Ik zal ook nog eens even wat van me laten horen! De bevallen dames zijn lekker aan t genieten? Hier 2 wkn terug zh gehad.. na 2 dgn weer mogen gaan omdat t niet door zette, en inmiddels de 37 wkn gepasseerd! Van mij mag t nu echt wel komen.. heb er wel genoeg van.. wil lkkr knuffelen, ruiken kijk uit naar t kindje wat gewoon van jezelf is! Verder geniet ik echt wel van mn verlof!
Hoi Dames, Mamamars gefeliciteerd met je twee ukkies! Geniet er lekker van. Ik haak hier weer even in, heb de afgelopen weken niet veel tijd gehad om te kletsen maar aangezien mijn verlof gister is ingegaan, zou ik nu wat meer online moeten kunnen zijn Gek idee hoor, dat de zwangerschap er bijna op zit. Ben zo benieuwd naar ons kleine babietje Hoop dat iedereen zich nog een beetje goed voelt?
Hoi, hoe is het met iedereen? Hier even ego. Heb sinds gisteravond erg veel last van mijn buik. Deze is steeds voor langere tijd hard en erg gevoelig. Krijg soms pijn scheuten. Toch maar even de vk gebeld en zij dacht aan banden pijn waarschijnlijk heeft de kleine een groeispurt. Ze raadde een bad aan dit dus net gedaan. Leek wel wat te helpen maar helemaal weg is het niet. Hopelijk gaat het morgen wat beter anders worden het nog lange weken en kom ik niet meer echt vooruit. Zo weer genoeg gezeurd.
Hey meiden! Taco hier echt hetzelfde, vooral die pijnscheuten vind ik serieus hinderlijk! Sta je te praten met iemand trek je ineens kop als een oorwurm...hier is de buik ook heel snel hard en gevoelig...afe n toe ook echt voorweeen waardoor ik gewoon echt even niet kan functioneren ... Trekt ook door naar m'n bovenbenen. Ik heb het bad ook aangezet en daar ga ik zo in liggen en vanavond weer vroeg naar bed, hoe saai ook! Ook even dat stomme zeil op mijn bed leggen zodat als m'n vliezen breken ik niet meteen m'n matras kan wegkiepen. Verder hier ook heeeeel benieuwd naar ons kindje! Jemig ik kan wat dat betreft niet wachten! De plek die zeer doet onder m'n borst doet nog veel meer zeer, ongeveer nu bij elke beweging voel ik het branden tranen schieten af en toe in m'n ogen van pijn dus ik zal toch eens eindelijk gaan vragen of er niets tegen te doen is of bij ha of bij vk ( mag ik morgen weer naartoe) Vandaag een echte niks doen dag! Heb al 2 films gekeken terwijl ik pannetje pannetje met m'n jongste dochter lag! Heerlijk! Kaarsjes aan dekentje over ons heen joggingpak top wat dat betreft. M'n schat is even uurtje werken en de oudste is bij een vriendinnetje spelen dus wij vermaken ons wel! Nou ik ga weken in bad, fijne middag nog allemaal!
Hier eigenlijk weinig pijn, geen harde buiken of wat dan ook. Helaas is de jeuk echt ondraaglijk op sommige momenten, morgen naar de huisarts ermee. Mn armen en benen en buik zitten onder de bultjes die ik telkens ook nog eens kapot krab. Heb alles al geprobeerd maar niets helpt en heb al nachten niet geslapen, kan er echt wel van janken Verder weinig te melden, baby beweegt echt nog veel, mn hele buik schudt soms heen en weer! Echt zo leuk Verder moet ik zeggen dat ik niet echt meer geniet van het zwanger zijn maar liever vandaag dan morgen nog beval. Toch ben ik bang dat dat nog wel een poos gaat duren, omdat ik helemaal geen voorweeen of harde buiken heb.. Ben benieuwd!
