vorig jaar september nog steunkousen liggen, dus vanmorgen maar een kwartier aan het stunten geweest om die aan te trekken met pijn, moeite en veel zuchten, en het resultaat mag er zijn; dunne enkeltjes en kuiten en de voetjes netjes in slippers (gelukkig is het nog niet zo koud!). Nadeel,.. ik heb nu dikke knieën met vocht... 's Nachts heb ik trouwens één van de kussens van onze bank onder het matras liggen, ideaal begin van de dag, maar na een uur of 3 á 4 zit het vocht er normaal gesproken alweer, maar 's middags een uurtje op bed of op de bank met de voeten hoger dan mn knieën gaat het weer een aantal uur goed. @Appelgebakje, voor de lijst, je mag mn leeftijd van 27 naar 28 veranderen per vandaag En dan ga ik me nu ff klaarmaken om boodschappen te doen, dadelijk komt manlief thuis en die wil direct door, zodat we op tijd zijn voor de visite en nog normaal kunnen avondeten Fijne middag/avond nog meiden!
Wausmop... Lang zal ze leven.. lang zal ze leven.. lang zal ze leven in de gloria.. hiep hiep hoera!! Gefeliciteerd!!.. Januari.. mooi meisje hoor! Gefeliciteerd.. Ik geniet echt lkkr van mn verlof alle tijd vd wereld.. lkkr doen en laten waar ik zelf zin in heb
Herkennen jullie dit trouwens? Ik heb echt het idee dat ik opeens een enorme groeispurt heb gehad in mijn buik. Vorige week kon ik alles nog en nu opeens is alles zwaar. Kan niet makkelijk meer bukken, bijvoorbeeld... Kan dat zo opeens in 1 week tijd?
♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥ 30-10 : (2) Tessa321 (32) 1e (BV-TB) Itsme (31) 2e (BV-ZH) 1 : (2) Zonnig25 (26) 1e (BV-ZH) Life (19) 1e (BV-ZH) 2 : (2) Mamamama (24) 1e (BV-ZH) Jusi (30) 2e (FV-ZH) 3 : (1) Vegas (32) 1e (BV-ZH) 4 : (4) Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB) Isade (29) 1e (BV-TB) WausMop (28) 1e (BV-ZH) Newbeeb (31) 2e (BV-ZH) 5 : (4) Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH) Lilian79 (..) 3e (BV-TB) Appelgebakje (25) 1e (BV-TB) Mamasuuzje (24) 1e (BV-ZH) 6 : (2) Kitty17 (..) 1e (BV-ZH) Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH) 7 : (4) Mama Mars (25) 2e & 3e (FV-ZH) Hopefulness (26) 1e (BV-ZH) Ceilo (32) 3e (FV-ZH) 8 : (2) 2debaby (30) 2e (BV-ZH) Oehoe (27) 1e (?BV-ZH) 9 : (2) Kimmy80 (32) 2e (BV-TB) Jv23 (24) 1e (FV-ZH) 10 : (1) Linnepin86 (26) 1e (BV-TB) 11 : (1) Lilotje (26) 1e (BV-ZH) 12 : (5) Bassdevilxs (26) 1e & 2e (FV-ZH) Lijsterbes (20) 1e (BV-ZH) Mezmerized (27) 1e (BV-TB) Margha (33) 1e (??-??) 13 : (2) Lenatje (24) 2e (BV-ZH) Mellietje24 (25) 1e (FV-ZH) 14 : (1) Taco (25) 2e (FV-TB) 15 : (1) Mama0902 (..) 1e (?-?) 16 : (1) Marsim (31) 2e (FV-ZH) Bevallen ??-09-2013 (1) IamSTERRE (27) 21-09-2013 (1) Januari2010 (29) Totaal aantal baby's: 39 Jongens: 14 Meisjes: 13 Niet wetend/zeggend: 12 BV = borstvoeding FV = flesvoeding TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis **Sterretjes** *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell Afsprakenlijst: 30 september Newbeeb Controle Mamasuuzje Controle verloskundige 1 oktober Zonnig25 Liggingsecho 2 oktober Bassdevilxs Controle gynaecoloog Appelgebakje Controle verloskundige Vegas Controle verloskundige 3 oktober Isade Controle verloskundige & liggingsecho 7 oktober Wausmop Controle verloskundige 9 oktober Appelgebakje Controle verloskundige & liggingsecho 11 oktober Linnepin86 Liggingsecho Wil je een wijziging doorgeven? Vermeld dat dan even in kleur of dikgedrukt dan zal ik het aanpassen.
