1 t/m 15 november 2013!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door itsme, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Wauw lillian jij durft met 38 weken. Zo te horen wel overal aan gedacht!! Veel plezier!

@me. Zou het?? Al sinds 1uur steeds pijnlijkere buikpijn die ook weer wegzakt... Ben zo benieuwd!! Nu nog maar proberen te slapen voordat dat dat de komende twee jaar niet meer lukt :p

2. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    En isade ben je bevallen? Spannend

3. Spannend Isade!! Als het inderdaad zo ver is, ben ik de laatste die overblijft van de 4 november mamma's ;)

4. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Wees gerust bolkje, de activiteit is sterk afgenomen (helaas) flink in actie doet misschien wel wat, dus dat ga ik zo maar eens doen!!

5. Jammer, Isade!! :(
    Maar er is vannacht vast wat voorwerk verricht, toch? :)

6. newbeeb

newbeeb Lid

21 mrt 2013
    23
    0
    0
    Nieuwe ideeën uitwerken voor de webwinkel
    ZH en aan boord
    @bolkje dan wordt het spannend! hier ook nog niets :)

7. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb net mijn controle gehad bij de gynaecoloog. 38 weken en 4 dagen - uitgerekend op 31 oktober en 1 november volgens het echopapiertje. CTG gehad en had wel oefenweeen maar dat zegt niks. We kunnen zelfs uitgaan van 42 weken zwangerschap maar het zou zomaar ook vandaag kunnen gebeuren.

Wat moeilijk zeg, wachten op een prinsesje met twee bolle wangetjes. Lig echt in een deuk als ik haar echo bekijk. Volgens mijn man moet het niet langer duren want straks krijgt ze echt een plofkopje. :)

Lees verder rustig mee, echt fijn zo een club!

8. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Hey meiden,
    Ik vind het zo spannend, telkens als ik de site open denk ik: zou er al een nieuwe baby zijn? Hihi het kan zomaar!

Hier helemaal niks van harde buiken, oefenweeen en dat soort dingen. Volgens de vk zegt dat ook niks en kan het alsnog in 1 keer beginnen. Van mij mag het snel gebeuren ookal zit ik nog maar op 37 weken vandaag. Ben de jeuk en de slapeloze nachten daardoor zo zat! En ben zo benieuwd hoe onze mini eruit ziet!! Geduld.. Op zich zijn er ook nog tig dingen die ik nog wil doen in huis dus wat dat betreft mag ze nog even blijven zitten!

Fijne dag allemaal!

9. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Grrrrr ik word helemaal gek hier. :x Net tot 4x toe op de computer een heel verhaal getypt, gaat ie de pagina vernieuwen en dus m'n hele verhaal weer weg. Toch nog weinig last van m'n hormonen dus kan er allemaal prima bij :x

Nu dan m'n laatst poging op de iPad.

Ik check steeds eventjes of er al weer nieuwe wondertjes ter wereld zijn gekomen maar het blijft rustig. Kan nooit lang meer duren of de één na de ander meldt zich hier met het grote nieuws :)

