1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Hai allemaal!
    Een hoop kwaaltjes en pijntjes bij jullie allemaal lees ik!
    Wat vervelend zeg, die jeuk!! En alle andere kwaaltjes natuurlijk ook!
    De harde buiken worden hier ook steeds meer. Gister een onwijs druk kindje, misselijk en pijn in m'n buik. Denk dat het m'n darmen waren.
    In ieder geval gelukkig nog niks aan de hand. Ik wil best als laatste van ons allemaal bevallen hoor. Ik moet er in ieder geval niet aan denken dat ie van het weekend of volgende week al komt. Vandaag eerste officiële dag van m'n verlof.. Heb uit verveling alle kleertjes en spullen gewassen, dat ga ik morgen maar strijken maar wat ik de rest van de tijd moet doen... Alleen het wat langer op bed blijven liggen is wel lekker hoor! Verder weinig kwaaltjes, dus we keutelen gewoon lekker verder. Ben errug benieuwd wie de volgende is die haar kleine hummeltje in de armen kan houden!
    Succes aan allemaal die het zat zijn! Hopen voor jullie dat de kleine snel komt!

2. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    "Gelukkig" het hoort er dus gewoon bij, terug vervelend die pijn in de heupen, ik kan er soms amper van slapen! Wordt er ook echt wakker van van die pijn. De laatste loodjes wegen echt het zwaarst :D
    Ik hoop dat de lichte krampjes die ik voel gauw meer worden! De 14e oktober bevallen zal wel niet meer lukken gok ik. Hoop dat ik er niet n maand langs zat en het 14november wordt :$

3. Vegas

Vegas Actief lid

31 aug 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Linnepin, ik herken de verveling, maar geloof me na een weekje vind je je draai wel! Heb nu nog niet veel te doen, maar voelt niet meer als verveeld, eerder heerlijk om vrij te zijn! Maar het was even wennen het eerste weekje.
    Dus van mij mag het ook nog wel eventjes wachten hoor, eerst maar eens aan verlof wennen. Alleen na vannacht begint het wel te kriebelen, niet vanwege alle klachten, maar nieuwsgierig hoe de mini in mijn buik in het echt is! :)

4. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Wat gaan jullie in een keer snel.
    @jeuk de vk zei al in het begin van de zwangerschap dat dit een van de ergste kwaaltjes is omdat je er niks tegen kunt doen. Balneum kun je bij de apotheek halen. Ik gebruik d bad variant voor E. die heeft namelijk eczeem, houdt de huid erg vet. Werkt hier erg goed.

@ bevallen hier duurt het nog wel even nog 1,5 week tot 37 weken dus tot dan nog maar lekker blijven zitten. Hoop zelf zo tussen de 38 en 40 weken te bevallen maar je weet het nooit kan ook langer duren. We zullen het bij iedereen vanzelf zien..

@ hier. Vandaag is mijn buik een stuk minder hard en gevoelig. Heb alleen echt last in een keer van mijn gat nu ik net op de bank ging zitten. Trekt dadelijk wel weer weg hoop ik. De kleine is vannacht erg actief geweest en is volgens mij anders gedraaid. Ben dan ook wel erg benieuwd hoe hij nu ligt. Maar heb vrijdag weer echo dus zullen het zien of hij nog goed ligt.

5. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat doen de steken onder in de vagina eigenlijk? Opent zo de baarmoedermond beetje bij beetje?

Haha, ben ook zo bang dat ik overtijd ga lopen. Wil het liefst nog voor 25 oktober bevallen aangezien mijn man dan zonder gedoe 10 vrije dagen kan opnemen.

Poeh afgelopen dagen zo ontzettend veel in huis gedaan. Naaien, poetsen, opruimen en dat zelfs tot aan de onderbroeken! Uitgezocht, eventuele labeltjes weggeknipt en opgevouwen. Kan haast geen kast of doos verzinnen dat nog uitgezocht en opgeruimd moet worden. :) Morgen de taakjes met ML verder afwerken en dan verder wachten op ons babymeisje..

6. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Die steken onderin je vagina horen bij het indalen volgens mijn verloskundige.

Mijn man is na 2 november 'klaar' met werken, dan is zijn contract afgelopen/vrije dagen opgenomen.

7. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Goedemorgen!

Ik lees dat er meer zijn die klagen over pijn in de heup....ik kan me dit helemaal niet meer herinneren van m'n vorige zwangerschappen...maar ik kan wel janken! Ik loop als een bejaarde door het huis, 78 x wakker vannacht van de pijn en dan er maar ook meteen uit om te plassen...word er niet knapper op op deze manier! Buikje was gisteravond wel rustig ( gelukkig want ik had het er met die steken in m'n heup effe niet bij kunnen hebben) maar 2 serieus zere harde buiken. Ben weer vroeg naar bed gegaan...helaas nog niet echt goed uitgerust dus baal ikwel van natuurlijk. Nou ik ga m'n meiden motiveren hun broodjes op te eten, ik ga lunchpakketten klaarmaken en straks even naar m'n paarden toe, ik hink daar straks gewoon fijn in de rondte...
    Fijne dag ladies!

