1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    moet wel zeggen dat ik echt hoop dat het nu niet weer frikandelen zijn want je huis ruikt wel elke dag naar frituurvet wahahahah

2. jolin

jolin Niet meer actief

Ik wil ook mee komen en blijven kletsen.
    6 jaar bezig,rondes met clomid miskraam met 6.4 weken nu bijna 2 jaar geleden.
    Nu eindelijk zwanger na de laatste iui behandeling, stonden op het punt IVF traject in te gaan maar die afspraak mocht ik gelukkig afzeggen.
    26 maart eerste echo en dan hopelijk een kloppend hartje, dat was 2 jaar geleden namelijk niet het geval.

Ik ga voor tb en bv!!!

3. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    jolin Welkom. wat heerlijk dat je nu mag gaan genieten en we duimen voor het hartje.

ik zal de lijst ff aanpassen.

wat is je leeftijd?

4. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    @ januari: leuke testjes!! :D

@mama mars: stel je nie aan joh... kan je best allemaal!! :p Pups zijn leuk,die van jouw is ook echt een mooierd!! en mooie test ook hoor!!

@leentjeZH: Welkom en gefeliciteerd!!!

@lilotje: ook mooie testjes en spannend he die eerste echo.....?!?! Nice Labje!! :D

@itsme:
    ik heb ook een hond van 3,5... dolle dwaas is het! en ja hier zijn de meiden ook vroeg wakker en mogen om 7 uur van hun kamer,maarja die moeten ook naar school enzo ;)
    wat betreft vorige account... mijn oude account bestaat hier nog wel,maar dat was met mijn vorige partner,nu met mn huidige vriend een nieuw account aan mogen maken van Lotte..... loop hier ondertussen ook alweer vanaf 2007!

@appelgebakje: jij ook een mooie test :D en je hebt bijna dezelfde banner gemaakt als die ik ook al had! hahaha

@Kaatje87: Welkom & Gefeliciteerd!! Mooi om het zo duidelijk op die test te zien staan he?!!!

@margjelinde: ook voor jouw: leuke testjes!! whoehoeiii]

@jusi: ook voor jouw Welkom & Gefeliciteerd!! hier ook nog steeds voorzichtig blij en nog steeds angstig.....

@jolin: het wordt steeds gezelliger hier!! GEFELICITEERD & welkom!!

@vertellen: sommige mensen in mijn omgeving weten het al,maar mijn dochtertjes weten nog nix.... ik wil zowieso eerst wachten tot we de echo hebben gehad en ze krijgen al zoveel op hun dak.... hun papa en nieuwe vriendin ( die ook hier op t forum zit) krijgen een baby,mn vriendin krijgt een baby, 2 juffrouwtjes van school krijgen een baby en ja bij de laatste mk was mn oudste zo slim om zelf op een test te kijken en later stond ze eens bij de computer: mama waarom zit jij op zwa nger schap s pa gi na ... dat is toch voor zwangere mensen met een baby in de buik? en dat ging mis en dat vond t meisje heel erg erg!!

Ik doe nu dus erg oppassen en ga pas vertellen als de echo er goed uitziet!

5. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    #385 itsme, 5 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2013
    November Mama's 2013(1-15)

1 : (3)
    Itsme (31) 2e (BV-ZH)
    Lilotje (26) 1e (BV-ZH)
    mamababs (..) (-)

2 : (1)
    jusi (30) 2e (FV-ZH)

3: (1)
    tessa321 (..) 1e (BV-)

4 : (1)
    stiefmam (..) 1e (-)

5 : (3)
    meis85 (27) 3e (-)
    liefa (30) 3e (BV-TB)
    hopefulness (26) 1e (bv-zh)

6 : (7)
    kimmm25 (25) 1e (-)
    Ceilo (32) 3e (FV-ZH)
    cinniej (25) 1e (BV-TB)
    2debaby (30) 2e (BV-ZB)
    Appelgebakje (24) 1e (-)
    Margjelinde (27) 1e (BV-ZH)
    jaydee (23) 1e (-)

7 : (1)
    MamaMars (25) 2e (FV-BV ZH-TB)

8 : (1)
    jolin (27) 1e (BV-TB)

9 : (1)
    Debdev (..) 1e (-)

10 : (0)

11 : (2)
    La Palma (29) 2e (BV-ZH)
    leentjezh (26) 1e (BV-ZH)

12 : (o)

13 : (0)

14 : (2)
    januari2010 (28) 3e (BV) hoop TB maar zal wel ZH worden
    kaatje87 (25) 1e (-)

15 : (o)

datumloos: maggie100

Totaal: 24

BV = borstvoeding FV = flesvoeding

TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis

Afsprakenlijst:

11 maart debdev - 1ste echo
    12 maart lilotje - 1ste echo; kimmm25 1ste echo
    18 maart Jusi - 1ste echo
    19 maart itsme - 1ste echo + intake vk; kimmm25 -2de echo; meis85 - 1ste echo
    21 maart Mama Mars - 1ste echo; Ceilo - Gyn/echo; mamababs - 1e echo; Jusi - intake zh
    22 maart hopefulness - 1ste echo fertiliteitsarts
    26 maart jolin - 1ste echo
    27 maart maggie100 - 1ste echo; Appelgebakje - intake VK
    28 maart liefa - intake VK; Jaydee - intake VK
    29 maart tessa321 - 1ste echo + intake vk

11 april Margjelinde - 1ste echo + intake vk; cinniej - 1ste echo + intake vk

mamababs / stiefmam / debdev: heb je nog verdere info? leeftijd,hoeveelste kindje BV/FV & TB/ZH ??

Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven,vermeld dit dan even in kleur dan zal het aangepast worden door Itsme of Ceilo

6. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

ja joh.... chopchop.... ga die lijst eens aanpassen!!

7. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja uh heel veel werk hoor via telefoon hahahaha.
    laptop staat 2 meter van mij vandaan hahahaha

kan me voorstellen dat het veel is van je meiden.

8. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff kunnen jullie je broek 's avonds nog dicht? Hier nog maar net maar het voelt echt niet fijn meer! Mijn buik groeit erg hard!

Lol dat moest ik even kwiijt haha

9. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    hahahaha ik heb ook al grote broek aan hoor.
    lang leve mijn vorige zwangerschapskleren.

10. jolin

jolin Niet meer actief

Leeftijd 27

11. Margjelinde

Margjelinde Actief lid

16 nov 2012
    252
    0
    0
    @vertellen: sommige mensen in mijn omgeving weten het al,maar mijn dochtertjes weten nog nix.... ik wil zowieso eerst wachten tot we de echo hebben gehad en ze krijgen al zoveel op hun dak.... hun papa en nieuwe vriendin ( die ook hier op t forum zit) krijgen een baby,mn vriendin krijgt een baby, 2 juffrouwtjes van school krijgen een baby en ja bij de laatste mk was mn oudste zo slim om zelf op een test te kijken en later stond ze eens bij de computer: mama waarom zit jij op zwa nger schap s pa gi na ... dat is toch voor zwangere mensen met een baby in de buik? en dat ging mis en dat vond t meisje heel erg erg!!

Ik doe nu dus erg oppassen en ga pas vertellen als de echo er goed uitziet![/QUOTE]

eh wow! de nieuwe vriendin van je ex zwanger en ook nog eens hier op het forum.....

Kan je goed met haar overweg? Weet zij dat jij jij bent (als je snapt wat ik bedoel)

12. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

wow... op 2 hele meters?!?!

ja ik vraag me af of de meiden het strax nog wel leuk vinden als mama + vriend nog een beeb krijgen... *zucht*

13. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    geen last van!

Ik draag bijna altijd leggings! :p

14. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    eh wow! de nieuwe vriendin van je ex zwanger en ook nog eens hier op het forum.....

Kan je goed met haar overweg? Weet zij dat jij jij bent (als je snapt wat ik bedoel)[/QUOTE]

hahaha ja heftig allemaal....

ja we weten van elkaar wie we zijn,zij zit hier helaas al heel lang op t forum omdat het zwanger worden met dr ex nie wou lukken enzo..... zij en haar exvriend waren/zijn oude "vrienden" van mn ex en mij en jahoor ik kan het redelijk met haar vinden....ze doet t ook wel leuk met mn meiden in de weekenden dat ze daar zijn wat ik zo van mn meisjes hoor...

kvind het voor haar fijn dat ze nu zwanger is en tsja... dat dat van mijn exvriend is..... so be it!

15. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    aangepast :-D

16. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    hihihi ja.

17. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier cravings vanaf 3 dagen na m'n eisprong.. Vet en ongezond.. Het liefst big tasty van mc Donalds of chocola of chips.. Geen trek meer in brood, ei smaakt niet meer.. Dus dat gaat al vlot!
    Ik zit al onder de pukkels van dat ongezonde voer. Gelukkig nu aan de vitamines, melk, fruit en ml zorgt voor gezonde maaltijden ': avonds.

Vanmiddag na het werk heerlijk naar buiten geweest. Lekker een frise neus gehaald. Kind met fiets opgehaald en een extra rondje gedaan.

Ik heb nog geen grotere broek aan oid, maar eerlijk gezegd: draag nu een tijdje al grotere broeken (niet lang geleden aardig afgevallen), dus valt voorlopig nog niet op..

18. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal! Lekker gekletst he?

Ik heb gewerkt vandaag. Thuis gekomen, gegeten en na het eten douchen. Ik keek toen in de spiegel en die darmenbuik na het eten was echt behoorlijk!!!!! Echt een verschil met de 1e zwangerschap toen alles nog strak in t velletje zat hahah!

Ik ga op tijd naar bed, moe. Onrustige nacht.
    Mijn zoon plakt sinds 2 weken extreem aan me. Ook snachts.

Misschien kom ik zo vanuit bed nog kletsen

19. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Welkom Jolin!

Cravings: Nee, nog geen last van. Eerder dat ik juist minder trek heb in zooi en niet weet wat ik dan wil ;)
    De broeken pas ik ook nog gewoon, al heb ik soms wel zo'n zwaar gevoel in mijn buik.

@ Ceilo: Ja, bijna dezelfde banner! Ik zou ons zo door elkaar halen :p Ik houd wel van vrolijke kleurtjes en de cupcake omdat ik Appelgebakje ben hier.

20. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga denk mn zwangerschapsbroeken ook maar eens van zolder halen! En joggingbroeken zitten ook erg lekker! :)

En eten tja veel :) de hele dag door en lietst van alles en nog wat en soms weet ik eigenlijk niet eens waar ik zin in heb ook erg frusturend haha

Deel Deze Pagina