1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Ceilo, bedankt! Jaaa! Heel mooi! Hoef iig niet te turen ofzo haha!

2. Kimmm25

Kimmm25 Niet meer actief

Ik heb ontzettend last van n glim gezicht.. heel erg mijn foundation zweet nooit maar nu echt n heel glimmend gezicht bah!!

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ahhhhh, fail!!! niet wakker kunne blijven vanavond, dan zomaar op bed. Half 6 op staan is echt killing... Zeker 5 dagen in de week, terwijl mn meissie tot 8 a 9 uur slaapt.

Ahhh vreetbuien, haha bij mn meissie was het aardiv gezond :)... ik was verschrikkelijk verslaafd aan stoofpeertjes ...

broek dicht? johhh leggings zitten heerlijk, ljjkt al n bolling te komen maar savonds undon doe gewoon n trainings broek aan ...

Ik ga op bed!!!

Oant Moarn.

4. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Hallo allemaal!

Het was wel even flink wat doorlezen voordat ik pagina 11 bereikt had. Wat is het is een gezellige boel hier!

Allereerst: alle zwangeren van harte gefeliciteerd! :D

Misschien is het handig dat mijn leeftijd ook in de lijst komt. Deze is 32 en word 33 rond de uitgerekende datum :)

Verder wil ik graag thuis bevallen, maar manlief is daar nog niet helemaal over uit, dus dat hou ik nog even in het midden.

In de week voor NOD was ik misselijk, nu nog maar af en toe. Al heb ik geen zin in eten, als ik me er toe zet lukt het wel. Maar wat stinkt dat vlees als je het net in de pan legt!!!! Die neus levert nog wel eens vreemde gezichten op thuis. Ik ruik echt alles! Ook wat er niet lijkt te zijn... :( Dus ik heb geen 'vreetbuien' met een voorkeur voor bepaald voedsel wat niet in de schijf van 5 voor komt.

Behalve mijn vriend en ik, jullie, de verloskundige en de dame van moeders voor moeders weet niemand dat ik zwanger ben. Onze ouders vertellen we het met ca. 8 weken. Vlak voor de echo. De vrienden moeten even iets langer wachten. We zijn nog aan het bedenken hoe we het gaan melden. Dus als iemand nog goede / originele ideeen heeft?!?! Ik hou me aanbevolen.

Het is weer tijd om af te melden. Ik ben nu weer bijgelezen en zal het nu proberen elke dag bij te houden.

Groeten van Tessa.

PS: ik krijg die banner er niet in hoor :(

5. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    ff vlug moet zo werken.

je copieerd de link van de banner die je maakt boven in beeld bij banners bijvoorbeeld.

dan ga je naar gebruikersinstellingen.
    en dan handtekening wijzigen.

6. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Goedemorgen meiden, er wordt hier flink gekletst!
    Hier gaat alles oke, vorige mk kreeg ik rond deze tijd bloedverlies. Ben nu nog steeds weet ik het hoe vaak aan het dhecken, haha.

Over eetbuien enzo: ik probeer het echt binnen de perken te houden. Ik heb al jaren last van eetbuien en problemen met mn gewicht (geen overgewicht maar nooooit tevreden kunnen zijn)
    Ik probeer echt regelmatig en gezond te eten om zo geen vreetaanvalleen te krijgen. Zit er ook niet op te wachten straks 40 kilo zwaarder te zijn. Liever alleen wat nodig is!

Ik merk ook dat mn broeken al strakker zitten, vooral s avonds is mn buik enorm oogezet. Als ik m niet inhou dan lijk ik serieus welm6 maanden zwanger, niet normaal joh! Straks kan ik het niet eens meer verborgen houden hihi.

Doen jullie trouwens aan sport? En wat voor? En ga je daar mee door op hetzelfde tempo? Ik fitness maar weet niet zo goed wat ik wel/niet kan doen!

7. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    @ Tessa: Wij gaan het morgen vertellen aan mijn moeder en oma, ouders van mijn man en broertjes/zwagers en (schoon)zussen. Mijn vader en zijn vrouw zullen het denk ik wat later horen.

Mijn moeder krijgt een mandje met breigaren en een gedichtje.
    Dit is het gedichtje, heb ik van internet en een beetje 'aangepast'

Wij hebben bij ons thuis wat zitten knutselen.
    Je kent dat wel. Een beetje magie, veel liefde, wat frutselen.

Zo hebben we samen iets heel bijzonder gemaakt.
    Met een beetje van 'naam man' & een beetje van mij, goed schudden en klaar!

Als het goed is ben ik in november helemaal af.
    Het is dan koud buiten & een gebreid pakje kan ik dan goed gebruiken

Mijn oma en vader/stiefmoeder krijgen een fotolijstje met gedichtje erin.

De ouders (vader vooral) van mijn man krijgen een kluslijst met wat er nog moet gebeuren en daar staat de babykamer dan tussen. Paar weken geleden zei mijn man namelijk nog die kamer komt wel als het zo ver is :p

Het broertje van mijn man noemt mij altijd zwagerin en daarom noemen wij hem tante, dus daar heb ik een tante mok voor gekocht :p Hij komt hier morgen eten dus krijgt hij die mok met zijn drinken erin.

Voor de rest krijgt niemand wat en vertellen wij het als we er zijn of over de telefoon :)

8. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    appelgebakje wat een leuke tekst hahah.

9. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    @tessa321: nu ben jij de ouwe bok en ik niet meer! hahaha ik ben net 32 geworden :p

banner plaatsen zoals itsme het zei..... en lukt t niet laat t even weten!

ik zal je leeftijd aanpassen dadelijk in de lijst!!

@itsme: werkse!!

@lilotje: ja dat bloedverlies..... ik check ook ieder wc bezoek... hlml para!

ja die eetbuien... kheb dr (ook) geen last van ... ik eet liever nix!

ik draag meestal leggings,maar vriendin van me zei al tegen me dak dikker was geworden.... uuh... owkeej.... vanmorgen een foto gemaakt maar s een x en nu proberen iedere week het te doen!

@appelgebakje: ik word misselijk van je naam! ik lust geen appelgebak en kmoet er nu helemaal niet aan denken hahahaha

leuke ideetjes om het te vertellen!!

10. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    wij hadden een tekst geborduurd bij mijn dochtertje.
    en in een lijstje gedaan en een klein babietje geborduurd.
    de tekst was:

het is hier donker
    het is hier puik
    ik zit lekker warm
    in mama's buik
    nu ben ik aan het groeien
    ik ben nog maar heel klein
    ik vind het leuk dat jullie
    mijn opa en oma zullen zijn

en bij mijn broer en zwager en schoonzus had ik dan oom en tante in een kaartje gezet met verders het zelfde gedichtje.

11. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Veenendaal
    Sorry Ceilo :p Zelf lust ik ook geen appeltaart :p

12. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    November Mama's 2013(1-15)

1 : (3)
    Itsme (31) 2e (BV-ZH)
    Lilotje (26) 1e (BV-ZH)
    mamababs (..) (-)

2 : (1)
    jusi (30) 2e (FV-ZH)

3: (1)
    tessa321 (32) 1e (BV-)

4 : (1)
    stiefmam (..) 1e (-)

5 : (3)
    meis85 (27) 3e (-)
    liefa (30) 3e (BV-TB)
    hopefulness (26) 1e (bv-zh)

6 : (7)
    kimmm25 (25) 1e (-)
    Ceilo (32) 3e (FV-ZH)
    cinniej (25) 1e (BV-TB)
    2debaby (30) 2e (BV-ZB)
    Appelgebakje (24) 1e (-)
    Margjelinde (27) 1e (BV-ZH)
    jaydee (23) 1e (-)

7 : (1)
    MamaMars (25) 2e (FV-BV ZH-TB)