8. Hier vanmorgen ook opgestaan met pijn in mijn heup :$ Het heerst blijkbaar :( ;)

Net terug van de vk, alles was weer in orde. Volgende afspraak: 24 oktober. (Maar dan hoop ik al bevallen te zijn, want ik heb al vanaf het begin gezegd: 23 oktober.... Maargoed ;) )

9. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Veenendaal
    ♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥

30-10 : (2)
    Tessa321 (32) 1e (BV-TB)
    Itsme (31) 2e (BV-ZH)

1 : (2)
    Zonnig25 (26) 1e (BV-ZH)
    Life (19) 1e (BV-ZH)

2 : (2)
    Mamamama (24) 1e (BV-ZH)
    Jusi (30) 2e (FV-ZH)

3 : (1)
    Vegas (32) 1e (BV-ZH)

4 : (4)
    Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB)
    Isade (29) 1e (BV-TB)
    WausMop (28) 1e (BV-ZH)
    Newbeeb (31) 2e (BV-ZH)

5 : (4)
    Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH)
    Lilian79 (..) 3e (BV-TB)
    Appelgebakje (25) 1e (BV-TB)
    Mamasuuzje (25) 1e (BV-ZH)

6 : (2)
    Kitty17 (..) 1e (BV-ZH)
    Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH)

7 : (4)
    Hopefulness (26) 1e (BV-ZH)
    Ceilo (32) 3e (FV-ZH)

8 : (2)
    2debaby (30) 2e (BV-ZH)
    Oehoe (27) 1e (?BV-ZH)

9 : (2)
    Kimmy80 (32) 2e (BV-TB)
    Jv23 (24) 1e (FV-ZH)

10 : (1)
    Linnepin86 (26) 1e (BV-TB)

11 : (1)
    Lilotje (27) 1e (BV-ZH)

12 : (6)
    Bassdevilxs (26) 1e & 2e (FV-ZH)
    Lijsterbes (20) 1e (BV-ZH)
    Mezmerized (27) 1e (BV-TB)
    Margha (33) 1e (BV-ZH)
    Bloesempje (26) 1e (BV-ZH)

13 : (2)
    Lenatje (24) 2e (BV-ZH)
    Mellietje24 (25) 1e (FV-ZH)

14 : (1)
    Taco (25) 2e (FV-TB)

15 : (1)
    Mama0902 (..) 1e (?-?)

16 : (1)
    Marsim (31) 2e (FV-ZH)

Bevallen

??-09-2013 (1)
    IamSTERRE, 27 jaar, bevallen van een ZOON

21-09-2013 (1)
    Januari2010, 29 jaar, bevallen van een DOCHTER

10-10-2013 (2)
    Mama Mars, 26 jaar, bevallen van JILL DOUTZEN en JOY MICHEL

Totaal aantal baby's: 40

Jongens: 16
    Meisjes: 14
    Niet wetend/zeggend: 10

BV = borstvoeding FV = flesvoeding
    TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis

**Sterretjes**
    *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell

Afsprakenlijst:

21 oktober
    Mamasuuzje – Controle verloskundige

22 oktober
    Appelgebakje – Controle verloskundige

24 oktober
    Wausmop – Controle verloskundige & groeiecho
    Bolkje – Controle verloskundige

29 oktober

4 november

Wil je een wijziging doorgeven? Vermeld dat dan even in kleur of dikgedrukt dan zal ik het aanpassen.

10. @Appelgebakje: jeeeeej, jij bent ook over de 37-weken grens heen! Op naar de thuisbevalling :D

11. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Veenendaal
    Hier ook controle gehad en ook alles prima :) Bloeddruk is netjes en gewicht een 0,5 kg erbij. Baarmoeder zit met de punt in mijn maag dus ze vroeg of ik nog normaal kon eten, gelukkig gaat dat nog.
    Spookjes rug ligt nu weer links ipv rechts.

De verloskundige zei dat met de rug aan de linkerkant het meest voorkomt bij een bevalling.

12. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Eindelijk terug van de huisarts, heb een uur in de wachtkamer gezeten omdat ze een spoedgeval had. Maargoed, helaas weinig te doen aan de jeuk, heb een verkoelende gel gekregen. Verder is het gewoon dikke pech. Ze heeft mn suiker nog getest en dat was goed, dus verder niks aan te doen.