@ Zonnig: Dat is schrikken zeg, gelukkig heeft het niet doorgezet en ben je nu de 37 weken voorbij! @ Jaydee: Geniet van je verlof @ Taco: Klinkt vervelend die pijnscheuten zo. @ Lilian: Goed dat je het aankaart, zoveel pijn hoort niet natuurlijk. @ Lilotje: Gelukkig is het geen zwangerschapscholestase, helaas ben je nog niet van de jeuk af Jeuk is echt een van de vervelendste dingen die je kan hebben. Hopelijk heeft de huisarts een idee wat het kan zijn of een oplossing zodat het over gaat of verlicht wordt. Ik ben de kleine kwaaltjes soms wel zat, maar gelukkig is het allemaal niet heel ernstig en duurt het hooguit nog 5 weken en een paar dagen. De bewegingen in mijn buik daar kan ik nog van genieten, volgens mij is het echt een druktemakertje. Mijn man zit er alleen op te wachten tot ik een blauwe plek krijg van Spookje, want hij schopte zijn moeder ook blauwe plekken als ze aan het aanrecht stond Aan de andere kant zegt hij vaak 'Doe je je moeder geen pijn'
Meiden wat is het rustig hier ineens, we zijn toch nog niet aan het bevallen? @ appelgebakje: hier ook een druktemakertje, ik heb soms wel een trap in mn ribben, niet heel lekker maar voet toch steeds lachen om de bewegingen, ik kan precies zien soms waar de billen zitten en ze schuift steeds met dr billen van links naar rechts haha! @ hier: morgen een afspraak bij de huisarts, vk weet ook niet wat te doen met de jeuk. Hoop dat de huisarts een oplossing heeft of iig iets dat het kan verminderen. Vannacht weer wakker gelegen, mn lijf ziet er niet meer uit, heb alles open gekrabt en de striae wordt steeds erger. Van alle kwaaltjes dacht ik toch niet van te voren dat ik zo veel last ging krijgen van jeuk Gelukkig kan het geen kwaad voor baby!
@Lilotje: echt zo naar die jeuk! ik heb het ook, maar dan heel lokaal, namelijk in mijn liezen.... Eerst alleen links, maar sinds kort ook rechts. De dermatoloog zegt dat het eczeem is. Heb een receptje voor hormoon-zalf, maar dat mag volgens de bijsluiter helemal niet tijdens de zwangerschap. Dus ondanks dat de dermatoloog het heeft voorgeschreven heb ik daar niks mee gedaan; ga niet mijn kindje in gevaar brengen!! Ik hoop dat ze er snel achter zijn wat het kan zijn... Is het niet iets van een allergie? Ben je nieuw wasmiddel gaan gebruiken oid??
@ bolkje: geen idee of het allergie is of eczeem of wat dan ook. Geen nieuw wasmiddel, maar ben sowieso altijd snel allergisch voor van alles, dus zou zomaar iets kunnen zijn wat ik niet weet! Ik las ook over hormoonzalf, dat is het enige dat helpt van eczeem en een lichte variant van de zalf mag in overleg met een arts wel gebruikt worden. Maar als je er niet superveel last van hebt zou ik het ook laten liggen hoor.
Ik heb er gek genoeg alleen 's nachts last van.... Overdag echt totaal niet Maar hier ook vaak last van allergische reacties en tijdens de zwangerschap schijn je dan vaak nog net iets heftiger te reageren....
Opkomende allergie tijdens zwangerschap • Bokt.nl Op dit forum raden ze balneum hermal aan.... nog nooit van gehoord, maar wie weet heb je er iets aan
Bedankt voor het meedenken! Lees daar dat het jeukstillend werkt dus ga even kijken waar ik het kan kopen! Bij mij is het overdag ook wat minder, maar vooral omdat ik dan afleiding heb en er niet de hele tijd aan denk. Want als ik er nu aan denk jeukt alles! Maar s nachts is echt een drama..
Ha dames! Wat vervelend klinkt die jeuk! Ik heb af en toe wel jeuk op mijn buik (vooral 's avonds), maar dat stelt niks voor als ik dit zo lees... Hopelijk wel weer snel over na de bevalling! Verder ego berichtje van mij, vannacht last gehad van oefenweeen/voorweeen, hoe je het ook noemt. Tenminste ik denk dat het dat was. Kunnen natuurlijk ook mijn darmen zijn... Maar het voelde wel echt als menstruatiekrampen en had ook harde buik en baby ging me toch tekeer daar binnen. Vanochtend was het weer weg... dus niks aan de hand, maar wel slecht geslapen. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt en of deze oefenweeen nog nachten/weken blijven....