Volgens mij kan dat wel Bolkje. Al wisselt het hier van dag tot dag Ene dag zit het me allemaal maar in de weg en een dag later gaat het prima. Nu wel weer paar dagen last van de huid over mijn buik, dat het wat gevoelig is allemaal....zal wel weer groeien Vanmiddag ben ik met mijn schoonmoeder naar het dorp geweest. o.a. Wat mini verzorgingsproducten gehaald voor het vluchtkoffertje en nog meer zwangerschaps/bevallings en vlak daarna spul Ik heb ook weer een buikfoto in mijn album gezet!
@bolkje dat heb ik ook.. Buik behoorlijk groter sinds ik thuis zit @appelgebakje mijn leeftijd mag je vanaf vandaag veranderen van 24 naar 25 Hier verder rustig aan veel moe en ook maagzuur.. M'n koffertje staat ook bijna helemaal klaar.. Vind het al echt spannend worden
@ Lilotje, Heb je ook geen groei/liggingsecho meer? Dacht dat standaard iedereen zo op het einde nog zo'n echo kreeg.. Jammer dat dan de 20 wkn echo de laatste standaard echo was! @ Lilian, lekker nog even een midweekje weg! Valkenburg is wel heel leuk, dus hopen dat de beeb er dan nog gewoon lekker in zit! Wij willen zo half oktober ook nog even een weekendje met z'n tweetjes weg. Denk dat we naar de kust gaan, nog even genieten van elkaar voordat de kleine komt.. @ Wausmop, nog van harte gefeliciteerd! Leuke dag gehad? @ Appelgebakje, dat is wel een goed idee, die mini's! Heb welliswaar m'n vluchtkoffertje nog lang niet klaar staan, maar toch al wel handig om die kleine dingetjes vast aan te schaffen. Ik ben eigenlijk nog helemaal niet zo met de bevalling bezig. Ga er de hele tijd vanuit dat het toch niet te vroeg komt en dat het nog wel eventjes aan loopt allemaal.. Geen idee waarom eigenlijk.. De datum van mijn liggingsecho mag trouwens van 11 okt. naar 9 okt. worden gezet. Moest gister op controle komen, hadden ze me verkeerd ingepland. Ze werken hier bij de vk met noord en zuid, en ik zit bij zuid. Hadden ze me gister bij noord ingepland, en dus ook de liggingsecho over 2 wkn. Nu had ik speciaal om 08.00 uur 's ochtends afgesproken zodat m'n zusje ook mee kon naar die echo.. maar ze wilde het persé verzetten en nu kon het natuurlijk niet meer vroeg.. :x Die afspraak stond al twee weken, maar dat vrouwtje had er volgens mij weinig zin in of had geen schik in der werk want ze deed super sjagerijnig.. Dus ik was ook helemaal klaar met haar.. grr.. (hormonen?) Mooie buik trouwens Appelgebakje, whow! Echt een mooie bal! @ Mamsuuzje, van harte gefeliciteerd! Ga je het ook nog vieren vandaag? In ieder geval een fijne dag!
@ de jarige: hiep hiep hoera, hopelijk hebben jullie een fijne verjaardag gehad. @ wausmop normaal gesproken praten wij ruzies ook wel altijd meteen uit maar ik moest echt gaan anders kwam ik te laat op het werk en als een van de 2 nog iets zou zeggen dan zouden we elkaar denk ik bijna aanvliegen. gelukkig hebben we ook bijna nooit ruzie en weten we van elkaar hoe ver we kunnen gaan en wanneer we elkaar even met rust moeten laten maar ja soms hebben we van die uitspattingen.. komt daarna ook wel weer goed maar die hormonen werken dan niet echt mee. @ bolkje op het einde maak je een echte groeispurt met je buik. tenminste dat had ik de vorige keer wel. nu valt ie bij mij nog mee maar merk dat ie wel weer flink aan het groeien is dus bereid je je maar voor. @ vluchtkoffer die moet ik hier nog klaar zetten, nog helemaal niet mee bezig geweest. heb ook nog wel even de tijd en wil toch thuisbevallen dus heb ook wel weer zoiets van hoe ver is het nodig, misschien ook wel weer naief dus zal binnenkort maar eens wat spulletjes bij elkaar zoeken. @januari wat een scheetje zeg op de foto en een hele leuke naam!! @ appelgebakje zal zo eens naar je buikfoto gaan kijken.. @ hier, heb net bij de babydump de triptrap stoel gehaald. zag dat ie in de aanbieding was bij de prenatal en bij de babydump hanteren ze de laagste prijs garantie. dus dacht een keer brutaal te zijn en eens te vragen wat zij hier tegen over stelden. heb de stoel uiteindelijk voor 6 euro goedkoper gekocht dan wat ie bij de prenatal in de aanbieding was. moest er wel om lachen maar ja ze zeggen toch ook wie het kleine niet eert is het grote niet waard.. zo dat was het eigenlijk wel weer voor vandaag, tot spreeks
