1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    @mama mars wat fijn om iets van je te horen. Zo te horen doen ze het goed, fijn! En het op en neer reizen lijkt me ook vermoeiend maar je weet waar je het voor doet en toch ook heerlijk dat je van ze kan genieten. Hopelijk blijft alles zo voorspoedig gaan en mogen ze beide snel naar huis dat je thuis verder kunt genieten. Laat female j nu maar lekker aan sterken zodat ze straks haar broer ook aan kan ;)

@ zo even naar de vk voor liggingsecho en dan de laatste dingen halen voor de baby en dan zijn we helemaal klaar :)

2. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    ♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥

30-10 : (2)
    Tessa321 (32) 1e (BV-TB)
    Itsme (31) 2e (BV-ZH)

1 : (2)
    Zonnig25 (26) 1e (BV-ZH)
    Life (19) 1e (BV-ZH)

2 : (2)
    Mamamama (24) 1e (BV-ZH)
    Jusi (30) 2e (FV-ZH)

3 : (1)
    Vegas (32) 1e (BV-ZH)

4 : (4)
    Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB)
    Isade (29) 1e (BV-TB)
    WausMop (28) 1e (BV-ZH)
    Newbeeb (31) 2e (BV-ZH)

5 : (4)
    Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH)
    Lilian79 (..) 3e (BV-TB)
    Appelgebakje (25) 1e (BV-TB)
    Mamasuuzje (25) 1e (BV-ZH)

6 : (2)
    Kitty17 (..) 1e (BV-ZH)
    Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH)

7 : (4)
    Hopefulness (26) 1e (BV-ZH)
    Ceilo (32) 3e (FV-ZH)

8 : (2)
    2debaby (30) 2e (BV-ZH)
    Oehoe (27) 1e (?BV-ZH)

9 : (2)
    Kimmy80 (32) 2e (BV-TB)
    Jv23 (24) 1e (FV-ZH)

10 : (1)
    Linnepin86 (26) 1e (BV-TB)

11 : (1)
    Lilotje (27) 1e (BV-ZH)

12 : (6)
    Bassdevilxs (26) 1e & 2e (FV-ZH)
    Lijsterbes (20) 1e (BV-ZH)
    Mezmerized (27) 1e (BV-TB)
    Margha (33) 1e (BV-ZH)
    Bloesempje (26) 1e (BV-ZH)

13 : (2)
    Lenatje (24) 2e (BV-ZH)
    Mellietje24 (25) 1e (FV-ZH)

14 : (1)
    Taco (25) 2e (FV-TB)

15 : (1)
    Mama0902 (..) 1e (?-?)

16 : (1)
    Marsim (31) 2e (FV-ZH)

Bevallen

??-09-2013 (1)
    IamSTERRE, 27 jaar, bevallen van een ZOON

21-09-2013 (1)
    Januari2010, 29 jaar, bevallen van een DOCHTER

10-10-2013 (2)
    Mama Mars, 26 jaar, bevallen van J.ILL D.OUTZEN en J.OY M.ICHEL

Totaal aantal baby's: 40

Jongens: 16
    Meisjes: 14
    Niet wetend/zeggend: 10

BV = borstvoeding FV = flesvoeding
    TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis

**Sterretjes**
    *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell

Afsprakenlijst:

18 oktober
    Vegas – Controle verloskundige

21 oktober
    Mamasuuzje – Controle verloskundige

22 oktober
    Appelgebakje – Controle verloskundige

24 oktober
    Wausmop – Controle verloskundige & groeiecho
    Bolkje – Controle verloskundige

29 oktober

4 november

Wil je een wijziging doorgeven? Vermeld dat dan even in kleur of dikgedrukt dan zal ik het aanpassen.

3. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Hey meiden!

Net controle gehad bij de vk, gelukkig nam ze mn klachten serieus. Helaas is er geen oplossing voor de jeuk (behalve bevallen) maar ze zei wel dat ik weer terug moest naar de huisarts, net zo lang tot ik iets heb wat iig verlichting geeft. Ik zei ook dat ik bang was tot 42 weken door te lopen met deze jeuk maar volgens haar was deze klacht wel zo ernstig dat er dan eerder ingeleid zal kunnen worden. Als ik het echt niet meer trek vanwege slaapgebrek of terugkerende depressie (heb ik in het verleden gehad en zijn ze heel alert op) dan zal er wel ingegrepen worden. Maar liever niet natuurlijk, dus zo lang mogelijk rekken en hopen op een paar uur slaap per nacht :(

Verder was wel alles goed, baby lag gelukkig nog goed op dr plek en hoofdje zit nu net vast in het bekken, dus goed nieuws :D
    Bloeddruk was ietsjes gestegen naar 120/70 maar nog steeds prima en mn gewicht is nu +13 kilo, voel me echt een olifant maar volgens de vk redelijk gemiddeld :)

@ mama mars: fijn dat het goed gaat met de kleintjes. Moeilijk wel dat je ze nog niet thuis hebt, kan me je huilbuien echt wel goed voorstellen hoor! Lastig dat je jongen er ook wel klaar voor is en je meisje nog niet. Heen en weer reizen met 1 zo'n kleine is idd ook niet te doen. Nog ff geduld en dan heb je ze lekker thuis!

