Van harte gefeliciteerd Wausmop Hier voelde ik vanmorgen echt wat vocht weglopen, maar helaas: waterdunne afscheiding was het ik was al helemaal opgetogen en excited, maar nee dus: vals alarm Manlief liep ook als een kip zonder kop achter me aan, haha.... die hoopt echt dat het dit weekend gaat gebeuren, want dan kan ie er vanaf het begin bij zijn (doordeweeks moet ie misschien van zijn werk komen). Ach, we wachten het af
WausMop, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat je je goed voelt en dat alles goed gegaan is! Geniet van je gezinnetje!! @ Bolkje, hè jammer zeg dat het vals alarm was! Maar het kan nog van het weekend..
Iedereen alweer bedankt, ons kleine ventje blijft sowieso deze week nog in het ziekenhuis. Met mn nieren gaat het goed, en evt. permanente schade daaraan is gelukkig ook uitgesloten dus mag vanaf nu weer heerlijk (sorry dames ) aan de broodjes met Filet Americain, de medium rare gebakken biefstuk en andere lekkernij Weg met alle dieetjes!
Wausmop, de eerste van ons uitgerekende dagje is er!!! Proficiat!! Het klinkt pittig alles om je bevalling heen maar hoor in je verhalen alleen maar positiviteit, super. Geniet van je wonder,ik geniet al beetje mee en hoop die van ons ook gauw te zien!!
♥ 1 t/m 15 November Mama's 2013 ♥ 30-10 : (2) Tessa321 (32) 1e (BV-TB) Itsme (31) 2e (BV-ZH) 1 : (2) Zonnig25 (26) 1e (BV-ZH) Life (19) 1e (BV-ZH) 2 : (2) Mamamama (24) 1e (BV-ZH) Jusi (30) 2e (FV-ZH) 3 : (1) Vegas (32) 1e (BV-ZH) 4 : (3) Bolkje (27) 1e (BV/FV-TB) Isade (29) 1e (BV-TB) Newbeeb (31) 2e (BV-ZH) 5 : (4) Meis85 (27) 3e (FV-TB/ZH) Lilian79 (..) 3e (BV-TB) Appelgebakje (25) 1e (BV-TB) Mamasuuzje (25) 1e (BV-ZH) 6 : (2) Kitty17 (..) 1e (BV-ZH) Jaydee (23) 1e (BV/FV-TB/ZH) 7 : (4) Hopefulness (26) 1e (BV-ZH) Ceilo (32) 3e (FV-ZH) 8 : (2) 2debaby (30) 2e (BV-ZH) Oehoe (27) 1e (?BV-ZH) 9 : (2) Kimmy80 (32) 2e (BV-TB) Jv23 (24) 1e (FV-ZH) 10 : (1) Linnepin86 (26) 1e (BV-TB) 11 : (1) Lilotje (27) 1e (BV-ZH) 12 : (6) Bassdevilxs (26) 1e & 2e (FV-ZH) Lijsterbes (20) 1e (BV-ZH) Mezmerized (27) 1e (BV-TB) Margha (33) 1e (BV-ZH) Bloesempje (26) 1e (BV-ZH) 13 : (2) Lenatje (24) 2e (BV-ZH) Mellietje24 (25) 1e (FV-ZH) 14 : (1) Taco (25) 2e (FV-TB) 15 : (1) Mama0902 (..) 1e (?-?) 16 : (1) Marsim (31) 2e (FV-ZH) Bevallen ??-09-2013 (1) IamSTERRE, 27 jaar, bevallen van een ZOON 21-09-2013 (1) Januari2010, 29 jaar, bevallen van een DOCHTER 10-10-2013 (2) Mama Mars, 26 jaar, bevallen van J.ILL D.OUTZEN en J.OY M.ICHEL 18-10-2013 (1) Wausmop, 28 jaar, bevallen van K.EANU Totaal aantal baby's: 40 Jongens: 16 Meisjes: 14 Niet wetend/zeggend: 10 BV = borstvoeding FV = flesvoeding TB = thuisbevalling ZH = ziekenhuis **Sterretjes** *Momof2,*Margjelinde,*La Palma,*Cinniej,*Jolin,*Monique4,*Tell Afsprakenlijst: 21 oktober Mamasuuzje Controle verloskundige 22 oktober Appelgebakje Controle verloskundige 24 oktober Bolkje Controle verloskundige 29 oktober Mamasuuzje Controle verloskundige 4 november Mamasuuzje Controle verloskundige Wil je een wijziging doorgeven? Vermeld dat dan even in kleur of dikgedrukt dan zal ik het aanpassen.