Jarigen. Van harte gefeliciteerd. lillian. Straks is alles weer netjes is ook wel erg fijn, en lekker nog even weg naar valkenburg echt heerlijk. Staat ook nog steeds op mijn lijstje om daar eens heen te gaan. Taco. Fijn dat hij begrip voor de situatie heeft en meewerkt, is soms toch anders. In de zorg is toch best zwaar merkte ik ook. Tripp trapp lijkt me ook ideaal voor straks, staat ook nog op mijn lijstje. Wausmop. Volgens mij heb jij nog meer last van misselijkheid, hier gelukkig nog niet zo vaak moeten overgeven maar hoop maar dat het goed blijft gaan. De laatste paar dagen gaat het gelukkig wel goed, die gember tabletten heb ik ook in huis samen met nog ander tablestjes van de apotheek. Loop inderdaad bij de fysio, maar sinds ik vakantie had ging het eigenlijk zo goed en ik ga weer werken en het is weer helemaal terug bij af, toen zie mijn manager ook al dat ik dan beter maar thuis kon blijven die laatste 2 weken. Bolkje. Dit heb ik soms ook, gisteren nog voelde ik mijn huid trekken, zit dan ook onder de striemen maar voelde gewoon mijn huid scheuren en trekken. Linnepin. Dat is wel even balen zeg dat de afspraak nu verzet is en je alles nu om moet gooien. Appelgebakje. leuk dat ik er nu ook tussen sta. Ik ben van plan om borstvoeding te gaan geven en in het ziekenhuis te bevallen, verder is het voor ons een verassing of we een jongen of meisje krijgen. Donderdag 3 oktober krijg ik een groeiecho omdat de vk denkt dat de baby voor ligt op groei en dus een grote baby is, als dit zo is dan laten ze me niet echt over tijd lopen zie ze. Ik ga deze week ook mijn vlucht koffertje klaar maken.
@felicitatie's, dank je Vierde mn verjaardag niet echt, maar weet dat er altijd wel mensen op de koffie (+ wat lekkers uiteraard) komen, of je daar nou zin in hebt of niet Heb me wel vermaakt @Taco, gelukkig dan maar, zo zie je maar weer dat je doordat je enkel tekst gebruikt en dus iemand niet daadwerkelijk spreekt je soms dingen anders opvat dan dat het daadwerkelijk is Dan nog even een ego-berichtje, moet gewoon even mn verhaal kwijt, wil mn ouders nog even ontzien van enige stress tot we meer weten. Afgelopen maandag nog de groei echo gehad, en dus ook controle bij de VK. Met de kleine was gelukkig alles goed, groeit goed met de curve mee, niets te klagen. Leuke echo-foto meegekregen van zn neusje met een vuist en zijn knie erop. Ligt nog steeds met z'n hoofd naar beneden en ze vermoeden dat hij ook niet meer zal draaien. Sinds 2 weken is mijn bloeddruk blijkbaar wat aan de hoge kant, met name de onderdruk (dus het bloed wat terugstroomt naar je hart), dus daarvoor moest ik vandaag terugkomen. Bleek ook nog eens in de urine die ik maandag achter moest laten, dat daar teveel eiwitten in zaten dus moest ik vandaag wéér urine inleveren, en wederom was mn bloeddruk iets gestegen, dit keer 91/121, terwijl ik het tijdens de andere controle's gewoon max. 80/120 had, of vaker zelfs nog veel minder, 70/110 of lager. Kon alleen niet plassen, dus een uur in het ziekenhuis gezeten, wc's bekeken van de binnenkant, maar het lukte nog steeds niet. Terug naar de VK, gemeld dat het niet wilde lukken, en nu dus een bokaal meegekregen van 2½ liter en die moet ik de komende 24 uur nog gaan vullen met urine en wachten op de uitslag. Ze vermoeden dus een pre-emclampsie (zwangerschapsvergiftiging).. Omdat ik nog altijd moet overgeven, zwangerschapssuiker heb, bloedverdunners (dus stollingsproblemen met mijn bloed vanwege mn trombosebeen vorig jaar), verhoogde bloeddruk bij iedere controle, en dus ook nog eens de hoeveelheid eiwitten in de urine, dus alles moest onder "spoed" geregeld worden. Kortom, een aantal belangrijke dingen die daar op kunnen duiden. Nu zit ik dus ietwat zenuwachtig thuis, tegen zo'n mooie bokaal aan te kijken die gevuld moet gaan worden.. Normaal gesproken loop ik ieder uur naar de wc, en nu? Het lukt gewoon niet, hoeveel ik ook drink (iemand tips?) Moet morgen tussen 10:00 en 10:30 de boel inleveren, en wordt gebeld rond 15:00 voor de uitslag. Ik hoop dat er niets aan de hand is, anders sta ik dit weekend misschien ook nog wel op de lijst van "Bevallen" of lig ik sowieso ter controle in het ziekenhuis. Ben vandaag verder gewoon gaan werken, maar thuis bij het zien van mn man kwam de emotie wel even lekker los nu eerst dit 'nieuws' weer even laten bezinken, en morgen eerst naar de verjaardag van mn nichtje en dan wachten op het telefoontje met de uitslag.. Zal jullie op de hoogte houden
Wausmop wat heftig in een keer.. Hopelijk is het geen pe en hoef je het alleen rustig aan te doen en blijft de baby nog even zitten. Wel verschieten zeg.. Hmm met het plassen de kraan aan zetten, heb verder ook geen tips. Misschien even je gedachten verzetten door met iets heel anders bezig te zijn maar dat lijkt me ook erg lastig. Hou ons op de hoogte want ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen..