Ik ga een stapel baby-was van hier tot Tokio strijken, pfff, daarna maar weer uitrusten haha. Man is vandaag vrij dus die mag lekker de hond gaan uitlaten :D

4. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Ben trouwens zo benieuwd hoe het met de andere kindjes gaat van iamsterre en januari?!

5. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Hier ook weer terug van de vk. De kleine was erg beweeglijk, ligt nog wel met zijn hoofd omlaag maar zij verwacht dat ie pas goed gaat liggen als de weeen beginnen omdat hij nog zoveel ruimte heeft. Ja dat merk ik ook wel overal in mijn buik voel ik beweging. Ze gaf ook aan dat dit niet erg is en ook geen voorteken is of de bevalling lang op zich laat wachten. Ze kon hem ook niet op meten omdat hij dus alle kanten op ging, lekker eigenwijs;)
    Net meteen even bloed laten prikken had eigenlijk met 30weken gemoeten maar waren we helemaal vergeten. Dachten beide ook niet dat er iets uit komt omdat ik me verder nog prima voel.
    Dus al bij al niks bijzonders allemaal.
    Nu heerlijk op de bank een luie dag, E is op het kdv, en ik ben een spannende serie aan het kijken met lekker een zak pepernoten erbij, heerlijk zo af entoe :D

6. Vegas

Vegas Actief lid

31 aug 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel een update: Net bij verloskundige geweest en bloeddruk was te hoog ten opzichte van normaal.. Op zich niet rampzalig hoor, maar toch om in de gaten te houden. Normaal zouden ze morgen weer meten, maar aangezien het weekend is, moet ik vanmiddag ter controle naar het ziekenhuis. Zij testen dan nogmaals bloeddruk en baby wordt aan CTG gehangen...

Dus ben benieuwd!

7. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb nog niets gelezen sinds mn laatste reactie.
    Maar ben ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging.
    Alles goed met de kleine, wilde geen pijnbestrijding, maar ben verdomd blij dat ik dat wel gedaan heb.
    Kreeg blackouts tijdens de weeën, dus adviseerden de verloskundige en gyn dat het wel verstandig was.
    heerlijk zo'n ruggenprik :-D

Volgens hun gaat ons ventje vandaag nog geboren worden. We zijn benieuwd!

Momenteel sinds gisteravond 5cm ontsluiting.

Liefs

8. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Wausmop: spannend en zet hem op!!

Hier: we hebben net onze dochter opgehaald uit het ziekenhuis! Na 4 lange weken zijn we eindelijk allemaal thuis, we zijn meer dan gelukkig!
    Nu gaat het eindelijk echt beginnen!!

Heb jullie verhalen wel steeds gelezen maar reageren komt er niet echt van... Sorry!

9. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    @januari, super zeg dat je dochter nu mee naar huis is. Nu heerlijk gaan genieten van je gezin. 4weken is echt lang zeg in het ziekenhuis, jullie hebben het verdient om nu te gaan genieten:)

@wausmop, spannend, zet hem op meid dan heb je hopelijk vandaag je manneke in je armen en kun jij ook gaan genieten..

10. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Meiden....jullie hebben geen idee hoe bijzonder ik dit vind! Echt! Een stel wildvreemde vrouwen die serieus hun diepste verdriet en grootste geluk met elkaar delen en oprecht het allerbeste met de andere wildvreemde voor hebben. Heel bijzonder!
    Januari wat een Fantatstisch bericht dat je je prinses zojuist hebt mogen meenemen naar huis! Wat zul je blij zijn! Eindelijk het " eigen" bedje gevuld en iedereen compleet, pfoeh hou het bijna niet droog!

Wausmop, lieve schat, misschien ben je ondertussen mama....terwijl ik dit typ! Gek idee! Wat fijn dat de pijnbestrijding goed werkt en je je er goed door voelt! Als het lukt houd je ons dan een beetje op de hoogte? Schroom niet om foto's neer te zetten...houden we van! Zet m op klinkt gek maar ik zou zeggen, probeer alles goed in je op te nemen en maak veel foto's ( al is het maar voor jezelf). Succes wijfie!