Oooo wausmop wat geweldig! Van harte gefeliciteerd , een ontzettend mooie naam voor je mannetje. En ja stikjaloers dat jij zo heerlijk aan de biefstukken, filet en carpaccio zit....zeg ik wil niet zeuren hoor maarre ...... Foto's????! Geniet van je gezinnetje meid, heerlijk....en al helemaal als jullie prins mee naar huis mag! Komt goed. Dikke kus
och jeetje, wat is er weer veel gebeurd!!! @ Wausmop: gefeliciteerd! Vind je inderdaad erg positief, dat is een hele mooie eigenschap, hou dat vast! En maak ons maar lekker gek met al dat rauwe rode vlees! Geniet er maar lekker van! @ Januari: fijn dat jullie kleintje eindelijk mee naar huis is!! Jullie eerste weekend als gezin @ Bolkje: hier gisternacht last van mijn buik en rug, nog niet eerder gehad, dacht: zou het nu beginnen??? (mede omdat mijn zwager en schoonvader dit weekend / de zaterdag voorspeld hebben) Maar helaas. Mijn vriend wil juist liever door de week bevallen, dan krijgt hij een dag calamiteitenverlof haha. Maar goed, nu weinig 'tekenen' alleen regelmatig harde buiken. Misschien moet ik ook niet meer helpen de droger de trap af en op te tillen... Die bellypaint is erg leuk trouwens! @ bevalling opwekken: heb de afgelopen 3 weken bewust geen sex gehad, was veel te bang dat het te vroeg (we zijn nog steeds niet klaar in ons nieuwe huis) kwam. @ enveloppen schrijven: de adressen staan in excel, heb stickers gehaald, dus nog even printen en dan is het geregeld! @ verveling: als je echt niets te doen hebt, ik heb nog wel een lijstje hoor!! @ Lilotje: was lijkt me die jeuk vreselijk! Hopelijk helpt je nieuwe creme een beetje. Anders vanaf morgen maar alle mogelijke wee opwekkende trucken uitproberen! Bij de partneravond van yoga hebben we er ook 2 besproken (handige punten tijdens de bevalling, maar vooraf wel wee opwekkend) @ mama mars: hoop dat je dochter het drinken snel onder de knie heeft! Is ook veel gezelliger voor haar dat haar broer bij haar blijft, ze hebben al 8 maanden samen doorgebracht Zou mooi zijn als jullie hen beide zsm mee naar huis kunnen nemen! En die kraamtranen, ben benieuwd hoe dat bij mij straks gaat. Hoop dat ik er ook gelijk om kan lachen @IamSterre: hoe gaat het met jullie? @ Lilian: je hebt helemaal gelijk, ik leef ook helemaal mee met alle verhalen hier! En eigenlijk ken ik niemand, maar na al die maanden ZP heb je toch het idee dat je iedereen kent en er een band mee hebt. Heb ook lang niet altijd tijd om te reageren, maar lees 's avonds voor het naar bed gaan snel even alles bij! @mamamama: volgens mij is die onrust en werklijst de welbekende nesteldrang, haha, misschien ben je wel de volgende!? Hoop wel dat de ziekenhuisopnames nu voorbij zijn hoor! @ Vegas: gelukkig was alles goed. Hopelijk maandag ook nog! Hoe voel je je nu? @ Linnepin: stoer hoor, met 36+ nog een weekendje weg naar Scheveningen! Hoop dat je het leuk hebt (en het matras van het hotel niet vernield met vruchtwater hahaha) @ matrasbeschermer: heb bij de action een matrasbeschermer gekocht, deze licht onder mijn dikke molton en hoeslaken. Zweet niet, kraakt niet en werkt wel, hij droogde namelijk moeilijk omdat er kreukels in zaten haha. Kwam er alleen thuis achter dat het 80x200cm was, en ons bed is 220 lang... maar past perfect! @ ego: weer op tijd beneden omdat mijn heupen / bekken zo'n pijn doen als ik te lang in bed lig. VL laat ik lekker liggen, nu kan hij nog. Verder weinig echte klachten, soms word ik gek van het brandend maagzuur en baal ik van de hoeveelheid harde buiken, al zijn ze niet pijnlijk. en de pijnlijke handen en voeten als ik opsta. Leve het vocht! Zat gister op 14kg in de plus. Schrijf natuurlijk een aantal kg's toe aan het vocht, haha. Deze week gaan ze eindelijk beginnen met de weg voor onze deur... Daar word ik wel blij van, elke keer door de blubber heen, je loopt het toch naar binnen. En ik heb nog geen nesteldrang denk ik, maar heb het sowieso altijd graag netjes! Fijne zondag allemaal, tot de volgende keer en succes met de bevallingen voor degene die nu al bezig zijn of zeer binnenkort beginnen. Ik ben benieuwd!
