meis85 je staat erop hoor. hoe voel je je verder? ik was vanaf dpo 5 t/m dpo 12 erg misselijk maar nu nergens meer laat van qua misselijkheid dan. wel erg zere (.)(.) en net als bij mijn vorige zwangerschap is mijn buik al flink aan het veranderen door de darmen. mijn buurvrouw zat al te kijken. en vroeg het En ik maar ontkennen hahahaha. maar net een whatsapp gehad en ze houdt vol. nu dikkere kleren dragen en wijdere kleren. op mijn werk dragen we jasjes dus dat valt niet op HAhahaha.
Ik van dpo 8 tot nu 12 erg misselijk. Elke ochtend tot 13 uur ongeveer en als ik niet op tijd wat eet. Pukkels. Fluthaar. Geen zin in alcohol. Versterkte reuk. Brandende tenen. En nog wat kleine klachtjes. Grootste klacht: nog geen posi test.
19 maart heb ik mijn eerste echo bij de Verloskundige. de dokter gregt vandaag bevestigd dat ik zwanger ben. ik was er omdat ik behoorlijk duizelig ben. nu blijkt mijn bloeddruk beetje laag te zijn. 100 om 60 dus ja das niet helemaal lekker natuurlijk hahahaha.
Hoi hoi, ik mag ook 19maart voor eerste echo!! En ja wel wat kwaaltjes zere boobies en last van schaambeen, maar verder mag ik neit klagen hoor. @Itsme, zooo dat is een lage bloeddruk, en nu aan de zoute drop? ik had op einde van mn zwangerschap 110/60 hii maar heb altijd lage bloeddruk, en ze zijn altijd zo verbaasd ben alles behalve een dunne spriet dus gaan ze soms wel 2x meten want ze denk jeee die moet eenveel hogere bloeddruk hebben
1: Itsme (31) 1 meisje en zwanger van een? 2: 3: 4: 5: meis85 (27) 1 meid/1 jongen nu zwanger van een?? 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15:
Kimmm25 positest?! Jippie!!!! Gefelici of eerst morgen nog testen? Ik zou ook 5 november zijn haha, maar ik moet m nog in mn handen krijgen.... Ik ook lage bloeddruk van mezelf. Laatst had ik 50 onder, zei ze dat kan toch helemaal niet. Dus wel.
Jaaa op aandringen van Itsme whaha... Ja ik heb getest en heb een 2e streep!!.. van kruidvat morgenvroeg nog een... En dan haal ik daarna een clear blue!!.. spannend voor jou Duus!
Ik heb net met ongeconcentreerdemiddagurine (ha lekker woord) positief getest.... Ben helemaal flabbergasted al zijn we met medische hulp zwanger geworden (clomid 100 mg) ik had op 14 feb 2 eieren welke die avond zijn gesprongen, tel uit je winst of het een tweeling ja of nee is komen we te weten met de eerste echo ben 7 nov uitgerekend uitgaande van mn eisprong. Ben bang en blij en pfff zoveel gevoelens. Ik heb een dochter van bijna 3 en ben niet mee samen met haar papa in middels al 1,5 jaar bij mijn huidige vriend met wie we al een dik jaar samen wonen ... Allemaal gefeliciteerd..
Whahaha ja mijn schuld hihihi. maar wel een streepje zoals ik al dacht hahahaha meis85 ik BEn ook absoluut niet dun. ze had dus ook wat anders verwacht vanmorgen. ze begon al over ijzer prikken hahahaha. en die was goed. einde vorige zwangerschap zat ik op 85 om 55 dus ja kan nog lager en toen had ik geen last en nu wel. hopelijk kijk jij ook een positieve hoor duus. En kimmm komt goed hoor morgen ochtend
Moet ik eerst even uitvinden hoe dat ook alweer werkt haha.. Ik bel vrijdag pas de gynaecoloog voor de eerste echo dan mogen we binnen 2 weken.. Bij mn dochter nogal een gecompliceerde zwangerschap gehad, met vanaf 28 weken een baby die niet meer bewoog en niet meer groeide, tijdens de opnames werd mn bloeddruk steeds hoger ben heel lang heel bang geweest misschien ook door het gegeven het 4 jaar 5 rondes clomid en een operatie heeft geduurd heeft voor ik zwanger was... Nou uh ja uit eindelijk ben ik met 37 weken ingeleid en met 38.3 bevallen van een gelukkig gezond meisje, van 5 pond en 52 cm en 6 weken na de bevalling konden we met recht zeggen dat het een wonder is toen bekend werd wat er met de placenta aan de hand was..
1: Itsme (31) 1 meisje en zwanger van een? 2: 3: 4: 5: meis85 (27) 1 meid/1 jongen nu zwanger van een?? 6: 7: Mama Mars 25 1 Meisje en de volgende word een ??? 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15:
YEAH gelukt. o das best heftig mama mars. laten we hopen dat het nu goed gaat en misschien dus een tweeling :-D ik zit mijn man de hele tijd te pesten. omdat ik met 3 weken en 3 dagen al een positieve test had hahahaha. nou over 3 weken weten we het hihihi
ik met 3,4 week maar ik wist aan de hand van mn bloeduitslag vrijdag eigenlijk al dat t raak was... De test die k nu heb gedaan is donkerder als de test van mn dochtertje met 6 weken... Ja de kans op 2 is heel groot bij ons, 2 eieren gezien op de echo die even groot waren..
Oh niet nodig toch ... Hoeft niet altijd zo te zijn dat een vroege positieve test een tweeling betekend, ik had 2 eieren maar of die beide bevrucht zijn kunnen we nu nog niet zeggen... Take it easy