Spannend joh, Vegas! Hier is het de laatste nachten weer stil in mijn buik. Ik begin wel echt ongeduldig te worden al Om eerlijk te zijn: ik ben echt zo bang dat ik straks als allerlaatste van het topic ga bevallen Slaat echt nergens op, maarja
Haha bolkje ik denk al die tijd al dat ik dat ga zijn! Sowieso pas de 11e uitgerekend maar ik zie mezelf al tot 42 weken zwanger zijn, pfff
Ja, daar moet je toch niet aan denken he? Ik ben afgelopen nacht echt naar bed gegaan met de hoop dat de weeën zouden beginnen
Hey meiden! Die jeuk is natuurlijk vreselijk! Ik hoop dat de ha iets voor je heeft... Wedden dat ik de laatste ben die beval? Lekker met 42 weken ingeleid en dan een helse bevalling van 36 uur hahahahaa oooo moet er niet aan denken! Zat gisteravond op de bank weer te zuchten en te kreunen, lijk wel een oud wijf! Er gebeurt wel van alles dat merk ik wel. In ieder geval....ben opgestaan met een zere heup waar je u tegen zegt, alsof er weer een breinaald in zit, elke beweging doet me zeer, heel vervelend. Net bij vk geweest en m'n zere plek voorgelegd en of er iets aan te doen is...helaas, is echt de onderste laag van m'n huid die scheurt ( en waarom dan op die plek in godsnaam is een raadsel) je ziet dus nog steeds niks aan de buitenkant, van binnen des te meer.. M'n heup/ bekken doet zo zeer omdatde boel gewoon lekker uit elkaar gaat staan voor de bevalling en week wordt en ik dus teveel heb gedaan de afgelopen weken en daar betaal ej dan de prijs voor. Ik ga dus weer voor de verandering vroeg naar bed. Met het kleine schatje gaat alles goed, mooie regelmatige hartslag en word geschat tussen de 7 en 8 pond, nou dat zou geweldig zijn! Hoe is het met de rest? Nou meiden ik ga even een wasje eruit halen met van die poppenkleren hahaha ( laatste dingen gewassen) en hutspot brouwen ( en ik hou helemaal niet van hutspot, maar ik had geen enkele inspiratie en dit lag zeg maar " voor het grijpen"). Misschien straks nog effe gezellig babbelen! Xxx
Hier vandaag ook weer harde buiken, en enorme steken ri mijn vagina echt niet prettig! Laat t maar een keer goed doorzetten haha... Ben er echt klaar mee.. mn heupen doen zeer! Zo even n klaag berichtje!
♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥ 30-10 : (2) Tessa321 (32) 1e (BV-TB) Itsme (31) 2e (BV-ZH) 1 : (2) Zonnig25 (26) 1e (BV-ZH) Life (19) 1e (BV-ZH) 2 : (2) Mamamama (24) 1e (BV-ZH) Jusi (30) 2e (FV-ZH) 3 : (1) Vegas (32) 1e (BV-ZH) 4 : (4) Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB) Isade (29) 1e (BV-TB) WausMop (28) 1e (BV-ZH) Newbeeb (31) 2e (BV-ZH) 5 : (4) Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH) Lilian79 (..) 3e (BV-TB) Appelgebakje (25) 1e (BV-TB) Mamasuuzje (25) 1e (BV-ZH) 6 : (2) Kitty17 (..) 1e (BV-ZH) Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH) 7 : (4) Hopefulness (26) 1e (BV-ZH) Ceilo (32) 3e (FV-ZH) 8 : (2) 2debaby (30) 2e (BV-ZH) Oehoe (27) 1e (?BV-ZH) 9 : (2) Kimmy80 (32) 2e (BV-TB) Jv23 (24) 1e (FV-ZH) 10 : (1) Linnepin86 (26) 1e (BV-TB) 11 : (1) Lilotje (27) 1e (BV-ZH) 12 : (6) Bassdevilxs (26) 1e & 2e (FV-ZH) Lijsterbes (20) 1e (BV-ZH) Mezmerized (27) 1e (BV-TB) Margha (33) 1e (BV-ZH) Bloesempje (26) 1e (BV-ZH) 13 : (2) Lenatje (24) 2e (BV-ZH) Mellietje24 (25) 1e (FV-ZH) 14 : (1) Taco (25) 2e (FV-TB) 15 : (1) Mama0902 (..) 1e (?-?) 16 : (1) Marsim (31) 2e (FV-ZH) Bevallen ??-09-2013 (1) IamSTERRE, 27 jaar, bevallen van een ZOON 21-09-2013 (1) Januari2010, 29 jaar, bevallen van een DOCHTER 10-10-2013 (2) Mama Mars, 26 jaar, bevallen van JILL DOUTZEN en JOY MICHEL Totaal aantal baby's: 40 Jongens: 16 Meisjes: 14 Niet wetend/zeggend: 10 BV = borstvoeding FV = flesvoeding TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis **Sterretjes** *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell Afsprakenlijst: 15 oktober Wausmop Controle bloeddruk & groeiecho Appelgebakje Controle verloskundige 24 oktober Wausmop Controle verloskundige & groeiecho Wil je een wijziging doorgeven? Vermeld dat dan even in kleur of dikgedrukt dan zal ik het aanpassen.