Balen Wausmop, hopelijk valt het allemaal mee. Voor het plassen geen echte tips, maar ik weet wel dat als je onder druk staat om te moeten het niet goed wilt...probeer dus wat te ontspannen.
Wat ontzettend naar, wausmop! al sta ik wel te kijken dat ze die bloeddruk zo hoog vinden.... Heb hier constant zo'n bloeddruk en dat is nooit een probleem geweest volgens de vk Ik hoop voor je dat het meevalt meid
Wausmop. Wat een naar bericht is dit zeg. Hoop dat het meevalt maar snap dat de ongerustheid er flink in zit. Zal voor je duimen voor een goed bericht.
♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥ 30-10 : (2) Tessa321 (32) 1e (BV-TB) Itsme (31) 2e (BV-ZH) 1 : (2) Zonnig25 (26) 1e (BV-ZH) Life (19) 1e (BV-ZH) 2 : (2) Mamamama (24) 1e (BV-ZH) Jusi (30) 2e (FV-ZH) 3 : (1) Vegas (32) 1e (BV-ZH) 4 : (4) Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB) Isade (29) 1e (BV-TB) WausMop (28) 1e (BV-ZH) Newbeeb (31) 2e (BV-ZH) 5 : (4) Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH) Lilian79 (..) 3e (BV-TB) Appelgebakje (25) 1e (BV-TB) Mamasuuzje (25) 1e (BV-ZH) 6 : (2) Kitty17 (..) 1e (BV-ZH) Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH) 7 : (4) Mama Mars (25) 2e & 3e (FV-ZH) Hopefulness (26) 1e (BV-ZH) Ceilo (32) 3e (FV-ZH) 8 : (2) 2debaby (30) 2e (BV-ZH) Oehoe (27) 1e (?BV-ZH) 9 : (2) Kimmy80 (32) 2e (BV-TB) Jv23 (24) 1e (FV-ZH) 10 : (1) Linnepin86 (26) 1e (BV-TB) 11 : (1) Lilotje (26) 1e (BV-ZH) 12 : (5) Bassdevilxs (26) 1e & 2e (FV-ZH) Lijsterbes (20) 1e (BV-ZH) Mezmerized (27) 1e (BV-TB) Margha (33) 1e (BV-ZH) 13 : (2) Lenatje (24) 2e (BV-ZH) Mellietje24 (25) 1e (FV-ZH) 14 : (1) Taco (25) 2e (FV-TB) 15 : (1) Mama0902 (..) 1e (?-?) 16 : (1) Marsim (31) 2e (FV-ZH) Bevallen ??-09-2013 (1) IamSTERRE (27) 21-09-2013 (1) Januari2010 (29) Totaal aantal baby's: 39 Jongens: 14 Meisjes: 13 Niet wetend/zeggend: 12 BV = borstvoeding FV = flesvoeding TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis **Sterretjes** *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell Afsprakenlijst: 30 september Newbeeb Controle Mamasuuzje Controle verloskundige 1 oktober Zonnig25 Liggingsecho 2 oktober Bassdevilxs Controle gynaecoloog Appelgebakje Controle verloskundige Vegas Controle verloskundige 3 oktober Isade Controle verloskundige & liggingsecho Margha Groeiecho 7 oktober Wausmop Controle verloskundige 9 oktober Appelgebakje Controle verloskundige & liggingsecho Linnepin86 Liggingsecho Wil je een wijziging doorgeven? Vermeld dat dan even in kleur of dikgedrukt dan zal ik het aanpassen.