Wow de meeste al over de 37 weken, ik zit net op de 36 :( Kan niet wachten tot baby komt!!

Hoe gaat het met de al geboren kindjes en mama's??

13. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Gisteren veel in huis gedaan, heb sinds een week serieus last van nesteldrang. Nu dus echt last van mijn buik, vanacht ook erg last gehad. Ga nu dus maar even liggen.
    Al meer die klachtjes krijgen lees ik. Spannend zeg, ben zo benieuwd hoe ons kindje eruit zal zien.

14. Vegas

Vegas Actief lid

31 aug 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Steeds meer pijntjes bij iedereen ;)

Ik ga de enveloppen nu ophalen bij de drukker voor de geboortekaartjes! Kan ik vast aan het adresssen schrijven beginnen, wel een leuk klusje zo tussen het niksen door!

Oh en voor appelgebakje, mijn volgende controle bij de vk is vrijdag 18 oktober. Vanaf dan elke week, weet niet of je die op de lijst wilt :D

15. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn controle was ook weer goed :D ,, nog 2x op controle maar hoop dat t zich al eerder meld!!.. ze willen me iig niet de 40 wkn over laten gaan omdat ik vrij klein ben (160) en we niet een super klein kindje krijgen.. wordt te zwaar! Met 39,4 laatste afspraak en dan wss naar sw gyn!

16. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen, fijn dat de controles goed zijn!

Iedereen is maar ongeduldig, haha en sommigen hebben ook al een datum in gedachte. Wat doen jullie eigenlijk om de bevalling op gang te helpen? Seks is een middel zeggen ze en verder?

17. Ontspannen schijnt goed te helpen ;) Verder heb ik iets gelezen over ananas eten en gin-tonic drinken.... ;)

Ik had hier een weddenschap dat de baby eerder geboren zou worden dan dat onze keuken af is (duurt nu nameijk al 10 maanden :$ ) maar kreeg gister een telefoontje dat ze donderdag langskomen voor de laatste puntjes op de i, dus het lijkt erop dat ik de weddenschap op het laatste nippertje ga verliezen ;)

18. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Goedemorgen !
    Vandaag iets minder pijn in m'n heup gelukkig! Wel weer slecht geslapen helaas maar ja niks aan te doen.
    " trucjes" om de bevalling op te wekken tja, die werken echt alleen als laatste zetje, bij mijn oudste hielp na het strippen een glas rode wijn en een warme douche. Dag ervoor sex gehad maar dat had dus niks geholpen. Bij de jongste hielp niets! Ze zeggen ook wel eens frambozenbladthee, bitterlemon moet je pak m beet 8997 liter van drinken wil dat wat doen, vrijen helpt maar kan ook voornamelijk vervelende voorweeen veroorzaken die zo goed als niets uithalen. Je hebt zelfs gekken die wonderolie gaan drinken, wat vreselijke darmkramp geeft. Maar goed, vrijen en een warme douche en een glaasje rode wijn deed de truc voor mij...
    Gisteren m'n hele hut gepoetst met een vriendin, heerlijk, alles ruikt naar dettol ! Net een ziekenhuis hahaaha.
    Nou meiden ik ga m'n sprookjes naar school brengen , en verder zo min mogelijk!

19. Ik ben ook wel in de verleiding om vanalles te gaan proberen hoor... ben echt zo ontzettend nieuwsgierig naar die kleine. Maar hij is nog superdruk, dus ik denk dat hij er nog niet klaar voor is...

Inmiddels heeft ie een favoriete houding geloof ik, maar die houding is bij mamma niet zo favoriet: met zijn billetje net tegen/onder mijn ribben. Kan nu alleen maar onderuitgezakt zitten.... Heel fijn -not- ;)

hier moet ook nog alles schoongemaakt worden; vooral de badkamer is echt een smeerboel, maar ik heb gewoon heel veel moeite met bukken.... en met hulp vragen :( Vandaag toch maar eens aan de slag, zelf proberen...

20. mamasuuzje

mamasuuzje Actief lid

1 jul 2013
    114
    0
    0
    Reisagente
    Leimuiden
    Hi meiden

Zijn echt laatste loodjes nu hè

@bolkje: ik heb ook dat ik van alles wil uitproberen maar doe het nog maar niet denk dat de kleine zich vanzelf wel aandient.. Ben wel al behoorlijk ongeduldig aan het worden

Verder vanwege dat alles wat zwaarder wordt begin ik me toch een beetje te vervelen.. Wat doen jullie zoal? Kijk echt schandalig veel films en ga af en toe wel bkkie doen met vriendin.. En uiteraard moet het huishouden ook gedaan worden maar verder niet echt veel.. Jullie nog leuke ideeën

Deel Deze Pagina