Wausmop. Gefeliciteerd met jullie zoon. Mooie naam. Wel minder van je zwangerschapsvergifteging. Vanacht is het hier ook flink aan het rommelen geweest. Leken wel voorweeen ofzo. Dacht even dit is het begin maar nu is alles weer rustig
Hey meiden! Hoe gaat het met iedereen? Wausmop hoe is het met het kleine schatje? En hoe voel jij je? En met de andere pasgeborenen? Lilotje werkt je zalf? Ik hoop het zo voor je! Hier alles gereed maken voor een midweekje Valkenburg...misschien staat er straks wel Heerlen in z'n paspoort hahahaa zou wel echt wat voor mij zijn.... Nou we zien het wel. Ik neem het ziekenhuistasje en maxicosi gewoon mee en dan zien we wel hoe het allemaal loopt. Ik heb daar in de omgeving een verloskundige gebeld die dus van mijn aanwezigheid afweet en direct komt naar het bungalowpark waar we zitten..... En dan als het zover is naar het ziekenhuis toe gaat. Ach we zien het wel. Ik maak me maar niet al te druk! Verder voel ik me vandaag wel oke, wel snel last van m'n rug maar ik denk dat jullie dat allemaal wel hebben....en gewoon algehele doodvermoeidheid hahaha. Gisteren nog even naar sterre en tijl in Amsterdam geweest voor een paar te schattige boxpakjes kan gewoon niet wachten om het te gaan gebruiken! Vanmiddag kwam m'n vader met z'n vrouw langs en die hadden oook een te schattig setje van mexx meegenomen als kadotje, dus het kleine moppie zit goed z'n eerste weken! M'n moeder komt zo de wieg brengen....jemig wat is het dan echt! Ja dat was het al een tijdje natuurlijk maar als hij vannacht komt ( wat natuurlijk niet gebeurt) dan kan hij meteen in z'n prachtige beeldschone nieuw bekleedde wieg bij ons op de kamer, hoewel ik niet denk dat ik in staat zal zijn om hem af te geven aan iemand of weg te leggen de eerste tijd! Nou ik ga stamppot brouwen en dan de laatste dingen klaarleggen die mee moeten, die pak ik dan morgen in en dan morgenochtend eerst naar de vk en dan hup naar Valkenburg ! Ik heb er zin in! Ik neem m'n ipad mee, hoop dat ik daar WiFi heb! Fijne avond!
@lilian, veel plezier in valkenburg, ben er ook een paar keer geweest vond het erg leuk. Hopelijk blijft die kleine dan nog even zitten en tja anders is het gewoon een limburger @hier alles rustig. Eigenlijk wel een relaxed weekendje gehad met zijn 3tjes. Gister uit eten geweest met mijn familie ook altijd gezellig en vandaag een flinke boswandeling gemaakt met de hond, heerlijk voelde daarna wel mijn kont dus net even lekker geweekt in bad. Fijne avond allemaal
Wausmop Gefeliciteerd!!! nu is het lekker genieten van jullie mannetje en hopelijk ben je snel van de bijwerkingen van PE af!! ik vond het opzicht wel grappig om te zien hoe het vocht "zakt" dalijk weer lekker normale schoenen aan succes!