Vegas suc6 in het z'huis! Laat je weten wat de uitkomst is?

Ik ga jullie niet vermoeien met m'n gedoe van vandaag want dat is allemaal onbelangrijk, een van " ons" groepje krijgt straks een baby!!!wauw!

11. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Oh wausmop wat spannend, hoop dat het allemaal goed gaat! Succes!!

@ lilian haha gek he dat je zo kan meeleven met elkaar terwijl je elkaar eigenlijk helemaal niet in het echt kent! Ik zit dan echt extra vaak te kijken of er al nieuwe berichten zijn!

@ hier: nieuwe zalf gekregen, weer met menthol maar nu ook met lidocaine wat als het goed is de huid een beetje verdooft. We zullen zien of het helpt

12. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wausmop succes! Spannend weer een baby!!

Zijn jullie ook zo onrustig?

Kan er geen reden voor bedenken maar de afgelopen ben ik zo onrustig! Alsof het nu kan gebeuren en ik maak me druk om de kleine dingen die nog gedaan moeten worden. Vandaag dus maar eens verder gegaan aan de to do lijst. Misschien wat thee drinken voor de rust of het huis uit om rustig te gaan wandelen. Al lukt dat laatste haast niet meer met die steken en naar gevoel beneden.

Het zijn echt nog de laatste dingen die gedaan moeten worden in huis! Zoals de babykamer, misschien 1-2 setjes kleding kopen? Bank schoonmaken, gordijnen veranderen, boormachine werk voor de lijsten ed, stofzuigen, dweilen en meubels afnemen. In de tuin ligt nog wat rommel en de tuinbank die nog in de beschermvernis moet maar doet ML wel. Zucht. En de stof die nog bij de kleermaker ligt waar ik nog wat mee moet doen!

Hoe gaan jullie om met de onrust?

13. Vegas

Vegas Actief lid

31 aug 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wausmop, spannend!! Ik ben benieuwd wanneer jullie mannetje er is!

@hier, heb bloeddrukmetingen half uur lang gehad, ctg, bloed prikken en urine onderzoek. Op zich alles goed, alleen bloeddrukmetingen net te hoog volgens richtlijnen. Dus maandagochtend weer naar ziekenhuis voor ctg en bloeddrukmetingen. Dan geen bloed prikken, want dat was allemaal prima. Dus daarna zien we weer verder....

14. @Wausmop: wat spannend meid :D niet leuk dat je zwangerschapvergiftiging hebt, maar ik ben wel echt blij voor je dat die ellende met olifantenpoten enzo straks voorbij is.... En je kan straks extra lang van jullie mannetje genieten, omdat je pas 2 weken verlof erop hebt zitten! Liever verlof mét baby dan de hele tijd dat afwachten, toch? :)

@Vegas: fijn dat alles goed is in elk geval.... da's een goed teken, toch? Hoop dat maandag alles ook nog in orde is :)

@Mamamama: ik voel me ook vreemd inderdaad. Erg emotioneel.

Had ook echt een rotdag vandaag. De nicht van mijn man ging trouwen, dus zijn we daarheen gegaan vanmiddag om ze te feliciteren. Kregen we gezellig ruzie toen we bij het stadhuis stonden te wachten (mijn man en ik). De hormonen vlogen me aardig naar de keel. Zat echt jankend in de trein terug naar huis :(

Nu is het gelukkig wel weer goed, maar ik voel me emotioneel echt flink uitgeput even. :(

15. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Hai meiden! Wat zijn jullie weer druk aan het berichten hier!
    @ WausMop heel veel succes!! Bijzonder om te weten dat je straks jullie kleine ventje in de armen kan houden!
    @ Januari, heerlijk dat jullie meisje eindelijk mee naar huis is!! Geniet ervan!
    @ hier, weinig last van onrust. Ben de week nog aardig doorgekomen, heb me weinig meer verveelt. Verlof begint dus te wennen.
    Nog steeds weinig kwaaltjes en klachten. Ben gezellig met manlief een weekendje naar Scheveningen, nog ff met z'n tweetjes genieten. Gaan zo lekker uit eten dus wens jullie allemaal een hele fijne avond!

16. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Hee meiden,
    wat een hoop berichten weer!
    @januari: super dat jullie meisje thuis is! Geniet ervan!!
    @wausmop: ga ervan uit dat je inmiddels mama bent. Hoop dat het goed gegaan is en dat jullie lekker aant genieten zijn.
    @Lilotje: jeetje wat vervelend zeg! Ik heb de laatste week wel last van jeuk, maar wat jij beschrijft is echt de hel! Hoop dat de nieuwe zalf wat beter helpt en je in elk geval wat kunt slapen!
    @bolkje: fijn moment om last van je hormonen te hebben... Gelukkig ist nu weer goed!
    @linnepin: geniet van jullie weekendje weg! Manlief en ik zijn vorige week nog een nachtje samen weggeweest, heerlijk!
    @mamamars: fijn dat ze het zo goed doen, hopelijk is je kleine meisje ook snel zo sterk dat ze mee naar huis kan en mag!
    @vegas: spannend even lijkt me! Gelukkig was de ctg goed. Heb je ook last van de hoge bloeddruk?

@hier: na gisteren de hele dag jankend en slapend doorgebracht te hebben vandaag weer een normale dag. Ben wel echt klaar met die hormonen! Verder weinig echte klachten. Last van mn rug, dat wel.
    Vandaag de eerste striae ontdekt, helaas. Het is nog niet veel maar zal zich vast nog uitbreiden!
    Ik hoop dat manlief zo lief is om morgen de laatste dingen in de babykamer te doen, dan kan ik daar alles op orde brengen en schoonmaken. Wil het nu echt af hebben!
    Deze week heb ik een waterdichte molton gehaald dus die ligt op bed, emmer ernaast om evt. vruchtwater op te vangen, mocht de vk dat tzt willen zien. Heb dinsdag nog een GTT moeten doen, mn suiker stond hoger dan normaal (manlief is diabeet dus vandaar dat ik kon meten). Gelukkig geen zwangerschapssuiker, wel wat aan de hoge kant, zeker voor mijn doen. Donderdag weer naar de vk, dan maar even vragen hoe of wat.
    Vandaag de enveloppen voor de geboortekaartjes binnen gehad. Gelijk ook postzegels gehaald en alles geschreven en geplakt, hoeven straks alleen de kaartjes nog besteld en in de enveloppen.
    Verder alles nog zn gangetje hier, hoop nog een paar weekjes zo door te kunnen lopen. Iets minder hormonen zou fijn zijn, maar verder mag ik zeker niet klagen!
    Slaap lekker en fijn weekend allemaal!

17. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    Iedereen bedankt, ons ventje is geboren 18-10-2013 rond 16:45u.
    Hij is wat aan de kleine kant, 2330gram en 44cm groot, dus vandaar dat bescheiden buikje van mij ;)
    Omdat ie zo klein is ligt ie nog ter observatie in de couveuse. Manlief en ik kunnen er 24/7 bij, maar als het goed is mag hij na 48 uur van de couveuse afdeling weg. Ik lig ook nog wel even ter observatie in het ziekenhuis, dus geen probleem, straks heerlijk ons ventje, Ke.anu heet hij trouwens, bij ons op de kamer komt (manlief heeft ook 24/7 inloop op de kraam afdeling, heerlijk).

De weeën 's ochtends waren echt een hel, zoals ik al zei, blackouts van de pijn. Na de ruggenprik rond een uurtje of 11 kreeg ik weer praatjes en was ik min of meer weer de oude. Gelukkig maar!
    Ons ventje is geboren met zijn handje in boxhouding náást zijn hoofdje, had ie dat niet gedaan, was ik niet uitgescheurd ;)
    En hoe cliché, maar je bent het zo weer vergeten dus maak jezelf vooral niet bang voor de bevalling, en neem het aan als een gyn. of verloskundige je toch pijnbestrijding voorstelde ondanks dat je het niet liever wil :)

Borstvoeding komt langzaamaan op gang, maar dat moet goed komen, straks om 11 uur de eerste poging doen, nu net voor de 2e keer gekolfd.

Fijne middag nog lieve meiden!

Ps.: Naast de zwangerschapsvergiftiging ben ik versuft door de bloeddruk onderdrukkende medicatie, en werken m'n nieren niet zo goed meer, kont allemaal wel weer goed, weer een nieuw dieet: natrium en calcium arm.. verder voel ik me toppie! :D

18. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Gefeliciteerd Wausmop!! Gelukkig is alles goed gegaan en kun je nu lekker gaan genieten. Doe rustig aan en laat je lekker verwennen en verzorgen!

19. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jullie zoontje!! Hopelijk zijn jullie over 2 dagen gezellig samen thuis.

20. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Gefeliciteerd Wausmop!

Deel Deze Pagina