@ WausMop, hoe is het met je en met jullie kleine ventje? Geniet van alle dingen die je weer mag eten, heerlijk!
    @ Alle andere mama's, hoe is het met jullie?
    @ Bevalling opwekken, eigenlijk niet echt mee bezig. We hebben nog gewoon seks, maar dan gebeurd er niets.. Ben dan ik pas net 37 wkn dus mag nog lekker blijven zitten.
    Laatste week wel heel veel last van harde buiken en aardig wat steken onderin, dus ben benieuwd.
    @ Enveloppen schrijven, vorige week de adresstickers en enveloppen binnen gekregen, dus die liggen klaar. Net ook de laatste proefdruk voor het kaartje binnen gehad, dus ook dat is nu zo goed als geregeld.
    @ Fotoshoot, ik heb voor 2 wkn terug wel een fotoshoot laten doen. Alvast gekregen van manlief voor m'n verjaardag. Heb een paar foto's in een album gezet dus voor wie nieuwsgierig is die kan daar even kijken. Laat ook een shoot doen als ons kleintje 5-10 dgn oud is en met 10 maanden, allemaal door dezelfde fotografe.
    @ Isade, jammer dat het niet doorgezet heeft!! Maar er is idd vast al wel wat voorwerk verricht :)
    @ Lilian, heel veel plezier in Valkenburg, lekker nog eventjes weg! Hopen dat jullie kleintje lekker nog even blijft zitten. Geniet er in ieder geval van!
    @ Lilotje, hoe is het met de jeuk? Je had toch een ander smeerseltje gekregen of niet? Helpt het of weinig?
    @ Mamama, fijn dat alles nog goed is.. Wachten duurt lang geloof ik als je zo benieuwd bent :) Grappig, die bolle wangen!
    @ Hier, gister weer terug gekomen van ff lekker 2 daagjes Scheveningen, heerlijk genoten met m'n mannetje. Merk wel dat ik steeds wat kortademiger word en minder ver kan lopen, dus we hebben niet zo heel veel uitgevoerd.
    Nog echt helemaal geen last van nesteldrang. Moet echt nodig wat in huis gaan doen maar kan er gewoon geen zin in krijgen.
    Verder lekker veel last van m'n hormonen, begin om het minste of geringste te brullen. Vannacht nog ruzie met m'n man om de dekens, kon hem wel wat doen :x
    Moet zo voor controle naar de vk, dus wel even lekker het hartje luisteren.
    Moet ook maar eens m'n vluchtkoffertje in orde gaan maken en een zeiltje op het bed en in de auto leggen.

Fijne dag allemaal!

10. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie foto s!! Misschien gewoon beginnen vaak krijg je vanzelf dan de zin om verder te gaan en de nodige dingen te doen. Zo werkt het wel een beetje bij mij :)

Lilotje die slapeloze nachten zijn echt zwaar sterkte wat dat betreft. En de nieuwsgierigheid, ben zelfs nieuwsgierig naar jullie kindjes... :)

11. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Halo dames... Zo te lezen nog geen babytjes erbij!.. hier blijft t nog steeds rustig! Heb morgenmiddag nog een controle..
    Hopen dat t zo gaat beginnen.. 22e is wel een mooie data toch ;) haha..
    Merk wel dat ik steeds ongeduldiger wordt en geen energie meer heb om wat te doen!.. fijne dag allemaal!

12. kimmy80

kimmy80 Actief lid

27 feb 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    alle mama's proficiat die hun kleine schat(ten) al mogen bewonderen, ben zwaar jaloersss hihihihi

Hier veel last van steken onderin, menstruatieachtige krampen in rug en de drang en angst dat ik dingen vergeet die klaar moeten zijn, niet alles in huis heb, niet alles goed geregeld heb enz enz....

Iedereen nog heel veel suc6 met de laatste weekjes/daagjes :)

13. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Wel leuk zeg, dat het overal zo rommelt, kriebelt enz!
    @Linnepin86: mooie foto's! Fijn dat jullie het lekker gehad hebben. Lang lopen is er hier ook niet meer bij, maar vond het wel heerlijk om er even samen uit te zijn.
    @Lilian: geniet in Valkenburg, leuk plaatsje. Er zit een leuke fotograaf waar je zonder afspraak foto's kan laten maken, na een uur zijn ze klaar en als je het niets vind koop je niets en anders koop je wat je wil hebben. Geloof dat wij toen 19 euro per foto (18x24) betaalden. Echt een aanrader! Geloof dat het A.B. fotografie heet. Int centrum op een hoek, onderaan de Cauberg geloof ik.
    @Lilotje: hoe ist met de jeuk? Hier wordt het steeds erger, al ist nog maar een fractie van wat ik bij jou las, en ik word er echt al gestoord van!

Hier: paar nachten slecht geslapen, ben om 4 uur klaarwakker (wie weet wordt dat Mini's voedingstijd?). Vannacht ook wat last van stekende, golvende pijn in mn onderbuik. Ik dacht aan indalen, maar geloof dat Mini nog geen milimeter gezakt is. Wat voorweeen misschien, maar het stelde niet superveel voor. Het blijft nu ook een beetje zeuren trouwens, niet echt pijnlijk maar wel vervelend Ook heb ik steeds vaker last van zo'n zelfde stekende pijn in mn onderrug, dat is wel echt wat gemenere pijn dus misschien dat dat wel wat voorweeen zijn.
    De vluchttas is zo goed als compleet dus we zijn nu bijna helemaal klaar voor het grote gebeuren. Morgen 37 weken dus waarschijnlijk moet ik nog even geduld hebben. Niet erg, want ik hoef nog niet zo nodig te bevallen, maar begin wel erg nieuwsgierig te worden! Donderdag weer controle, hopelijk is alles dan weer in orde. Vanaf dan zal ik elke week moeten verwacht ik. Echt de allerlaatste loodjes nu!

14. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Hallo allemaal! Ik zag dit bericht voorbij komen, misschien handig om ff te controleren?!

http://www.maxi-cosi.nl/nl-nl/service/announcement-sabelt-maxi-cosi-citi-sps.aspx

Hier nog alles rustig, begin wel nieuwsgierig te worden! Ben benieuwd wie de volgende met geboortenieuws is!

Ip mag ik als eerste bevallen aangezien de 30e oktober DE datum is... maar dat zegt niet alles, waarschijnlijk ben ik een van de laatste met bevallen :p

15. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Hey meiden!
    Goed, geen baby's erbij vandaag! Jammer haha. We zijn dus heerlijk in Valkenburg , wat is de omgeving hier toch prachtig, zeker nu met alle bomen in herfstkleur! Felgeel en knalrood prachtig echt. De meiden zijn in de indoor speeltuin die op het park zit dus wij zitten heerlijk op ons terrasje in het zonnetje heerlijk dus. Vanmiddag even het centrum in kasteel bezoeken oid....rustig aan iig!
    Hier is de buik snel hard, dus ik doe het rustig aan. Ook wat vervelende krampjes maar niets ernstigs.... Gisteren bij de vk geweest, en alles is goed en keurig, wel ong 1 a 2 cm ontsluiting al maar dat was te verwachten en is verdere natuurlijk verre van spannend.
    Maak er een fijne dag van! Xxx

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Jaa er is wel een baby geboren vanmorgen, maar die gene komt het zelf wel vertellen :D ...

Gister zijn J.ill & J.oy thuis gekomen, dus ik zit heerlijk in de drukte... Geen hulp meer, vriend aan het werk... Maar ohhh wat genieten :D ...

17. oeh, wie dan?? Ben nu wel heel benieuwd!!

18. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Spannend wie er bevallen is :)

Wat fijn zeg dag ze beide thuis zijn mamamars, lijkt me inderdaad druk maar ook zeker fijn.

Lilian je boft wel echt met het weer zeg, lekker genieten daar.

Hier veel last van de onderkant steeds steken. Over een paar dagen mogen we thuis bevallen, jullie lijken allemaal al zo ver en dan kom ik eens een keer..
    Hopelijk blijft ie hier nog 2weekjes zitten en dan ben ik het denk ik wel echt beu. Geniet nu nog veel van zijn getrap maar baal ook wel steeds meer dat ik steeds minder kan..

19. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Nou ben ik ook benieuwd wie er bevallen is, ik iig niet helaas!

Fijn dat ze thuis zijn mama mars, best wel gek om zo ineens alleen thuis te zijn met ze, of niet? Geniet er van!!

@ lilian: wow nu nog een weekje weg, knap hoor! Haha limburg in het paspoort, is weer eens wat anders :)

@ hier: weinig nieuws, word nog steeds gek van de jeuk, slapeloze nachten breken me wel op. Maar helaas niks aan te doen. Zalfje helpt soms voor een half uurtje.

20. #4240 bolkje, 22 okt 2013
    Laatst bewerkt: 22 okt 2013
    Ik ga gewoon afstrepen wie er vandaag nog heeft gereageerd ;) Ben super nieuwsgierig namelijk. Dus de dikgedrukte mensen zijn het in elk geval niet ;) Als er nog mensen reageren zal ik het ff bijwerken ;)

30-10 : (2)
    Tessa321 (32) 1e (BV-TB)
    Itsme (31) 2e (BV-ZH)

1 : (2)
    Zonnig25 (26) 1e (BV-ZH)
    Life (19) 1e (BV-ZH)

2 : (2)
    Mamamama (24) 1e (BV-ZH)
    Jusi (30) 2e (FV-ZH)

3 : (1)
    Vegas (32) 1e (BV-ZH)

4 : (3)