8 : (1)
    jolin (27) 1e (BV-TB)

9 : (1)
    Debdev (..) 1e (-)

10 : (0)

11 : (2)
    La Palma (29) 2e (BV-ZH)
    leentjezh (26) 1e (BV-ZH)

12 : (o)

13 : (0)

14 : (2)
    januari2010 (28) 3e (BV) hoop TB maar zal wel ZH worden
    kaatje87 (25) 1e (-)

15 : (o)

datumloos: maggie100

Totaal: 24

BV = borstvoeding FV = flesvoeding

TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis

Afsprakenlijst:

11 maart debdev - 1ste echo
    12 maart lilotje - 1ste echo; kimmm25 1ste echo
    18 maart Jusi - 1ste echo
    19 maart itsme - 1ste echo + intake vk; kimmm25 -2de echo; meis85 - 1ste echo
    21 maart Mama Mars - 1ste echo; Ceilo - Gyn/echo; mamababs - 1e echo; Jusi - intake zh
    22 maart hopefulness - 1ste echo fertiliteitsarts
    26 maart jolin - 1ste echo
    27 maart maggie100 - 1ste echo; Appelgebakje - intake VK
    28 maart liefa - intake VK; Jaydee - intake VK
    29 maart tessa321 - 1ste echo + intake vk

11 april Margjelinde - 1ste echo + intake vk; cinniej - 1ste echo + intake vk

mamababs / stiefmam / debdev: heb je nog verdere info? leeftijd,hoeveelste kindje BV/FV & TB/ZH ??

Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven,vermeld dit dan even in kleur dan zal het aangepast worden door Itsme of Ceilo

13. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    WHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHa

14. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    die is ook leuk hoor itsme!

en waarom neem je dan in godsnaam zon naam ? appelgebakje.... hahahaha

15. Margjelinde

Margjelinde Actief lid

16 nov 2012
    252
    0
    0
    haha appelgebak idd wat ceilo zegt: waarom die naam dan?!?!?!

Ik ga het mijn schoonouders vertellen door de wieg waar ik zelf in heb gelegen (die mijn moeder heeft en het al weet) te geven en vragen of ze deze kunnen maken (schoonpa is mega handig en onderstel is stuk)

blehh nog steeds ziek, geen stem, keelpijn :(

16. Margjelinde

Margjelinde Actief lid

16 nov 2012
    252
    0
    0
    Overigens heb ik verder nog niet het idee dat er wat met buikomvang gebeurd, maar ja eerste zwangerschap he. Zal voor de zekerheid een joggingbroek gaan kopen want die heb ik niet :)

17. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    dat is inderdaad een subtiele hint! hahaha :D

beterschapppp!

18. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

de eerste zwangerschap duurde het bij mij ook even voordat er uberhaupt iets gebeurde... joggingbroek zowieso lekker om avonds aan te hebben!!

nu bij de zoveelste x (dit is de 12e x officieel zwanger:$) merk ik dat het wel sneller gaat..... vooral dat net boven mn schaambot zeg maar is harder en niet meer indrukbaar....

ik ben niet slank ofzo en dankzij een keizersnede en 20 kg kwijt in sneltreinvaart heb ik echt wel een blubberbuikje,maar hij is nu "verdacht bol" :p:D

19. Margjelinde

Margjelinde Actief lid

16 nov 2012
    252
    0
    0
    Ach kan ook eigenlijk niet zeggen of mijn broeken al strakker zitten want lig sinds zondagochtend ziek op bed ;);)

Maar joggingbroek lijkt me inderdaad wel fijn :) voor bij zwangerschap en bij ziekte lol;)

Doet iemand van jullie aan moeders voor moeders?

wow en 12 x officieel zwanger...

20. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Veenendaal
    @ Margjelinde: Dat is ook een leuk idee :) Denk dat ze dat wel door zullen hebben!

Mijn man noemt mij wel eens appelgebakje,vandaar :p

Deel Deze Pagina